Gå til innhold

10 kg fra januar til 17.mai


Gjest besc
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå oppdatert -håper det stemmer

 

Selv har jeg ikke lagt inn noen vekt på flere uker - går opp og mistet fokus, MEN skal starte på nytt ekspresskurs på mandag så fra DA skal jeg sette inn skikkelig modus igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forrige onsdag har jeg ikke fått trent noe, både pga. mangel på tid, vær og helse. Jeg har nå pådratt meg halsbetennelse ser det ut som. Halsen er hvert fall veldig sår, og hodet verker. Megakjipt. :( Håper det går over fort. Så, kommer nok ikke til å veie meg i dag. Kanskje sjekke hvor mye jeg har gått opp, men kommer nok ikke til å offentliggjøre noe. Typisk, nå som jeg har ferie og alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Selv har jeg ikke lagt inn noen vekt på flere uker - går opp og mistet fokus, MEN skal starte på nytt ekspresskurs på mandag så fra DA skal jeg sette inn skikkelig modus igjen!

 

Huff så slitsomt Besc, men det løsner nok snart igjen skal du se!

 

Du er flink som likevel er her inne og tar oppdateringer for alle mm.

 

Har lett for å "skulke" her inne når jeg sliter jeg, og det er IKKE lurt.

 

God bedring til deg Wallee.

 

 

Fram For FOKUS, Folkens!! :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallee

Føler meg fortsatt ikke i form til å trene, er småforkjølet og har tette bihuler, skikkelig tung og ekkel i hodet. Vurderer likevel å teste vannet i dag eller i morgen. Blir sikkert i morgen. Har tatt med meg vekta hjemmeifra nedover igjen (tilbake fra ferie nå), så skal veie meg for å finne differansen fra den vekta og det som står i signaturen (vekta på treningssenteret). Kommer til å veie meg uten treningsklær nå, og hver onsdagsmorgen. Blir godt å kunne forholde seg en korrekt vekt, veier jo trossalt litt mindre enn det som står i signaturen.

 

:) Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NanArlen

Har spist alt for lite (1000kcal) om dagen og store deler av inntaket er frukt og grønt. Men nå prøver jeg å spise mer så nå kommer det til å gå saktere! men 12 kg på 3 måndeder er også kjempe bra! keep up the good work! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NanArlen

Det var imponerende! Hvordan har du klart det? Noen spesielle tips? Jeg har brukt 3 mnd på det samme :)

Har spist alt for lite (1000kcal) om dagen og store deler av inntaket er frukt og grønt. Men nå prøver jeg å spise mer så nå kommer det til å gå saktere! men 12 kg på 3 måndeder er også kjempe bra! keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :rolleyes:

 

0,9 på meg denne uka,

tilsammen 11,7.

 

Hvordan går det med deg på kurs da Besc, har det begynt å løsne litt eller? :unsure:

 

Fantastisk resultat NanArlen, veldig motiverende med en sånn pangstart, men er nok lurt, som du selv sier, å øke inntaket litt etter hvert, ellers kan vel faren for sprekk bli ganske stor? Og DET er verre enn verst! Har gjort det selv noen ganger. :wacko:

 

Ha en sunn og fin uke.

Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...