Gjest siverten Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ingen vekt på meg sist veke, var bortreist. Siste vegedag på dette kurset i dag. Ny vekt 112,1kg, det vil seie ned 1,1 siste to veker Startar på nytt kurs neste veke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ned men stadig like sakte.. 0,4 ned på to uker... Men i dette tempo sliter jeg med 10 kg ned frem til 17 mai... heia meg, nå må jeg fortere ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Har nå oppdatert -håper det stemmer Selv har jeg ikke lagt inn noen vekt på flere uker - går opp og mistet fokus, MEN skal starte på nytt ekspresskurs på mandag så fra DA skal jeg sette inn skikkelig modus igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Lykke til på kurs Besc, veldig lurt det, om man står litt i stampe. Er i gang igjen etter ferie jeg nå da heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Vet ikke om du fikk med siste oppdatering fra meg? Men jeg har totalt - 7,1 kg siden starten av denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Siden forrige onsdag har jeg ikke fått trent noe, både pga. mangel på tid, vær og helse. Jeg har nå pådratt meg halsbetennelse ser det ut som. Halsen er hvert fall veldig sår, og hodet verker. Megakjipt. Håper det går over fort. Så, kommer nok ikke til å veie meg i dag. Kanskje sjekke hvor mye jeg har gått opp, men kommer nok ikke til å offentliggjøre noe. Typisk, nå som jeg har ferie og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 .. Selv har jeg ikke lagt inn noen vekt på flere uker - går opp og mistet fokus, MEN skal starte på nytt ekspresskurs på mandag så fra DA skal jeg sette inn skikkelig modus igjen! Huff så slitsomt Besc, men det løsner nok snart igjen skal du se! Du er flink som likevel er her inne og tar oppdateringer for alle mm. Har lett for å "skulke" her inne når jeg sliter jeg, og det er IKKE lurt. God bedring til deg Wallee. Fram For FOKUS, Folkens!! :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolledama74 Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Står ganske så stille om dagen, men går bra med trening og har fortsatt fokus! Det er positivt! Men spiser nok litt for mye om dagen.. Må bare fortsette å stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja helt klart. Vi står på dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest NanArlen Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Jeg er med! har nå gått ned 12 kg på en måned så dette skal nok gå veldig bra skal du ha startvekten min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Jeg er med! har nå gått ned 12 kg på en måned så dette skal nok gå veldig bra skal du ha startvekten min? Det var imponerende! Hvordan har du klart det? Noen spesielle tips? Jeg har brukt 3 mnd på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Føler meg fortsatt ikke i form til å trene, er småforkjølet og har tette bihuler, skikkelig tung og ekkel i hodet. Vurderer likevel å teste vannet i dag eller i morgen. Blir sikkert i morgen. Har tatt med meg vekta hjemmeifra nedover igjen (tilbake fra ferie nå), så skal veie meg for å finne differansen fra den vekta og det som står i signaturen (vekta på treningssenteret). Kommer til å veie meg uten treningsklær nå, og hver onsdagsmorgen. Blir godt å kunne forholde seg en korrekt vekt, veier jo trossalt litt mindre enn det som står i signaturen. Stå på folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ned 0,5 kg, vekt nå 119,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Veiedag! Ned 1.5 kg, til 92.7! Er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Veiedag: ned 2,4 denne uken, 10,8 til sammen. Det var godt etter 2 ukers stillstand i ferien. Hurra for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest NanArlen Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Har spist alt for lite (1000kcal) om dagen og store deler av inntaket er frukt og grønt. Men nå prøver jeg å spise mer så nå kommer det til å gå saktere! men 12 kg på 3 måndeder er også kjempe bra! keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest NanArlen Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Det var imponerende! Hvordan har du klart det? Noen spesielle tips? Jeg har brukt 3 mnd på det samme Har spist alt for lite (1000kcal) om dagen og store deler av inntaket er frukt og grønt. Men nå prøver jeg å spise mer så nå kommer det til å gå saktere! men 12 kg på 3 måndeder er også kjempe bra! keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Da er det ca 10 uker igjen til 17.mai - dvs. at vi er halvveis og mange ligger godt an! Ikke mist motet - stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hallo! 0,9 på meg denne uka, tilsammen 11,7. Hvordan går det med deg på kurs da Besc, har det begynt å løsne litt eller? Fantastisk resultat NanArlen, veldig motiverende med en sånn pangstart, men er nok lurt, som du selv sier, å øke inntaket litt etter hvert, ellers kan vel faren for sprekk bli ganske stor? Og DET er verre enn verst! Har gjort det selv noen ganger. Ha en sunn og fin uke. Heia oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siverten Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Fekk ikkje registrert sist veke. Vekt i går var 111,4kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hei. Vekta i dag var 92,4. Det betyr ned 6 kilo siden denne tråden ble startet. Stå på alle sammen, vi ligger godt an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Håper dere har hatt en fin helg fokens! Nå er det ny uke og nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ned 0,8 kg siden forrige gang jeg var her. Går sinnsykt sakte, men hvertfall riktig vei Vekt pr 19 mars : 118,7 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Hallo! Ned 1,6 på meg denne uken. Tilsammen 13,3. Stå på fram mot påske nå folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Enig FruFjer! Det går saaakte. Jeg hadde bare gått ned 100 gram denne uken! Gratulerer kess, der var bra Det er bare å stå på videre. Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar