Gå til innhold

min vei til et slankere meg


Gjest kojen2012
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kojen2012

motivasjon søkes i den grad. Jillian Michaels er motiverende så jeg sitter å finner fram itunes hvor hun gir råd og veiledning osv. Kanongodt, men med en 2 åring og en 6 åring som sitter å hygger seg og skravler er det ikke lett å høre hva som blir sagt. Så jeg vet nå hva jeg skal gjøre i kveld. :D ut over å få lagt et par barn og få trent litt. men nu er det ut å gå tur med hunden en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Si til deg selv kojen at du er flink, for det er du, siden du jobber med å ta tak og få motivasjon til å fortsette. Du er jo igang, og det er første skritt til å komme i mål. Det er ikke enkelt, ikke for noen av oss, ikke meg heller. Tror det er viktig å bestemme seg for en meny, et mål, og jobbe for å klare det hver dag, gjerne planlegge dagen i forveien hva som skal spises, og holde seg til den planen. Slik fungerer det for meg, men vi er jo ikke alle like.

Tror mat og trim er like viktig. Men husk på du har mye ekstra å bære på, så kanskje du bør ta det med i betraktningen ved planlegging av trim. De par første månedene var hjemmetrimmen min fokusert på fra lårene og opp. Du sier at du får vondt i leggene av 30 days shred. Kanskje du bare skal gjøre de delene som ikke har med hopp og sprett å gjøre, du vil få mye trim allikevel. Eller kanskje du har en dvd som foregår mer på gulvet, og som du kan trimme f.eks. 20 minutter ettter hver dag. Når du får vondt i leggene kan det være demotiverende og en brems på innetrimmen, men hvis du trimmer uten å belaste leggene, kanskje det da vil bli mer lystbetont ?

Du har hund, det har jeg også. Så jeg fikk trimmet leggene ved de daglige turene med henne. I begynnelsen gikk vi en runde på ca 4 km, og forsøkte etterhvert å øke farta noe, men ikke for raskt. Kanskje noe for deg også? Det tok noen uker, men etterhvert gikk turene raskere, og vi økte distansen.

Tror det er viktig å huske på de tre t'ene, ting tar tid. Trimme slik at en føler at det er trim og hjelper, men samtidig ikke så hardt at det blir en sperre for å gjøre det samme neste dag.

 

Var det noe du kjente deg litt igjen i, eller var det helt på jordet ?

 

Ha en fin lørdagskveld, og gjør så godt du kan, ingen forventer mer enn det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Si til deg selv kojen at du er flink, for det er du, siden du jobber med å ta tak og få motivasjon til å fortsette. Du er jo igang, og det er første skritt til å komme i mål. Det er ikke enkelt, ikke for noen av oss, ikke meg heller. Tror det er viktig å bestemme seg for en meny, et mål, og jobbe for å klare det hver dag, gjerne planlegge dagen i forveien hva som skal spises, og holde seg til den planen. Slik fungerer det for meg, men vi er jo ikke alle like.

Tror mat og trim er like viktig. Men husk på du har mye ekstra å bære på, så kanskje du bør ta det med i betraktningen ved planlegging av trim. De par første månedene var hjemmetrimmen min fokusert på fra lårene og opp. Du sier at du får vondt i leggene av 30 days shred. Kanskje du bare skal gjøre de delene som ikke har med hopp og sprett å gjøre, du vil få mye trim allikevel. Eller kanskje du har en dvd som foregår mer på gulvet, og som du kan trimme f.eks. 20 minutter ettter hver dag. Når du får vondt i leggene kan det være demotiverende og en brems på innetrimmen, men hvis du trimmer uten å belaste leggene, kanskje det da vil bli mer lystbetont ?

Du har hund, det har jeg også. Så jeg fikk trimmet leggene ved de daglige turene med henne. I begynnelsen gikk vi en runde på ca 4 km, og forsøkte etterhvert å øke farta noe, men ikke for raskt. Kanskje noe for deg også? Det tok noen uker, men etterhvert gikk turene raskere, og vi økte distansen.

Tror det er viktig å huske på de tre t'ene, ting tar tid. Trimme slik at en føler at det er trim og hjelper, men samtidig ikke så hardt at det blir en sperre for å gjøre det samme neste dag.

 

Var det noe du kjente deg litt igjen i, eller var det helt på jordet ?

 

Ha en fin lørdagskveld, og gjør så godt du kan, ingen forventer mer enn det :P

Tusen takk Det går bra. Gir ikke opp og det du har skrevet gir mening, men man vet jo ikke hva andre tenker, så det er lett å tro at det er så lett for andre og at det er så mye verre for en selv, men overvekt er jo overvekt og det er jo ikke lettere for andre enn det er for en selv. Men du ga meg en pusj i min motivasjon og som sagt så gir jeg ikke opp. Men tror det at jeg har fått vondt i leggene når jeg har trent 30 day shred har gått i en feil retning på motivasjonen slik at jeg gruet meg til å trene fordi jeg viste at jeg ville få veldig vondt i leggene mens jeg trente og efterfølgende. Men nå har jeg ikke vondt mere så det er vel egentlig bare å hive seg rundt hvis jeg skal vinne veddemålet med xen min. Har jeg kommet ned på 99,9 kg til den 31.mai så betaler han en klippning hos frisøren for meg, fordi han tror nemlig ikke at jeg kommer ned på 99,9 kg eller mer. Pga mine utskeielser på 16.mai (på kvelden),17.mai og delvis 18.mai så vil det si - 3 kg på få dager....begynner å tvile selv på at jeg kan klare det, men er forsøket vært. Taper jeg så taper jeg, men forsøker jeg å nå det kommer jeg jo i gang igjen med trening osv. og forhåpentligvis finner mere motivasjon!

 

Nå tenker jeg at jeg vil hygge meg resten av søndagen og bare nyte fineværet. (26 grader i sola) og så starter jeg på en frisk i morgen, med ny frisk motivasjon og klar for dyst til trening og passe på matveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Det går bra. Gir ikke opp og det du har skrevet gir mening, men man vet jo ikke hva andre tenker, så det er lett å tro at det er så lett for andre og at det er så mye verre for en selv, men overvekt er jo overvekt og det er jo ikke lettere for andre enn det er for en selv. Men du ga meg en pusj i min motivasjon og som sagt så gir jeg ikke opp. Men tror det at jeg har fått vondt i leggene når jeg har trent 30 day shred har gått i en feil retning på motivasjonen slik at jeg gruet meg til å trene fordi jeg viste at jeg ville få veldig vondt i leggene mens jeg trente og efterfølgende. Men nå har jeg ikke vondt mere så det er vel egentlig bare å hive seg rundt hvis jeg skal vinne veddemålet med xen min. Har jeg kommet ned på 99,9 kg til den 31.mai så betaler han en klippning hos frisøren for meg, fordi han tror nemlig ikke at jeg kommer ned på 99,9 kg eller mer. Pga mine utskeielser på 16.mai (på kvelden),17.mai og delvis 18.mai så vil det si - 3 kg på få dager....begynner å tvile selv på at jeg kan klare det, men er forsøket vært. Taper jeg så taper jeg, men forsøker jeg å nå det kommer jeg jo i gang igjen med trening osv. og forhåpentligvis finner mere motivasjon!

 

Nå tenker jeg at jeg vil hygge meg resten av søndagen og bare nyte fineværet. (26 grader i sola) og så starter jeg på en frisk i morgen, med ny frisk motivasjon og klar for dyst til trening og passe på matveien.

 

Så bra at du står på og fortsetter mot målet ditt :) Ikke gi opp! Du har jo kommet så godt i gang nå. Jeg tror kanskje du har like mye å vise overfor deg selv som overfor andre. Dette skal du klare

 

Det går bra ga deg noen veldig fine mål, synes jeg. Og jeg er fullstendig enig i at vi må huske på de tre t'ene. Ting tar tid, men det er nok verdt det i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått trimmet med dvd. Hadde tenkt å starte på level 3 av 30 days, men ombestemte meg. Begynner å nærme meg målet, men det som er igjen sitter rundt livet, så fant ut jeg måtte se hva jeg hadde som kunne ta litt ekstra på det området. Kjøpte en samling med 4 dvd av Jillian Michaels, og begynte på en som heter 6 week 6-pack, følte at den konsentrerer seg om det området. Men det var tøft å henge med, gikk utrolig fort, ikke akkurat for meg, raskere på tv. Men skal jo jobbe med level 1 i 3 uker, så det er bare å fortsette med den og prøve å gjøre det litt bedre for hver dag, kan ikke bli verre :D

Og så har vi gått tur, runden på 6 km som vi bruker ca en time på, alt etter om vi møter noen hunder det skal hilses på eller ikke. Må komme igang med å gå en annen rute, for den er på 7 km, og da vil jeg kompensere litt for det at trimpoeng blir redusert når kg forsvinner :)

På vei hjem gikk vi forbi naboen, de feiret barnebursdag og lurte på om jeg ville komme og spise litt kake. Takket pent nei og sa jeg akkurat hadde spist middag. Bare tull, var så sulten at jeg kunne spise fingertuppene, så jeg gikk rett hjem og spiste kveldsmaten i stedenfor. Glad for det nå :D

 

Da står vi på videre kojen og Tonia, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Har fått trimmet med dvd. Hadde tenkt å starte på level 3 av 30 days, men ombestemte meg. Begynner å nærme meg målet, men det som er igjen sitter rundt livet, så fant ut jeg måtte se hva jeg hadde som kunne ta litt ekstra på det området. Kjøpte en samling med 4 dvd av Jillian Michaels, og begynte på en som heter 6 week 6-pack, følte at den konsentrerer seg om det området. Men det var tøft å henge med, gikk utrolig fort, ikke akkurat for meg, raskere på tv. Men skal jo jobbe med level 1 i 3 uker, så det er bare å fortsette med den og prøve å gjøre det litt bedre for hver dag, kan ikke bli verre :D

Og så har vi gått tur, runden på 6 km som vi bruker ca en time på, alt etter om vi møter noen hunder det skal hilses på eller ikke. Må komme igang med å gå en annen rute, for den er på 7 km, og da vil jeg kompensere litt for det at trimpoeng blir redusert når kg forsvinner :)

På vei hjem gikk vi forbi naboen, de feiret barnebursdag og lurte på om jeg ville komme og spise litt kake. Takket pent nei og sa jeg akkurat hadde spist middag. Bare tull, var så sulten at jeg kunne spise fingertuppene, så jeg gikk rett hjem og spiste kveldsmaten i stedenfor. Glad for det nå :D

 

så flink du er å sa nei til kage. Det er mer enn hva jeg har gjort i dag. har feiret min datters 2 årsdag i dag...ble 1 stykke kake og 1 muffins og 1 glass brus. men begrenset meg iallefall og det er 1 lite skritt i riktig retning.

1 lite skritt nå og da blir fort til store skritt i lengden heldigvis.

sier som deg jeg

Da står vi på videre for i mål skal vi, og vi er flinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

klokka er mitt på svarteste nattaen og jeg burde så absolutt ligge i min seng, men jeg syndet veldig i går, med middagen. Vi bestilte pizza fra pizzeria....og gjett om det har gitt meg bakslag i kveld/natt da....en så dårlig mage som jeg fikk da. Diarè og skikkelig vondt. Og gjett hvem som ikke skal bestille pizza på VELDIG LANG TID da....jo nemelig meg. Har hatt diarè flere ganger daglig de siste 20-22 år som jeg kan huske etter hver eneste middag og noen gange etter de andre måltidene i løpet av dagen. Men etter jeg ble sendt til undersøkelse i august i fjor og ble anbefalt at jeg starta med naturlegemiddelet HUSK som er fiber så har jeg hatt veldig lite dårlig mage, men den har fortsatt vært der i perioder. Men etter at jeg starta for alvor (den 1.april 2012) å passe på hva jeg spiste og jeg har styrt unna fast food og fulgt GR kost så har jeg ikke vært dårlig i magen, men så jeg konkluderer egentlig i at min magen den ikke tåler alt det fett som er i fast food`en. Akuratt nå som jeg har dårlig mage syns jeg lite om at jeg er dårlig i magen, men det er jo godt at jeg ikke kan tåle det. For så kan jeg slettes ikke spise det for jeg gidder virkelig ikke sitte på toilettet når jeg kan ligge i min seng å sove. Er for glad i å sove til at jeg gidder å fly på toilettet i tide og i utide.

 

Men det her var alt for akuratt nå og så skrives vi i morgen en gang. Sov godt videre....det vil jeg iallefall gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut med den magen kojen, håper du har fått sove i natt. Når du nå har slitt med dette over så lang tid, så er det bra den har fungert fint med gr mat, sunn mat som vi bør holde oss til for det meste resten av livet. Veldig godt at det er den veien og ikke motsatt :)

 

 

Ned 0,8 fornøyd med det :D

 

 

Bare sunn mat framover nå kojen, og vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med deg, eller sliter du fortsatt ?

 

Hvis du synes det er vanskelig å hanke inn igjen, så husk det er bortkastet tid og energi å ergre seg over det som har vært, kan uansett ikke endres. Mye bedre å se framover og jobbe videre med det som er bra, for det er den veien vi skal gå :D

 

Vi står på videre, og gjør så godt vi kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Går det bra med deg, eller sliter du fortsatt ?

 

Hvis du synes det er vanskelig å hanke inn igjen, så husk det er bortkastet tid og energi å ergre seg over det som har vært, kan uansett ikke endres. Mye bedre å se framover og jobbe videre med det som er bra, for det er den veien vi skal gå :D

 

Vi står på videre, og gjør så godt vi kan :P

 

:D Det går bra her. Motivasjonene kom på plass igjen den så er glad for det. Gir ikke opp på det å gå ned i vekt. Ned skal jeg uansett hvor lang tid det tar. vekten står stille for tiden, men det er nok fordi jeg har gått hjemme i 2 uker og ikke har fått spist de måltider jeg skal og kroppen har da still seg på at jeg ikke spiser særlig mye og tar til seg alt hva den ikke skal. Men de par siste dager har jeg tatt meg selv i å tenke at det ikke er ok at jeg er sulten og at det ikke er godt for en som er overvektig å føle sult. Men kroppen skal jo ha mat for å fungere og for å få gang i forbrenninga. Så skal ha det på plass at det er ok å spise. :) så dette er bare en liten avstikker før jeg er på rett vei igjen. Kommer til å bli slank igjen. Fortsetter fordi jeg har innsett hvilke problem jeg har med min overvekt og fordi det er det som er rett for meg selv. og fordi at det er ingen andre som kan ordne opp i dette problem for meg. :D

 

med tanke på det som har vært så tenker jeg ikke så mye over det som en feil, men ser tibake på det for så å se på hva jeg har gjort feil, for så å rette det opp igjen. Man skal feile for å lære. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett kojen, det er feila vi lærer av, og ang for mange kg og ned i vekt, så er vel det vi har gjort feil bare en del av livets skole. Så må vi heller prøve å ikke gjøre de samme feila videre :)

 

Har fått solt meg litt idag, og gått en lengre tur. Været er jo helt fantastisk. Måtte det vare en stund. :D

 

Vi står på videre, for i mål skal vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Har vært veldig fraværende. Problemer i hjemmet har gjort at jeg har mangel på overskudd til å føre en journal på hva jeg spiser og drikker + hva jeg trente og hvor mye. Det er ikkke blitt noe av noe selv om motivasjonen var dalende nedover, men kom opp igjen til der den bør være, men i den periode resulterte i at de 4,2 kg som gikk av fra 1.april-17.mai så er 3,3 kg kommet på igjen siden 17.mai. Veldig kjipt, men jeg er fast bestemt på at jeg skal komme til å bli normalvektig igjen. :D

 

Jeg vil nå begynne å føre opp igjen hva jeg spiser, hvor mye jeg spiser, hva jeg trener og hvor mye jeg trener.

 

Jeg vil ikke gi opp selv om det er motgang, fordi jeg vet jeg kan det her. Jeg kan klare å lære meg selv å leve et sundt liv. Ikke vil jeg leve det her usunde livet jeg nå lever fordi det er ikke et liv jeg ønsker å leve og ikke kan fortsette å leve pga helsen og kroppen min kan ikke fortsette med å bære på alle de overflødige kiloer. Og jeg vil også se sundt og frisk ut og ikke som en strandet hvalros som jeg nå ser ut som.

 

Er møkka lei av og ikke finne fint tøy som passer og da ikke se skikkelig ut. Men mest av alt er jeg møkka lei at den personen jeg er innen i er ikke den jeg ser utenpå når jeg ser meg selv i speilet. Jeg vil ikke være fornøyd og lykkelig over hva jeg har oppnåd (ut over mine 3 veldig vakre barn selvfølgelig) før jeg kan være og se ut som den jeg er innen i.

 

Har satt meg noen mål for de neste 5 år. Noen må jeg "jobbe" med for å klare å oppnå.

 

1.mål vil være å komme godt i gang med slanking (og reelt gå ned i vekt og klare å forste å slanke meg) og dermed bli normalvektig.

antatt tid jeg vil bruke: 1- 1,5 år (være normalvektig til julen 2013)

 

2 mål vil være å få min mattematikk eksamen

 

3.mål søke meg inn på høyskolen i østfold for å ta bachelor grad i sosionom eller barneværnspedagog.

 

4. mål en ferie helt for meg selv. Da helst en rundreise på Madagasker på ca 15 dager. Eller 1 - 2 uker på kypros helt for meg selv. Vet godt jeg høres fullstendig egoistisk å ville reise fra sine barn i 1-2 uker, men nå blir min eldste datter 7 år den 8.august og fra ho ble født i 2005 så har ho og de 2 andre barn jeg har blitt passet max 5 ganger. siden august 2005. så det er ikke mye voksentid / kjærestetid det har vært de siste 7 år.

 

5.mål Ut over å klare å vise den jeg er innen i så ønsker jeg at jeg skal bli bedre på å si i fra. Altså at et Nei er et nei og si min mening når jeg har en mening osv.

 

6.mål Få ro og harmoni inn i mitt og barnas liv.

 

7.mål Få en fantastisk og enestående garderobe som jeg kan velge og vrake av lækkert tøy.

 

 

Jeg setter meg disse mål fordi det er noe jeg ønsker å oppnå og fordi jeg vet at det er noe jeg kan klare å oppnå ved hjelp av den viljestyrke som er gjemt innen i meg og som skal pakkes frem og støves av.

 

Jeg fortsetter min slanking for det er det jeg vil og jeg kan det her. og så sender jeg et STORT :D min vei og håper på en bedre dag i morgen uten bekymringer for hva som har vært. :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mål du har kojen. :) Og det å miste kg, så ligger det arbeid bak, mine renner ikke bare av, dessverre.

 

Hver gang du føler at motivasjonen daler, så husk på målene dine. Kan være litt lurt å registrere kvelden før hva du skal spise og trimme, og hver dag ha som mål å følge det. Det vil føles som en liten seier hver kveld du har klart å gjennomføre, og det i seg selv vil gi motivasjon til en ny dag. :)

 

Stå på videre, blås i kg som har kommet tilbake, kan ikke endres på annen måte enn å gå på med krum hals.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Bra mål du har kojen. :) Og det å miste kg, så ligger det arbeid bak, mine renner ikke bare av, dessverre.

 

Hver gang du føler at motivasjonen daler, så husk på målene dine. Kan være litt lurt å registrere kvelden før hva du skal spise og trimme, og hver dag ha som mål å følge det. Det vil føles som en liten seier hver kveld du har klart å gjennomføre, og det i seg selv vil gi motivasjon til en ny dag. :)

 

Stå på videre, blås i kg som har kommet tilbake, kan ikke endres på annen måte enn å gå på med krum hals.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

så sant så sant. Fortsetter fordi det er dette jeg vil og jeg vil oppnå minemål. Og har ikke glemt de 3 t`er - ting tar tid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

[/size]i dag hadde jeg planer om å planlegge morgendagens meny og trening for så om det fungerer for meg, men når jeg skal gå inn under registrering så skal jeg godta de nye vilkår, men får feil hver gang så jeg får vente til i morgen med å forsøke igjen.

 

Håper det ordner seg i morgen.

 

Jeg fortsetter å tro på meg selv, fordi jeg vet jeg kan og jeg vet jeg har viljen til å klare dette. Nå er det min tur til å "ta røven" (dansk uttrykk) på de som ikke tror på meg og ser ned på meg på grunn av at jeg er overvektig.

 

Husker på de 3 T`er (som "Det går bra" :D fortalte meg om) TING TAR TID. :D

 

Det føles godt at jeg tar tak i problemet selv om vejen er kronglete.

 

Men nå vil jeg ta kvelden tidlig etter en natt med lite søvn.

vet ikke helt om jeg skal klage på å ha fått omkring de 7 timer da. Men får håpe på noen flere timer i nat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

i morges viste vekten 102,1. Og gjett om jeg er glad da..."kun" 2,2 kg så er jeg nede under 100 kr. dette her går bare min vei nå. Så motiverende til å fortsette å spise. Er ikke så god til å spise alle de måltider som skal spises da jeg sliter veldig med noen tanker som sier: at jeg ikke fortjener mat fordi jeg er tykk og jeg ikke har lov til å være sulten nettop fordi jeg er tykk. Aksepten for det å si at det er okay å være sulten og det å spise mat ligger ikke så godt gjemt vekk som den gjorde i starten når jeg begynte. Men den blir gjemt vekk en gang i mellom merker jeg og så kommer de dårlige tanker. Men forsøker å kun ha positive tanker omkring mat og det å være sulten for da går det så mye lettere syns jeg :D

 

Siden jeg forstatt ikke får registrert mat og trening så setter jeg opp litt hva jeg har spist her i denntråd så jeg vet hva jeg har spist og hvor mye jeg har spist. det er bare for så får jeg et overblikk over hva jeg spiser og hvor mye + hvor mye usundt og dritt jeg må kutte ut.

 

mandag 4/6 2012

Frokost ca kl 09.00 : 1 rundstykke + 2 bananer

Lunsj ca kl 12.00: 3 pannekaker + 3 ss blåbærsylte

mellommåltid ca kl 14.15: blandet salat med rucolla, paprika, agurk og ost (jarlsberg, den alminelige)

middag ca kl 16.30: Big mac meny på mcdonalds (bigmac burger, maks 50 gram pommesfrites og ½ liter fanta zero.)

Kvelds ca kl 21.00: sitter å funderer på det forsatt så om jeg får i meg kvelds vet jeg ikke helt enda. Det er ingenting som frister akuratt nå. Iallefall ikke andet enn å finne min dyne og pute for så å falle i søvn. :D

 

men nå skal jeg fundere videre på min kveldsmat og så finne min kjære date jeg har med dyna og puta. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende kojen, du er flink, og tenk hvor herlig det blir å se et nytt tall om ikke lenge :D

 

Og når tankene om at du ikke skal spise kommer, så prøv å snu det opp ned. Får kroppen for lite mat, så tviholder den på alt, og gir ikke fra seg et gram. Det vil si at det har motsatt effekt av det tankene sier. Så prøv å stå imot tankene, og si at nå skal det komme et jevnt sig av mat, for på den måten vil vektnedgangen komme :)

 

Skjønner ikke hvorfor du ikke klare å registrere mat, det var i hvertfall mulig for noen år siden, for da holdt jeg på her uten kurs, og det gikk bra lenge.

Men lurt å skrive her, så vil du etterhvert kunne se hva om du bør fortsette i samme spor eller gjøre noen endringer.

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

:D det ordner seg for snille jenter. Vekten viser i dag 101,7 kg og jeg er back on track (for nær 100 gram da.) men det går den rette vei heldigvis. Mangler nå kun 1,8 kg før jeg er under 100. Gleder meg til å se et 2 sifret tall på vekten. Men mest av alt gleder jeg meg til å komme under 72 kg og bli det bmi skalaen kaller for normalvektig og så få jeg se hvor mange kilo under det jeg skal ned før at jeg er fornøyd. Men tipper på at de det ligger omkring de 55-60 kiloene. Det er så mange år siden jeg har vært tynd og desuten har jeg føda 3 vakre jenter siden jeg var tynd sist så kroppsfiguren min har jo endret seg siden jeg var tynd. Tror jeg er blitt noe mer bredd over hoftene og fått noe større pupper som både er pga overvekten og at jeg har fått barn. Men puppene forsvinner nok noe nå i slankingen, men det er det siste jeg tenker på for de kan fikses kirurgisk hvis det skulle blive et problem. Først og fremst skal jeg bli slank igjen det er det aller viktigste nå.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Går det greit kojen, eller sliter du veldig?

 

Prøv å tenke positivt, husk du er i så fall ikke langt fra rett spor, bare et par svinger unna :)

 

 

Og vi vil stå på videre, for i mål skal vi :P

Tusen takk for at du spør hvordan det går.

 

Det går bra her. Har hatt en pause vekk her i fra fordi jeg kunne ikke få godtatt de nye vilkår. Og det irriterte med inderlig for jeg vil vite hvor mange kalorier jeg spiser hver dag. Vekten har i denne pausen gått opp ca 500 gram så jeg er oppe på 102,3 kg igjen. Men med en ny uke på mandag så byr det på nye muligheter og en ny uke med slanking. Fortsetter med godt gåpå mot og motivasjonen er der fortsatt. :D

 

Snart skal jeg på shopping etter nye treningssko så ser fram til atter en gang med innkjøring i 30 day shred og anna trening. Men selv om jeg ikke har trent så har jeg definitivt ikke sittet på den late side i sofaen for tiden heller. Er kommet i gang med nytt arbeide i sist uke hvor jeg jobber med handikappede mennesker. En deilig jobb på mange måter. :D. Det er sjelden man møter så livsglade mennesker som de jeg jobber med (de handikappede) :D

 

Men nå som jeg er i gang på ny vil jeg først starte med å få min "lille" 2 årige datter i seng og så vil jeg planlegge min mat for de neste dager så jeg kan få det innkjørt skikkelig igjen for det har nok blitt noen flere utskeielser i det siste enn hva der er godt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...