Gå til innhold

Konkurranse - ned 8 kilo til 17 mai!


Gjest Nanangel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest HermineH

Kan jeg få være med også?

5.3.12 veide jeg 91,5 kg.

Nedgang til 12.3 ble 2,2kg

 

Jeg går på kurs hos GR og trenger som alle andre all den hjelp jeg kan få for å se bra ut i bunad i slutten av april og 16.5 når jeg skal til USA på ferie:-))

 

Tjo ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil gjerne være med. Min veiedag er onsdager :)

 

Startvekt den 7/3-12 var 83,7 kg :) Wow, det betyr at jeg skal veie 75,7 kg innen 17.mai :o Hmm, håper jeg klarer det! Minst 0,8 kg i uken! Å være på 75-tallet må være en drøm! Har ikke vært der på mangfoldige år.

 

Oppdatering kommer i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veiedag i går og første uken på kurs gav resultater i - 2,8 kg.

Vekt pr. nå er 88,3 kg :) Blir spennende å se om jeg stopper opp neste uke, men uansett en god start! :)

 

Veldig fornøyd med starten, har økt aktivitetsnivået betraktelig, så tror nok det er hovedårsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst å slenge meg med her.

Tirsdager er min veiedag. Nå på tirsdag viste vekten 89,7 kg.

Jeg har nettopp begynt mitt tredje kurs.

 

Ny veiedag i dag.

Ned 1,1 kg. Juuhuu :)

Vekta viser nå 88,6 kg. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Går du på GR kurs? Hvordan synes du det er å være såpass ung? Går du lettere ned i vekt enn andre? Jeg synes det er vanskelig alt dette med mat, mengde, hvor ofte og når tid - har tenkt det er fordi jeg er ung og lite erfaring, kanskje går det seg til etterhvert?

 

Deilig med tur til Kreta da, da har du et mål å nå :) Det er motiverende det!

 

Jeg gikk på GR kurs fra november til januar. Var en dum og vanskelig tid å gå ned en hel masse kilo, men klarte nesten 4 kg da. Så ble i gjennomsnitt et halv kg i uka. Nja, jeg vet ikke om jeg har lettere for å gå ned i vekt. Moren min har også gått på GR kurs, og hun gikk også ned 4 kg, til tross for at hun er 27 år eldre enn meg - altså 47 år.. Tror ikke det har med alder å gjøre så mye, men viljen til å gå ned.

 

Syns også det er vanskelig med mat. Har strevet hele livet mitt med vekt og mat, og har alltid spist store posjoner, småspising, glad i snacks, godteri, osv.. Er helt forjævlig å slutte nesten helt med det, men må jo det. Heller det, enn slik som jeg er nå :-)

 

Dette med mat blir bedre etter hvert, når du får satt deg inn i det. Kostholdet ble som en rutine for meg etter GR kurset. Nå derimot, kjenner jeg at jeg har falt litt tilbake på akkurat det. Men treningen derimot, går veldig bra!

 

Vi må jo bare prøve, og stå på :-) Til slutt klarer vi det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Hadde forresten veiedag på mandag! Gikk fra 100,1 til 99,3 :-) DEILIG å se 90-tallet, guuud!!

Er fornøyd jeg, håper på like bra, helst bedre til neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Storblondie. Jeg veide 102kg sist sommer, og lettelsen av å se at vekta gikk fra tresiffer til tosiffer var enorm! Ett ekstra boost til å ville fortsette :D

 

Veiedag i dag, ned 2,1kg til 94,2. Første uken på kurs, så regner med at det ble ett ekstra jafs pga det. Håper jeg kan holde 0,5-1kg i uken fremover. Det hadde vært strålende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Konkurransegruppens uke1

 

HURRA - VI HAR GÅTT NED 16,1 KILO FØRSTE UKE!!!

 

Nanangel: startvekt 82,7 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 0,9 kg.

tilsammen 0,9kg. Rest til mål:7,1kg. Uke 1 81,8 kg.Mot 74,7 kg.

 

Metchen: startvekt 76,6 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 0,5 kg.

tilsammen 0,5 kg. Rest til mål: 7,5 kg.Uke 1 76,1 kg. Mot 68,6 kg.

 

Kikk: startvekt 101,1 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 0,8 kg

tilsammen 0,8 kg. Rest til mål: 7,2 kg.Uke 1 100,3 kg. Mot 93,1 kg.

 

Silius: startvekt 102 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 1,1 kg

tilsammen 1,1 kg. Rest til mål: 6,9 kg.Uke 1 100,9 kg. Mot 94,0 kg.

 

Mangler vekt

Tinpa: startvekt 90 kg. Uke 0 mot 17/5 nedgang 0,0 kg

tilsammen 0,0 kg. Rest til mål: 8,0 kg. Mot 82 kg.

 

Julia: startvekt 91,5 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 0,1 kg

tilsammen 0,1 kg. Rest til mål: 7,9 kg.Uke 1 91,4 kg. Mot 83,5 kg.

 

Sureña startvekt 83,3 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 2,5 kg

tilsammen 2,5 kg. Rest til mål: 5,5 kg.Uke 1 80,8 kg. Mot 75,3 kg.

 

Isa_81 startvekt 91,1 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 2,8 kg

tilsammen 2,8 kg. Rest til mål: 5,2 kg.Uke 1 88,3 kg. Mot 83,1 kg.

 

Miss Angi startvekt 96,3 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 2,1 kg

tilsammen 2,1 kg. Rest til mål: 5,9 kg.Uke 1 94,2 kg. Mot 88,3 kg.

 

HSKK startvekt 83,7 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 1,1 kg

tilsammen 1,1 kg. Rest til mål: 6,9 kg.Uke 1 82,6 kg. Mot 75,7 kg.

 

Vocci startvekt 89,7 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 1,1 kg

tilsammen 1,1 kg. Rest til mål: 6,9 kg.Uke 1 88,6 kg. Mot 83,1 kg.

 

HermineH startvekt 91,5 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 2,2 kg

tilsammen 2,2 kg. Rest til mål: 5,8 kg.Uke 1 89,3 kg. Mot 83,5 kg.

 

god å rund startvekt 86 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 1 kg

tilsammen 1 kg. Rest til mål: 7 kg.Uke 1 85 kg. Mot 78 kg.

 

Storblondie startvekt 100,1 kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang 0,8 kg

tilsammen 0,8 kg. Rest til mål: 7,2 kg.Uke 1 99,3 kg. Mot 92,1 kg.

 

Hei på deg! Trenger startvekt og hva du gikk ned i uken som var:-)

andjon startvekt ? kg. Uke 1 mot 17/5 nedgang ? kg

tilsammen ? kg. Rest til mål: ? kg.Uke 1 118,5 kg. Mot ? kg.

 

Da er vi 15 stykker, jenter!!!

Men siden jeg mangler to vekter, måler jeg til nedgang på 13 personer, og til samlet nedgangsvekt på 104 kg.

Samlet ønsket nedgang på 15 personer = 120 kg.

Samlet nedgang t.o.m. uke 1: 16,1 kg.

Samlet snittnedgang t.o.m. uke 1: 1,2 kg.

 

Dette er jo helt fantastisk, og selv om noen har dratt litt ekstra av lasset, håper jeg at vi alle klarer målet vårt!

 

Jeg legger inn oppdateringer på mandager, da noen har veiedag tom lørdag.

 

Jeg ønsker oss alle lykke til, og håper vi klarer målet, og at vi alle ser fine ut på 17 mai!

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lupinella

Kan jeg og være med? Har nok mye mer enn åtte kilo som må av, men åtte er en meget god begynnelse. Er kun 160 høy og ca 85 kg... :o tror jeg kunne trenge litt felleskapsfølelse, for vanskelig å slanke seg aleine! Mange år siden jeg gikk på GR-kurs, med lite suksess må det være lov å si, kun ned få kg...men nettopp begynt å registrere mat og trim her på nettet. Har såvidt begynt å trimme på studio, så håper det går bedre denne gangen :)

 

Har forresten veiedag om mandagen. 84, 2 idag og 85, 3 for to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med! Tenkte nettopp at en ekstra innsats mot 17 mai ville gjort seg og så så jeg denne lenken.

Har veiedag på onsdager og kan ta oppstart forrige uke 14.03 med 91,2kg så blir min neste veiing med i "statistikken" til uke2. Jeg har en bunad som ikke har passet siden jeg var gravid med 3.mann dvs at sist nasjonaldag den var i bruk var i 2009...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SukePia

Hei,

 

Er det plass til en til, eller blir det til at du må gjøre det til en heldagsjobb å kjøre ut disse listene Nanangel?

Har gått på Grete roede siden 20 Februar(nettkurs), har vært å kikket litt inne på forumet, men har vel aldri vært noen "Forumskriver", men så denne tråden her, og det er jo igrunn ganske motiverende å være del av en større gjeng.

Jeg startet på 100,9kg. Har veiedag torsdager. så den 15.03 veide jeg 97,3. Ny vekt kommer 22.03.

-Skjønner hvis det er litt sent uti, og mange å holde styr på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Veiedag i dag... opp 200 gram.

MEN heldigvis vises enda 90 tallet! 200g er jo ikke så mye, men det er oppgang alikevell.

Håper på bedre neste uke. Skal stå på som bare faen :-)

 

Da står vekta på 99,5 kg.

Oppgang fra forrige uke, 200g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag i dag.

Ned 1,1 kg. Juuhuu :)

Vekta viser nå 88,6 kg. B)

 

Opp 0,3 kg :( nedttur.

Det merkelige er at jeg totalt har tapt 5,9 cm (2cm på midjen)

Kommer sterkere tilbake neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, ja! Eg er med! Begynte og trene sist uke, hihi.. Blei medlem her idag så er veldig fersk, men har alltid visst en del om kosthold, hva som er ja, ja og nei, nei.. Men ikke alltid så lett :mellow: Men tenker å gå ned 20kg til juli, er det muuulig??? Kom med tips til hurtig forbrennande trim og mat :) Eg veier nå 101kg, målte meg på lørdag. Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, ja! Eg er med! Begynte og trene sist uke, hihi.. Blei medlem her idag så er veldig fersk, men har alltid visst en del om kosthold, hva som er ja, ja og nei, nei.. Men ikke alltid så lett :mellow: Men tenker å gå ned 20kg til juli, er det muuulig??? Kom med tips til hurtig forbrennande trim og mat :) Eg veier nå 101kg, målte meg på lørdag. Lykke til alle sammen!!

 

 

Btw, må me betala for GR kurs?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,5 kg her i dag, så da står vekten på 87,8. Totalt ned 3,3 siden kursstart for 2 uker siden, så jeg krysser fingrene for at målet er innenfor rekkevidde 17. mai. Hadde vært supert å vært under 80 tallet til 17. mai også, men det blir kanskje litt ambisiøst...

 

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Min vekt viste i dag opp 200 gram. Det betyr at jeg kun har gått ned 200 gram siden vi startet. Håper på å komme sterkere tilbake neste uke. Denne uka har jeg vært ute på reisefot og bodd på hotell, så det har blitt dårlig med trening, og mange fristelser underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...