Gå til innhold

Vi som startet på kurs i uke 2


Anbefalte innlegg

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så vekta på kurset i dag. Ned 3,5kg! Det var nesten så det var litt flaut.. Har hatt 28,6 TP og har gått ned 10,9 ca, 3,5 av dem rundt midjen. (Husker fra siste at midjen og vekta følger hverandre ganske tett :-) )

 

Spinning-timen var hard! Jeg er helt mør i lårne, og nå skal jeg avgårde på svømming! Torsdager er tøffe dager, men jeg liker det :D

-Bare synd jeg skal bort neste torsdag og går glipp av 2 treninger og veiing..

 

Det var jo fantastisk resultat og så mye trimpoeng. skikkelig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Mange flinke folk her, altså!

 

Jeg er veldig fornøyd med 1,2 kg ned første uka. Målet er egentlig å klare 0,5 i uka, men det er godt med en kickstart! Og så er jeg veldig fornøyd med å være med på Grete Roede aktiv ute. Mye god trening der :) Og inspirasjon til hva jeg kan gjøre selv mellom kursene.

 

Du skal være fornøyd mde 1,2. Det er bra det. Jeg også har 0,5 i uken som mål. Stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Wow, 1,6 er jo kjempebra. Ikke bare bare å slanke seg mens man ammer, skal jo passe på å ikke gå for fort ned også.

Jeg fikk beskje om at 200 kalorier eksta holdt nå som jeg ikke fullammer lenger, hva har du fått beskjed om lille gorilla?

 

 

 

Jeg fikk beskjed om å gå opp en meny (fra 3 til 4) fordi jeg fullammer. Kursleder sa at en bruker ca 600 kcal på amming pr dag hvis en fullammer. Jeg måtteringe henne for å spørre ang de 22 cm som hadde forsvunnet, og da fikk jeg bekreftelse på at det er fullt mulig! YaY :D Jeg føler jeg tripper på vekten all the time nå, så en skal min mann gjemme.. Eg for dumt å gå å veie seg heletiden.. Det får holde men en gang i uken på kurset, så får jeg jo bare stole på meg selv og ha troen på denne måten å gå ned i vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Er det noen andre her som går på meny 4 (2200 kcal?)

Og har dere tips til frokost og lunsj som skal inneholde 330 kcal hver. Syns jeg tygger og tygger og tygger på knekkebrød og begynner allerede å bli litt lei :mellow: Jeg prøvde meg på litt korn, nøtter og rosiner med youghurt på i går og det var digg med litt forandring.

 

Tror jeg må bli flinkere til å planlegge måltidene dagen før, for nå blir det sånn at jeg går fra skap til skap om morningen og bare glor, for jeg lurer på hva jeg skal finne på i dag..

Og så blir det knekkis me skinke... igjen... :(

 

Er dere flinke til det? Planlegge dagene altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Er det noen andre her som går på meny 4 (2200 kcal?)

Og har dere tips til frokost og lunsj som skal inneholde 330 kcal hver. Syns jeg tygger og tygger og tygger på knekkebrød og begynner allerede å bli litt lei :mellow: Jeg prøvde meg på litt korn, nøtter og rosiner med youghurt på i går og det var digg med litt forandring.

 

Hei lilla.gorilla,

 

Favoritt-frokosten min er egentlig ikke så mye å skrute av, for den er for høy i kaloriene til meg (skal ha 1900) men kanskje den kan falle i smak for deg? Noen ganger dropper jeg bananen helt, og tar 60 gram musli i stedet.

Go´dag Blåbærmüsli: 40-60 g

Banan: 100-120 g

Skummet melk, Tine: 150 g

Jordbærsyltetøy, naturlig lett, Nora: 40 g

 

De 22 cm er jo helt fantastisk! Veldig bra, og så utrolig motiverende :-)

 

Kjempe bra resultat av Irotsjka også!

 

Jeg mistenker at de 5-10 "øverste" kiloene mine har kommet på fra jula, og det som har kommet raskt på, forsvinner raskt hos meg. Jeg spiser iallefall ca 1900kcal hver dag, men menyen er beregnet til 7 TP per uke, og ikke til 28TP som jeg hadde.. Jeg spurte kurslederen, og hun sa jeg skulle forholde meg til de TP'ene jeg faktisk hadde før jeg startet, og ikke det jeg planla å få til i løpet av kurset. -Og at vi evt må oppjustere TP'ene i beregningen hvis jeg klarer å holde det over tid. (Det spørs om jeg klarer 28TP hver uke..)

 

Neste uke går jeg glipp av veiedag og spinning. Skal møte kurslederen på søndag og få ett ukesresultat, iallefall. Veldig smilt av henne :-) Og veldig lurt for min del, for da MÅ jeg tenke på reisen. -Det blir fest og morro, mat og drikke, så jeg må nok lage meg en plan på forhånd.. Ellers kan jeg risikere å gå feil vei neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke går jeg glipp av veiedag og spinning. Skal møte kurslederen på søndag og få ett ukesresultat, iallefall. Veldig smilt av henne :-) Og veldig lurt for min del, for da MÅ jeg tenke på reisen. -Det blir fest og morro, mat og drikke, så jeg må nok lage meg en plan på forhånd.. Ellers kan jeg risikere å gå feil vei neste uke!

 

Ja jeg vet akkurat hva du snakker om når det gjelder planlegging og å lage en plan for turen. Jeg får samme problemet 17 februar da jeg skal på heisatur fra torsdag til søndag. Jeg vet at da blir det alkohol. Har du noen gode tips tar jeg gjerne imot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Ja jeg vet akkurat hva du snakker om når det gjelder planlegging og å lage en plan for turen. Jeg får samme problemet 17 februar da jeg skal på heisatur fra torsdag til søndag. Jeg vet at da blir det alkohol. Har du noen gode tips tar jeg gjerne imot

 

Vel, det er ikke akkurat rocket science.. Men jeg selv når jeg ikke passer på, så drikker jeg minst ett glass vann per glass vin. Jeg tenkte å satse på 2 vann per vin nå. -Og så kanskje jeg sniker til meg litt Pepsi Max innimellom ;-) Hos meg starter "festen" allerede på onsdag med peppes og øl. Jeg skal faktisk prøve å unngå hele måltidet og smug-spise noe annet, sunnere på forhånd. Vet ikke helt hva eller hvordan ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei lilla.gorilla,

 

Favoritt-frokosten min er egentlig ikke så mye å skrute av, for den er for høy i kaloriene til meg (skal ha 1900) men kanskje den kan falle i smak for deg? Noen ganger dropper jeg bananen helt, og tar 60 gram musli i stedet.

Go´dag Blåbærmüsli: 40-60 g

Banan: 100-120 g

Skummet melk, Tine: 150 g

Jordbærsyltetøy, naturlig lett, Nora: 40 g

 

De 22 cm er jo helt fantastisk! Veldig bra, og så utrolig motiverende :-)

 

Kjempe bra resultat av Irotsjka også!

 

Jeg mistenker at de 5-10 "øverste" kiloene mine har kommet på fra jula, og det som har kommet raskt på, forsvinner raskt hos meg. Jeg spiser iallefall ca 1900kcal hver dag, men menyen er beregnet til 7 TP per uke, og ikke til 28TP som jeg hadde.. Jeg spurte kurslederen, og hun sa jeg skulle forholde meg til de TP'ene jeg faktisk hadde før jeg startet, og ikke det jeg planla å få til i løpet av kurset. -Og at vi evt må oppjustere TP'ene i beregningen hvis jeg klarer å holde det over tid. (Det spørs om jeg klarer 28TP hver uke..)

 

Neste uke går jeg glipp av veiedag og spinning. Skal møte kurslederen på søndag og få ett ukesresultat, iallefall. Veldig smilt av henne :-) Og veldig lurt for min del, for da MÅ jeg tenke på reisen. -Det blir fest og morro, mat og drikke, så jeg må nok lage meg en plan på forhånd.. Ellers kan jeg risikere å gå feil vei neste uke!

 

 

Takk for tipset. Jeg hadde dette til frokost i dag og det var godt :) Tror nok det er lurt å planlegge litt på forhånd, sånn at en ikke havner på "feil side". Så bra at kurslederen din er fleksibel så du får veie deg og får prate litt med henne. Spinning får en jo KJEMPE masse TP fra! Jeg ble helt overrasket da jeg plottet inn spinning, 30 min. :D

 

Lykke til med veiiing i morgen og planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Hvordan går det med dere i helga, folkens? Her går det ganske greit, men jeg får ikke helt kontinuiteten som jeg har i hverdagene. Jeg var ute og handlet litt treningstøy i går, og fant noen stilige klær også. Ett par av klærne passet "akkurat" (en tankte for trange) i en størrelse, mens størrelsen over ble ørlite gran for stor. -Så jeg kjøpte den minste størrelsen. Egentlig tror jeg at jeg kommer til å krympe totalt ut av klærne, men jeg må føle meg litt fin, selv nå mens jeg går ned.

 

På kvelden i går prøvde jeg Zumba fitness 2 på Wii'en for første gang. Det var ganske greit, selv om jeg er litt mør i knærne i dag. Mye vridning på knær, og det er jeg ikke så vant med.

 

Nå skinner sola på nysnø, og jeg skal ut på skitur med eldste gutten min :-) GLeder meg både til turen og til å skrive TP'ene ;-)

 

Det mangler ett par som ikke har oppdatert oss i den opprinnelige liste. Håper Wilms, sinsnik, widescreen, Mirafoli og meo dukker opp igjen!

 

Fortsatt god søndag til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hvordan går det med dere i helga, folkens? Her går det ganske greit, men jeg får ikke helt kontinuiteten som jeg har i hverdagene. Jeg var ute og handlet litt treningstøy i går, og fant noen stilige klær også. Ett par av klærne passet "akkurat" (en tankte for trange) i en størrelse, mens størrelsen over ble ørlite gran for stor. -Så jeg kjøpte den minste størrelsen. Egentlig tror jeg at jeg kommer til å krympe totalt ut av klærne, men jeg må føle meg litt fin, selv nå mens jeg går ned.

 

På kvelden i går prøvde jeg Zumba fitness 2 på Wii'en for første gang. Det var ganske greit, selv om jeg er litt mør i knærne i dag. Mye vridning på knær, og det er jeg ikke så vant med.

 

Nå skinner sola på nysnø, og jeg skal ut på skitur med eldste gutten min :-) GLeder meg både til turen og til å skrive TP'ene ;-)

 

Det mangler ett par som ikke har oppdatert oss i den opprinnelige liste. Håper Wilms, sinsnik, widescreen, Mirafoli og meo dukker opp igjen!

 

Fortsatt god søndag til alle!

 

 

Helgen min er så-som-så :blink: Jeg laget salat med pasta og kylling i går og hadde rester til lunsj i dag, men nå når jeg skal registrere mengde, så har jeg ikke anelse hvor mye kylling og pasta og salat jeg forsynte meg med. Jeg tok mest salat og fant noen biter med pasta og kylling inniellom, så det kan ikke ha vert mange gram av det... Men det får bare være tenker jeg. Den får gå av tabbekvoten og så får jeg bli flinkere til å veie opp flere porsjoner i fremtiden. Jeg har kost meg med en melkerull og har tatt et lite stykke sjokoladekake i dag. Drakk tre glass pepsi max i går, for da var vi på fest. Ellers har det gått fint. Ingen tur i dag, så får gå en time i morgen tenker jeg :)

 

Det er viktig å kunne unne seg et klesplagg eller to selv om vi holder på med krympe prosessen.

Jeg har gått på zumba på treningsenteret og fikk vridd noe inni kneet, så vær forsiktig ;)

 

Fikk tips om å kjøpe dansesko, men det er ikke prioritet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jenter, jeg falt litt av lasset denne uka. Har hatt sjuk mann og sjukt barn, i tillegg til at vi har hatt 40-års lag for mannen min i dag. Mye forberedelser i tillegg til at jeg har vært sykepleier for begge mine kjære hele uka.... Kommer sterkere tilbake som motivator til uka Jeg lover!

 

Hva meg angår har kosten vært bra helt til helga kom. Lørdagen ble semi-usunn, dagen i dag med 40-års lag har vært helt krise. Herregud jeg har spist altfor mye!!!!

 

Prøver å tenke at det ikke er ofte man feirer runde tall, men jeg MÅ lære meg å omgås fristelser uten og ta helt av assa...

Man KAN bare ta ET kakestykke lissom - man trenger ikke tre...

Føler meg som en flodhest for øyeblikket. Og merker for alvor hvor tung og lei man blir i kroppen av sukker. Har flere av dere andre merket hvor mye lettere man blir både i kroppen og til sinns av å spise sunt??

 

Gleder meg faktisk til å følge menyen i morra... Bare mett og stinn nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Først Maylah; En dag er ikke noe problem, ikke engang en uke! Det viktigste nå er å legge det bak deg, og satse videre. -Men jeg kjenner til problemet når det skjer noe ekstra, enten det er sykdom eller fest.. Skjønner godt at begge deler på samme tid kan vippe deg litt av pinnen. Lo litt for meg selv da jeg leste om kakestykkene, men se på det hele fra en annen side: Du stoppet tross alt etter 3stk. Du kunne sikkert fint ha tatt ennå 2-3 til.. Har du mye rester av kaker i huset? Mitt universal tips er Kast det! (Sett av ett stykke eller 2 til mann og barn førs evt)

 

Takk for advarselen ang Zumba, lilla.gorilla. Jeg tror nok jeg skal ta det litt rolig på den fronten. Ingen grunn til å ødelegge meg nå som så mye avhenger av at jeg får trent. Hvor streng er du/dere på Pepsi Max? Jeg har den siste tiden (les de siste årene) vært ganske avhengig. Jeg tror det er koffeinet, siden jeg får hodepine om jeg ikke drikker noe på en dag. Jeg har tenkt å slutte i en periode, og så innføre litt i helgene senere. Det pleier å fungere.

 

Ellers har helga vært grei. Ingen store utskeielser. Spiste en pakke med Ginger Chew i går, og det var 2/3 av kosemerkene. Likevel føler jeg meg tung i kroppen. Den første uke kjente jeg at kiloene rant av, mens nå føles det som jeg står stille, kanskje til og med gått litt opp. -Men jeg fortsetter pent og pyntelig og kommer iallefall opp på ca 1900 kcal hver dag for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP (denne uka gikk jeg ned 1,2)

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -0,8 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,6. 12,5 TP.

Irotsjka - 1,2 8,2 TP

widescreen

Mirafoli

meo

QueenCam -3,5, 28,6TP

anjah

 

Jeg synes det er vanskelig å få det oversiktlig. Skulle ønske vi hadde fått til en ordentlig tabell, men det er ikke lett. Har prøvd.

Jeg gikk altså ned 1,2 denne uken og. Det er jeg veldig fornøyd med siden det gikk litt over stokk og stein lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irotsjka

Jeg er spent på veiingen til torsdag... Har ikke trent så mye, og kostholdet har vært så som så. Greit nok på fredag, alt for mye is (dream mint) + et par kvikklunsj på lørdag, litt for lite mat på søndag og så is igjen i dag på jentekveld. Ikke så lett dette... Kommer vel til å ha gått opp igjen alt jeg har gått ned. Men får leve skikkelig bra de siste par dagene før veiing igjen nå.

 

Ellers blir jeg stadig overrasket over hva som dukker opp som nei-mat, bl.a. av middag. Det er en tankevekker, som muligens burde ha vært sjekket ut på forhånd, men får ta det som en læringsprosess. En ting av gangen. Men forrige uke gikk så mye bedre.

 

Maylah - kjenner det godt på kroppen når jeg har spist søtt framfor når jeg har holdt meg i skinnet, ja, Etter en ukes tid uten sånt føler man seg mye bedre, og sjokolade og sånn smaker faktisk ikke så godt. Fram til man av gammel vane presser ned noen ekstra biter, og da er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest widescreen

Heisann :)

 

Ble -2,5 kg og -14 cm den første uka på meg :D

Så fikk jeg influensa, som enda henger i :(

Skal prøve meg på zumba-trening igjen i morgen, før det blir veiing...gulp :S

 

Alt i alt, så går det ganske bra, men sliter med søtsuget nå kjenner jeg...

 

Masse flinke folk her da med flotte resultater og masse trimpoeng :D

STÅ PÅ FOLKENS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Ble -2,5 kg og -14 cm den første uka på meg :D

Så fikk jeg influensa, som enda henger i :(

Skal prøve meg på zumba-trening igjen i morgen, før det blir veiing...gulp :S

 

Alt i alt, så går det ganske bra, men sliter med søtsuget nå kjenner jeg...

 

Masse flinke folk her da med flotte resultater og masse trimpoeng :D

STÅ PÅ FOLKENS!!!

 

Så flott resultat. Håper du snart er helt frisk igjen.

Jeg kunne kansje ha håpet på fler trimpoeng i uka, men så lenge jeg klarer 7 hver uke er jeg fornøyd.

Eneste tipset jeg har for å unngå søtbehov er det jeg bruker selv, og det er at jeg unngår all form for lettbrus, søtningsmidler og at jeg selvfølgelig holder meg unna søtsaker. Jeg har ikke spist noe slikt siden nyttårsaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Fant et fint notat i sesongboken jeg vil dele med dere.

 

Tenk positivt!

Fokuser på det du kan tillate deg og alt du kan gjøre,

fremfor det du bør kutte eller gjøre mindre av.

Det handler om å ha en positiv tilnerming til din endringsprosess.

 

For det er jo det vi holder på med... En endringsprosess! Og det tar tid å få tankene inn på et nytt spor. Det tar tid å bare forsyne seg med ett kakestykke, litt mindre sjokolade eller bare to glass brus :)

 

Jeg syns alle her er helt utrolig flinke og selv kjenner selv en positiv endring både i kroppen og i hodet. Jeg er lettere i kroppen, sover bedre, har mer energi og bedre humør. Det er en motivasjon i seg selv til å fortsette :D

 

Ja, vi møter på noen fallgruver på veien, men jeg tror at jo lengre ut i året vi kommer, dess mindre snubler vi i disse fallgruvene. Det blir lettere å reise sg og tilslutt hopper vi over de fleste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt å gå hit og rapportere etter veiing på torsdag, men nå har jeg oppdatert lista.

Jeg gikk ned 1,7kg og er strålende fornøyd. Hadde bare 1 TP pga bronkitt og derfor sofasitting istedenfor bevegelse. Frisk igjen nå, men går forsiktig ut. Satser på 8 TP -er realistisk for meg. Har i helga både vært på fest med god mat (selvdisiplin1: tok en porsjon fra buffet og mye salat) og hatt familieselskap (seldisiplin2; lagde tre kaker + gele uten å smake NOE - og lagde eldoradogele uten tilsatt sukker meg selv, som jeg fråtset i m litt "ekte" vaniljesaus) . Er fornøyd med opptrening av selvdisiplin :-) og spent på neste veiing.

 

Lykke til videre alle sammen -stå på videre!

Syns dere er kjempeflinke!

 

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -0,8 11 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,6. 12,5 TP.

Irotsjka - 1,2 8,2 TP

widescreen

Mirafoli

meo -1,7 1 TP

QueenCam -3,5, 28,6TP

anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Litt klønete så sent på kveldene.. Både i går og i dag har jeg skrevet lange innlegg, og klart å miste dem, fordi jeg har forsøkt å kopiere inn nick'et til en av dere, men endte med å klikke på det.. All tekst forsvinner, og jeg må starte fra scratch igjen! Dette blir kort-versjonen: I morgen starter min 3-dagers jobb-reise. Jeg vet det blir mye alkohol, og iallefall endel usunn mat. Jeg har ikke klart å komme opp med noen fornuftige alternativer ennå, så jeg må rett og slett belage meg på selvkontroll (imponerende utført at meo tidligere) og kunnskap om de tryggeste valgene.

 

Jeg vet ikke om jeg får netttilgang i disse dagene heller. Jeg tror PC'en kan komme til å være i veien, men skal se om jeg får den med.

 

Ingen trening på meg i dag. -Og det er første dag uten noen TP. Rakk rett og slett ikke, pga pakking, jobbing og reisende mann. Nå er det leggetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt klønete så sent på kveldene.. Både i går og i dag har jeg skrevet lange innlegg, og klart å miste dem, fordi jeg har forsøkt å kopiere inn nick'et til en av dere, men endte med å klikke på det.. All tekst forsvinner, og jeg må starte fra scratch igjen! Dette blir kort-versjonen: I morgen starter min 3-dagers jobb-reise. Jeg vet det blir mye alkohol, og iallefall endel usunn mat. Jeg har ikke klart å komme opp med noen fornuftige alternativer ennå, så jeg må rett og slett belage meg på selvkontroll (imponerende utført at meo tidligere) og kunnskap om de tryggeste valgene.

 

Jeg vet ikke om jeg får netttilgang i disse dagene heller. Jeg tror PC'en kan komme til å være i veien, men skal se om jeg får den med.

 

Ingen trening på meg i dag. -Og det er første dag uten noen TP. Rakk rett og slett ikke, pga pakking, jobbing og reisende mann. Nå er det leggetid!

 

God tur, kos deg og kom sterkere tilbake. Atrig å høre hvordan du har hatt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt klønete så sent på kveldene.. Både i går og i dag har jeg skrevet lange innlegg, og klart å miste dem, fordi jeg har forsøkt å kopiere inn nick'et til en av dere, men endte med å klikke på det.. All tekst forsvinner, og jeg må starte fra scratch igjen! Dette blir kort-versjonen: I morgen starter min 3-dagers jobb-reise. Jeg vet det blir mye alkohol, og iallefall endel usunn mat. Jeg har ikke klart å komme opp med noen fornuftige alternativer ennå, så jeg må rett og slett belage meg på selvkontroll (imponerende utført at meo tidligere) og kunnskap om de tryggeste valgene.

 

Jeg vet ikke om jeg får netttilgang i disse dagene heller. Jeg tror PC'en kan komme til å være i veien, men skal se om jeg får den med.

 

Ingen trening på meg i dag. -Og det er første dag uten noen TP. Rakk rett og slett ikke, pga pakking, jobbing og reisende mann. Nå er det leggetid!

 

God tur!

Jobbreiser er litt vanskelige - det er ihvertfall min erfaring. Man har ikke alltid kontroll over hva man får å spise. Mine beste råd er å hive seg over frukt og grønt, ta et glass vann mellom hvert glass med vin/øl og jeg har også noen ganger tatt med en atkinsbar/annen måltidsbar i veska for å dempe sulten og inntaket.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,6. 12,5 TP.

Irotsjka - 1,2 8,2 TP

widescreen

Mirafoli

meo -1,7 1 TP

QueenCam -3,5, 28,6TP

anjah

 

Bare 200 gram ned på meg denne uka :( Kjipt, men jeg ser jo hvorfor. Syk mann og sykt barn hele uka, og litt lite trening. Og 40-års lag med altfor mye kake i helga..... Ja, ja - jeg gikk hvertfall ikke opp! :)

 

Denne uka synes jeg alt går veldig bra så langt :) Spiser bra og har fulgt treningsprogrammet mitt. Trener spinning med Grete Roede på tirsdager, og mitt eget program med styrke og sykkel her hjemme mandag, onsdag og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest widescreen

Heisann :)

 

Veiing i går viste at vekta sto på stedet hvil.

Årsaken er at jeg ikke har skrevet og ikke har trent...

Fikk i oppgave av kursleder å skrive hver dag...SKAL gjøre det!!!

Håper på bedre resultat neste uke.

 

Kjenner at energien holder på å komme tilbake :)

Dere er flinke alle sammen . dette SKAL vi klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei igjen. Veie dag og er fornøyd. - 1,6 kg denne uken også. Har ikke fått til å spise alt jeg skal, så det må jeg prøve på denne uken. Her er lillegut på 4 mnd blitt syk, så jeg får prøve å planlegge måltidene litt bedre, ikke så lett når han vil ha oppmerksomhet hele tiden :)

 

God tur på reise og lykke til.

En fin uke ønsker jeg alle :D

 

 

Uke 2¨(total)

kikk -2,4 7 TP

tullsjura -0,5 11,8 TP

Wilms

sinsnik

Maylah -1 8 TP

danigei79 -2,6, 5TP

lilla.gorilla -1,3. -28cm.

Irotsjka - 1,2 8,2 TP

widescreen

Mirafoli

meo -1,7 1 TP

QueenCam -3,5, 28,6TP

anjah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...