Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Heeeei Trixi2!!!

 

No tenkte eg at eg måtte titte innom og si hei! Håper det går bra med deg! I morgen er eg 12 veker på vei, og jammen har første trimester vert en slapp og rolig periode. Lenge sida eg har orka å trene, vil bare sove og kvile. Så eg har gått opp 1 kg....:/ Men eg håper jo at trøttheten og kvalmen blir bedre no etterkvert, og da vil eg begynne å trene litt igjen.

 

Kossen går det egentlig med deg da? :) :) Hatt en fin januar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mandag begynner jeg med måling har jeg bestemt. Føler det litt romsligere rundt låra, men jeg vet jo ikke for jeg har ikke målt.

Så flott at du har tapt cm. Det er veldig motiverenes i allfall. Jeg skal ha pizza i kveld. Bunn bakt med havregryn og sammalt hvete og mel

Så du har målt i dag, og neste gang blir det manko på cm Kikk!! Motiverende når jeg omtrent ikke har rikket anng kg.. Pizza er også godt! lasagnen ble kjempegod! Jeg forsynte meg med altfor mye... tok mere da jeg synes den vår såååå god, må begynne med å bare ta en gang... øve, øve, hele tida.. :D

 

Ha en fin tur til søta bror!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Trixi2!!!

 

No tenkte eg at eg måtte titte innom og si hei! Håper det går bra med deg! I morgen er eg 12 veker på vei, og jammen har første trimester vert en slapp og rolig periode. Lenge sida eg har orka å trene, vil bare sove og kvile. Så eg har gått opp 1 kg....:/ Men eg håper jo at trøttheten og kvalmen blir bedre no etterkvert, og da vil eg begynne å trene litt igjen.

 

Kossen går det egentlig med deg da? :)/> :)/> Hatt en fin januar??

hei på deg!! så flott at alt går bra med deg! 1 kg er helt greit det! Håper du er over den værste slumreperioden så du får rørt litt på deg! Men pass på så du ikke gjør for mye!!

 

Jeg er sakte kommer bort fra julemodus, men er utrolig gal etter sukker.. Så her er det skjærpings! Jeg er ikke kommet helt inn i kun lørdager, men jobber med saken! Ha en fin helg! håper vi snakkes snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du spør etter meg, Kikk! har hatt problemer med pc'en... så derfor har jeg ikke vært innom.

 

Det går greit i forhold til at jeg går så mye jeg klarer. Drikker masse vann igjen, så tusen takk for soda streameren så jeg får kullsyre i vannet! Da synes jeg det er lettere å drikke vann!

Spiser lite og ofte, men har ikke begynt å veie og telle :angry: Men det kommer!!

 

Og du da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry Kikk, men når jeg har vært innom her har det enten vært oppdatering eller at jeg ikke har fått postlagt innlegget :( . Har også vært uten nett eller maskin, men nå satser jeg på å komme inn hver dag!! veide meg og vekta viste 95 blank, dvs 200gram ned. håper på å se 94-tallet neste uke, til tross for flere feiringer den kommende uken..

 

Hvordan går det med dere??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen har gått ganske greit, men har spist litt potetgull.. :angry: Ellers vært flink med lite og ofte. I morgen blir det bollebaking ++. Må bare stålsette meg og bestemme meg for å ta en bolle.... eller to..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen har gått ganske greit, men har spist litt potetgull.. :angry:/> Ellers vært flink med lite og ofte. I morgen blir det bollebaking ++. Må bare stålsette meg og bestemme meg for å ta en bolle.... eller to..!

 

Det er ikke alltid lett å stå over noe som man er så glad i. Jeg har klart det da. Har ikke spist noe usunt siden tidlig i januar en gang, men jeg har drukket vin og det er like galt. Det var vanskelig i dag når de hadde så mye god dessert, men jeg klarte det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist, må skjerpe meg og prioritere å komme meg inn hit hver dag! Men det har vært litt for mye i det siste. MEN jeg har vært flink med vann og trim! kost meg litt for mye men sånn er det med bursdager og feiringer. Uansett har jeg faktisk gått ned 600 gram!! :D

Veldig fornøyd!! veier 94,6 kg i dag, skal få målt meg en av dagene..

 

Ha en flott valentinsdag!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist, må skjerpe meg og prioritere å komme meg inn hit hver dag! Men det har vært litt for mye i det siste. MEN jeg har vært flink med vann og trim! kost meg litt for mye men sånn er det med bursdager og feiringer. Uansett har jeg faktisk gått ned 600 gram!! :D/>

Veldig fornøyd!! veier 94,6 kg i dag, skal få målt meg en av dagene..

 

Ha en flott valentinsdag!! B)/>

 

Det er jo strålenes resultater du har å vise til. Da har du gjort en bra jobb. Det kommer ikke av seg selv. Håper jeg ser deg oftere her.

Heia, heia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo strålenes resultater du har å vise til. Da har du gjort en bra jobb. Det kommer ikke av seg selv. Håper jeg ser deg oftere her.

Heia, heia

 

 

Takk for at du heier på meg Kikk, men har ikke fortjent den nedgangen denne uka.. Spist form mye søtt... men jeg gikk ned, utrolig nok. Må øve meg på å ta litt og så stoppe, og det har gått ganske greit denne uka. Koser meg med litt istedet for å "støvsuge" rent..

 

ha en fin fredag! hjemmelaget pizza her i dag... Med salat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du heier på meg Kikk, men har ikke fortjent den nedgangen denne uka.. Spist form mye søtt... men jeg gikk ned, utrolig nok. Må øve meg på å ta litt og så stoppe, og det har gått ganske greit denne uka. Koser meg med litt istedet for å "støvsuge" rent..

 

ha en fin fredag! hjemmelaget pizza her i dag... Med salat!!!

 

Klart du har fortjen det.Det der ligner også meg. Kose meg istedetfor å gjøre noe. Kos deg med pizza. Jeg har grønnsaksfri dag i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du har fortjen det.Det der ligner også meg. Kose meg istedetfor å gjøre noe. Kos deg med pizza. Jeg har grønnsaksfri dag i dag

må søke opp den dietten din og se hva du driver med!! i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...