Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Trixi2

jeg er her!

 

Jeg datt helt ut av sykdom og andre rundt meg.... Men skal prøve å mobilisere alle krefter til å fortsette der jeg slapp! Jeg vil ned, og veien blir til mens man går..!

setter stor pris på at det var noen her som hadde savnet meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er klart du er savnet. Håper du blir her fremover. Jeg føler jeg står og stanger på vekta nå. Kan liksom ikke forstå at en kveld kan ødelegge så mye, for jeg har vært flink hele tiden ellers. Det kan være at det er mangel på bevegelse som gjør at det går veldig sakte ellers så har jeg nådd et vektplatå det snakkes mye om.

Uansett så håper jeg ikke du forsvinner igjen på leeeeeeeeeeenge.

Håper å kunne forandre litt i signaturen til mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du er savnet. Håper du blir her fremover. Jeg føler jeg står og stanger på vekta nå. Kan liksom ikke forstå at en kveld kan ødelegge så mye, for jeg har vært flink hele tiden ellers. Det kan være at det er mangel på bevegelse som gjør at det går veldig sakte ellers så har jeg nådd et vektplatå det snakkes mye om.

Uansett så håper jeg ikke du forsvinner igjen på leeeeeeeeeeenge.

Håper å kunne forandre litt i signaturen til mandag

 

Sorry, forsvant igjen.... Men nå, nå skal jeg!

Håper det går bedre med deg og at du er kommet igang med spinninga! Du er heldig som har kropp som kan brukes til diverse treningsformer... Bare nyt!

 

Jeg må sette inn alt jeg har av motivasjon og krefter nå... Planlegge sunne måltid og få til litt styrketrening som jeg kan klare... Har en fryktelig skranken kropp nå, og da er det lett å begrave seg litt ned og kose seg altfor mye..

Men nå er jeg her! Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri for sent, sies det, og nå må jeg bare!

 

Vekta viste 101,6 i dag..... Jeg har ikke målt... Kanskje i morgen...?!

 

Kroppen er ikke på mitt lag for tiden, men skal få til å gjøre litt styrketrening... Og nå må jeg bare være forsiktig med matinntaket! Veie og telle, og ikke minst føre dagbok her på nettet!

 

hva jeg skal oppnå??

Jo,bedre helse! Men gleder meg til å kjøpe de klæra jeg liker, og ikke minst føle meg vel! Har en bunad jeg må inn i.... Den er trang.. Og må brukes i konfirmasjonen og 17 mai! Så her er det bare å brette opp armene og ta tak! Masse vann er på plass, lite og ofte må øver inn, og kun sunn mat...! Ikke sukker, godteri og potetgull... Å jeg som er en skikkelig søtmums... Sjokolade.... Men nå skal jeg over på rett spor! Hjelp meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er i gang igjen. Er inne og ser etter deg hver dag. Endelig, der var du. Jeg har oppretta ny tråd i 20 - 30kg.

 

Ikke alltid like lett å komme i gang igjen men man må bare være målbevisst og ta en dag om gangen. Du kommer nok inn i tralten igjen skal du se. Jeg ønsker deg i hvert fall kjempe mye lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er i gang igjen. Er inne og ser etter deg hver dag. Endelig, der var du. Jeg har oppretta ny tråd i 20 - 30kg.

 

Ikke alltid like lett å komme i gang igjen men man må bare være målbevisst og ta en dag om gangen. Du kommer nok inn i tralten igjen skal du se. Jeg ønsker deg i hvert fall kjempe mye lykke til.

Tusen takk Kikk! Er så glad for at du er her sammen med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja meg blir du ikke kvitt så lett. Er med på tråden som juni har i 10-20kg. Den heter

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. april 2014!

Veldig greit med små mål

Greit, da er vi to!! Evt flere!!

Nå skal jeg ha opptelling av kalorier og se om jeg har 'råd' til kveldsmat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått greit i dag, har t.o.m ført dagbok, 3.dag på rad! Stolt av meg selv! Middagen i dag blir bakt potet m skinke og masse salat, tomat, paprika osv + avokado! Og en ss rømme! Gleder meg! Fredagskos blir fruktsalat!

Var en snartur på vekta i dag, hadde gått ned så det gir meg ett ekstra dytt for å klare det! Neste uke skal jeg ha 2-sifret tall!

 

Ha en fin-fin fredag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som er i gang igjen. Motiverende med nedgang på vekta. Jeg har også vært på vekta, men det var ikke så oppløftende. Håper det snart tar seg opp igjen.

Takk kikk, men skulle egentlig bare mangle... Har holdt på i evigheter.... Har bestemt meg for at nå skal og må jeg klare det! Opp og ned sånn som jeg holder på gjør bare at huden utvides mer enn nødvendig så snart blir jeg som ett kart! Fullt av rynker på kropp og i ansikt... Har ikke strekkmerker Pga graviditet, men hvordan jeg kommer til å se ut, ja det vil tida vise... Men først skal jeg ned!

 

Ha en fin fredda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må både du og jeg klare det. Vi vil jo gjerne være fornøyde og stolte av oss selv. Husker følelsen jeg hadde i 1986, da jeg hadde klart å gå ned til rundt 70kg. Jeg følte meg så fin og flott. Fikk masse kommentarer. Jeg vil gjerne ha tilbake den følelsen. Har egentlig ikke tenkt på det på lang tid så kanskje jeg skal sette i gang med det.

Drikker du mye vann? Det skal hjelpe mot rynker har jeg hørt. Ikke vet jeg, men jeg drikker ca 3 liter vann pr dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må både du og jeg klare det. Vi vil jo gjerne være fornøyde og stolte av oss selv. Husker følelsen jeg hadde i 1986, da jeg hadde klart å gå ned til rundt 70kg. Jeg følte meg så fin og flott. Fikk masse kommentarer. Jeg vil gjerne ha tilbake den følelsen. Har egentlig ikke tenkt på det på lang tid så kanskje jeg skal sette i gang med det.

Drikker du mye vann? Det skal hjelpe mot rynker har jeg hørt. Ikke vet jeg, men jeg drikker ca 3 liter vann pr dag

 

Ja vi skal klare det! Veien blir til mens man går, vi må bare lære og ta gode valg! Og det er ikke lett.... Lysten er sterk, især på det man ikke skal ha...

 

Jeg skal ned til ca 82-83... Vi får prøve å ta frem den følelsen vi hadde før i tida..!

 

Jeg drikker mye vann!! Men rynkene er kommer for å bli! Tenkte mest på puppa som stadig synker ett hakk ned Pga opp og ned i vekt... Ja ja, godt det finnes mye fint i bh'er! Og slapp hud på hele kroppen, hengearmer og hengemage... ... Den tid, den sorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin uke. Håper din uke har vært bedre enn min. Ikke moro å gå inn her og melde oppgang. Neste mandag blir bedre håper jeg

Takk, takk! Min uke har vært fin, og det skal denne uka bli for deg!! Vet du kan, og du skal!!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin helg, både sosialt og angående matinntaket!!

Fikk ikke veid i går, men ellers har jeg veid alt. Passet på å spise ofte og lite, og spist lite godteri som plutselig ble en fristelse... Tok 5 sånne 'maispotetgull' som jeg ikke husker navnet på, og noen få tortillachips til tacosalaten... Og vært fornøyd!! Vært fristet, men har da spurt meg selv om det er vært det.. Vil jeg være sånn som jeg er nå? Svaret har blitt nei...!

Veiedag er onsdag, er spent!!

 

Ha en topp uke alle sammen! Sleng deg gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaa, jeg skal jeg og. Vil finne igjen den fine måten jeg har holdt på med siden januar. Jeg vet jo at jeg kan.

Så flott at du har klart deg i helga. Jeg er like spent som du på onsdagveiingen din.

 

Klart du kan, kikk!

Jeg har troa på deg! Og nå skal vi ned, begge to!!!

Klar, ferdig, gå! Tenk på hvor flotte vi blir til sommeren! Iallefall vil jeg føle meg mere vell når klæra sitter bedre... Og kanskje velge hva jeg vil av klær, og ikke bare ta det som passer og er mest flatterende...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kjenner jeg meg virkelig igjen. Det å må ta til takke med det som passer. Uff, jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne gå inn i butikken å bare kunne kjøpe det jeg hadde lyst på. Den følelsen må jeg da kunne huske når jeg har lyst å putte ting i munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der kjenner jeg meg virkelig igjen. Det å må ta til takke med det som passer. Uff, jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne gå inn i butikken å bare kunne kjøpe det jeg hadde lyst på. Den følelsen må jeg da kunne huske når jeg har lyst å putte ting i munnen

Ja ikke sant!?! Tenk på Kreta! Er så lei av å gå inn i butikker, se etter str 46 eller xl og deretter prøve klæra, uansett om man liker dem eller ikke... Om de passer må man se hvordan de ser ut... Mange ganger blir det ikke kjøp Pga helt feil passord eller for trang, så da blir det klær i store str... Nei, nå er det slutt!! Vi skal ned, begge to

Kikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og veiing! Et skår i gleden, glemte å veie meg før frokost.... Fikk servert frokost i dag, og da glemte jeg helt vekta!

 

Men jeg gikk på vekta etter frokost, og den viste 100,2! Så heldigvis hadde jeg gått ned! Tror det var 101,6 sist, så minus 1,4 kg!! Veldig fornøyd!!! I går fikk jeg målt meg, så da kan jeg følge med på cm også!! Satser på en fin-fin uke, og på 2-sifret tall neste onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da trixi2, da er du i gang. Moro når det nærmer deg tosifret. Det kan jo hende du er der alt, siden du veide deg etter frokost. Dette går veien. :)/> Ha en flott dag

Tusen takk kikk!

Jeg fikk servert pizza i går, og spiste og koste meg! Hadde vært ekstra flink ellers i går, og skal være flink i dag, så da går det nok greit med å se 2-sifret innen noen dager iallefall!

 

Ha en flott dag du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg meg pizza i går. Det er en av mine favoritter også. <kunne spist det hver dag. Ha en flott dag kjære trixi

Jeg koste meg! Har vært veldig flink ellers. I kveld blir det bakt potet, fruktsalat til dessert!

Gleder meg!

 

Håper du også har en fin dag! Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...