Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. mai!


Gjest margaritha

Anbefalte innlegg

Gjest margaritha

Legger inn oversikt her:

 

START

Lola123: 76,5 -

Vivaebella: 69,6 - 70,5 - 69,6

Komal: 69 - 68,5 - 67,5

Bijou: 70,4 - 69,4 - 68,8

Soleie68: 78 -

Mittår: 79 -

Engeljenta28: 68,6 - 68,8 -

TM: 82,9 -

Rosa: 82,3 -

Margaritha: 83,2 - 83,9 - 83,1

Snupsipups: 81,3 - 80,9 -

Trilleren:

Tinis: 68 - 67,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Hei

Jeg er med ! Kommer med vekta i morgen. Har veiedager på mandag.

Håper å skli litt nedover vekta jeg også. Har ikke hatt lite motivasjon,men det går ikke så fort. Fint å kunne ha flere som gjør det samme som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in! :)

 

Har som mål og gå ned 3 kilo i april og veie 67-og-noe til den 3.mai, som er nøyaktig 9 måneder etter at jeg fødte og før-graviditets-vekt.

 

Lovte meg selv at jeg skulle bli kvitt alle graviditetskiloene iløpet av (minimum) 9 måneder og prøver å holde løftet til meg selv! :)

 

Har veiedag mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på!

 

Vekta går ned 2 kg så opp igjen og alle tall er på det fæle 8-tallet og det tallet vil jeg ikke se lenger, har sett det i to år nå, vil se 7-tallet!!!!

 

3 kg til 1.mai vil la meg se nettopp det tallet så måtte bare henge meg på her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Herlig Rosa :) Da er vi omtrent på samme sted, la oss få se 7-tallet da! ;)

 

Melder meg på!

 

Vekta går ned 2 kg så opp igjen og alle tall er på det fæle 8-tallet og det tallet vil jeg ikke se lenger, har sett det i to år nå, vil se 7-tallet!!!!

 

3 kg til 1.mai vil la meg se nettopp det tallet så måtte bare henge meg på her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg gjerne med på! Nyinnmeldt her i Grete Roede og vekta er nå på 82,9. 3 kg innen 1.mai vil få meg ned på det etterlengta 70-noe så det må være ett godt mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg blir med:) onsdagen for litt over en uke siden så veide jeg 68,6, neste veiing er 11 april da jeg er på påskeferie nå.

 

dette blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

I´m in! :)

 

Jeg sitter paradoksalt nok her og gomler goderi mens jeg leser i forumet… Men det er et unntak! Jeg har tillatt meg å feire med en utskeielse at jeg har tatt av ti kg nå! Så jeg har nok gått opp når jeg veier meg i morgen… Men skit i! Så er det på an igjen, og jeg skal være knallflink i påsken! Skal ned 11 kg innen juli, og er med på 3 i løpet av april, -minst!

 

Veide 79 blank fredag morgen. Har helt sikkert gått opp 1-2kg i helgen etter "feiring"… men jeg tar utgpkt i 79, skal raskt ned igjen etter helgen. Så mitt mål i denne tråden, innen mai, er 76 kg.

 

Tvi tvi, alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg blir med ;)

 

Jeg vil gjerne ned 10 kilo innen juli - da er det sommerferie...

 

Veier 78 kilo nå.

 

Har vært en jo-jo slanker.....vil ikke være det lenger. Kjenner meg motivert, og klar for å gjøre en god innsats for meg selv.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag her i dag og vekta viste 70,4 kg.

 

Kun 100 gram ned siden forrige mandag og litt skuffa, selvsagt. Hadde så innmari lyst til å omsider se 69-tallet i dag. Men spist er spist (bokstavlig talt...) og jeg får bare se fremover. Mot 67! :)

 

Jeg vil, jeg skal! :P

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg og er veeeldig skuffet :(

Har ikke gått ned en eneste gram denne uka :( spiste riktig og trente masse. Ble heller ikke noe godteri. Men vekta er hvor den var sist uke. 69 kg.

Startvekta i denne tråden er altså 69 kg.

 

Men jeg skal klare det denne gangen.

Stå på alle sammen. Dette her skal vi klare sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Klarte såvidt forrige utfordring; 3 kg innen 1. april. Vekta viste 69,2 i går, og det var målvekta mi for den tråden, så det var jo litt stas! Men vanligvis er det mandag som er veiedag for meg, og i dag viste vekta 69,6. Dermed er mitt utgangspunkt 69,6 og mitt mål inne 1. mai er 66,6. Mitt "endelige" mål er på rundt 60 kg et sted, men jeg har ikke satt noen dato for når det skal være nådd. Med årelang jojoslankeerfaring er det ingen tvil om at det beste og mest varige er å skynde seg langsomt... selv om jeg er veldig gira på raske resultater B)

 

Heia alle oss - og stå på i vårsol/vårstorm påsken igjennom, alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Klarte såvidt forrige utfordring; 3 kg innen 1. april. Vekta viste 69,2 i går, og det var målvekta mi for den tråden, så det var jo litt stas! Men vanligvis er det mandag som er veiedag for meg, og i dag viste vekta 69,6. Dermed er mitt utgangspunkt 69,6 og mitt mål inne 1. mai er 66,6. Mitt "endelige" mål er på rundt 60 kg et sted, men jeg har ikke satt noen dato for når det skal være nådd. Med årelang jojoslankeerfaring er det ingen tvil om at det beste og mest varige er å skynde seg langsomt... selv om jeg er veldig gira på raske resultater B)

 

Heia alle oss - og stå på i vårsol/vårstorm påsken igjennom, alle sammen :D

 

 

Hei,jeg er med :) Startvekt fredag 30.3 var 76,5kg så da skal jeg være 73,5 til 1.mai:))

Regner med påska blir lite ned men satser på stillstans ihvertfall, god påske til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg henger meg på her jeg også. Har egentlig aldri kommet i mål på slike utfordringer før, men en gang på jo bli den første, ikke sant? Satser på å oppgi nøyaktig vekt i morgen, er ikke så sikker på at dagens vekt var helt rett, den hadde nemlig gått opp 800 g siden forrige uke til tross for bare en dag med utskeielser. Så jeg gjør et nytt forsøk i morgen, og oppgir startvekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min startvekt i denne tråden er 82,3 (nyveid i dag;)

 

Har egentlig veiedager onsdager, men veier meg for tiden hver dag en periode grunnet et lavintensitopplegg jeg følger i regi av Iform. Facinerende å se hvor stort utslag en powerwalk-tur gir på vekta dagen etter kontra en joggetur for min kropp....Skal veie meg hver dag i to uker til, deretter blir det onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Da har jeg fått lagt inn Snupsipups og Rosa og :) Har selv hatt litt dårlig start denne måneden, men skal finne igjen motivasjonen forhåpentligvis med litt hjelp fra denne tråden. Må bare få få fram konkurransemennesket inni meg, så er jeg på'n igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fint med vekta til å med i går,selv med små utskeielser. Men gårdagens middag ødela alt for meg. :angry:

Idag morges var jeg på samme vekt som forrige uke altså 69.

Håper fortsatt på noe nedgang til mandag.

 

Sier til meg selv at jeg klarer dette !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Kan jeg hive meg med??? :unsure: Har veiedag på onsdag, så kan følge opp fra da...

 

Trenger litt kick i enden for tiden! :P

 

Velkommen trilleren :) Du er ikke den eneste som trenger et kick i enden for tiden;) Stå på i påskefristelsene, som min kjære homovenn ofte sier: A moment on the lips - forever on the hips! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...