Gå til innhold

Vi som startet på kurs i uke 2


Anbefalte innlegg

I dag har jeg veid meg inn på 3. kurskveld (og det er vel uke 2 i tabellen vår). 0,7 ned er jeg fornøyd med. Jeg har bestemt meg for å være fornuftig å ha 0,5 kg ned som ukemål - og se alt mere enn det som en bonus, og finne meg i at det tar tid å bli kvitt ca 25 kg. Syns det går ganske greit å følge menyen :)

 

Tror jeg må få det inn med teskjeer; skal jeg legge inn trimpoeng og vektresultat for siste uke (som jeg har gjort) i tabellen, eller legger vi sammen noe??

 

Syns jeg hadde relativt uskyldig "kosemat" forrige helg med Eldorado-gele, og de har poser med vaniljesauspulver med færre kalorier også, så jeg tror jeg lager det for å "forebygge" søtsug. Og ellers skal jeg komme meg en tur på trening i helga også.

 

God helg alle sammen - stå på videre :-)

 

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 1,2 8,2 TP

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -3,5, 28,6TP

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar
Gjest Irotsjka

Det gikk faktisk greit denne uka og, på tross av litt utskeielser. Har vel tatt det igjen andre dager, da. 1,2 i minus denne gangen og. Husker ikke trimpoeng i farta, skal legge inn det senere. Legger til de 1,2 i tabellen, og så får noen korrigere meg hvis jeg gjør feil...

 

Stå på videre alle sammen!

 

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -3,5, 28,6TP

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Endelig hjemme :-) Jeg fikk ikke veid meg på torsdagen pga reise, men skal veie meg i morgen. Jeg er sannelig så heldig at jeg får meg en spinning time også! I dag sto jeg opp før resten av familien og dro på svømmeterning. Vi har vanligvis ikke trening på lørdager, men ett par av de andre er også ganske ivrige, så vi møttes til en ekstra økt.

 

Eller tror jeg jeg spiste for lite på jobbreise. Jeg unngikk grillmaten (jeg tok en kort liten svømmetur), og droppet alle desserter, og hadde flere pakker med Wasa Sandwich i veska. Det eneste som kan ha ødelagt litt for meg var 3-4 glass vin på torsdagen. Jeg droppet alkohol på onsdagen, og tok ett lite sykke pizza. På fredagen hadde jeg mulighet til å bestille salat mens de andre spiste pizza. Det føltes veldig bra!

 

Jeg har allerede kommet inn i noe bukser som jeg har unngått den siste tiden, og jeg merker at BH'ene snart må byttes ut.

 

Gleder meg til å rapportere i morgen, selv om det blir 1,5 ukes resultat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Da har jeg endlig fått ett uke 2 resultat, ned -2,2kg. Dermed er det blitt 5,7kg på 2 uker og 3 dager. Synes fremdeles det går veldig fort ned, selv om det er 3 dager etter normal veiedag. Det blir bare 5 dager til neste veining, så det blir spennende å se hva jeg kan får til på så kort tid. Det er forøverig ikke noe nytt i at jeg går raskt ned i starten. De "øverste" kiloene sitter nok ganske lett, og har kommet på siden midten av Desember.

Jeg er fremdeles neste ekstremt fokusert, og det er ikke mye avvik jeg tillater meg i denne perioden, og jeg vet det er treningen som gjør forskjellen. De store resultatene kommer ikke til å vare, men hvis jeg klarer å holde fokuset oppe både på trening og på matinntak, så kanskje jeg kan ta ett skikkelig jafs av min store overvekt i dette første kuset, og deretter finne ett mere levelig treningsnivå i de påfølgene kursene. Jeg klarer forresten ikke å holde styr på trimpoengene per vekt-uke, siden de måles fra mandag til mandag, men det er blitt mange av dem :-)

 

Ha en fin uke, folkens!

 

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endlig fått ett uke 2 resultat, ned -2,2kg. Dermed er det blitt 5,7kg på 2 uker og 3 dager. Synes fremdeles det går veldig fort ned, selv om det er 3 dager etter normal veiedag. Det blir bare 5 dager til neste veining, så det blir spennende å se hva jeg kan får til på så kort tid. Det er forøverig ikke noe nytt i at jeg går raskt ned i starten. De "øverste" kiloene sitter nok ganske lett, og har kommet på siden midten av Desember.

Jeg er fremdeles neste ekstremt fokusert, og det er ikke mye avvik jeg tillater meg i denne perioden, og jeg vet det er treningen som gjør forskjellen. De store resultatene kommer ikke til å vare, men hvis jeg klarer å holde fokuset oppe både på trening og på matinntak, så kanskje jeg kan ta ett skikkelig jafs av min store overvekt i dette første kuset, og deretter finne ett mere levelig treningsnivå i de påfølgene kursene. Jeg klarer forresten ikke å holde styr på trimpoengene per vekt-uke, siden de måles fra mandag til mandag, men det er blitt mange av dem :-)

 

Ha en fin uke, folkens!

 

 

det er jo kjempebra resultat.Flink å trene er du også.

En fin uke til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det 0,8 i tap for meg. Kansje ikke verdens beste resultat, men jeg er fornøyd. Tror jeg nok hadde gått litt mere ned hvis det ikke var for lørdagens utskeielse, men jeg er nødt til å ha en dag i uka hvor jeg kan kose meg ellers går ikke dette her. Blir spennende å se hvordan denne uka går

 

Uke 2¨(total)

kikk -3,2 7,6 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest widescreen

Hei :)

 

Fortsatt masse flotte resultater og mange trimpoeng her inne ser jeg.

Jeg har veiedag i morgen, spent ja :)

Har ikke fått mange trimpoeng, men har skrevet alt jeg har spist og jobbet masse med det.

Så får håpe kurslederen sjekker boka mi i morgen hehe :)

 

Uke 1; -2,5

Uke 2; 0

 

Fortsatt lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det moro å oppdatere her! Minus 2 kilo denne uken! Juhu! :lol: Veldig fornøyd med egen innsats og litt stolt over 4 nye gullepler på Roede-boka mi ;) Hvordan går det med dere andre?

 

 

kikk -3,2 7,6 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -3 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Så flinke dere er! Kikk, 0,8 er ett veldig bra resultat, og Maylah, 2kg er supert! -OG widescreen; det er lurt å skrive ned alt i perioder, bare for å sjekke at man er på sporet!Jeg har ennå 2 dager igjen til veiedag & spinning. Gleder meg og er spent. I går hadde jeg en herlig tøff svømmeøkt (5TP), og dag var jeg med eldste-gutten på skitrening. Jeg tok en runde på egenhånd mens han trente, og deretter tok vi en skikkelig morsom runde sammen. Var sliten og svett da jeg kom hjem, og hadde tjent meg opp 4,2 TP :-)

 

I går meldte jeg meg inn på terningssenteret der vi har GR-spinning kurset. Jeg vet ikke om jeg får til å bruke det nok til at det har noe for seg, men hvis jeg trener spinning en gang i uka, og en dag med styrke, så er egentlig det greit nok i forhold til prisen.

 

Ønsker alle noen gode fine trenigns- og kostholdsdager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hallais.

 

Veiedag i dag og det gikk ikke så bra. Opp 300g :(

 

Vet ikke om jeg skal skylde på en hevvy middag rett før jeg gikk på vekten, eller de to skolebollene jeg spiste i helgen..

 

Men men.. Spist er spist uansett hvordan man venner på det, men i morgen er en ny dag, ny GR-uke med nye muligheter (heldigvis) :)

 

 

kikk -3,2 7,6 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -3 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -2,9

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Så flott med 1,1 ned, widescreen! -Og jeg er helt enig; Skriving er super-viktig for meg også. Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å fortsette, men helt sikker ut dette kurset.

 

Maylah; Ja, jeg svømmer vel ganske fort. Jeg skriver ca 2/3 av treningen på raskt og resten på moderat, selv om jeg stort sett svømmer raskt nok, men tar små pauser innimellom. Jeg var innom svømmehallen i dag igjen, siden barna går på kurs. Fikk til en rask intensiv økt :-)

 

lilla.gorilla; Jeg stemmer for middagen like før! Alt du putter i deg, både av fast og flytende like før veiing blir direkte synelig. De første 2 veiedagene spiste jeg litt middag før, men siste gangen trente jeg spinning før jeg gikk på vekta! Er derfor veldig spent på resultatet i morgen.

 

Jeg har forresten regnet på kaloriene mine i forhold til det jeg faktisk trener. Da jeg regnet første kursdag, så skrev jeg opp 7TP, men i realiteten har det blitt godt over 20TP. Det gjorde at jeg gikk opp en meny, selv med vekttapet så langt. -Men det er ikke lenge før jeg er "nede" i rett meny. Noen andre som har regnet omigjen?

 

Ha en god kveld og natt, folkens :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irotsjka

Vekten sto helt stille denne uka. Med tanke på at jeg gikk i den gamle fella med "jeg er sliten og må ha noe å putte i munnen" flere dager, er jeg fornøyd. Går på med friskt mot nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Jeg kjente meg litt stinn før veing i går, og resultatet var heller ikke helt perfekt.. -Men jeg er fornøyd med 0,2 ned, og satser på å ta ett størr jafs neste uke :-)

 

Da har jeg tatt av 5,9 kg hittil, og i går fikk jeg 5kg's merket. Jeg satte også ett mål for videre nedgang i kurset: 5,1 kg til :-)

Jeg kommer til å melde meg rett på neste kurs også.

 

Det ble mye trening i går også; Først spinning, og deretter svømming. Jeg har vært litt småsulten i deg siste, og fikk beskjed å ta en skive ekstra, selv om det kom i tillegg til vanlig meny. Gjorde det i går mellom øktene, og det føltes veldig bra!

 

Ha en riktig god helg, folkens!

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten sto helt stille denne uka. Med tanke på at jeg gikk i den gamle fella med "jeg er sliten og må ha noe å putte i munnen" flere dager, er jeg fornøyd. Går på med friskt mot nå.

 

Det er godt å høre. Du kan ikke gi deg nå. God neste uke. Den blir bedre skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente meg litt stinn før veing i går, og resultatet var heller ikke helt perfekt.. -Men jeg er fornøyd med 0,2 ned, og satser på å ta ett størr jafs neste uke :-)

 

Da har jeg tatt av 5,9 kg hittil, og i går fikk jeg 5kg's merket. Jeg satte også ett mål for videre nedgang i kurset: 5,1 kg til :-)

Jeg kommer til å melde meg rett på neste kurs også.

 

Det ble mye trening i går også; Først spinning, og deretter svømming. Jeg har vært litt småsulten i deg siste, og fikk beskjed å ta en skive ekstra, selv om det kom i tillegg til vanlig meny. Gjorde det i går mellom øktene, og det føltes veldig bra!

 

Ha en riktig god helg, folkens!

Camilla

 

Du har jo gått veldig mye ned på kort tid, så det er klart at det stagnerer seg litt. Jeg fikk beskjed om det samme som de, en skive ekstra og selv om det var godt så hadde jeg en opptur på vekta. Ja, ja håper på bedre resultat mandag.Det er skikkelig spennende med vekta på kurset. Har jo vekt hjemme men det er forskjellig resultat som vises.

ha en koselig lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Helga er snart over, og jeg har ikke vært så veldig flink, selv om jeg har tenkt litt underveis på firmafest.. Jeg drakk bare halve velkomsdrinken, 1/3 av hvitvinen og 3/4 av rødvinen (den var god!). Det ble nok litt for mye kalorier på middagen (magert kjøtt, men akk så deilig og mektig potetstappe), og cremebrulee med frukt var nok også litt i overkant. Festen varte ut i de små timer, og da vi kom hjem var vi ganske sultne begge to. -Og en Grandiosa fant veien til stekeovnen. Jeg spiste 2 stykker (ca 1/4). Jeg hadde dessverre kun tenkt til og med festen, og ikke på behovet for nattmat..

 

Men i dag var jeg oppe til spinning igjen, og i tillegg tok jeg meg en times tid med hjemme-styrke. Kanskje jeg tar en liten Zumba-runde i stua i kveld også :-)

 

Jeg var egentlig ikke så misfornøyd med 0,2 forrige uke, kikk.. -Nettopp fordi jeg hadde gått ned så mye i tiden før. -Og pga når på dagen jeg var på vekta. Men hvis jeg skal klare målet mitt som er 11kg på kurset, så må jeg nok ha ett bedre resultat denne uke. -Og det kjennes som om kroppen synes det er greit å gå ned litt til. Håper bare ikke fest-middagene ødelegger denne ukas resultater!

 

Ha en fin uke, folkens! Er spent på å se resultatene deres!

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga er snart over, og jeg har ikke vært så veldig flink, selv om jeg har tenkt litt underveis på firmafest.. Jeg drakk bare halve velkomsdrinken, 1/3 av hvitvinen og 3/4 av rødvinen (den var god!). Det ble nok litt for mye kalorier på middagen (magert kjøtt, men akk så deilig og mektig potetstappe), og cremebrulee med frukt var nok også litt i overkant. Festen varte ut i de små timer, og da vi kom hjem var vi ganske sultne begge to. -Og en Grandiosa fant veien til stekeovnen. Jeg spiste 2 stykker (ca 1/4). Jeg hadde dessverre kun tenkt til og med festen, og ikke på behovet for nattmat..

 

Men i dag var jeg oppe til spinning igjen, og i tillegg tok jeg meg en times tid med hjemme-styrke. Kanskje jeg tar en liten Zumba-runde i stua i kveld også :-)

 

Jeg var egentlig ikke så misfornøyd med 0,2 forrige uke, kikk.. -Nettopp fordi jeg hadde gått ned så mye i tiden før. -Og pga når på dagen jeg var på vekta. Men hvis jeg skal klare målet mitt som er 11kg på kurset, så må jeg nok ha ett bedre resultat denne uke. -Og det kjennes som om kroppen synes det er greit å gå ned litt til. Håper bare ikke fest-middagene ødelegger denne ukas resultater!

 

Ha en fin uke, folkens! Er spent på å se resultatene deres!

 

Camilla

 

Det er så herlig med folk som er så ærlige. Vi må ikke glemme å kose oss på denne lange veien. 11 kg var da veldig mye, men hvis det er ditt mål håper jeg du klarer det. Selv har jeg 8kg som mål. Det tror jeg ikke jeg klarer så jeg har gått ned til 7kg. Jeg skal ta nok et kurs etter dette og da er 5kg målet. Jeg kan ikke slutte med kurs, da går jeg opp igjen. Det vet jeg etter et langt liv på slankekurer. Jeg vet jo at noen sprekker blir det, men da skal de være planlagte. Ønsker deg en fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk -4,2 10,2TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -3 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -2,9

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

 

Denne uka tapte jeg 0,6kg. Er fornøyd med det. Drakk opp ihvertfall 2 flasker vin lørdag, kansje det var mer og. Er ikke sikker. Hadde familielag lørdag og vi hadde en trivelig og lang kveld. Søndag dro jeg på spinning langkjøring. Måtte jo prøve å rette opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei alle sammen :)

 

Veiedag i dag og vekten viste -1,5 kg. Er KJEMPE fornøyd og super happy for at jeg hadde minus på vekten. Har gruet meg litt siden jeg hadde +300g forje uke, men denne gangen spiste jeg ikke en diger middag rett før veiing, og det hjalp vel litt tror jeg :P

 

Det er godt å lese at dere andre også er menneskelig og går i "matfella" sammen med meg. Jeg er stolt over at det blir lettere og lettere å si neitakk og å kjenne at jeg klarer å begrense inntaket av søtt og godt i helgene og i selskap :D

 

Vi er super flinke!!

 

Ha en fortsatt fin uke.

 

kikk -4,2 10,2TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -3 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -4,4

Irotsjka - 2,4

widescreen

Mirafoli

meo -0,7 9 TP

QueenCam -5,7kg

Anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Veiedag i dag og vekten viste -1,5 kg. Er KJEMPE fornøyd og super happy for at jeg hadde minus på vekten. Har gruet meg litt siden jeg hadde +300g forje uke, men denne gangen spiste jeg ikke en diger middag rett før veiing, og det hjalp vel litt tror jeg :P

 

Det er godt å lese at dere andre også er menneskelig og går i "matfella" sammen med meg. Jeg er stolt over at det blir lettere og lettere å si neitakk og å kjenne at jeg klarer å begrense inntaket av søtt og godt i helgene og i selskap :D

 

Vi er super flinke!!

 

Ha en fortsatt fin uke.

 

Såå bra. Skjønner at du er happy. Det hadde jeg også vært. Jeg er helt enig med deg at det er lettere å si nei. Jeg sliter enda med vininntaket lørdager. Der må jeg skjerpe meg hvis jeg skal gå hurtigere ned, selv om det er greit og ikke gå så fort ned. Men man vil jo fort ned selv om man vet at det er bedre å gå saktere.

En fin uke ønskes fra meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...