Gå til innhold

Vi som startet på kurs i uke 2


Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar
Gjest tullsjura

Jeg starter egentlig på kurs i morgen, men siden kurslederen skulle reise bort denne uken hadde vi første møtet den 5. å ingen møte i denne uken :)

 

Jeg skal ned 22kg å tengte å holde på til jeg har nådd målet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg tenkte det kunne være greit å ha egen tråd for oss som startet på kurs denne uken. Jeg startet igår mandag og skal holde på til nådd mål. Det er ihvertfall planen

 

Hei.

Jeg startet for første gang på kurs i går og gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer :) Flott med en egen tråd til oss som startet på kurs denne uka, blir spennende å følge med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på kurs onsdag 11 og er spent på hvordan det skal gå å gå ned i vekt når man spiser så mye :)

 

Jeg synes også jeg spiser så utrolig mye!! Har ikke vært sulten en eneste gang denne uka. Helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det er flere som slenger seg med. For min del har det gått greit hele uka. Har heller ikke vært sulten. Gleder meg til i morgen da frimerkene skal brukes. Blir spennende mandag når vekta skal forhåpentligvis rapporteres i positiv retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det er flere som slenger seg med. For min del har det gått greit hele uka. Har heller ikke vært sulten. Gleder meg til i morgen da frimerkene skal brukes. Blir spennende mandag når vekta skal forhåpentligvis rapporteres i positiv retning.

 

Gleder meg også til frimerkene - jeg har planlagt hele uka hva jeg skal bruke dem på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til frimerkene - jeg har planlagt hele uka hva jeg skal bruke dem på :lol:

 

hva skal du bruke dem på? Jeg skal ha rødvin

 

Det er så rart å sitte her en fredagskveld uten rødvin, men det må jeg venne meg til. Det er jo en av grunnene til at vekta har økt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du bruke dem på? Jeg skal ha rødvin

 

Det er så rart å sitte her en fredagskveld uten rødvin, men det må jeg venne meg til. Det er jo en av grunnene til at vekta har økt

 

Her blir det Fruktnøtt. 66 gram.... :lol:

Hurra! Også skal vi ha Grete Roedes kyllinglasagne i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Fruktnøtt. 66 gram.... :lol:

Hurra! Også skal vi ha Grete Roedes kyllinglasagne i morra :D

 

Det hørtes godt ut. Vi skal ha pinnekjøtt men jeg vet at jeg ikke kan ta mye av det. Til dessert skulle vi hatt multekrem m/vaniljekrem men jeg tar frukt med vaniljekesam. Jeg skal også skippe øl og aquavitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei.

 

Jeg begynte på kurs onsdag i uke 2, og har altså hatt to dager med veiing og telling av kcal. Hurra for arbeidsbok på nett som rekner om gram til kcal.. :P

 

Jeg ammer min sønn på tre mnd, så det blir ikke noe vin på meg denne helgen, men en melkerull derimot.... NAM! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg begynte på kurs onsdag i uke 2, og har altså hatt to dager med veiing og telling av kcal. Hurra for arbeidsbok på nett som rekner om gram til kcal.. :P

 

Jeg ammer min sønn på tre mnd, så det blir ikke noe vin på meg denne helgen, men en melkerull derimot.... NAM! :D

 

Det er så koselig at vi er flere som går på kurs og kan møtes her inne. Så deilig med en liten krabat. Det er mange år siden jeg hadde. kos deg med melkerullen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer jeg også, selv om min "lille" er 14 mnd nå....

 

Men må nå tilstå at jeg hadde valgt sjokolade over rødvin anyday! :lol:

(selv om jeg liker rødvin også altså....)

 

Flere som synes det er urettferdig at kaloriene i kosemerkene blir lagt til totalen??? Da ser med ett lørdagen IKKE bra ut. Trodde de var helt utenom resten av menyen jeg. Skal man da ta hensyn til dette og spise mindre resten av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Flere som synes det er urettferdig at kaloriene i kosemerkene blir lagt til totalen??? Da ser med ett lørdagen IKKE bra ut. Trodde de var helt utenom resten av menyen jeg. Skal man da ta hensyn til dette og spise mindre resten av dagen?

 

Det har jeg jammen ikke tenkt på før nå, men det har du jo rett i.

Det må jeg spørre kursleder om på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irotsjka

Hei!

 

Håper jeg kan henge meg på deres tråd? Jeg startet kurs på torsdag. Har gått kurs før, men aldri klart å stabilisere meg der, men nå er jeg tyngre enn noen sinne, og nå skal jeg! Kurs fram til jeg har nådd målet mitt og så hold-vekten-kurs etterpå. Skal ned ca 22 kg (får se når jeg føler meg fornøyd med meg selv), og arbeidsboka mi har regnet ut at det målet kan være nådd i desember hvis jeg går ned 0,5 kg i uka. Men - det er mange fallgruver, og denne gangen skal jeg endre litt etter litt sånn at jeg forhåpentligvis ikke går på en smell, så vi får nå se. Kanskje det tar lenger tid også.

 

Og så var det godt å se at det finnes andre der ute som heller spiser sjokolade på fredag enn å drikke rødvin. Syns jeg er så alene om det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en sjokoladesmell i kveld gitt..... Når jeg veide opp sjokoladen for å beregne mengde ble jeg så skuffa over hvor lite det var at jeg har tatt litt av gubbens også.... :unsure:

 

Ikkje braaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest widescreen

Startet på kurs 10/1, så jeg hiver meg på tråden her. Har erfaring med at å være flere sammen motiverer. Skal ned ca 30 kg. Har gått flere kurs.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irotsjka

Ja, det er mange frimerker, men de utgjør ikke mye likevel... Jeg spiste en fox og en nox (ikke hele pakkene, altså) i dag, og det var jo to frimerker bare det. Sparer resten til i morgen, for skal på middag til svigers og mistenker at det kan bli litt dessert og sånn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hiver meg inn her jeg også. Begynte kurs på torsdag og har 25-27 kilo som skal bort. Har gått på kurs tidligere, men denne gangen har også jeg bestemt meg for å gå på kurs til målet er nådd (og ikke minst gå hold vekten-kurs etterpå). Kom meg gjennom helga uten godteri. Hadde planlagt lettis med bær på, men sovnet på sofaen. Like greit kanskje :-) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irotsjka

Brukte resten av frimerkene til dessert i dag (på øyemål, så kan ha blitt mer, aner ikke) og har kommet til at de frimerkene som er skal brukes til noe jeg syns er ekstra godt, og kan kose meg skikkelig med. Å bruke dem på en dessert man ikke har så mye til overs for fordi man vil være høflig og ikke takke nei, er ikke verdt det! *Notere bak øret til neste helg*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Jeg henger meg på her inne jeg også :) Startet på kurs på Torsdag i uke 2. Jeg har gått ned de samme kiloene ett par ganger før, men denne gangen skal jeg gjøre det lure trikset å gå minst ett hold vekten kurs når jeg er i mål.

 

Jeg skal ned ca 25 kilo, kanskje mer, men det er iallefall det første store målet. Jeg har vært flink hele uka, men jeg sliter med å få i meg nok mat til rett tid i helga. Skal spise 1900kcal, og i dag kom jeg ikke lenger enn ca 1200.. Det blir for dumt å proppe i seg før leggetid, så etter en "normal" kvelds, gir jeg opp, så får jeg gjøre det bedre i morgen!

 

Har også kommet meg i gang med trening, og går GR-aktiv. Dette er min aller siste store slanke periode, og resten av livet skal jeg holde vekten og passe kostholdet. Min svaket er også sjokolade, og nå i starten velger jeg å holde meg helt unna. Tok kosemerkene på en pannekake i dag i stedet..

 

Vi er i gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...