Gjest kess Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Takk for det Asesha! Og husk at 100 er bedre enn ikkeno. Go girls! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Stille her nå.... Ned 0.5 denne uken. Hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Stille her nå.... Ned 0.5 denne uken. Hva med dere andre? Har oppdatert for alle - starter å komme i fokus selv, så snart håper jeg at jeg kan notere meg selv på lista igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Tror jeg må satse på stillstand til over påske jeg nå, og så kommer jeg sterkere tilbake etterpå. Er noe herk med disse høytidene av og til altså for det fu...ker opp hele opplegget mitt. Men det blir jo godt å kose seg litt da. Med masse sol også så blir det topp. VIL HA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Tror jeg må satse på stillstand til over påske jeg nå, og så kommer jeg sterkere tilbake etterpå. Er noe herk med disse høytidene av og til altså for det fu...ker opp hele opplegget mitt. Men det blir jo godt å kose seg litt da. Med masse sol også så blir det topp. VIL HA!! Jeg har gått ned 19.5 kg siden 7 mars på ketolyse Blogger om det på synsegulla.wordpress.com. Hilsen synsegulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar