Gå til innhold

min vei til et slankere meg


Gjest kojen2012
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kojen2012

hvor er det bare digg å komme i gang igjen etter en pause. Har hatt en pause pga jeg har ikke kunne godtatt de nye vilkår, men etter mye irritasjon og etter å ha vært rådvill for hva jeg kunne ha gjort for å få det til å fungere så har jeg i dag opprettet atter en ny konto for å kunne registrere mat igjen. Så på mandag er den en ny, med nye muligheter og ny slankeuke. og forhåpentligvis litt tynnere på fredag som fortsatt vil være min veiedag. :P

 

Men nå vil jeg slenge meg i sofaen å nyte min nest siste dag i min "pause". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gjest kojen2012

hold da helt ferie....det er vist noe vanskeligere å begynne på igjen etter min pause enn forventet. Min plan var å stopp med fullstendig med cola og godteri fra i går, men endte med å kjøpe 1,5 liter cola i dag for så å drikke den. Det er vanskelig å la være å ty til den trøst et er å drikke den cola når jeg er trist og lei. Det hele har rast fullstendig her hjemme for tiden da det nærmer seg at barna og meg skal flytte fra min x kjæreste og barnas far. vi krangler og diskuterer veldig for tiden, desverre også foran barna, så de blir jo også plaget av hele situasjonen. Så det fortsetter med mye om ørene for tiden og derfor er det veldig vanskelig å fortsette slankingen. Men når jeg kommer hjem til Norge vil jeg kostet på meg 1 år med grete roede gull pakke eller hva det heter så jeg kanskje kan bli litt mere motivert og kan klare å gå ned i vekt som jeg gjerne vil. :D motivasjonen er der, men det er stadig meget svært å gjennomføre det jeg planlegger. Men jeg gir ikke opp for jeg kan få til det her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Gjest kojen123

Hei så har jeg har hatt ca et halvt års pause her ifra. Men i mellomtiden har jeg gått på 1 grete roede kurs og er blitt gull medlem her på nettet og har tilmeldt meg spenst for å kunne trene minimum 3 timer i uke. Har en litt hektisk hverdag som alenemor med 3 deilige barn som jeg overhode ikke vil unvære. Og siden jeg var har sist så har jeg gått ned 7,3 kg. Har gått litt sakte men er fornøyd med at det har gått nedover. 2013 skal bli mitt år hvor vekten skal gå ned minimum 30 kilo til i starten av desember, men håper på å klare å gå ned mer enn de 30 kg, men 30 kg er hovedmålet for 2013. Har troen på at dette skal bli et godt år for meg med tanken på slankingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Velkommen tilbake og gratulerer med flott nedgang mens du var borte fra forumet! Håper du har tid i en hektisk hverdag til å bli litt aktiv her igjen, for det har vært lite aktvitet her inne de siste månedene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest kojen123

hei. har vært veldig stille her pga alt for mange problemer og har nå gått opp 3,5 kg men er på vei ned igjen igjen. Motivasjonen kommer iallefall og det er deilig. Så nå skal jeg fortsette mens motivasjonen er der. skal ned de 30 kg i år. Håper på mere enn de 30 kg, men ikke et must å gå ned enn de 30 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest kojen123

før jul kom jeg meg ned under 100 kg...men nå er alle kiloene og noen til kommet på igjen. Eier ingen motivasjon overhode. Men har bestemt meg for å trene 3 dager i uka x 1 time pr gang. Så forhåpentligvis så er jeg nede på 80 kg på nyttårsaften. det blir ca 25 kg som så gir ca - 1 kg i uka. Det er iallefall mitt mål for 2013. Str på buksene sier pr i dag str 54 og forhåpentligvis så er jeg gått ned til str 48 innen nyttårsaften. Det ville iallefall vært supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Hei Kojen!

 

Har du tenkt noe på hva du kan gjøre for å få opp motivasjonen din? Jeg er en stor tilhenger av en liten belønning når jeg har nådd et mål, enten det er klær, en ansiktsbehandling eller noe annet. Motivasjon er for meg noe som påvirker veldig hvordan jeg synes alt dette rundt "slanking" er.

 

Lykke til på reisen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen123

Så har jeg kjøpt meg en ny vekt. Den gamle er litt tullete...den viser forskjellig vekt selv om jeg veide meg med kort tids mellomrom (2-5 minutters mellomrom) og den varierte alt fra 2-5 kg med bare minutters mellomrom og man kan virkelig ikke legge på seg opp til 5 kg på få minutter. Men nå med den nye så vide jeg 2,3 kg mindre enn jeg hadde regnet med så det er supert.

 

SÅ nå starter jeg på igjen på mandag på roede metoden og så 3 timers trening i uka så jeg forhåpentligvis ned ca 1 kg i uka. Men min første mål er nå å nå 100 kg og er jeg heldig så når jeg det i utgangen av julimåned. Ser fram til å begynne å gå ned. Å ha en vekt der viser feil har vært veldig demotiverende for meg så det er deilig å ha fått kjøpt seg en ny en slik at jeg kan være sikker på at vekta viser riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...