Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hørtes godt ut det og.

 

Håper helgen har gått bra og at du har kost deg masse

 

Ønsker deg en fin dag

Hatt en fin helg og gått ganske greit med mat! Litt for mye på programmet de siste dagene, men håper og tror på 2-sifret tall i morgen!

 

Kos deg på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hes! Endelig 2-sifret tall!!! Vekta viste 99,8 kg, så har gått ned 400 gram.. Ikke så mye som forventet, men ned er ned, og håper på bedre resultat neste uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hes! Endelig 2-sifret tall!!! Vekta viste 99,8 kg, så har gått ned 400 gram.. Ikke så mye som forventet, men ned er ned, og håper på bedre resultat neste uke!!!

Yes! 99 blank i dag! Håper dette fortsetter!!!

 

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skimter jeg 98-tallet!! Men om det kommer til syne i morgen er jeg litt usikker på.... Spiste kake... Men, tallet kommer en gang!!

 

Ha en flott søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!! 98,2 kg!!!!! Dvs -1,6 kg siste uka!! Yes, yes, yes!!

X fingrene for at det dette er begynnelsen på en virkelig nedgang som både synes og merkes!!

 

Ha en topp dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i det siste. Jammen er det godt med nytt tall på vekta..Nå må jeg virkelig skjerpe meg så du ikke går fra meg, men da kan jeg ikke holde på slik jeg har gjort i det siste.

Stå på

Takk, takk! Veldig glad for nedgang og veldig glad for at du er her igjen!! Trenger deg...!

 

Nå skal vi skjerpe oss begge to, dette skal bli nedgangens vår!! Vektmessig sett!! Ellers er det bare opp, opp og opp!!

Ha en topp dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er glad for å være tilbake. Vi trenger hverandre, det er helt klart.

Har du noe mål for april? Selv har jeg 3,4 kg jeg vil bli kvitt slik at jeg kan være under 96.

 

Det er merkelig, men det holder fokuset oppe ved å sette små mål.

Jeg lager meg en plan hver måned. Ta juni for eksempel. da vet jeg at jeg skal på en 5dagers rocketur og da blir det mye flydium. Da vet jeg at det blir en oppgang på 3kg, så den måneden blir målet 0,6kg ned. Det samme er det i juli. Da har jeg sommerferie og skal bort nesten hele måneden. Da lar jeg meg få lov til å ha +2kg når måneden er slutt.

 

Jeg må tenke måned for måned og ikke tenke for langt fram. Da vil det virke helt uoverkommelig.

 

Ha en fin torsdag kjære slankevenninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. mai 2014!

 

Denne tråden ligger på 10-20kg. Bli med der da vel

Så lurt med sånne små mål! Har slengt meg på!! Håper jeg lander på 95 innen mnd! Trenger det iforhold til bunaden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fryktelig sjeskete... Lyst på alt mulig, som jeg ikke skal ha... Søtt, søtt, søtt... Må innrømme jeg har snoket litt i skapet, noen smågodt har havnet i min mage.... Uff, men det positive er at jeg bare har tatt noen få!!

 

Ny dag imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fryktelig sjeskete... Lyst på alt mulig, som jeg ikke skal ha... Søtt, søtt, søtt... Må innrømme jeg har snoket litt i skapet, noen smågodt har havnet i min mage.... Uff, men det positive er at jeg bare har tatt noen få!!

 

Ny dag imorgen!

 

Det pleier jeg å si også. Ny dag i morgen og den er i dag. Fort deg å glem det som har vært. Flott at du bare tok litt. Før hadde du sikkert kasta innpå mer.

Ha en flott mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jeg å si også. Ny dag i morgen og den er i dag. Fort deg å glem det som har vært. Flott at du bare tok litt. Før hadde du sikkert kasta innpå mer.

Ha en flott mandag

Er faktisk flinkere til å bare ta litt!! Er så stolt!! Små, små skritt! Men etterhvert blir de større!!

 

Ha en topp dag og uke!,, hvordan gikk det med vekta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk flinkere til å bare ta litt!! Er så stolt!! Små, små skritt! Men etterhvert blir de større!!

 

Ha en topp dag og uke!,, hvordan gikk det med vekta??

 

Alt man kan forbedre er bra. Vekta gikk bra -1,8. Hvordan har helgen din hvert?

Ha en fin tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man kan forbedre er bra. Vekta gikk bra -1,8. Hvordan har helgen din hvert?

Ha en fin tirsdag

Helga gikk greit, om jeg husker rett!! Blir vekta i morgen da det i dag ble frokost før vekta.. Men fikk målt meg, må bare få registrert det her inne!

 

Ha en fin onsdag! Målet mitt er å bli flinkere til å veie og telle... Har sklidd ut litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Vekta viste 98,1, Dvs ned 100 gram... Det var jo omtrent ikke noe... Litt skuffet, men ned er ned!! Skal telle og veie, satser på at resultatet blir bedre da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke bli borte igjen fordi det kanskje går litt trått. Jeg vet hvordan det er. Lett å gi opp fordi man ikke føler at man presterer. Den fella har jeg gått i, år etter år.

Hittil dette året har jeg hatt flere utskeielser slik som denne helgen. Men i dag tar jeg meg sammen igjen og står virkelig på de dagene jeg ikke skal noe. Nå vet jeg at jeg skal ganske mye denne uka (onsdag, torsdag og lørdag) Da må jeg være råflink de andre dagene. Spise magert, drikke mye vann og trene. Skal få det til 3 ganger. Klarer jeg det er jeg på god vei til å klare målet som er 3 ganger i 12 uker. Jeg er ferdig med 1 uke, så det gjenstår 11. Jeg mener ikke at jeg skal slutte med trening etter 11 uker, men jeg skal være ekstra flink denne tiden.

Stå på trixi, dette skal vi få til, selv om det tar tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke bli borte igjen fordi det kanskje går litt trått. Jeg vet hvordan det er. Lett å gi opp fordi man ikke føler at man presterer. Den fella har jeg gått i, år etter år.

Hittil dette året har jeg hatt flere utskeielser slik som denne helgen. Men i dag tar jeg meg sammen igjen og står virkelig på de dagene jeg ikke skal noe. Nå vet jeg at jeg skal ganske mye denne uka (onsdag, torsdag og lørdag) Da må jeg være råflink de andre dagene. Spise magert, drikke mye vann og trene. Skal få det til 3 ganger. Klarer jeg det er jeg på god vei til å klare målet som er 3 ganger i 12 uker. Jeg er ferdig med 1 uke, så det gjenstår 11. Jeg mener ikke at jeg skal slutte med trening etter 11 uker, men jeg skal være ekstra flink denne tiden.

Stå på trixi, dette skal vi få til, selv om det tar tid

Hei på deg! Nei da, er her jeg! Bare så kjedelig å skrive noe her når du er borte...

Har blitt 2 selskap helga, så kost meg, men er litt bevisst!

Vet det er mye ting på programmet og vi skal bort, men skal ikke opp i vekt iallefall,!

 

Ha en fin og sunn dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt meg selv lov å gå opp 1,5kg i påsken. Vet at det går fort av igjen hvis jeg er flink neste uke, så jeg har planer om å kose meg. Synes ting er vanskelig hvis jeg ikke kan unne meg perioder med kos

Tror det er veldig lurt! Vi står på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Vekta viste 98,2... Dvs 100 gram opp.... Har spist litt smågodt og vært i to bursdager... Så shit la gå... Må ned, om det blir i eller etter påske får vi nå se..

Har vært på skikkelig treningstur i dag!! Første på 4 mnd Pga en skranken kropp. Er såååååå fornøyd! Deilig å få svettet litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Vekta viste 98,2... Dvs 100 gram opp.... Har spist litt smågodt og vært i to bursdager... Så shit la gå... Må ned, om det blir i eller etter påske får vi nå se..

Har vært på skikkelig treningstur i dag!! Første på 4 mnd Pga en skranken kropp. Er såååååå fornøyd! Deilig å få svettet litt!!

 

Så flott at du er fornøyd.

Jeg har ikke vært flink i påsken, så nå er det full skjerpings igjen. Jeg synes det er lettere å komme tilbake denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...