Gå til innhold

Nytt kurs i mars


Anbefalte innlegg

Jeg er med her jeg også. Starter mitt første kurs (nettkurs) onsdag 14.03, men fikk tilgang til arbeidsboken denne uken så har tyvstartet litt. Jeg er flink i perioder til å trene og passe på hva jeg spiser, men så har det en tendens til å skli ut. Tanken er at kurs og forum vil holde meg i sjakk til det er blitt en vane å trene og spise sunt ;)

 

Og så er det en fin tid å starte på. Hadde jo vært veldig kjekt å gå inn i sommeren med litt mindre å bære på, og kanskje en litt mindre klesstørrelse. Gleder meg til å se resultatene fremover, og har lovet meg selv å gi alt for at dette skal lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Gjest lilla.gorilla

Jeg har hatt en fin uke der jeg har vert flink med maten og hatt et fint aktivitetsnivå, i forhold til andre uker. :P

 

Jeg skulle begynt på kurs i kveld, men av ulike årsaker så må jeg droppe det! Syns det er skikkelig kjipt, men skal har lyst til å prøve å klare meg selv, nå som kurs ikke lar seg gjøre for tiden...

 

Er det noen som vet om registrerings mulighetene på mat og trim forsvinner nå som jeg ikke er med på kurs lengre?

 

Og forsvinner tilgangen til formum?

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin uke der jeg har vert flink med maten og hatt et fint aktivitetsnivå, i forhold til andre uker. :P

 

Jeg skulle begynt på kurs i kveld, men av ulike årsaker så må jeg droppe det! Syns det er skikkelig kjipt, men skal har lyst til å prøve å klare meg selv, nå som kurs ikke lar seg gjøre for tiden...

 

Er det noen som vet om registrerings mulighetene på mat og trim forsvinner nå som jeg ikke er med på kurs lengre?

 

Og forsvinner tilgangen til formum?

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

 

Det var jo trist at du ikke kan fortsette påkurs. Jeg tror ikke forumet blir borte og heller ikke registreringen, men noe av det blir nok borte tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med "overdose" av sunn mat og trening, med alle frimerkene konsumert på lørdagen så ble det ett bra resultat. Jeg ville egentlig trodd at jeg skulle ha abstinenser etter sukker nå som jeg ikke får spise noe sjokolade i ukedagene, men merkelig nok så er ikke savnet så stort. Tror ikke det er fordi jeg vet jeg kan spise noe i helgen, mer at jeg spiser så ofte at jeg ikke rekker å få trangen etter noe snacks :P

 

Veiing viste ned 2,1kg så det er en god start på kurset. Øker selvtilliten og troen på at dette kan gå rette veien. Min største skrekk har egentlig vært at selv med trening og sunn mat ville det ikke gå ned, og at jeg ville bli "stuck" med denne vekta. Har trent en god del før kurset, men blir en del ekstra nå med alle de hersens 10000 skrittene daglig

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med "overdose" av sunn mat og trening, med alle frimerkene konsumert på lørdagen så ble det ett bra resultat. Jeg ville egentlig trodd at jeg skulle ha abstinenser etter sukker nå som jeg ikke får spise noe sjokolade i ukedagene, men merkelig nok så er ikke savnet så stort. Tror ikke det er fordi jeg vet jeg kan spise noe i helgen, mer at jeg spiser så ofte at jeg ikke rekker å få trangen etter noe snacks :P

 

Veiing viste ned 2,1kg så det er en god start på kurset. Øker selvtilliten og troen på at dette kan gå rette veien. Min største skrekk har egentlig vært at selv med trening og sunn mat ville det ikke gå ned, og at jeg ville bli "stuck" med denne vekta. Har trent en god del før kurset, men blir en del ekstra nå med alle de hersens 10000 skrittene daglig

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

 

Bra jobba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Hei igjen, folkens!

 

Jeg gikk ned 2,0 kg i uken mellom forrige og det nye kurset, og etter kurskveld nr 2 i går (torsdager), så hadde jeg gått ned 0,7kg til. Jeg har skadet meg litt pga uvettig trening i forrige kurs-periode.. Sliter litt med begge knærne, og en skulder, men heldigvis er jeg på bedringens vei! Det har ikke blitt så mye registrering av trening i det isste, men i går fikk jeg endelig svømt en skikkelig økt. (Jeg var nemlig på NM for veteraner i svømming i forrige helg, og da ville jeg ikke "slite" meg ut på annen trening ved siden av! Det gikk forresten veldig bra, selv om jeg merket at jeg har ett stykke igjen før jeg kan kalle meg i OK form..)

 

Kjempe flott start på dere hele gjengen! -Og dere er råe på trimpengene også! Jeg lover å ta opp kampen ganske så snart!

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica82

Har hatt en bra første uke og har allerede hatt to treningsøkter etter kurset igår ettermiddag!

Så jeg er veldig motivert..Syns også det er så greit med å kunne registrere mat her inne på nettet og få en score på hvor bra en egentlig spiser;)

Gleder meg til uke 2 og se hvordan vekten ligger an da;)

 

 

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei igjen, folkens!

 

Jeg gikk ned 2,0 kg i uken mellom forrige og det nye kurset, og etter kurskveld nr 2 i går (torsdager), så hadde jeg gått ned 0,7kg til. Jeg har skadet meg litt pga uvettig trening i forrige kurs-periode.. Sliter litt med begge knærne, og en skulder, men heldigvis er jeg på bedringens vei! Det har ikke blitt så mye registrering av trening i det isste, men i går fikk jeg endelig svømt en skikkelig økt. (Jeg var nemlig på NM for veteraner i svømming i forrige helg, og da ville jeg ikke "slite" meg ut på annen trening ved siden av! Det gikk forresten veldig bra, selv om jeg merket at jeg har ett stykke igjen før jeg kan kalle meg i OK form..)

 

Kjempe flott start på dere hele gjengen! -Og dere er råe på trimpengene også! Jeg lover å ta opp kampen ganske så snart!

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

 

 

Håper du føler deg bedre i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Har hatt en bra første uke og har allerede hatt to treningsøkter etter kurset igår ettermiddag!

Så jeg er veldig motivert..Syns også det er så greit med å kunne registrere mat her inne på nettet og få en score på hvor bra en egentlig spiser;)

Gleder meg til uke 2 og se hvordan vekten ligger an da;)

 

 

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

 

Flott start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Har lagt med influensa hele uken, men har likevel klart å karre meg til 5,6 TP og -1kg. Det er jeg fornøyd med :)

 

Nå er jeg bare 300g fra delmål. Hurra :D

 

Skal vi skrive inn total vektnedgang eller det vi har gått ned den siste uken? Skriver inn det jeg har gått ned denne uken, så retter jeg heller på det...

 

UKE 2:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Hei hei! Håper dere har hatt en fin helg! Det har stort sett jeg, og musklene verker behagelig etter styrketreinga på lørdag!

 

Jeg lurer på en ting; hvordan teller dere uka's trimpoeng? Tar dere fra mandag til mandag uansett (neppe noe problem for dere som har mandager som veiedag), eller teller dere selv fra for eksempel torsdag til torsdag?

 

Skal vi forresten beholde alle ukene etterhverandre i lista? Slik at den komplette Uke 1 blir liggende, og lilla.gorilla's Uke 2 resultater er først i neste liste? Lista blir lang etterhvert, men da er det lettere å skille ukeresultatene..?

 

Godt resultat med infleunsa, lilla.gorilla! Håper formen er bedre :)

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Håper dere har hatt en fin helg! Det har stort sett jeg, og musklene verker behagelig etter styrketreinga på lørdag!

 

Jeg lurer på en ting; hvordan teller dere uka's trimpoeng? Tar dere fra mandag til mandag uansett (neppe noe problem for dere som har mandager som veiedag), eller teller dere selv fra for eksempel torsdag til torsdag?

 

Skal vi forresten beholde alle ukene etterhverandre i lista? Slik at den komplette Uke 1 blir liggende, og lilla.gorilla's Uke 2 resultater er først i neste liste? Lista blir lang etterhvert, men da er det lettere å skille ukeresultatene..?

 

Godt resultat med infleunsa, lilla.gorilla! Håper formen er bedre :)

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

 

Det gjør ingenting om lista blir lang.

Jeg teller trimpoeng fra mandag - søndag, men det er fordi jeg har kursdag mandager. Hadde jeg hatt kursdag torsdag hadde trimpoeng vært fra torsdag - onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å skryte av vektmessig, men bra med trimpoeng. Det kommer nok ikke til å bli så mange poeng denne uka, for jeg tror jeg trener for mye slik at ikke kroppen får tid til å hvile. Ihvertfall vil jeg teste ut denne uka med mindre trening for å se om det blir bedre resultater

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Hei hei! Håper dere har hatt en fin helg! Det har stort sett jeg, og musklene verker behagelig etter styrketreinga på lørdag!

 

Jeg lurer på en ting; hvordan teller dere uka's trimpoeng? Tar dere fra mandag til mandag uansett (neppe noe problem for dere som har mandager som veiedag), eller teller dere selv fra for eksempel torsdag til torsdag?

 

Skal vi forresten beholde alle ukene etterhverandre i lista? Slik at den komplette Uke 1 blir liggende, og lilla.gorilla's Uke 2 resultater er først i neste liste? Lista blir lang etterhvert, men da er det lettere å skille ukeresultatene..?

 

Godt resultat med infleunsa, lilla.gorilla! Håper formen er bedre :)

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

 

 

Vi kan godt ha uke for uke. Det er kjekt å se nedgangen.

Formen er bedre, takk :) Har govondt i kroppen etter en lang tur i dag. skal bli godt å legge seg, utslitt. hehe :) Håper bare mini ikke våkner for mange ganger i natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

Ikke noe særlig å skryte av vektmessig, men bra med trimpoeng. Det kommer nok ikke til å bli så mange poeng denne uka, for jeg tror jeg trener for mye slik at ikke kroppen får tid til å hvile. Ihvertfall vil jeg teste ut denne uka med mindre trening for å se om det blir bedre resultater

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg ?? trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

 

 

Dere er jo helt rå på trim poeng! :)

Måler du cm kikk? "De" sier jo at hvis vekta går litt tregt kan en se det på cm...

 

Jeg er spendt på om jeg klarer å holde en stram linje uten å gå på kurs.. Er godt å komme innom her for å avlegge resultat. Dere er til inspirasjon og motivasjon for meg hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Enig med deg, lilla.gorilla! Flinke og aktive folk her inne! Veldig bra med trening Kikk, og da kommer vekta etter uansett!

 

Jeg har tatt meg sammen og skrevet og regnet ut trimpoeng for Uke 1. Det var ikke så veldig imponerende, men jeg legger det inn likevel :)

I morgen har jeg veiedag, og denne uka har jeg trent mye, så jeg gleder meg til å se resultat!

 

Er spent på miss_angie og Monica82 også! Håper dere henger på, jenter :)

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo helt rå på trim poeng! :)

Måler du cm kikk? "De" sier jo at hvis vekta går litt tregt kan en se det på cm...

 

Jeg er spendt på om jeg klarer å holde en stram linje uten å gå på kurs.. Er godt å komme innom her for å avlegge resultat. Dere er til inspirasjon og motivasjon for meg hele gjengen ;)

 

Ja jeg måler cm hver mandag, men denne mandagen etter så mye trening var det ingen forandring.Ganske frustrenes. Blir spennende å se mandag. Jeg skal ikke trene så mye denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forbasket uke. Spist sunt, gått tur hver dag osv, og så ikke ett gram ned! Neida, i stedet 100 gram opp. Har prioritert gåturer ute i stedet for i treningsstudio forrige uke siden det var så fint vær. Men det er ikke fullt så lett å få til mye bakker ute, alle lange bakker opp betyr jo lange bakker ned også. Letter på tredemølle å bare sette en % grad. Men... etter å ha vært "stengt inne" i hele vinter så måtte jeg bare ut i frisk luft.

 

Jeg kan ha en del vekt-ujevnheter pga en mage og ett tarmsystem som ikke alltid spiller på lag med meg. Så med litt flaks var jeg uheldig under veiingen. Uheldig eller ikke, om jeg gikk noe ned var det i alle fall ikke mye. Håper kurslederen min (nettkurs) kan gi meg en pekepin på hvor jeg bør gå. Håper bare hun IKKE øker kaloriinntaket for da vet jeg jammen meg ikke hvordan jeg skal få i meg all maten. Minuset med sunn mat... du må spise så veldig mye mer enn usunn mat for å få det samme kalorinivået :P

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Miss_Angie +0,1kg, 17,7 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Da er kvelden over, og jeg har trent mange spinning og svømming som forhåpentligvis hjelper meg ned i vekt nesten uke :)

 

I dag fikk jeg 15kg's merket også. Jeg har gått ned akkurat 15kg siden oppstarten i Januar. Deilig å tenke på, og jeg merger det godt på kroppen! Kun 21 kg igjen.. <_<

 

Miss_angie, du hadde ett veldig flott resultat forrige uke, og noen ganger er men heldig eller uheldig på vekta. Det er mye som kan spille inn på resultatet, alt fra dagsform, saltinnhold i mat og trening (muskler lagrer mer vann enn fett) Fortsett med de gode vanene, så vil du nok få resultatene raskt! Husk å måle deg, så du har noe å registrere resultatene dine på :)

 

kikk, tror du treningda di har hindret nedgang for deg? Det kan være i en overgangsperiode, hvis du er mye stiv og støl, men du vil alltids få det igjen senere, for fettet er brent av. Håper du får veldig gode resultater denne uka!

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Miss_Angie +0,1kg, 17,7 trimpoeng

QueenCam: - 1,3kg, 18,4 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk, tror du treningda di har hindret nedgang for deg? Det kan være i en overgangsperiode, hvis du er mye stiv og støl, men du vil alltids få det igjen senere, for fettet er brent av. Håper du får veldig gode resultater denne uka!

: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk

 

Nei jeg vet ikke, men jeg har lyst å finne det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica82

Var veldig spent denne uken men er godt fornøyd med resultatet..

Så vi fortsetter i samme modus..;)

Fortsatt god helg!!

 

 

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Miss_Angie +0,1kg, 17,7 trimpoeng

QueenCam: - 1,3kg, 18,4 trimpoeng

Monica82 -1,3kg, 12 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilla.gorilla

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Miss_Angie +0,1kg, 17,7 trimpoeng

QueenCam: - 1,3kg, 18,4 trimpoeng

Monica82 -1,3kg, 12 trimpoeng

 

UKE 3: lilla.gorilla: 0 kg 27,6 trimpoeng

 

 

Forje uke var heftig. Jeg trente og gikk tur hver dag og gjorde en god jobb. På mat fronten gikk det heller dårlig. Sjokolade, brus, sjokolademosse, oreokake og noen feite middager...

 

Jeg er glad jeg ikke gikk opp noe på vekten, den stod på det samme! Men for å være ærlig, så hadde jeg håpet på bittelitt nedgang fordi jeg hadde vert så flink å gå turer *sukk*

 

Jeg får trimme like bra denne uken OG styre unna det usunne.. Da BØR det bli et bra resultat neste uke (?) :P

 

Jeg er spendt på hvordan det har gått med dere andre. Er vel mest spendt på KIKK.. Håper du får de resultatene du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha lilla.gorilla men jeg har vel ikke nådd det slik jeg helt vil men jeg kan nok takke meg selv. Uplanlagt sprekk lørdag og en sprekk søndag. Men jeg tråkker ivei med nye skritt

 

UKE 1:

KIKK: -0,8 kg 19,2 trimpoeng

lilla.gorilla: -1.4kg 9,4 trimpoeng

miss_angie: -2,1kg 18 trimpoeng

QueenCam: -0,7 kg 4,7 trimpoeng

Monica82 -1,7 kg 10,1 trimpoeng

 

UKE 2:

lilla.gorilla: -1kg 5,6 trimpoeng

kikk: -0,4 - 19 trimpoeng

Miss_Angie +0,1kg, 17,7 trimpoeng

QueenCam: - 1,3kg, 18,4 trimpoeng

Monica82 -1,3kg, 12 trimpoeng

 

UKE 3: lilla.gorilla: 0 kg 27,6 trimpoeng

kikk: -0,8 og 8,1 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...