Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Trixi2

Ja. nå er vi i støtet. Dette skal vi få til.

He en fin fredag

Hei! På meg har det blitt diverse kake i 4 dager.... Phu, ja jeg vet det er feil.... Men jeg blir veldig fristet... Og klarer ikke si nei...

Er diverse fester fremover, og jeg vet det blir mye godt, både mat, drikke og kaker... Veldig leit at jeg ikke får trimmet så jeg har noe å hente inn der.. Men men, jeg må være superflink i ukedagene...

 

Ja, vi får det til, kikk, men litt usikker på datoen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! På meg har det blitt diverse kake i 4 dager.... Phu, ja jeg vet det er feil.... Men jeg blir veldig fristet... Og klarer ikke si nei...

Er diverse fester fremover, og jeg vet det blir mye godt, både mat, drikke og kaker... Veldig leit at jeg ikke får trimmet så jeg har noe å hente inn der.. Men men, jeg må være superflink i ukedagene...

 

Ja, vi får det til, kikk, men litt usikker på datoen..!

 

Ikke lett å si nei. Man skal jo leve oppi alt. Det er klart vi skal få det til. Dato er ikke så viktig. Har ikke vært mye trim på meg heller. Jeg vurderer å begynne å gå igjen. I fjor var jeg veldig flink med det og gikk hver dag, men da var jeg ikke flink med andre ting. Å gå synes jeg er et ork. Må forandre tankene der.

Hvis man klarer å være flink i ukedagene, da er det enklere.

 

Ha en flott dag, selv om det bøtter ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ikke lett å si nei. Man skal jo leve oppi alt. Det er klart vi skal få det til. Dato er ikke så viktig. Har ikke vært mye trim på meg heller. Jeg vurderer å begynne å gå igjen. I fjor var jeg veldig flink med det og gikk hver dag, men da var jeg ikke flink med andre ting. Å gå synes jeg er et ork. Må forandre tankene der.

Hvis man klarer å være flink i ukedagene, da er det enklere.

 

Ha en flott dag, selv om det bøtter ned

Hei igjen! Veldig opptatt for tida... Prøver å være flink, men men... Har ikke målt og veid... Det skal jeg gjøre mandag! Skal bort i helga, og da er det ikke lett å beregne...

 

Ha en topp helg, kikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Veiedag var onsdag og da viste vekta 97,7 noe som er greit i forhold til inntak siste tiden... Masse kake...

 

Og i dag var jeg på vekta og fikk sjokk! 96,4 tror jeg det var! Var iallefall 96-tallet!! Veldig glad!!

 

Nå håper jeg det blir mere nedgang!!

 

Ha en fin helg og ha en flott feiring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ja feiring har det blitt... Kaker og god mat....

Synes det er vanskelig å stålsette seg.. Målet er å smake, men så blir det mere fordi det er så godt! At det går Ann...

 

Ny uke, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Trixi2

Egentlig Veiedag onsdag... Og så har jeg glemt det! Spist frokost 2 dager på rad nå, uten å komme meg på vekta først... Imorgen fredag skal det veies og måles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trixi

 

Hvordan går det med deg. Håper det går bra. Nå må vi slutte og tulle og komme inn her oftere. Selv så klarer jeg å komme tilbake etter å ha hatt det ganske så moro. Det er jeg stolt av, for det har jeg ikke klart før.

Avtale!

Merker jeg slipper fokus når jeg ikke er her inne ja...

Så flott at du kom! Nå slår vi følge sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit, fra i morgen er jeg her daglig hvis jeg ikke er bortreist da, men da skal jeg gi beskjed

Høres topp ut!! Nå er deg skoleverket, men en eller annen gang på døgnet skal jeg komme meg inn hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoleferie.... Veldig godt, men blir også mindre tid til meg selv. Jeg har som mål å opprettholde god måltidsrytme, og lite og ofte... Skal få målt og veid innimellom..

Vet det blir flere utskeielser... Vi får prøve å stålsette oss!

 

Ny uke, nye muligheter!!

 

Hvor er du kikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoleferie.... Veldig godt, men blir også mindre tid til meg selv. Jeg har som mål å opprettholde god måltidsrytme, og lite og ofte... Skal få målt og veid innimellom..

Vet det blir flere utskeielser... Vi får prøve å stålsette oss!

 

Ny uke, nye muligheter!!

 

Hvor er du kikk??

 

Uff da, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Jeg lovte jo å komme innom hver dag. Skal skjerpe meg..

Dette får du til skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hektiske dager nå i begynnelsen av skoleferien.. Vi drar bort i morgen for en uke... Aner ikke om jeg kommer meg inn hit men Skal forsøke.

 

Håper å følge måltidsmønster på lite og ofte. Og ikke så mye vin som det pleier å bli når det er ferie...!

 

Ha en topp uke alle sammen! Håper vi sees her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hektiske dager nå i begynnelsen av skoleferien.. Vi drar bort i morgen for en uke... Aner ikke om jeg kommer meg inn hit men Skal forsøke.

 

Håper å følge måltidsmønster på lite og ofte. Og ikke så mye vin som det pleier å bli når det er ferie...!

 

Ha en topp uke alle sammen! Håper vi sees her!

 

Ha en kjempekoselig uke og kos deg masse. Håper du stikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Vekta viste 99,3 i dag.. :( Dvs ennå lengre til målet om å komme ned på 80-tallet...

Jeg vet det blir mange fristelser fremover, mange feiringen og fest-dager...

Og jeg får ikke samlet trimpoeng.. Da må jeg bare veie og telle..

 

Andre i samme situasjon? Jeg blir veldig glad om du skriver her!

 

Ha en fin dag!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta i dag var 96,4... Forrige tirsdag var det 99,3 så ned 2,9 kg... Jeg er blitt syk, halsbetennelse, så levd på is i 3 dager.. Håper det vekttapet blir selv om jeg begynner å spise vanlig mat igjen!

 

Kikk? Er du her?

 

Noen andre?

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...