Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. mai!


Gjest margaritha

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

jeg får dessverre ikke lagt inn nytt tall før neste onsdag da det ikke ble kurs i dag.

 

jeg kjenner jeg må begynne å få i meg mat for tiden, er så utmattet og sliten for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Huff da Englejenta, kjærlighetssorg er tøft. Greier du ikke å få i deg mat kan det vært lurt med næringsrik drikke. Humøret blir bare enda verre av at du ikke får i deg noe mat. Juice, melk, yt, næringsdrikke, suppe kan være verdt et forsøk. Man kan jo faktisk bli enda mer kvalm av at magen er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

82,9 på meg denne uka :/ Dette går treeegt! Tror jeg må begynne å holde meg på 1300 kcal jeg. Men kan jo ikke være bra når jeg trener endel. Åh, skjønner ikke hva jeg skal gjøre, men virker som 1600 kcal er formye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen og ned 500 gram her siden forrige mandag. Dagens vekt 68,3.

 

Kjempefornøyd! :)

 

Ha en fin uke alle sammen!

Gratulerer med nedgangen bijou :)

 

Her har jeg gått opp 500 gram. Dagens vekt 68,0 .

Trodde jo jeg skulle opp litt,Mn så har jeg vært lat med treningen.

Men gjort er gjort. Ny uke nye muligheter. Skal stå på denne uka.

 

Ha en fin dag og uke, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

På onsdag er det 3 uker siden jeg har fått veid meg så jeg er spent, tror ikke jeg har gått ned så mye selv om jeg har kastet opp nesten alt jeg spiser men.

 

jeg legger ihvertfall inn vekta mi på onsdag selv om det da er 2 mai

 

stå på alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hei! Beklager, har vært borte en stund, så har ikke fått registrert dere i den første tråden. Selv har jeg gått ned til 82,3 nå, så har vært en treg måned. Håper det har gått fint med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg må nok melde meg ut av tråden, her blir det ingen vektnedgang med det første gitt.

Jeg har en bolle i ovnen- hurra! :D Det er fremdeles en bitteliten bolle, men noen kalorireduksjon skal jeg ikke drive med. Men fokus på sunn kost og trening fortsetter jeg med som før. Er foreløpig i fin-fin form, så trener som vanlig. Oj. Nå ble det plutselig veldig virkelig når jeg fortalte det her...

Lykke til med vektnedgangen alle sammen, så håper jeg på en sunn og (minst mulig) vektoppgang.

 

Tinis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg må nok melde meg ut av tråden, her blir det ingen vektnedgang med det første gitt.

Jeg har en bolle i ovnen- hurra! :D Det er fremdeles en bitteliten bolle, men noen kalorireduksjon skal jeg ikke drive med. Men fokus på sunn kost og trening fortsetter jeg med som før. Er foreløpig i fin-fin form, så trener som vanlig. Oj. Nå ble det plutselig veldig virkelig når jeg fortalte det her...

Lykke til med vektnedgangen alle sammen, så håper jeg på en sunn og (minst mulig) vektoppgang.

 

Tinis

Gratulerer med spiren i magen Tinis. Glad på dine vegne. Kos deg masse.

 

Jeg har nok ikke klart å nå målet med -3 kg i april . :(

Men det er ikke noe mye annet å gjøre enn å fortsette å prøve å ikke gi opp.

Lykke til med vektnedgang alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tinis! :)

 

Nei, klarte nok ikke 3 kilo jeg heller. Det ble 2,1 kilo på meg. Veide 68,3 idag, som var siste registeringsdag for meg. Men er ganske fornøyd med det også. Alt ned er ned!

 

Prøver meg 3-kilos merket igjen i mai-tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...