Gjest Wallee Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Nå står det feil igjen. Har ikke veia meg denne uka. -0.6 kg var forrige uke, som ikke sto der tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei Besc og alle andre! Slenger meg med her jeg. Håper å gå ned litt mer enn 0,5 for jeg er litt utålmodig nå, men skal prøve å være fornøyd så sant det er nedgang. Foreløpig er jeg skikkelig i siget, og det er godt. Jeg nekter å falle av lasset nå!(igjen) Start 12/1 Resultater: uke1: ned 2,5 uke2: ned 1,9 uke3: ned 0,5 uke4: ned 2,4 Kjempebra initiativ B, og flott at du gidder å ta jobben med oppdatering for alle! Heia oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Joda, gikk ned hele 0,2 kg Men bedre med ned enn opp. Nå må jeg "snøre" vanene mine slik at jeg går ned litt fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Opp 0,5 kg denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei dere! Er så glad i dag, ned 1 kilo! Er fornøyd med det Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bigsi Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 ned 0,6 denne uka Kom igjen stå på dette skal vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Tror ikke du skrev ned meg for forrige uke? Gikk ned 0,6 kg, som det står i signaturen min. Jeg har et spørsmål: veier dere med et konsekvent antrekk på dere? Jeg tror kanskje de forskjellige treningsbuksene min gir 0,1 kg ekstra eller mindre i forhold til hverandre. Også har jeg på meg sko også da, som veier ca. 0,8 kg. NÅ trur jeg det skal være rett... Ser at mange slenger seg på - KJEMPEBRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 heia heia oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ned 1.1 kg denne uka. Storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 .... Attpå til en gutt med. Det er det ikke for mye av her inne. Kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ag83 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Førstemann til å legge inn vekt for den her uken jeg da Har faktisk fått ned 1 kg fra 103 til 102 denne uken. gått ned tilsammen 2,4kg siden start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Vekten stoppet på 103,8 denne uken - det er ned 3,7 siden starten på januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siverten Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Vegedag i dag. Status: 113,2kg, minus 0,9 siste veka. Det går ikkje fort, men det går ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest besc Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Dere er skikkelig flinke - selv har jeg en skikkelig bunn i motivasjon og med mensen m.m. registrerer jeg ingen vekt denne uka heller - MEN håper å komme sterkere tilbake Har lagt inn registreringene fra dere her - tror jeg har husket alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hei folkens! Ned 1,1 på meg denne uken, og 8,4 til sammen. Har fått noe virusgreier og føler meg elendig, men VIL og SKAL ikke falle av lasset nå altså! Gratulerer med fine resultater alle sammen! Stå på Besc! Motivasjonen kommer nok snart tilbake skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Du er ikke alene besc! Jeg gikk på vekta, opp 0,3 Gratulerer til dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FruFjer Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Var ned 1,3 kg når jeg var på vekten i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Ned 1.4 kg siden forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ag83 Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 ikke vært den beste uka som har vært. opp 0,2kg. så tilbake på 102,2 og nedgang på 2,2. får satse på en bedre uke til uka nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Bortreist jeg, så det blir ingen veiing denne uka. Dette er sannelig en utfordring, håper bare inderlig jeg ikke går opp! Heia alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolledama74 Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Heisann! Jeg vil gjerne være med på denne tråden! Har ikke vært aktiv etter endringen av sidene her, men skal prøve lære meg nå og bli mer aktiv. :-) Noen som vet hvordan man endrer vektoppdateringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Wallee Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Opp 0.3 kg, dessverre. Forventet. Har ikke vært spesielt flink den siste uka, men tror en real sluttspurt forhindret at det ble et veldig stort utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Jeg lurer på om jeg har glemt å rapportere her inne jeg, men på siste veiing viste vekten 102,1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Veiedag: 94.2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest spich Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ny veiedag (søndag): 100,4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar