Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur du ikkje at tredemølla (som eg var såååå klar for å springe av meg kiloer på!!) tar så mye strøm at den tok strømmen i loftetasjen bare vi trykte "start"?!?! Shoot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du ikkje at tredemølla (som eg var såååå klar for å springe av meg kiloer på!!) tar så mye strøm at den tok strømmen i loftetasjen bare vi trykte "start"?!?! Shoot.....

 

 

nei.... noe så ergelig... Hva gjør du da?? Ny strøm eller flytter mølla??? Eller??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, yes, yes!!! Vekta viste 95,7 i dag!!!!!!!! :D

Jeg klarte å komme meg ned til 95-tallet!!!! Var bare 300 ned, men ned er ned!!!

 

Vet det er festligheter til helga, men satser på at jeg går ned litt iallefall....

Vil så gjerne ned nå, så det er bare å stå på!! B):rolleyes::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.... noe så ergelig... Hva gjør du da?? Ny strøm eller flytter mølla??? Eller??????

 

Må nok legge opp ny strømkabel.. Blæh.. Men vi må ha en elektriker opp til oss uansett, pga ny varmepumpe, og da kan det kanskje gjøres i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, yes, yes!!! Vekta viste 95,7 i dag!!!!!!!! :D

Jeg klarte å komme meg ned til 95-tallet!!!! Var bare 300 ned, men ned er ned!!!

 

Vet det er festligheter til helga, men satser på at jeg går ned litt iallefall....

Vil så gjerne ned nå, så det er bare å stå på!! B):rolleyes::D

 

Gratulerer så masse masse med å ha komt på 95-tallet!! Så kjekt!! Ja det er bare å stå på no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok legge opp ny strømkabel.. Blæh.. Men vi må ha en elektriker opp til oss uansett, pga ny varmepumpe, og da kan det kanskje gjøres i samme slengen :)

sikkert lurt å la elektrikeren gjøre begge tinga samtidig.. de tar vell kjørepenger osv uansett... good luck!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så flink til å gå turer for tiden, blir mange skritt i løpet av en dag.. vekta er på 95-tallet, men vet det blir mye god mat i helga. Er bedt bort.. håper jeg klarer å holde meg i skinnet!!! skal prøve å få beveget meg så mye jeg klarer!!

 

ha en topp dag alle sammen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt ei super helg! Fått trimma litt eller?? :)

 

Ønsker deg ei fantastisk ny veke!

Takk, har hatt en super helg, Nyaco!! Nå er det fullt fokus på mat og hyppige måltider. Har gått en (for meg) lang tur i dag, deilig!!

 

Ønsker deg også en fantastisk flott uke med sunn mat og masse trim, og glade mennesker rundt deg!! Hi hi!! Da går alt så meget bedre!! B):P;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 6 uker til julaften!!! Den tida kommer til å fly, veldig fort til og med.. Jeg synes det er vanskelig å sette meg mål om å gå ned så og så mye i uka... Pleier ofte å være ett eller annet som setter stopper for meg til å få trent så mye som jeg har tenkt osv.. og det er så kipt når man ikke når målene sine...

 

MEN nå har jeg tenkt at jeg skal ha ett mål om 400 gram i uka!! Om jeg klarer det så vil jeg se 92-tallet på julaften!!! Å det er jammen en stund siden sist!!! Jeg satser!!! 400 gram i uka!!! :)

Jeg heier på meg selv, dette SKAL jeg klare!!!!! :P;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eg heier på deg også!! 400 gram i uka var jo en lur ide! Det er jo som oftast overkommelig også! Stå på, du klarer det!

 

Men oi, bare 6 uker til julafta?! Shit, eg har en plan om ned 3,7 kg innen jula ringer inn! (Altså komme på 74-tallet) Det blir vel 600 gram i uka det?? Det er mitt mål :D We can do it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eg heier på deg også!! 400 gram i uka var jo en lur ide! Det er jo som oftast overkommelig også! Stå på, du klarer det!

 

Men oi, bare 6 uker til julafta?! Shit, eg har en plan om ned 3,7 kg innen jula ringer inn! (Altså komme på 74-tallet) Det blir vel 600 gram i uka det?? Det er mitt mål :D We can do it!!

Må bare si som Byggmester Bob;

KLART VI KAN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig veiedag, men venter til i morgen.... Skal ut med venninder i kveld så er sikkert ikke noe sjakktrekk, men men...

 

Var såvidt rundt med målebåndet, og jeg har minsket litt!! Deilig!! -2cm i midjen og litt over magen og puppa!! Støvelettene er fremdeles litt for trange, men satser på at jeg kan bruke de litt før vinteren er omme!

 

Hvordan går det med deg?????????????? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, vekta viste 95,4 kg. Ned 200 gram. Ikke så mye, men står vell i forhold til innsatsen den siste uka... B) Men uansett har jeg gått ned, og det er bra!! satser på at den kommende uke bringer meg ned på 94-tallet. Det hadde vært topp!! En stund siden sist..

 

Hvordan går det med deg??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med 2 cm mindre rundt midjen!

 

Håper at du får se 94 neste veke! :) Det er fantastisk å se tall man ikkje har sett på ei stund! Men uansett, eg digger din innstilling! Du er superflink!

 

Det går fint med meg du! :D Du veit no ka det går i nett no på heimefronten ;) No sitter eg ser på Slankekrigen (reprise), det er mitt favorittprogram over alle altså! Elsker det!! Men etterpå må eg fortsette å male vinduskarmer i stua :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med 2 cm mindre rundt midjen!

 

Håper at du får se 94 neste veke! :)/> Det er fantastisk å se tall man ikkje har sett på ei stund! Men uansett, eg digger din innstilling! Du er superflink!

 

Det går fint med meg du! :D/> Du veit no ka det går i nett no på heimefronten ;)/> No sitter eg ser på Slankekrigen (reprise), det er mitt favorittprogram over alle altså! Elsker det!! Men etterpå må eg fortsette å male vinduskarmer i stua :P/>

Ja, jeg håper og håper, Nyaco!! Så godt å ha deg til å heie på meg!! jeg er ikke så flink, kunne nok vært flinkere, men prøver å gjøre så godt jeg kan!!

 

tenk så fine de vinduskarmene blir!! du er flink!!! slankekrigen er greit det, men blir sååå lei av reklame og gjentakelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper og håper, Nyaco!! Så godt å ha deg til å heie på meg!! jeg er ikke så flink, kunne nok vært flinkere, men prøver å gjøre så godt jeg kan!!

 

tenk så fine de vinduskarmene blir!! du er flink!!! slankekrigen er greit det, men blir sååå lei av reklame og gjentakelser...

 

Hehe, det kan du si ja, reklame og spesielt gjentakelser!! De gjentakelsene under veiinga på Slankekrigen er sååå unødvendig! Meeeeeen men... eg takler det... Reklamen er også ok, eg pleier å sette det på pause i starten, for da kan eg bare spole meg gjennom pausene, hihi :P Eller når eg ikkje har mulighet å se det, da har eg spilt det opp, og da også kan eg bare spole og spole når eg vil.

 

Vinduskarmene blir fine ja. For et par veker sida var stua vår noe helt anna.... "Gulbeige" strietapet på veggene med trekvite vinduer og trekvite lister overalt.... NO derimot, tapeten er borte vekk, vi har malt veggene helt kvite, vinduskarmene er blitt kvite og snart skal det kvite, lekre og litt nostalgiske lister opp. Vinduene skal også få nye lister rundt. Det blir lekkert! Blir gøy å pynte til jul i nyoppussa stue! :D

 

Heia heia deg, kossen går det?? :) Håper helga di har vert finfin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kan du si ja, reklame og spesielt gjentakelser!! De gjentakelsene under veiinga på Slankekrigen er sååå unødvendig! Meeeeeen men... eg takler det... Reklamen er også ok, eg pleier å sette det på pause i starten, for da kan eg bare spole meg gjennom pausene, hihi :P/> Eller når eg ikkje har mulighet å se det, da har eg spilt det opp, og da også kan eg bare spole og spole når eg vil.

 

Vinduskarmene blir fine ja. For et par veker sida var stua vår noe helt anna.... "Gulbeige" strietapet på veggene med trekvite vinduer og trekvite lister overalt.... NO derimot, tapeten er borte vekk, vi har malt veggene helt kvite, vinduskarmene er blitt kvite og snart skal det kvite, lekre og litt nostalgiske lister opp. Vinduene skal også få nye lister rundt. Det blir lekkert! Blir gøy å pynte til jul i nyoppussa stue! :D/>

 

Heia heia deg, kossen går det?? :)/> Håper helga di har vert finfin!!

Hei på deg!! Høres ut som stua blir kjempefin!! Det blir gøy å pynte!!

 

Liker veldig godt å ta opp program og spole når reklamen kommer... Hater reklame!! Og da blir en fort feridg også, for jammen går det mye tid bort til reklamepauser...

 

Helga har ikke vært bra, for lite trim og for få måltider... Jobber med saken!! Din helg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...