Gjest nedenom Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Vet ikke helt hvordan vi skulle gjort det praktisk? Laget lag? Ukessammendrag på alle lag? Forslag? Noen som vil være med ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Vet ikke helt hvordan vi skulle gjort det praktisk? Laget lag? Ukessammendrag på alle lag? Forslag? Noen som vil være med ?? Jeg er med, hørtes ut som en god ide. Konkurranser er motiverenes. Jeg vet heller ikke, men skal gå i tenkemodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nedenom Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Vet ikke helt hvordan vi skulle gjort det praktisk? Laget lag? Ukessammendrag på alle lag? Forslag? Noen som vil være med ?? Jaa:) Det gir ekstra motivasjon!! Håper noen flere vil bli med også? Men, om ikke kan jo vi 'krige' Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mars 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Det er ikke så dumt å lage lag... For da blir det et ekstra press på en så man ikke skuffer de andre på laget. Hvis man er alene er det enklere å bare gi litt f, for da går det jo bare utover en selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minsin33 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 hei detta høres moro ut, kan jeg være med? hva med: blått lag ( mandagsveiere) - nick - nick - nick rødt lag (tirsdagsveiere) - nick - nick - nick gult lag (onsdagsveiere) - nick - nick - nick orange lag (torsdagsveiere) - nick - nick - nick grønt lag (fredagsveiere) - nick - nick - nick lilla lag (lørdagsveiere) - nick - minsin 17.03 - 88,7. 24.02 +0,3. - nick rosa lag (søndagsveiere) - nick - nick - nick de som har lyst å være med kopierer innlegget, legger seg under rett gruppe, skriver på de to siste veiingene hvism de har og så er vi i gang. jeg mener på at ikke vi trenger mer konkuranse enn dette men det er jo mor å være på lag da, tilhørlighet er viktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etabeta78 Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg vil være med :-) På rødt lag jeg da hei detta høres moro ut, kan jeg være med? hva med: blått lag ( mandagsveiere) - nick - nick - nick rødt lag (tirsdagsveiere) - nick - nick - nick gult lag (onsdagsveiere) - nick - nick - nick orange lag (torsdagsveiere) - nick - nick - nick grønt lag (fredagsveiere) - nick - nick - nick lilla lag (lørdagsveiere) - nick - minsin 17.03 - 88,7. 24.02 +0,3. - nick rosa lag (søndagsveiere) - nick - nick - nick de som har lyst å være med kopierer innlegget, legger seg under rett gruppe, skriver på de to siste veiingene hvism de har og så er vi i gang. jeg mener på at ikke vi trenger mer konkuranse enn dette men det er jo mor å være på lag da, tilhørlighet er viktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar