Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada jeg er her og alt er omtrent bra. Har lagt på meg over 4 kg i ferien. Håper de går fort bort igjen. Merkelig at de skal gå så fort på. Nå har jeg et mål om at jeg skal klare 10 kg til jul. Tenkte å lage en egen tråd om det for å se om jeg kan få med andre. Mer motiverende når vi er flere.. Håper du snart kommer tilbake for fullt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg er her og alt er omtrent bra. Har lagt på meg over 4 kg i ferien. Håper de går fort bort igjen. Merkelig at de skal gå så fort på. Nå har jeg et mål om at jeg skal klare 10 kg til jul. Tenkte å lage en egen tråd om det for å se om jeg kan få med andre. Mer motiverende når vi er flere.. Håper du snart kommer tilbake for fullt

Godt du er her kikk!!

Jeg har fremdeles barn med sommerferie, litt her og litt der, men er straks hjemme og skal ta fått på nytt!

Kikket etter boka, men så bare kokebok, 5:2, eller hva det heter...

 

Sees i løpet av noen dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er her kikk!!

Jeg har fremdeles barn med sommerferie, litt her og litt der, men er straks hjemme og skal ta fått på nytt!

Kikket etter boka, men så bare kokebok, 5:2, eller hva det heter...

 

Sees i løpet av noen dager!!

 

Så flott at du er snart tilbake. Jeg har bare kokeboka jeg og. Har ikke vært så flink jeg burde, men det kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er snart tilbake. Jeg har bare kokeboka jeg og. Har ikke vært så flink jeg burde, men det kommer

Så koselig du er her kikk!!

Hvilken bok har du?? Har sett flere forskjellige kokebøker...

Nå tar vi tak, ikke sant?!

Faktisk så går tida fort til jul, 4 mnd så er vi der! Men kan også bruke tida på å gå ned!! B)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom ofte, men jeg har ikke vært noe flink. Har opprettet 10kg til jul tråden. Hadde vært flott hvis du ble med der.

 

Er veldig hyggelig å på en måte blitt kjent med deg så jeg håper du kommer tilbake.

Godt å se deg kikk!!

Jeg har heller ikke vært flink, om det er no trøst... Sklidd ut under og etter ferie...

Men holder på å mobilisere det jeg har av krefter og mot til å sette igang igjen...

Vekta viste 99,4... Det er ikke gøy... Men bare å innse at her må noe gjøres. Vil gjerne være med i tråden din kikk, men mål om å gå ned 10 før jul er ikke realistisk for meg.. Og da blir det litt dumt..

Håper vi sees her på min på din!!

 

Ha en topp torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg kikk!!

Jeg har heller ikke vært flink, om det er no trøst... Sklidd ut under og etter ferie...

Men holder på å mobilisere det jeg har av krefter og mot til å sette igang igjen...

Vekta viste 99,4... Det er ikke gøy... Men bare å innse at her må noe gjøres. Vil gjerne være med i tråden din kikk, men mål om å gå ned 10 før jul er ikke realistisk for meg.. Og da blir det litt dumt..

Håper vi sees her på min på din!!

 

Ha en topp torsdag!!

 

Ja det er trøst og selvfølgelig kommer jeg hit også. Tror ikke jeg heller klarer 10kg, men jeg prøver uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter!

Har vært borte i helga med ufornuftig mat og få måltider... Veide 99,2 i dag... Har pådratt meg halsbetennelse... Og har bare lyst på is og sjokolade... Att det går Ann...

Målet mitt er å komme inn her hver dag, få inspirasjon til å spise lite og ofte. Og veie mat og regne ut antall kalorier...

 

Håper jeg ser deg ofte, kikk! Og alle andre er også hjertelig velkommen innom på 'besøk'!

 

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter!

Har vært borte i helga med ufornuftig mat og få måltider... Veide 99,2 i dag... Har pådratt meg halsbetennelse... Og har bare lyst på is og sjokolade... Att det går Ann...

Målet mitt er å komme inn her hver dag, få inspirasjon til å spise lite og ofte. Og veie mat og regne ut antall kalorier...

 

Håper jeg ser deg ofte, kikk! Og alle andre er også hjertelig velkommen innom på 'besøk'!

 

B)/>

 

Så bra at du er tilbake. Ikke lett hele tiden å skal være flink. Man vet så godt at man ikke skal men alikevel gjør man det stikk motsatte. Vi får bare prøve igjen og ikke gi oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er tilbake. Ikke lett hele tiden å skal være flink. Man vet så godt at man ikke skal men alikevel gjør man det stikk motsatte. Vi får bare prøve igjen og ikke gi oss

Ja kikk! Veien blir til mens man går... Så selv museskritt fører oss frem til målet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen må vi bare få det til. Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det? Bare det forsvinner bitte litt hver mandag er det bra.

Vi skal få det til! Vi må! Tenke på helsa, vettu!

Litt ned hver uke så blir det kg utav det! Her har vi vært mange år nå, så nå må vi. Slagplanen er lite og ofte. Og kutte ut sukker.

 

Ha en fin-fin helg! Vi skal bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...

Long time, no see...

 

Men nå er jeg her! Er det noen gamle kjente her??

Satser på å gå ned det jeg skal nå fremover. Når jeg er i mål aner jeg ikke, men ned skal jeg!

 

Håper noen vil slå følge med meg! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, så flink du har vært!

 

Har vært inne her en stund: Startet for fult nyåret 2014. Gikk ned 15 kg på 9 mnd.

 

Siden har jeg stått stille. Trener og registrerer "alt", men sklir stadig ut med en bedre middag, hyttetur, treff eller lignende. Stadig noe kos!

 

Vært ned på 91- tallet men registret 93,2 etter ferien.

 

Trener regelmessig styrke 1-2 dager i uken. Løper 1-2 dager eller går meg noen turer.

Scorer 10 poeng på trening og mandag til torsdag høye score på maten. Helgene er det verre med!

 

Gidder ikke alltid registrere for det er så mye som skjer......

 

DET SKAL DET BLI SLUTT PÅ NÅ.

 

Er motivert. Må bli strengere. Håper vi kan slå følge.

 

L1 (veier meg på fredager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, så flink du har vært!

 

Har vært inne her en stund: Startet for fult nyåret 2014. Gikk ned 15 kg på 9 mnd.

 

Siden har jeg stått stille. Trener og registrerer "alt", men sklir stadig ut med en bedre middag, hyttetur, treff eller lignende. Stadig noe kos!

 

Vært ned på 91- tallet men registret 93,2 etter ferien.

 

Trener regelmessig styrke 1-2 dager i uken. Løper 1-2 dager eller går meg noen turer.

Scorer 10 poeng på trening og mandag til torsdag høye score på maten. Helgene er det verre med!

 

Gidder ikke alltid registrere for det er så mye som skjer......

 

DET SKAL DET BLI SLUTT PÅ NÅ.

 

Er motivert. Må bli strengere. Håper vi kan slå følge.

 

L1 (veier meg på fredager)

Så koselig å se deg her inne! merker jeg er fullstendig avhengig av å være her for å ha motivasjon nok til å stå over ikke fullt så gode valg...det er så lett å tenke jeg tar bare den, og den og den! Vanskelig å holde fokuset oppe, men det er så viktig for å få de resultatene man vil, og jeg snakker av erfaring... Gått ned, stått på stedet hvil, mistet motivasjonen og gått opp igjen..

 

 

Du er kjempeflink som har gått ned så mye L1! Gratulerer til deg!! Jeg håper vi sees ofte!

 

 

Selv om du ligger langt foran meg i vektnedgang, ja så kommer jeg etter! ned skal vi! Og forhåpentligvis for siste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i går, nå veier jeg 102,9. Forrige uke 104,4, så ned 1,5 kg!

 

I dag har jeg målt 9 steder på kroppen. Minket med 10,5 cm! Det meste jeg hadde skrumpet inn var 2 cm i midje, hofte og lår. De andre steder hadde jeg minsket med 0,5 til 1 cm.. Og ett sted sto stille... Kjekt å se med egne øyne hvor og hvor mye man krymper!

 

Er flink til å veie maten når jeg er alene. Er det barn rundt meg tar jeg litt på øyemål.. Prøver å spise lite og ofte.. Ikke glemme mellommåltid osv.

Selv om jeg beveger meg lite for tiden Pga betennelser og skader så skal jeg notere ned alle/de få! trimpoeng jeg klarer i løpet av en uke! Håper jeg ser fremgang i flere og flere for hver uke!

 

Om du skriver noen ord og har lyst til å slå følge, det hadde vært topp!! Jeg trenger all motivasjon jeg kan få!! Sammen er vi sterkere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott.

 

Opp 100 gram..........

Jeg har over lenger tid ikke gått ned noe.

Jeg holder sånn noenlunde vekta. Opp og ned 2 kg - hele siste året. 92-94 kg.

 

Det jeg er veldig fornøyd med er helsa. Bedre form, sterkere og utholdende.

Høsten 2013 klarte jeg neste ikke å løpe mer enn noen metere, nå kan jeg fint løpe en runde på 5 km. Tok også KK-mila forrige høst.

 

Står på. Flink 5 av 7 dager i uka.

Går nå for 7 av 7!!!

 

Drømmer om 80-tallet

GOD HELG

 

L1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott.

 

Opp 100 gram..........

Jeg har over lenger tid ikke gått ned noe.

Jeg holder sånn noenlunde vekta. Opp og ned 2 kg - hele siste året. 92-94 kg.

 

Det jeg er veldig fornøyd med er helsa. Bedre form, sterkere og utholdende.

Høsten 2013 klarte jeg neste ikke å løpe mer enn noen metere, nå kan jeg fint løpe en runde på 5 km. Tok også KK-mila forrige høst.

 

Står på. Flink 5 av 7 dager i uka.

Går nå for 7 av 7!!!

 

Drømmer om 80-tallet

GOD HELG

 

L1

ufff.... Ikke gøy og stå stille... Vi vil gjerne ned til 80-tallet!! Gjerne nå, men det går nok ikke... Må nok jobbe for det ja!!

 

Så hærlig å kunne bevege seg og jogge! Nyt det! Pga skader kan jeg nok aldri det, men målet er å gå tur når jeg vil og så langt jeg vil!

 

Stå på! Ha en fin-fin helg med gode og sunne valg!

 

Jeg drar bort noen dager fra mandag... Om jeg husker å veie meg søndag morgen tar jeg Veiedag da isteden for tirsdag...

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag søndag istedenfor tirsdag. 102.1 , Dvs ned 800 gram! Tilsammen 2,3 kg!

 

Nå drar jeg bort for noen dager, men når jeg kommer hjem er det fullt fokus igjen med veiing og telling! Og på tur er det også lov til å bruke hodet!

 

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...