Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvordan går det med deg? Jeg var langt ute på glattisen kan man si, men nå er jeg tilbake for fullt. <enda tyngre enn før. 104. Ikke akkurat noe å skryte av, men jeg håper det går bedre denne gang. Vil ikke si at dette er siste gang, selv om jeg burde. Jeg blir så skuffet over meg selv hver eneste gang. Vi snakkes (skrives)

neimen Kikk, nå ble jeg SÅ glad for å se at du har vært innom meg!!!!! Så bra!! ja, ja, glattisen har vi alle vært på, men heldigvis smelter den etterhvert, hi hi!! Hva er planen???????

 

Så flott at du endelig kom, dypt savnet har du vært.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

neimen Kikk, nå ble jeg SÅ glad for å se at du har vært innom meg!!!!! Så bra!! ja, ja, glattisen har vi alle vært på, men heldigvis smelter den etterhvert, hi hi!! Hva er planen???????

 

Så flott at du endelig kom, dypt savnet har du vært.... :D/>

 

det var hyggelig sagt

planen ja, det er å gå ned ihvertfall 20kg i år. Er medlem i vg sin vektklubb også. Der er jeg med i en tråd som hetter biggest loser pulje 13. Det er da 130 deltagere og 10 deltagere i hver pulje. Jeg begynte den 7 januar og det har vært en veiing. Jeg kom på 4 plass der denne uka. Den som har gått ned minst ryker ut. Litt motivasjon det. Det jeg synes er også fint med vektklubb er menyene. Nok om det.

Det var virkelig morsomt å se at du var her enda. Jeg skal lese meg tilbake å se hvordan det har vært her for deg. Jeg lover å komme hit de gangene jeg er på pc og det er så og si hver dag.Neste gang jeg blir borte skal jeg si i fra.

Ihvertfall slik som det er nå, er motivasjonen på topp. Trist at jeg har latt meg forfalle slik at det er enda vanskeligere. Mitt delmål er nå 90. 100 er ikke noe delmål som jeg skal feire. Har vært der noen ganger. Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen

 

Her sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe. Frokosten var 2 skiver brød med 35g makrell i tomat. Jeg synes det er så godt.

Det gikk greit igår og jeg holdt meg under det kaloriantallet jeg har fått utdelt.

Så tilbake til 23-10 at du etterlyste meg. Jeg har egentlig vært her hele tiden men fokuset har ikke vært der det skal. Hvordan går det ellers med trimmen?

Jeg kom over en nettside som heter livegym.no. Den så veldig bra ut. Hadde jeg ikke vært på treningssenter så hadde jeg nok vært inne der.

Ha en flott lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var hyggelig sagt

planen ja, det er å gå ned ihvertfall 20kg i år. Er medlem i vg sin vektklubb også. Der er jeg med i en tråd som hetter biggest loser pulje 13. Det er da 130 deltagere og 10 deltagere i hver pulje. Jeg begynte den 7 januar og det har vært en veiing. Jeg kom på 4 plass der denne uka. Den som har gått ned minst ryker ut. Litt motivasjon det. Det jeg synes er også fint med vektklubb er menyene. Nok om det.

Det var virkelig morsomt å se at du var her enda. Jeg skal lese meg tilbake å se hvordan det har vært her for deg. Jeg lover å komme hit de gangene jeg er på pc og det er så og si hver dag.Neste gang jeg blir borte skal jeg si i fra.

Ihvertfall slik som det er nå, er motivasjonen på topp. Trist at jeg har latt meg forfalle slik at det er enda vanskeligere. Mitt delmål er nå 90. 100 er ikke noe delmål som jeg skal feire. Har vært der noen ganger. Vi snakkes

Heisann! ja nå blir det motiverende å komme inn her når du er tilbake Kikk! Det e rnoe ekstra når noen holder følge med deg.. ;-) Vet du, synes du skal se fremover nå og ikke tilbake.. det som er skjedd, er skjedd, nå er det bare en vei og det er nedover i vekt!! Jeg skal også ned, og sammen klarer vi det!!! Ja, please si ifra neste gang du stikker!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen

 

Her sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe. Frokosten var 2 skiver brød med 35g makrell i tomat. Jeg synes det er så godt.

Det gikk greit igår og jeg holdt meg under det kaloriantallet jeg har fått utdelt.

Så tilbake til 23-10 at du etterlyste meg. Jeg har egentlig vært her hele tiden men fokuset har ikke vært der det skal. Hvordan går det ellers med trimmen?

Jeg kom over en nettside som heter livegym.no. Den så veldig bra ut. Hadde jeg ikke vært på treningssenter så hadde jeg nok vært inne der.

Ha en flott lørdag

god morgen!! makrell i tomat er godt, og sundt! Er som før, får ikke trent noe særlig, men går så mye jeg kan.. Målet mitt er iallefall 70 000 skritt i uka, går som oftest bra om jeg ikke er helt elendig.. Skal sjekke opp den nettsida! Du er flink som er på senter!! Skulle gjerne vært der jeg også, men ikke så mye å hente for meg som kan trene gratis hos fysio de få min jeg kan... Men jeg husker en svunnen tid med Step, Mage- rompe- lår samt Pump!! Utrolig gøy!!

 

Ha en toppers dag!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen!! makrell i tomat er godt, og sundt! Er som før, får ikke trent noe særlig, men går så mye jeg kan.. Målet mitt er iallefall 70 000 skritt i uka, går som oftest bra om jeg ikke er helt elendig.. Skal sjekke opp den nettsida! Du er flink som er på senter!! Skulle gjerne vært der jeg også, men ikke så mye å hente for meg som kan trene gratis hos fysio de få min jeg kan... Men jeg husker en svunnen tid med Step, Mage- rompe- lår samt Pump!! Utrolig gøy!!

 

Ha en toppers dag!! B)/>

70000 er jo toppers. Jeg er ikke så ofte på senter da. 2 ganger i uka, og da går det i spinning. Jeg skulle ønske jeg likte å gå, men det synes jeg er kjedelig. I dag skal jeg gå men det er fordi vi passer en hund denne helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70000 er jo toppers. Jeg er ikke så ofte på senter da. 2 ganger i uka, og da går det i spinning. Jeg skulle ønske jeg likte å gå, men det synes jeg er kjedelig. I dag skal jeg gå men det er fordi vi passer en hund denne helgen

Å gå er det jeg kan, litt iallefall.. Målet er også at jeg skal ta ibruk fitnessballen mere her hjemme!! Med de få øvelsene jeg kan uten å bli ødelagt... En start er en start, og så får en utvide!! God tur med hunden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå er det jeg kan, litt iallefall.. Målet er også at jeg skal ta ibruk fitnessballen mere her hjemme!! Med de få øvelsene jeg kan uten å bli ødelagt... En start er en start, og så får en utvide!! God tur med hunden!!!!

Det er riktig innstilling det. Turen er nå i havn. Var på butikken og handla en hel haug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker deg en fin start på denne uka. Håper du når det du har satt deg for uka.

Hei du!! Helgen ble litt så som så, men nå er det ny uke og nye muligheter! skal på vekta i morgen, og måles! Så flott at du legger igjen spor etter deg Kikk, da MÅ jeg jo komme innom oftere!!! Har trent styrke i dag, bittelitt!! :D

 

Jeg skal nedover nå, Kikk!! sammen klarer vi det! Iallefall får jeg mere inspirasjon og mot til å ta fatt når du og andre legger igjen spor..Kjenner deg liksom Kikk.... Ha en fin-fin dag! Du er så flink, trener og raaaser ned i vekt!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det.

 

Det er hyggelig at du setter pris på at jeg er innom. Neste gang jeg skulle blik borte skal jeg si ifra, ikke bare forsvinne. Det samme gjelder deg. Jeg er enig at man blir nesten kjent. Det er koselig.

Jeg føler faktisk at jeg har vært ganske flink hittil. Har kuttet kraftig ned på rødvinsdrikkinga mi for nå har jeg erkjent at det er en av grunnene til at jeg ikke går ned. Det hjelper ikke at det bare er i helgene. Ja nå skal vi nedover både du og jeg så vi må ta oss skikkelig i nakken og bare kjøre på.

Så flott at du har fått til litt styrke. Det er viktig. Jeg har bestilt time til styrke i morgen. Håper det er ledig i sykkeltimen etterpå for det er egentlig det jeg liker best, men jeg vet at jeg må ha noe styrke.

I dag skal jeg ha stekt kyllingfile til middag sammen med stekte grønnsaker. Gubben skal ha hvalbiff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Jeg er ei jente på 38 gift og har et barn på 14år. Høyde 169cm og idealvekt 70 kg. Min startvekt 9 januar var 93,6 etter første veiing var jeg fremdeles på 93,6 så i morra (onsdag) er det veiing nr 2... Ganske spent. Håper jeg har gjort noe riktig :rolleyes: Har prøvd å holde meg til 1600 kalorier men det er fort gjort å spise for lite eller for mye syns jeg. I dag har jeg planlagt middag for 7 dager fremover, får håpe det hjelper litt. Jeg får ikke trent regelmessig pga mye hodeverk, tror jeg har fått migrene men legen sier det er muskelkramper :angry: , men medisinene jeg fikk hjelper ikke. Kan trene kjempe masse eller bare litt og så dukker hodepinen opp etter et par timer etter trening og varer til neste dag. Som dere skjønner frister det ikke med trening men jeg har klart å presse inn 6-7 trimpoeng i uka ;) Til hun som spiser lasagn hos moren : Jeg veier maten min når jeg er hos min mor, hun syns det er viktig for meg og forteller meg hva hun har som ingredienser og prøver å lage middagen mager :D Lykke til alle sammen jeg heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det.

 

Det er hyggelig at du setter pris på at jeg er innom. Neste gang jeg skulle blik borte skal jeg si ifra, ikke bare forsvinne. Det samme gjelder deg. Jeg er enig at man blir nesten kjent. Det er koselig.

Jeg føler faktisk at jeg har vært ganske flink hittil. Har kuttet kraftig ned på rødvinsdrikkinga mi for nå har jeg erkjent at det er en av grunnene til at jeg ikke går ned. Det hjelper ikke at det bare er i helgene. Ja nå skal vi nedover både du og jeg så vi må ta oss skikkelig i nakken og bare kjøre på.

Så flott at du har fått til litt styrke. Det er viktig. Jeg har bestilt time til styrke i morgen. Håper det er ledig i sykkeltimen etterpå for det er egentlig det jeg liker best, men jeg vet at jeg må ha noe styrke.

I dag skal jeg ha stekt kyllingfile til middag sammen med stekte grønnsaker. Gubben skal ha hvalbiff.

heisann! du må kutte rødvin og jeg må kutte sukker... ja, vi skal ned, det er helt sikkert! Og jeg blir her til jeg er ferdig og vell så det!! skal prøve å komme innom hver dag, vet jo at det er med på å holde motivasjonen oppe! Men ekstra motiverende når det er noen som har skrevet på tråden min! Hi hi!!

 

Å, du skal være glad for at du kan trene og sykle!! skulle så gjerne ha vært der, men får sette pris på det jeg kan! Go trening!!!!

så flink du er til å lage flere middager... Her er det spaghetti med kjøttsaus, så får mor ta masse salat i tillegg! Ha en topp dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Jeg er ei jente på 38 gift og har et barn på 14år. Høyde 169cm og idealvekt 70 kg. Min startvekt 9 januar var 93,6 etter første veiing var jeg fremdeles på 93,6 så i morra (onsdag) er det veiing nr 2... Ganske spent. Håper jeg har gjort noe riktig :rolleyes:/> Har prøvd å holde meg til 1600 kalorier men det er fort gjort å spise for lite eller for mye syns jeg. I dag har jeg planlagt middag for 7 dager fremover, får håpe det hjelper litt. Jeg får ikke trent regelmessig pga mye hodeverk, tror jeg har fått migrene men legen sier det er muskelkramper :angry:/> , men medisinene jeg fikk hjelper ikke. Kan trene kjempe masse eller bare litt og så dukker hodepinen opp etter et par timer etter trening og varer til neste dag. Som dere skjønner frister det ikke med trening men jeg har klart å presse inn 6-7 trimpoeng i uka ;)/> Til hun som spiser lasagn hos moren : Jeg veier maten min når jeg er hos min mor, hun syns det er viktig for meg og forteller meg hva hun har som ingredienser og prøver å lage middagen mager :D/> Lykke til alle sammen jeg heier på dere!

Å, så koselig at du Blain skrev litt! ser du er ny, og du er hjertelig velkommen hit!! er sååå mye kosligere når det er noen her, veldig motiverende, og er med på å holde rett fokus! B)

 

går du kurs, eller på egenhånd?? Hvordan gikk det med veiinga i dag???

 

jeg like rogså storhandel, da slipper man innom butikken og bli fristet... og rimligere blir det også!! Og ikke minst tidsbesparende!!

 

Å, du har en virkelig utfordring med det hodet ditt anng trening...høres forferdelig ut... :wacko: Skal ikke komme med så mye råd osv, slitsomt å få sånt hele tida, men har du stive muskler i nakke og skuldre??? Få løst opp litt der med massasje?? Håper du finner noe som kan hjelpe deg!!!slitsom å gå sånn.... :huh:

 

Flott at du heier! Jeg heier på deg!! Håper å se deg snart igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! du må kutte rødvin og jeg må kutte sukker... ja, vi skal ned, det er helt sikkert! Og jeg blir her til jeg er ferdig og vell så det!! skal prøve å komme innom hver dag, vet jo at det er med på å holde motivasjonen oppe! Men ekstra motiverende når det er noen som har skrevet på tråden min! Hi hi!!

 

Å, du skal være glad for at du kan trene og sykle!! skulle så gjerne ha vært der, men får sette pris på det jeg kan! Go trening!!!!

så flink du er til å lage flere middager... Her er det spaghetti med kjøttsaus, så får mor ta masse salat i tillegg! Ha en topp dag! :D/>

 

Vi skal ikke bare prøve å komme hit hver dag. Vi skal.

Ja jeg er glad for at jeg kan trene. Det er enting jeg tar som en selvfølge, men det burde jeg ikke. Jeg tar det til etterretning og skal sette pris på at jeg kan gå istedetfor at det skal være et ork.

Jeg vet det med rødvin. Det er jo noe som har fått meg opp i vekt, men jeg har skjerpet ned ganske kraftig på det. Vet ikke hvordan det går til lørdag, men vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke bare prøve å komme hit hver dag. Vi skal.

Ja jeg er glad for at jeg kan trene. Det er enting jeg tar som en selvfølge, men det burde jeg ikke. Jeg tar det til etterretning og skal sette pris på at jeg kan gå istedetfor at det skal være et ork.

Jeg vet det med rødvin. Det er jo noe som har fått meg opp i vekt, men jeg har skjerpet ned ganske kraftig på det. Vet ikke hvordan det går til lørdag, men vi får se

Deal Kikk! Inn her hver dag, så langt det lar seg gjøre!! Flott, gled deg over treninga!! Det at du kan trene gjør at du går fortere ned, strammer opp kroppen og gir flere helsegevinster bl.a hjerte... du er heldig, så nyt kroppen jobbe!!

 

Anng rødvin, er det flasker eller kartong du har???? Vet flere synes det e rlett å drikke mye med kartong... her blir vinen nesten gammel i kartong... med en flaske så vet du hvor mye du har!!

 

Ha en topp dag! Skal gjøre unna noen ærend på senter og da får jeg også flere skritt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ihvertfall ikke opp og det er jo bra, selv om man ønsker noe annet.

Jeg er ikke flink å måle meg heller. Jeg tror jeg begynner mandag med det selv om jeg ikke har lyst. Dreiv med det før jeg gikk opp igjen og det er sikkert det samme nå. Hadde tenkt å vente til jeg var 95kg noe som er sikkert veldig veldig lenge til men jeg tror jeg begynner før alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ihvertfall ikke opp og det er jo bra, selv om man ønsker noe annet.

Jeg er ikke flink å måle meg heller. Jeg tror jeg begynner mandag med det selv om jeg ikke har lyst. Dreiv med det før jeg gikk opp igjen og det er sikkert det samme nå. Hadde tenkt å vente til jeg var 95kg noe som er sikkert veldig veldig lenge til men jeg tror jeg begynner før alikevel

Begynn nå! motiverende å se man skrumper inn!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg nå og har faktisk skrumpet inn 11,5 cm de siste 2 ukene!!! jippi!! skjønner det ikke, har jo ikke minket så mye i vekt akkurat, men jeg er glad for det!! :D

 

-0,5 cm rundt halsen

-3 cm under brystene

-2,5 cm i midjen

-3,5 cm rundt hofta

-2 cm rundt enden

 

Om jeg ikke får målt hver uke, så skal jeg iallefall måle hver 14.dag! B):):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag begynner jeg med måling har jeg bestemt. Føler det litt romsligere rundt låra, men jeg vet jo ikke for jeg har ikke målt.

Så flott at du har tapt cm. Det er veldig motiverenes i allfall. Jeg skal ha pizza i kveld. Bunn bakt med havregryn og sammalt hvete og mel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...