Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei på deg

 

Går det bra med deg? Det håper jeg det gjør. Nå er jeg under 100kg. Jippi. Egentlig kunne jeg flyttet tråden over her, men foreløbig trives jeg ved 30-40.

Har du sjekket ut dietten?

Bare en ting å si Kikk, GRATULERER!!!!! Endelig er du på 2-sifret!! Ikke det at det har tatt lang tid, for det har det ikke, men vet du lengter etter 2-sifret.. Veldig bra! Har ikke sjekket opp dietten din, for mye som har skjedd i det siste.. Men når jeg har tid og ro, og ikke minst pc'en for meg selv så skal jeg søke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er jeg!!! Har desverre friket ut litt og det er lenge siden jeg var her.. Vært mange grunner til det, nok å tenke på i det siste. Men nå er jeg her!! Vekta viste i går 97,4 kg... og nå skal den ned!!'

 

 

Hvordan går det med deg????? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg!!! Har desverre friket ut litt og det er lenge siden jeg var her.. Vært mange grunner til det, nok å tenke på i det siste. Men nå er jeg her!! Vekta viste i går 97,4 kg... og nå skal den ned!!'

 

 

Hvordan går det med deg????? B)/>

 

Så koselig å se deg igjen. Det går ikke så veldig bra at det gjør noe. Jeg hoppet av dukan lørdag fordi jeg ikke så noen resultater som jeg følte jeg skulle hatt. Jeg skal heller gå tilbake på det gode gamle med telling av kalorier. Jeg starter friskt igjen søndag.

Nå må du ikke forsvinne mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så koselig å se deg igjen. Det går ikke så veldig bra at det gjør noe. Jeg hoppet av dukan lørdag fordi jeg ikke så noen resultater som jeg følte jeg skulle hatt. Jeg skal heller gå tilbake på det gode gamle med telling av kalorier. Jeg starter friskt igjen søndag.

Nå må du ikke forsvinne mer da.

Back again!! Nå skal jeg ikke forsvinne! Har friket ut i påska jeg også, men nå er det slutt! Hørt det før, sa du Kikk..?? Ja, men nå er det ramme alvor! Vedlig fint og vi kan støtte hverandre i hverdagen!

 

Jeg skal drikke minst 2 liter vann hver dag!

Jeg skal trene styrke 3 ganger i uka!

Jeg skal veie og telle og registrere hver dag, så langt det lar seg gjøre...

Jeg skal spise masse grønt hver dag!

Jeg skal spise fisk 2-3 ganger i uka!

Jeg skal bevege meg så mye jeg kan!!

 

Og hvorfor skal jeg dette?? Jo det er mange grunner.... Ned i vekt! For å føle meg bedre psykisk og fysisk! Snart er det 17 mai og ikke minst blir det sommersesong med mindre klær og bikini... hjelp... Jeg SKAL ned!! veier og måler i morgen fredag! Tenk å starte for fullt på en fredag... ja, jeg orker ikke å vente til mandag! Ha en flott dag alle sammen!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og jeg er klar for en skikkelig nedtur, når det gjelder vekta!

 

Veide 98,2 i dag... :( , men nå er jeg klar for å gå ned, og bli der! Har merket at jeg er skikkelig sugen på alt som er søtt, så er blitt helt hekta på sukker. det er derfor viktig å bli kvitt den. Regner med om jeg unngår søte ting og spiser frukt så går den over. Jeg må bare stålsette meg, og denne kampen skal JEG vinne!!

 

Har vært flink å veie og registrere maten i dag, drukket 1 liter vann allerede! veldig bra! Fortsett sånn så går det fort!

 

Jeg har også målt meg... ikke gøy å se at cm øker... det er jo helt feil vei, skal jo minke!!!! Velger derfor å registrere her inne så alle kan se... Må jo bli motivert av det!! :P

 

Hals: 39

Overarm: 36,5

Over bryst: 112

Under bryst: 97

Midje: 100

Hofter: 117

Ende: 114,5

Lår: 69

Knær: 41

 

Uff og uff... gått opp masse på noen uker.. Ja, ja, nå velger jeg å se fremover og tenke på alt som er positivt!

 

Håper å se at noen legger igjen noen spor etter seg her!!

 

Ha en fin-fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! 1 dag gått og jeg har klart meg meget bra!! Klapp på skuldra til meg!! Var nok fruktsalaten til fredagskos som reddet meg for å spise annet usunt, og gurimalla så godt det var!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se livstegn fra deg igjen. Selv har jeg sprukket så det står etter, men nå skal jeg også starte igjen. Så lenge det er liv er det håp mener jeg. Jeg kunne ha vært flinkere i dag, men spist er spist.

99,6 viste vekta i dag. Jeg orker ikke å forandre signatur så den får bare stå der den står.

Nå må du love å ikke forsvinne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Usj, kjipt med sprekk, Kikk. Men se positivt på det - du er fortsatt under tresifret, og du griper fatt i det i tide! Og det står det faktisk en del respekt av, det er nok av dem som ville ha falt av lasset. Så klapp deg selv litt på skulderen for det, og lag en slagplan for ukene fremover så du kommer deg tilbake dit du var og enda nærmere målet! Heier på deg, vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se livstegn fra deg igjen. Selv har jeg sprukket så det står etter, men nå skal jeg også starte igjen. Så lenge det er liv er det håp mener jeg. Jeg kunne ha vært flinkere i dag, men spist er spist.

99,6 viste vekta i dag. Jeg orker ikke å forandre signatur så den får bare stå der den står.

Nå må du love å ikke forsvinne igjen

hei på deg!! Jeg har ikke falt av lasset, men er blitt skikkelig dårlig, bronkitt.... Har ikke prioritert nett og data... Men var flink å lagde torsk til middag i går!! Det var godt! Er ved godt mot, og da har vi en deal om ikke å forsvinne herfra igjen Kikk!!

 

Som du sier, spist er spist! Men vi får legge planer fremover.. Akkurat nå må jeg prøve å komme over kneika igjen, men skal tenke ut noe lurt her jeg ligger!

 

Veide 97 blank i dag, så har gått ned siden fredag!! Jippi!! Nå skal vi ned, begge 2 Kikk!! snart sommer, vettu!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra Trixi. Unner deg det. Jeg har jo noe å ta igjen. Ikke moro å gå opp slik jeg har gjort. 3,6kg har jeg lagt på meg siden minstenotering, men jeg håper de forsvinner fort igjen. Har et mål om å veie 95kg til 17 mai.

Vi får bare stå på og ønske oss lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra Trixi. Unner deg det. Jeg har jo noe å ta igjen. Ikke moro å gå opp slik jeg har gjort. 3,6kg har jeg lagt på meg siden minstenotering, men jeg håper de forsvinner fort igjen. Har et mål om å veie 95kg til 17 mai.

Vi får bare stå på og ønske oss lykke til.

 

 

 

 

Hei på deg!! Ja, ja, jeg tar ikke seieren på forskudd... Her er det sykdom og atter sykdom og jeg vet ikke når jeg er på bena igjen.. Jeg ha rogså gått opp masse, men nå skal vi ned begge to Kikk!!

 

Lykke til!! heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Veiedag i dag, 97,4 kg... Ned fra forrige fredag, men jeg har ikke vært flink... Har ikke fått trent og jeg har spist mat jeg ikke bør, som is, som lindrer en sår hals... Regner med å bli bedre snart og få begynt med treninga jeg har planer om...

 

Ha en fin-fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Trixi2

Nå er jeg tilbake igjen, og nye og gode matvaner skal innordne seg! Og bort med alt usunt.. Svisj, ut av mitt liv, takk!!!

 

Håper det er noen som vil følge meg.. Vil du??

Og Kikk, hvor er du??? Vil gjerne ha deg med på lasset nedover!!

Skal veie og måle i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ja, det er bare å krype til korset... Vekta har økt og cm har økt, veldig... Nå er jeg lei av å gå ned de samme kiloene gang på gang, så nå er det bare en vei, og det er nedover når det gjelder vekt og cm!!

 

Vekta viste i dag 97,9 kg...

Og cm var

Hals: 38

Overarmen: 37 (+2)

Bryst: 109 (+1)

Under bryst: 96(+4)

Midje:98(+2)

Hofte:112(+6)

Ende:115(+2)

Lår:68(+0,5)

 

Sørgelig syn, men nå er det bare en vei videre og det er krymping, i vekt og cm!!

 

Jeg veier og teller, og dag 2 ser ut til å gå greit..

 

Hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Dagen i dag har gått greit. Var litt spent nå når jeg skulle skrive inn hva jeg har fått i meg, men gikk så greit at jeg nå skal spise 100 gram druer for å komme opp i riktig kalorinivå!!

 

Jeg er veldig spent på morgendagen og helga... Vet det kommer flere utfordringer, men jeg får stålsette meg så jeg klarer å unngå dem. Nå skal jeg ned i vekt!!

 

 

Hvordan er det med deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

I dag har det gått greit. Ligger under kalorigrensen, men vet det kommer flere utfordringer i helga så da er det greit. Hatt masse salat m kyllingbryst og pesto. Smakte veldig godt!! Haddet smoties til dessert, og har vært god og mett mens de andre har spist potetgull og peanøtter. Veldig stolt av meg selv som klarte å motstå fristelsene!!

 

Gått 12000 skritt i dag, veldig bra!!!

Drukket masse vann!!

Var på vekta på morgenen og så det var nedgang!!! Og det gir motivasjon til å fortsette!! Nå skal jeg ned!!! Kikket litt i klesbutikkene i dag, prøvde bikini... Ikke noe vakkert syn... Prøve den jeg brukte i fjor og se om den er ok... Kjedelig å bruke masse penger på en som passer en liten stund. Men samtidig kan jeg godt betale litt om det er noe jeg liker!!

 

Vet bunaden erctrang, men den må på 17 mai... Så her er det bare å henge i!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Trixi2!

 

Jeg henger meg gjerne på her inne, i tillegg til min egen, gamle tråd på 10-20kg. For ca 14 måneder siden hadde jeg gjennomført en flott nedgang, men nå er jeg dessverre tilbake til start og vel så det :(/> Begynte å registrere her inne bare for noen dager siden, men kjenner at jeg er motivert og skal komme meg inn i riktig spor igjen (og ikke minst inn i de gamle klærne som ikke passer lengre :angry:/> )!

 

Flott å holde følge med fler, stå på disse seks dagene mot bunadsmålet ditt (og videre mot sommeren)! :)/>

 

Enn så lenge i starten nå så veier jeg meg nesten hver dag, som en ekstra påminnelse om feil mat skulle friste veldig. Det har gått riktig vei hittil - ned 0,6 fra i går: 97,2kg sa vekta i dag. Skal ha meny 2, eller skulle det sist, så da prøver jeg på det.

 

Mitt første delmål er 90 kg - et stykke igjen dit. I går bestilte jeg feriereise i slutten av juni, så da er det enda et delmål å føle seg litt bekvem i fjorårets bikini.

 

Skal ikke stresse meg opp, bare være veldig bestemt på å ta gode valg - og gå jevnt i riktig retning - nedover! Små skritt mot god helse og trivsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hei, Trixi2!

 

Jeg henger meg gjerne på her inne, i tillegg til min egen, gamle tråd på 10-20kg. For ca 14 måneder siden hadde jeg gjennomført en flott nedgang, men nå er jeg dessverre tilbake til start og vel så det :(/>/> Begynte å registrere her inne bare for noen dager siden, men kjenner at jeg er motivert og skal komme meg inn i riktig spor igjen (og ikke minst inn i de gamle klærne som ikke passer lengre :angry:/>/> )!

 

Flott å holde følge med fler, stå på disse seks dagene mot bunadsmålet ditt (og videre mot sommeren)! :)/>/>

 

Enn så lenge i starten nå så veier jeg meg nesten hver dag, som en ekstra påminnelse om feil mat skulle friste veldig. Det har gått riktig vei hittil - ned 0,6 fra i går: 97,2kg sa vekta i dag. Skal ha meny 2, eller skulle det sist, så da prøver jeg på det.

 

Mitt første delmål er 90 kg - et stykke igjen dit. I går bestilte jeg feriereise i slutten av juni, så da er det enda et delmål å føle seg litt bekvem i fjorårets bikini.

 

Skal ikke stresse meg opp, bare være veldig bestemt på å ta gode valg - og gå jevnt i riktig retning - nedover! Små skritt mot god helse og trivsel.

Heisann, så koselig med nytt 'fjes' her!!

Det er mye motivasjon med å få følge her inne, så takk for at du vil slå følge!!

Skal se om jeg finner bloggen din senere i dag.

 

Ja det er dessverre sånn at man går ned og går opp... Jeg har også vært der.. Kan ikke bevege meg som jeg vil så derfor skal jeg nå være flink med å telle og måle.. Jeg må ned nå, og jeg skal bli der!! Sommeren snart, og med alt fettet bilene ut her og da er bikini lite fristende... Jeg føler meg fryktelig tykk nå... Og buksene som strammer så jeg nesten ikke kan bruke dem.. Og de som omtrent var for store for noen måneder siden.... Ja, ja, de skal bli romslige igjen!!

 

Ha en fin dag videre med gode valg!! Takk for at du vil slå følge med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...