Gjest besc Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jeg vil være med!! er det for sent?? Neida -heng deg på - jo flere jo bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 26. januar: -0.5 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bigsi Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei Jeg hiver meg med. Startdato 10/1-12 startvekt 111,6 vekt tap 1,9 Har veiedag tirsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest turtles82 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Ny vekt 112,7kg. Dvs 1kg i minus 6kg totalt på 3uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Vekt 28/1: 104 kg. 1,5 kg ned siden forrige helg, og 3,5 totalt siden 2. januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ag83 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Heia Kan man slenge seg på her?? Kan hend det bli litt lettere å gå ned hvis det er flere som motiverer hverdandre her inne Begynner på maxi-kurs i enten uke 6 eller 7, da man er så heldig å få det spandert Satser på at dette er noe for meg og at det virker etter hvert Min start i dag ligger vekten på ca 104 kg, men vil helst ned til 70-75 kg etter hvert. Anne Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siverten Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Har hatt vegedag i dag. Ned 0,8kg - ny vekt er 114,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Ups, etter tre dager i Amsterdam ble det pluss 0,2 kg denne uken. Nå må jeg virkelig stå på for å ta igjen dette i denne uka Altså: +0,2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Nei og nei, ned 0,1 kg. Ikke helt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Ned 0,5 kg og -7cm. Fikk ikke trent noe hele forrige uke så fornøyd. Totalt ned 1,6 og og -16 cm på 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siverten Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Fru Fjer:[berre ver flink denne veka, så er det nok borte neste veging pluss litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Raud Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hei Raud 120.9 ikkje rett veg,men er faktisk fornøyd ikkje vert ein vanleg kvardag sist 14 dagene so no gler eg meg til kvardag igjen! Full skjerpings! Mvh raud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen. Kom igjen. Det er dette du vil. Det er ikke vanskelig, det er baer et par dagers jobbing så er du på rett spor igjen. Du som er så flink kommer jo aldri i verden til å laen jentetur velte lasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hei Raud 120.9 ikkje rett veg,men er faktisk fornøyd ikkje vert ein vanleg kvardag sist 14 dagene so no gler eg meg til kvardag igjen! Full skjerpings! Mvh raud Men iflg mine tatt startet du i uke 2 på 122,3, så det er -1,4 kg siden uke 2 = veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ned 0.6 kg denne uken. Storfornøyd siden jeg måtte ta veiedagen en dag senere sist uke, og så gå tilbake til vanlig denne uka. Seks dager mellom. Yeaah. Går nedover, sakte men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen. Så bra, besc, at du holder styr på oss! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest turtles82 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Ned 0,6kg denne uka...fornøyd for det har vært mye bursdager og annet styr. 6,6kg til sammen God helg til alle her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Ned 1.8 kg denne uka, og 2,9 kg til sammen. Ny uke på gang, krysser fingrene for dere alle sammen. Stikk gjerne innom bloggen min og skriv noen ord, da blir jeg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ag83 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Ned 0,6 kg denne uken. Da er man nede på 103kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bigsi Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Ned 0,5 forrige uke, ny veiedag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Tror ikke du skrev ned meg for forrige uke? Gikk ned 0,6 kg, som det står i signaturen min. Jeg har et spørsmål: veier dere med et konsekvent antrekk på dere? Jeg tror kanskje de forskjellige treningsbuksene min gir 0,1 kg ekstra eller mindre i forhold til hverandre. Også har jeg på meg sko også da, som veier ca. 0,8 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Tror ikke du skrev ned meg for forrige uke? Gikk ned 0,6 kg, som det står i signaturen min. Jeg har et spørsmål: veier dere med et konsekvent antrekk på dere? Jeg tror kanskje de forskjellige treningsbuksene min gir 0,1 kg ekstra eller mindre i forhold til hverandre. Også har jeg på meg sko også da, som veier ca. 0,8 kg. Jeg veier meg hjemme uten klær men etter å ha vært på do hver mandag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Ikke registrert noe vekt på meg selv idag da vekta viste 3 kg OPP???!! har hatt pause med jentetur og bursdag m.m., men håper da virkelig ikke at det er reellt - men velger å vente en uke, og med skikkelig innsats kan det da ikke være 3 kg opp??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siverten Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Har hatt vegedag i dag. Ned 0,8 siste veke, ny vekt er 114,1kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar