Gå til innhold

10 kg fra januar til 17.mai


Gjest besc
 Share

Anbefalte innlegg

Heia :rolleyes:

 

Kan man slenge seg på her??

 

Kan hend det bli litt lettere å gå ned hvis det er flere som motiverer hverdandre her inne :)

 

Begynner på maxi-kurs i enten uke 6 eller 7, da man er så heldig å få det spandert :)

Satser på at dette er noe for meg og at det virker etter hvert :)

 

Min start i dag ligger vekten på ca 104 kg, men vil helst ned til 70-75 kg etter hvert.

 

Anne Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen.

 

Kom igjen. Det er dette du vil. Det er ikke vanskelig, det er baer et par dagers jobbing så er du på rett spor igjen. Du som er så flink kommer jo aldri i verden til å laen jentetur velte lasset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Raud 120.9 ikkje rett veg,men er faktisk fornøyd ikkje vert ein vanleg kvardag sist 14 dagene so no gler eg meg til kvardag igjen! Full skjerpings!

 

Mvh raud

Men iflg mine tatt startet du i uke 2 på 122,3, så det er -1,4 kg siden uke 2 = veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.6 kg denne uken. Storfornøyd siden jeg måtte ta veiedagen en dag senere sist uke, og så gå tilbake til vanlig denne uka. Seks dager mellom. Yeaah. Går nedover, sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg oppdatert alt jeg fant - kan dere sjekke at deres ting er riktig lagt inn? Ser ut til at vi har en fin flyt nå - mange kilo ned totalt altså! Stå på alle sammen - selv merker jeg at motivasjonen er dalende etter 5 dagers HELT utkobling på jentetur, så jeg må jobbe litt med å få fokus igjen.

 

Så bra, besc, at du holder styr på oss! Ser bra ut :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Ned 1.8 kg denne uka, og 2,9 kg til sammen. :) Ny uke på gang, krysser fingrene for dere alle sammen. Stikk gjerne innom bloggen min og skriv noen ord, da blir jeg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skrev ned meg for forrige uke?

Gikk ned 0,6 kg, som det står i signaturen min.

 

Jeg har et spørsmål: veier dere med et konsekvent antrekk på dere? Jeg tror kanskje de forskjellige treningsbuksene min gir 0,1 kg ekstra eller mindre i forhold til hverandre. :P Også har jeg på meg sko også da, som veier ca. 0,8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Tror ikke du skrev ned meg for forrige uke?

Gikk ned 0,6 kg, som det står i signaturen min.

 

Jeg har et spørsmål: veier dere med et konsekvent antrekk på dere? Jeg tror kanskje de forskjellige treningsbuksene min gir 0,1 kg ekstra eller mindre i forhold til hverandre. :P Også har jeg på meg sko også da, som veier ca. 0,8 kg.

 

Jeg veier meg hjemme uten klær men etter å ha vært på do hver mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke registrert noe vekt på meg selv idag da vekta viste 3 kg OPP???!! har hatt pause med jentetur og bursdag m.m., men håper da virkelig ikke at det er reellt - men velger å vente en uke, og med skikkelig innsats kan det da ikke være 3 kg opp??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...