Gå til innhold

Konkurranse - ned 8 kilo til 17 mai!


Gjest Nanangel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Nanangel

Jeg har ikke vekt hjemme, så jeg får ikke sjekket så tidlig som dere andre. Du kunne ikke ha lagt ut lista på mandagskveld istedet?

 

Idag stod vekta på 86,7, dvs 2 kg siden forrige mandag, og total vektnedgang på 3,3 kg.

Hei på deg igjen!

Det er mange som veier seg mandag, men fordi alle har forskjellige veiedager, kommer alt som er fra mandag 26/3 til 1/4 på uke 3. Akkurat som uke 2 var veiinger fra mandag 19/3 til 25/3, og uke 1 fra mandag 12/3 til 18/3. Vi startet uken før - uke 0, og alle som veide seg da fra 5/3 til 11/3 kom på listen som ble lagt ut mandagen etter. Grunnen er alt alle skal komme med - så veienger som blir foretatt denne uken kommer på uke 3(da dette i realiteten er fjerde uke vi avgir resultater). Men som deg har de aller fleste veiedag på mandager:-)

Håper du nå skjønte hvorfor vi valgte å gjøre det på denne måten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei på dere alle sammen - dette var jo kjempegøy!

Jeg har fått noen private etterspørsler om vi kan ta en sånn konkurranse fra 17 mai uken og frem til skolestart - altså gjennom hele sommeren.

Har dere noen tanker rundt det?

Det blir 14 uker - og selv om de første 4 ukene før skoleferien kommer til å gå greit, kommer jo sommerferien for de fleste med både en is og litt vin etc.

Jeg tror i så fall at man må være litt realistiske, ikke ta i for hardt med tanke på dette.

Men det hadde vært fint å stå til ansvar for noen allikevel, så jeg håper at vi kunne gjort det sammen også:-)

Vit da at jeg ikke kan oppdatere akkurat de ukene jeg er på ferie, men tar det i så fall igjen. Og ingen må stresse om de ikke får lagt inn vekt hver uke pga ferie.

 

Fint om jeg kan få noen tilbakemeldinger vedrørende konkurransevekten og alt annet. Jeg tror for min del at 5 kilo ned skal være mulig, men jeg aner helt ærlig ikke:-)

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det greit om jeg og blir med her?

 

Går ikke på kurs, men veier meg på treningssenteret jeg går på hver Mandag. Vekten sist var 101,4kg. Jeg trener spinning og styrke+turgåing.

 

 

Synes dette er kjempemotiverende, og håper alle klarer å nå målet sitt :):)

 

Mitt første delmål er å komme under tresifret innen påske, så det er bare å stå på for å klare det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei, er det greit om jeg og blir med her?

 

Går ikke på kurs, men veier meg på treningssenteret jeg går på hver Mandag. Vekten sist var 101,4kg. Jeg trener spinning og styrke+turgåing.

 

 

Synes dette er kjempemotiverende, og håper alle klarer å nå målet sitt :):)

 

Mitt første delmål er å komme under tresifret innen påske, så det er bare å stå på for å klare det :rolleyes:

 

 

Hei!

Da legger jeg deg inn :) , men siden du mangler veiing forrige uke, uken før der, og starvekt fra uken 5/3-11/3 blir jeg litt rådvill:-)

Har du disse vektene skrevet ned?Gjette litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nanangel, fint at det er greit at jeg blir med selv om dere andre har holdt på ei stund :rolleyes:

 

Når det gjelder vekten min var den 102,8 mandag 5/3. Mandag 12/3 og Mandag 19/3 fikk jeg ikke veid meg, men Onsdag 21/3 var den 101,4.

 

Og nå blir det nok ikke noe veiing før etter påske, pga da er de ikke der de som driver senteret. Tenkte meg dit i morgen, så kan hende det er muligheter da-men det skriver jeg inn her i tilfelle :)

 

Så som du ser har det vært noen mandager det ikke har passet for meg å være der, men sånn er det bare noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 0,3 kg :( nedttur.

Det merkelige er at jeg totalt har tapt 5,9 cm (2cm på midjen)

Kommer sterkere tilbake neste uke :)

 

Vekt denne uken er 87,5.

Ned 1,4 fra forrige ukes nedtur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og trente spinning i dag, og fikk veid meg samtidig. Var skuffende nok gått opp!! Forrige gang var 101,4, og i dag 102,1.

 

Jeg vat jo hvorfor, det er pga. mensen- og at jeg har trent lite de siste dagene for jeg var på en tur, og da blir det litt for mye sitting.

 

 

Så her er det bare en ting å gjøre, nemlig brette opp ermene og stå på skikkelig ei stund. Skal veie meg igjen om 14 dager, håper på det beste da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men jeg vil være med!

8 er kanskje å ta litt hardt i nå, men du så gøy 5 kg ville vært til 17 mai!

 

Start: 91,5

 

Om du vil være med, så tar du ukens veievekt - samme når du har veiedag i uken, og slenger inn på forumet. Jeg skal holde styring, om du bare fyller inn startvekten din. Vi har 11 uker på oss, og min startvekt denne uken er 82,7, jeg bare tenker med glede på hvor fint bunaden sitter om dette går bra. :blink: :blink: :blink:

Uavhengig av om du klarer det eller ikke, så er det lov å prøve:-)

Jeg venter i spenning, og håper noen velvillige sjeler melder seg:-)

 

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Litt sent ute, men jeg vil være med!

8 er kanskje å ta litt hardt i nå, men du så gøy 5 kg ville vært til 17 mai!

 

Start: 91,5

Hei på deg!

Jeg trenger vekt fra 3 uker tilbake - samt startvekt:-)

Om ikke du har det - prøv å gjette litt:-), eller trekk fra 0,5 per uke fra uke 10:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei alle sammen:-)

Da går jeg mot påske med en nedgang på 0,3 kg. Ikke strålende, men det går nedover:-)

Jeg målte opp fra en smørpakke, og det er jo allikevel mye fett som "rant" av den ellers store hvalekroppen, man er på vei, hehe.

Ønsker alle en riktig god påske, jeg legger ut resultater som vanlig, og dere som ikke får målt dere i uken som kommer - vei dere den dagen som er nærmest om dere skal reise bort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

SUNN MARSIPAN??? Nydelig og bittelitt kalorier - i det minste mot "the real deal:-)"

 

 

Sunnere marsipan enn dette får du vel ikke? Hele oppskriften gir 347 kcal og ca. 12 kuler. Det vil si ca. 29 kcal per kule.

 

 

Ingredienser

90 g mandelmel

60 g SukrinMelis

2 eggehviter

(1-3 dråper mandelessens)

 

Topping:

20 g mørk sjokolade

 

Fremgangsmåte

Bland SukrinMelis, mandelmel, eggehviter og mandelessens. Smak på marsipanen etter hvert som du knar den sammen, og tilsett mer mandelmel eller SukrinMelis ettersom hvor søtt du liker å ha det. La deigen hvile i ca. 15 minutter, del den i 12 like biter og trill kuler.

 

Del sjokoladen i biter og putt de i en plastpose, smelt i varmt vann. Klipp av tuppen.

 

Næringsinnhold per 100 gram

Energi: 165 kcal • protein: 20,1 • karbohydrat: 3,5 • fett: 4,7 • fiber: 16,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Gud, den der skal jeg lage. Jeg ELSKER marsipan, og hadde egentlig bestemt meg at jeg skulle spise marsipan i påska uansett. Jul og påske, da må jeg ha marsipanen min.

Og den oppskriften der ser ut som en jeg kan leve med. yum yum. :lol:

 

 

Ja ikke sant!:-)

Jeg har dessverre en stor last i marsipan, men jeg har sagt nei frem til jeg fant denne:-)

Samme lykken var stor da jeg lagde marshmellows uten sukker, hehe

Jeg er en godterimons, skjønner du :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å veie meg førstkommende mandag, men mandag 9 april. Men det er jo vektresultatet som er det viktigste, så jeg håper som alle andre å gå ned i påsken. Elleres vil jeg ønske alle en riktig god påske, og lykke til med vektnedgangen!

 

Vi skal greie det sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurransegruppens uke 2

VEIETALL I UKEN 19/3 - 25/3

 

Hei på alle sammen:-)

Vi blir flere og flere, så for at jeg skal kunne ta med etterslengere, trenger jeg data for de ukene vi allerede har vært - eller gi meg ca. nedgang( evt. - 0,5 kg.), slik at det blir realistisk i forhold til målet. I realiteten blir det slik at om du begynner i uke 2 og ikke har foretatt noen vektmålinger før da, skal du målsetningsvis gå ned 7 kilo, og ikke 8, og trekker fra 1 kilo.

Om jeg mangler data en uke, regnes du ikke med i gjennomsnittet, og om jeg mangler data for to uker, sletter jeg deg her inne - håper det er greit, da listene blir kjempelange om alle som bare er innom en gang blir liggende i konkurransen.Om du har fått parantes rundt navnet ditt - gi meg noen tall jeg mangler, da jeg ikke får regnet pga for lite opplysninger

 

HURRA - For ukens lederkvinne - som er Isa_81 - hun har gått ned 3,3 kg. allerede!!!

Nanangel: startvekt 82,7 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,6 kg.

tilsammen 1,5 kg. Rest til mål:6,5 kg. Uke 2 81,2 kg.Mot 74,7 kg.

 

Metchen: startvekt 76,6 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 0,2 kg.

tilsammen 0,3 kg. Rest til mål: 7,7 kg.Uke 2 76,3 kg. Mot 68,6 kg.

 

Kikk: startvekt 101,1 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,4 kg

tilsammen 1,2 kg. Rest til mål: 6,8 kg.Uke 2 99,9 kg. Mot 93,1 kg.

 

Silius: startvekt 102 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,7 kg

tilsammen 1,8 kg. Rest til mål: 6,2 kg.Uke 2 100,2 kg. Mot 94,0 kg.

 

Tinpa: startvekt 90 kg. Uke 2 mot 17/5 1,3 kg

tilsammen 1,3 kg. Rest til mål: 6,7. Uke 2 88,7 kg. Mot 82 kg.

 

Julia: startvekt 91,5 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,3 kg

tilsammen 0,4 kg. Rest til mål: 7,6 kg.Uke 2 91,1 kg. Mot 83,5 kg.

 

Sureña startvekt 83,3 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 0,4 kg

tilsammen 2,1 kg. Rest til mål: 5,9 kg.Uke 2 81,2 kg. Mot 75,3 kg.

 

Isa_81 startvekt 91,1 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,5 kg

tilsammen 3,3 kg. Rest til mål: 4,7 kg.Uke 1 87,8 kg. Mot 83,1 kg.

 

Miss Angi startvekt 96,3 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 0,1 kg

tilsammen 2 kg. Rest til mål: 6 kg.Uke 2 94,3 kg. Mot 88,3 kg.

 

HSKK startvekt 83,7 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 1 kg

tilsammen 2,1 kg. Rest til mål: 5,9 kg.Uke 1 81,6 kg. Mot 75,7 kg.

 

Vocci startvekt 89,7 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 0,3 kg

tilsammen 0,8 kg. Rest til mål: 7,2 kg.Uke 2 88,9 kg. Mot 83,1 kg.

 

god å rund startvekt 86 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0 kg

tilsammen 1 kg. Rest til mål: 7 kg.Uke 2 85 kg. Mot 78 kg.

 

Storblondie startvekt 100,1 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 0,2 kg

tilsammen 0,6 kg. Rest til mål: 7,4 kg.Uke 2 99,5 kg. Mot 92,1 kg.

 

HermineH startvekt 91,5 kg. Uke 2 mot 17/5 oppgang 1,1 kg

tilsammen 1,1 kg. Rest til mål: 6,9 kg.Uke 2 90,4 kg. Mot 83,5 kg.)

 

Lupinella startvekt 85,3 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 1,1 kg

tilsammen 1,1 kg. Rest til mål: 6,9 kg. Uke 2 84,2 kg. Mot 77,3 kg.

 

Mangler vekt for 2 uker siden, kan jeg få startvekten pr. 7/3?

Koala startvekt 91,7? kg.Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,5 kg.

tilsammen 0,5 kg. Rest til mål: 7,5 kg. Uke 2 90,7 kg. Mot 82,7 kg.

 

Mangler vekt for 2 uker siden, kan jeg få startvekten pr. 8/3?

SukePia startvekt 98 ? kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang 0,7 kg.

tilsammen 0,7 kg. Rest til mål: 7,3 kg. Uke 2 97,3 kg. Mot 90 kg.

 

(Mangler veievekt for 23/3 - uke 2, og startvekt 9/3 om mulig:-)

Nedenom startvekt 93 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang ? kg.

tilsammen ?kg. Rest til mål : 8 kg. uke 2 ? kg. Mot 85 kg.)

 

(Mangler veievekt uke 2 og startvekt fra

Regni-69 startvekt?. Uke 2 mot 17/5 nedgang? kg.

tilsammen ? kg. Rest til mål: 8 kg. Uke 2 ? kg. Mot ? kg

 

 

(Mangler startvekt 5/3 og vekt 12/3 om mulig:-)

Shika startvekt?. Uke 2 mot 17/5 nedgang? kg.

tilsammen ? kg. Rest til mål: 8 kg. Uke 2 101 kg. Mot ? kg)

 

(Mangler veievekt for uke 2

Madeleinerenate startvekt 80,5 kg. Uke 2 mot 17/5 nedgang ? kg.

tilsammen ? kg. rest til mål: 7,7 kg. uke 2 ? kg. Mot 72,5 kg.)

 

 

 

Da er vi 21 stykker, jenter!!!

Men siden jeg mangler 4 vekter, måler jeg til nedgang på 17 personer, og til sammen skal vi da ned 128 kg.!

 

Samlet nedgang t.o.m. uke 2 :22 kg.

Samlet snittnedgang t.o.m. uke 2:1,3 kg.

Som tilsvarer en snittnedgang på 0,65 kg. per person, per uke. Det vil si at om vi fortsetter på denne veien med samme nedgang,- vil alle ha gått ned 6,5 kg. til 17/5 istedet for 8 kg. som ønsket.

Så derfor ber jeg alle om å legge inn høygiret. :D :D :D

 

 

Dette er jo helt fantastisk, og selv om noen har dratt litt ekstra av lasset, håper jeg at vi alle klarer målet vårt!

 

Jeg legger inn oppdateringer på mandager, da noen har veiedag tom lørdag.

 

Jeg ønsker oss alle lykke til, og håper vi klarer målet, og at vi alle ser fine ut på 17 mai!

Stå på!

 

Så flott, er helt imponert Nanangel! Min startvekt 7.mars var 92kg,ned 300g til 91,7 uke1 og ned 500g til 90,2 uke 2. Uke 3 har jeg vært på ferie og ikke veid meg men kan godt sette samme vekt som uke 2 for mener jeg har stått stand-by. Til onsdag veier jeg meg igjen for uke 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Så flott, er helt imponert Nanangel! Min startvekt 7.mars var 92kg,ned 300g til 91,7 uke1 og ned 500g til 90,2 uke 2. Uke 3 har jeg vært på ferie og ikke veid meg men kan godt sette samme vekt som uke 2 for mener jeg har stått stand-by. Til onsdag veier jeg meg igjen for uke 4.

 

 

Tusen takk, og takk for tall - er glad i de, hehe.

Riktig god påske til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...