Gå til innhold

Nytt kurs i mars


Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Gjest sprekogblid

Ja, jeg henger meg på et nytt kurs rett etter det som startet i uke 2 :)

 

 

jeg og henger meg på et nytt kurs satser på at kg begynner å gå nå. hittil har det bare vært cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

jeg og henger meg på et nytt kurs satser på at kg begynner å gå nå. hittil har det bare vært cm

 

 

Da er det nok kiloene sin tur denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Jeg henger meg også på her inne! 11,1kg er borte så langt, men fremdeles er det mellom 20 og 25 igjen som skal forsvinne!

 

-sprekogblid; det er ikke alltid vekta skjønner poenget sånn med det samme, men når cm'erne forsvinner, så er noe på gang! Nå er det lenge siden jeg målte meg sist også. Gleder meg til å se resultatene hittil, og de som må komme i fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg også på her inne! 11,1kg er borte så langt, men fremdeles er det mellom 20 og 25 igjen som skal forsvinne!

 

-sprekogblid; det er ikke alltid vekta skjønner poenget sånn med det samme, men når cm'erne forsvinner, så er noe på gang! Nå er det lenge siden jeg målte meg sist også. Gleder meg til å se resultatene hittil, og de som må komme i fortsettelsen!

 

Jeg er så imponert over at du har gått såpass mye ned. Kjempebra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var første kurskveld i runde 2. Denne gangen var det 13 damer. Moro at det er såpass mange. Det var 3 andre som fortsatte fra forrige kurs og det er moro at vi er flere. Jeg kommer til å forholde meg til kursvekta her inne og den viste 101,1. da hadde jeg gått ned 0,6kg fra forrige veiing.

Hva mener dere skal vi ta med tidligere resultat eller starter vi på nytt her.

Når det gjelder cm går det utrolig tregt rundt hofter. Det er akkurat som det er limt fast.

Jeg gleder meg også å se resultatene til de øvrige her.

Stå på. Målet er i det fjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica82

Jeg begynner på mitt første kurs på torsdag..Så er helt ny her inne..

Har prøvd så masse forskjellig uten å lykkes men denne gangen SKAL jeg klare det..

Har 20-30 kilo som skal bort!!

 

Har laget en egen tråd lenger oppe om min vei til lettere liv men ble tipset om å komme innom her og;)

Koselig..

 

Godt å ha noen å støtte seg på gjennom denne prosessen fom faktisk skjønner hva en går igjennom!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som starter på kurs i mars?

hei ja eg starta igår,har aldri gått på grete roede kurs før.målet mitt er -20 kg :rolleyes: startvekt 83,2. er mye å sette seg inn i men håper det går seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på mitt første kurs på torsdag..Så er helt ny her inne..

Har prøvd så masse forskjellig uten å lykkes men denne gangen SKAL jeg klare det..

Har 20-30 kilo som skal bort!!

 

Har laget en egen tråd lenger oppe om min vei til lettere liv men ble tipset om å komme innom her og;)

Koselig..

 

Godt å ha noen å støtte seg på gjennom denne prosessen fom faktisk skjønner hva en går igjennom!!!;)

 

Du er i samme båt som mange av oss. håper at du skal klare dette. Lykke til på første kurskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja eg starta igår,har aldri gått på grete roede kurs før.målet mitt er -20 kg :rolleyes: startvekt 83,2. er mye å sette seg inn i men håper det går seg til.

 

Du kommer nok fort inn i det. Litt tid tar det nok, men så går det greit. bare kom med spørsmål om det er noe, så skal vi svare etter beste evne. Flere av oss kommer rett fra et ferdiggått kurs så dette er nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Tjohei!

Starter på mitt 2.kurs i dag :)

Gikk ned 4,4kg på forje kurs, å satser på å gå ned 5kg på dette kurset! Da er jeg plutselig halvveis jo :D

 

Startvekta for dette kurset er 73,4kg

 

Det eneste jeg kjenner jeg plages litt med er veiing og registrering av maten. Hvis jeg må veie maten (noe jeg gjorde ca de 3 første ukene), så kjenner jeg at jeg mister motivasjonen veldig lett. Føler det er enklere å bruke sunn fornuft, spise sunt og offte, få i meg mye frukt og grønnt. Men da aaaner jeg jo ikke hvor mange kcal jeg ligger på..

Flere som tenker slik?

Eller er dere kjempeflinke å veie og registrere maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

I går var første kurskveld i runde 2. Denne gangen var det 13 damer. Moro at det er såpass mange. Det var 3 andre som fortsatte fra forrige kurs og det er moro at vi er flere. Jeg kommer til å forholde meg til kursvekta her inne og den viste 101,1. da hadde jeg gått ned 0,6kg fra forrige veiing.

Hva mener dere skal vi ta med tidligere resultat eller starter vi på nytt her.

Når det gjelder cm går det utrolig tregt rundt hofter. Det er akkurat som det er limt fast.

Jeg gleder meg også å se resultatene til de øvrige her.

Stå på. Målet er i det fjerne

 

 

Jeg har siste veiing på "feruar-kurset" i dag, så jeg kommer til å ligge en uke bak dere andre her inne pga vinterferie forje uke og kurset utgikk. Jeg syns vi skal begynne på nytt siden det er noen nye som blir med oss videre på ferden :) Hva tenker du? Syns det var flott med den listen vi hadde, den kan vi jo ha har også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Tjohei!

Starter på mitt 2.kurs i dag :)

Gikk ned 4,4kg på forje kurs, å satser på å gå ned 5kg på dette kurset! Da er jeg plutselig halvveis jo :D

 

Startvekta for dette kurset er 73,4kg

 

Det eneste jeg kjenner jeg plages litt med er veiing og registrering av maten. Hvis jeg må veie maten (noe jeg gjorde ca de 3 første ukene), så kjenner jeg at jeg mister motivasjonen veldig lett. Føler det er enklere å bruke sunn fornuft, spise sunt og offte, få i meg mye frukt og grønnt. Men da aaaner jeg jo ikke hvor mange kcal jeg ligger på..

Flere som tenker slik?

Eller er dere kjempeflinke å veie og registrere maten?

 

 

Heisan. Når jeg ikke veier maten, så spiser jeg ofte for lite fordi jeg er redd for å sise for mye, hvis du skjønner :) Så jeg prøver å være flink å veie hvertfal middagen. Når det gjelder frokost osv, så siser jeg stort sett det samme, så da ser jeg sånn ca hvor mye pålgg leg skal ha osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

Starter på mitt 2.kurs i dag :)

Gikk ned 4,4kg på forje kurs, å satser på å gå ned 5kg på dette kurset! Da er jeg plutselig halvveis jo :D

 

Startvekta for dette kurset er 73,4kg

 

Det eneste jeg kjenner jeg plages litt med er veiing og registrering av maten. Hvis jeg må veie maten (noe jeg gjorde ca de 3 første ukene), så kjenner jeg at jeg mister motivasjonen veldig lett. Føler det er enklere å bruke sunn fornuft, spise sunt og offte, få i meg mye frukt og grønnt. Men da aaaner jeg jo ikke hvor mange kcal jeg ligger på..

Flere som tenker slik?

Eller er dere kjempeflinke å veie og registrere maten?

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg veier ikke maten slik som jeg burde, så jeg har vel ikke helt kontroll. Var flink i begynnelsen men føler nå som du at det er enklere med sunn fornuft. vet jo slik omtrent hva jeg kan spise og hvor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siste veiing på "feruar-kurset" i dag, så jeg kommer til å ligge en uke bak dere andre her inne pga vinterferie forje uke og kurset utgikk. Jeg syns vi skal begynne på nytt siden det er noen nye som blir med oss videre på ferden :) Hva tenker du? Syns det var flott med den listen vi hadde, den kan vi jo ha har også?

 

Jo jeg er enig i det. Vi begynner på nytt.. Håper listen blir mer utfyllende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest widescreen

Heisann ;)

 

Da er jeg i gang med kurs 2. Har gått ned 1,2 kg siden forrige veiing :D

Gleder meg til å se de videre resultatene.

 

Kurslederen vår skal til syden i 2 uker, men vi har "veie- og meldeplikt" for det.

Kurset blir forskjøvet med to uker altså.

 

Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;)

 

Da er jeg i gang med kurs 2. Har gått ned 1,2 kg siden forrige veiing :D

Gleder meg til å se de videre resultatene.

 

Kurslederen vår skal til syden i 2 uker, men vi har "veie- og meldeplikt" for det.

Kurset blir forskjøvet med to uker altså.

 

Lykke til alle sammen :D

 

Så bra med positivt resultat. for å være mest rettferdige overfor nye deltagere her tar vi ikke med resultatet som har vært. Vi starter helt fra nytt så hvis man begynte på kurs denne uka, er det neste veiing som teller. Håper du synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica82

Jo jeg er enig i det. Vi begynner på nytt.. Håper listen blir mer utfyllende.

 

 

Hva er denne listen som dere snakker om,og hvordan kan jeg evt lage en slik liste??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne listen som dere snakker om,og hvordan kan jeg evt lage en slik liste??;)

 

Listen er en liste hvor vi skriver opp vekttapet og trimpoeng hver uke. Vi rapporterer dagen etter vi har vært på kurs. Siden dette

er første uka av kurs har vi ikke noe tall enda, men vi kommer med det neste uke. Da kan man kopiere lista og lime den inn i innlegget og så skrive på navn og trimpoeng. Lista ble vel ikke helt komplett som den skulle være i og med at folk ble borte, men vi prøver igjen neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica82

Listen er en liste hvor vi skriver opp vekttapet og trimpoeng hver uke. Vi rapporterer dagen etter vi har vært på kurs. Siden dette

er første uka av kurs har vi ikke noe tall enda, men vi kommer med det neste uke. Da kan man kopiere lista og lime den inn i innlegget og så skrive på navn og trimpoeng. Lista ble vel ikke helt komplett som den skulle være i og med at folk ble borte, men vi prøver igjen neste uke :)

 

 

Spennende...veldig grei måte å holde følge med hverandre på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sureña

Jeg er ny her også og håper å gå ned med deres her. Det har var 2 dager med 1600 kalorier og alt bra in til nå. Jeg har mens og har ikke var desesperer for å få sjokolade :rolleyes:

Jeg veier 83.3 og vil gjerne gå ned 8 kilo før 17 may.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...