Gå til innhold

Fra Keiko til Flipper...Nueva Vida & Alleskalfå!


Gjest Alleskalfå
 Share

Anbefalte innlegg

Juhu, fornøyd over stillstand på vekten (eller faktisk ned 600 gram på tre uker hehe).

 

Formen fremdeles upåklagelig og alt vel!

Så bra.Hurra for deg go spiren som klorer seg fast. Du er kjempeflink:)).

Hr mistet litt piffen kjenner jeg, ikke latt ting skli helt ut men allikevel. I går da jeg kom fra jobb, spiste jeg en halv pose potetgull og minst 10 biter nidar favoritter... Har tatt tak igjen nå, skikkelig. Må telle litt kalorier tror jeg, i tillegg til lavglykemisk. Har fått litt dilla på sushi, det har vært lunsjmat og nattmat flere ganger denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Alleskalfå

Det hender oss alle, Mærri! Som nevnt tidligere så må vi vel bare hente oss inn igjen så fort vi kan når vi sprekker litt. Hva vilel livet vært uten sprekk uansett? Utrolig kjedelig!

 

I dag er jeg 12 uker! Er en milepæl det der, og jeg veide meg i dag siden jeg ikke får mulighte i morgen tidlig.

 

85,7. Vil si jeg har fin kontroll over vekten, og vet det er leeeenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Alleskalfå

Synes jeg har fin kontroll på vekten. Tenker det er det sunneste både for meg og babisen at jeg ikke flyr opp i vekt! Jeg har ikk enoe særlig stor matlyst for tiden, så jeg spiser det jeg får ned. Ikke noe snop eller mye drittmat, men dersom det er Spaghetti jeg får ned så er det nettopp det jeg spiser :)

 

Er gøy dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Alleskalfå, så kos å se deg igjen! Jeg er imponert over hvor flink du er. Dette ser veldig bra ut:)).

Her i gården har det vært full fart en stund. I forrige uke var det jobbing,mine tre vakter pluss to ekstra. Pluss familiebursdag, og barnebursdag i går. Har kommet inn på nogenlunde riktig spor igjen. Det blir litt skjærings i bursdager, noe er med vilje og noe er fordi jeg rett og slett glemmer å spise når jeg styrer med foreredelsene. Og det får jeg svi for dagen etter i form av dårlig mage, tretthet og uggen kropp. Lover meg selv hver gang at dette skal jeg lære av. Gjør jeg det? Nei.. Men nå er det bare en uke sydenferie som står for døren også er det ikke mer tull før til jul. Dette ordner seg. Håper jeg..

Ellers har jeg fått dilla på sushi for tiden. Jeg simpelthen elsker sjømat, det har jeg alltid gjort. Sushi har jeg av en eller annen grunn alltid vært skeptisk til men det er jo bare nydelig. Perfekt nattmat. Litt, lett og smakfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Alleskalfå

Hei Mærri!

 

Så kjekt å "se" deg igjen! Og godt å høre at du er i "rute" igjen - selv om jeg har synes du har hatt fin kontroll hele veien siden vi hilste for første gang før sommeren ;). Alt går vel med kost og trening?

 

Her er det enda stillstand på vekten, så jeg takker og bukker til meg selv!

 

Kommer innom og hilser på innimellom jeg, jeg skal jo tross alt gå ned etter fødselen (på den gode, gamle måten min uten stress hehe).

 

Ha en herlig uke!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Jeg er her jeg, skriver ikke så mye. Tror det fortsatt er stillstand på vekten, i følge glidelåssyndromet... Mulig jeg veier meg denne uken, har så liten lyst til å gå på vekten og se det samme tallet eller enda verre opp igjen. Blir bare deppa og sur av det. Tenker som så at når jeg kjenner klærne bli løsere igjen, da skal jeg på vekten.

Sitter på jobb nå, kom fra en uke på Kypros i går. Koste meg masse, var med på vannaerobic et par ganger og svømte drøye tusenmeter et par ganger. Det var trimmen, spiste godt, badet masse. Kjente etter hva jeg hadde lyst på, spiste relativt sunt, gresk mat er jo veldig godt. Vin til maten hver dag. Spiste litt is også, men ikke hver dag rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst. Synes kke jeg ofret noen ting, bare koste meg. Ble litt oppblåst i magen på turen men har ikke lagt på meg noe merkbart, kanskje heller motsatt.

Synes det er så gøy med deg, blir veldig spennende å se om/når vekten går opp og hvor mye/lite du ender opp med. Synes du er kjempeflink. La på meg 15 kg jeg med begge mine.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hard uke det her, ikke matmessig men sånn ellers. Kom fra ferie på mandag, stod opp i gryotta og alt styret med frokost, fly, hjem, hvile litt så på jobb. Skal på 4.natta nå, kjenner jeg er litt sliten.Gleder megtil friuke. Har spist nesten etter boka, må det ellers blir jeg i hvertfall kake... Litt mye mat i går natt, veldig sulten. Hjalp verken med te eller vann. Sånn er det i blant og det får det bare være. Fortsatt dilla på sushi, faktisk ikke det verste man kan spise verken kalorimessig eller gimessig. Heldigvis for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg kjempestøl i bena etter knall treningsøkt i går. Økt med fokus på å få opp pulsen samtidig med styrketrening. Vondt å gå i trapper, spesielt ned... Skal ikke klage for egentlig er det litt deilig også, litt sånn govondt:)). Kom meg på en times corebartrening i dag,var vondt det også, bena ville ikke helt være med. Har tenkt meg en økt i morgen også, kommer litt an på hva slags trening det er, og hvordan bena mine fungerer i morgen. Det pussige er at det er mye lettere å sykle enn å gå, akkurat som da bekkenet mitt verket som mest på slutten av forrige svangerskap.

Så er det på jobb i helga, har avtalt med makkeren min at det blir sushi til nattmat, er så lett fordøyelig og smaker nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte jeg endelig å gå normalt etter forrige onsdags treningsøkt. Så i dag var det pån igjen, samme trening. Kjente det fortsatt i bena, ja. La på litt mer på vektene, kjenner det kanskje litt mer i rygg og armer i morgen. Hvis ikke får jeg teste ut mer om to uker. Å være litt støl er i grunnen helt okay, som det skal være. Neste uke jobber jeg og da blir det trening kun mandag og fredag. Maten er på skinner, og kjenner meg i bedre form enn på lenge. Livet er herlig dere:))).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Alleskalfå

Gu kor flink du er Mærri!

Og jeg er så glad for at du holder tråden min i gang, jeg kommer jo tilbake for fullt etter graviditeten :).

 

Ikke depp over trange glidelåser, tenk hvor flink du er istedet. Livet er for kort til å sutre over god mat haha, jeg håper du har god helse også: da er du heldig :)

 

Ellers så ble jeg satt fram til Termin i Mars. Jeg var på Ultralyd i går og venter en aktiv liten GUTT!!! Utrolig artig! Jeg er snart halveis i Svangerskapet og ser jeg har gått opp nesten 2 kilo nå (men jeg ser at jeg for mange uker siden var kun 1 kilo fra nå - så jeg er ganske stolt!).

Forskjellen er at kvalmen er forduftet, så nå gjelder det å ikke tillate seg for mye utskeielser. Jeg gikk opp like lite i starten sist også, men klarte likevel å lande på 17 + :/

 

Snakkes snart! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jeg har tid er jeg ganske flink. Litt verre når jeg jobber. Kommer godt med at jeg er glad i å trene, da. Fikk meg en positiv overraskelse her i forrige uke. Lånte mannens telefon for å sjekke hvor langt og fort jeg gikk når jeg fulgte en spesell runde jeg har. Det viste seg at den er på litt over 9 km, og jeg holder en fart på mellom 6 og 7 km i timen!!! Jeg som alltid har trodd jeg har jogget, løper den runden på under en time, altså litt over 10 km i timen...Puh. Er i mye bedre form enn jeg har trodd. Gleder meg til friuke nå, skal trene nesten hver dag.

Når det gjelder glidelåssyndromet, så bekymrer jeg meg ikke før de blir trange. Hadde håpet at det ble litt romsligere da. Hvis ikke jeg går ned i vekt sånn jeg trener og spiser nå, må jeg vel bare slå meg til ro med at det er her kroppen min vil være. Skal gi den en sjans til over jul.

Hyggelig å høre fra deg, Alleskalfå. Og at alt er bra. Det er nå du får passe litt ekstra på hva du spiser, men gjør du det og du likevel går mye opp, så er det meste babyen og vann:)).

Vurderer av og til og starte egen tråd, men har hele tiden et lite håp om at nueva vida skal dukke opp igjen, og du er jo innom i blant. Så "slenger" nok her til du har fått bebisen i hvertfall:))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt ekstra trimpoeng i dag, danset på mrgenen med sykling til og fra. Hadde glemt at vi ikke har bil, så syklet en mil i god fart for trening med barn:)). Har likevel fortsatt planer om treningsfri i morgen og trene de tre resterende dager før jeg skal jobbe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det onsdag igjen og knalltrening. Samme som tidligere. Veldig bra trening, kjenner jeg er veldig sliten etter den økten og det er jo sånn det skal være. Kommer ikke til å få sånn stølhet i morgen som jeg hadde første gang. Bruker tyngre vekter, og merker godt jeg blir sterkere. Men du så sulten en blir:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nettopp fra dansetrening med styrke og sykling til og fra. Kjenner meg tung i kroppen nå. Såpass at jeg lurer på om jeg skal trene i morgen, eller bare gå meg en rolig skogstur.Tror uansett ikke jeg skal sykle, farlig glatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ble litt ekstra jobbing på meg så har ikke blitt mye trening de siste to ukene. Får til litt og har til og med klart en liten økt eller to på jobb. Denne siste uken var tung. Veldig trett etter jobb. Sikkert også fordi jeg ikke klarte la sjokoladen være i fred. Vi hadde fått masse godt i gave fra takknemlige pårørende. Jeg har faktisk ikke spor av dårlig samvittighet, spist er spist og nå er jeg tilbake på rett spor. Det er ikke ofte jeg spiser snop så mange dager på rad og klarer som regel begrense meg til litt. Har merket det siste året at det tar litt lenger tid å kmme seg etter en jobbeøkt. Må nok finne noe annet, men vet ikke helt hva. Har ikke lyst til å gå dag/kveldsturnus heller, kroppen min er ikke så glad i de stadige skiftningene. Vekten holder seg på det jevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg SLITEN mot slutten av treningen. Må huske å spise mer enn en skyr påonsdager når jeg skal ha den tøffe økten.Det er egentlig innmari deilig å være så sliten,men det er tungt å sykle opp alle bakkene hjem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann :)/>

 

Hyggelig å se at tråden er igang :) Har selvfølgelig ikke lest mye av den, siden jeg har vært ute menga måneder!

Men ville bare innom si hei!

 

Hyggelig høre om babyen og graviditeten, alleskalfå! Ønsker deg hell og lykk :)

 

Mærri; du holder koken? oppdater meg :)

 

Jegt tenkte å lage en ny tråd, nyoppstarter som jeg er.

 

De siste månedene har gått med til andre ting enn slanking, men jeg føler nå at tiden er inne for å endre livet mitt en gang for alle :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart i den andre tråden din, men glemte si at du er hjertlig velkommen til å være her også, det føles litt ensomt i blant.

Hadde gledet meg til friuke og masse trening jeg, er blitt spesielt glad i onsdagstreningen. Kroppen spiller ikke helt på lag med meg. Tung og trett, og tungpustet bare jeg rører litt på meg. Har bare lyst til å sove. Matlysten er det så som så med. Har ikke lyst på noen ting. Men jeg klarer nesten alltid å finne på noe middag til oss.

Satser på at en friuke fra trening og jobb gjør susen, også er jeg tilbake fra neste uke. Kanskje ikke for fullt, men i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to som startet denne tråden har valgt å begynne for seg selv i egne tråder. (Ingen sure miner for det, altså,bare så det er sagt:)).)Da er det vel kanskje på tide at jeg gjør det også,jeg ble jo bare med her helt tilfeldig. Foreløpig er jeg i tenkeboksen. Synes liksom ikke jeg kommer vei, så punkt 1. Skal jeg fortsette? punkt 2, isåfall hvor? Jeg har 10-12 kg igjen før jeg er der jeg ønsker.Skal jeg være her eller gå på under 10 kgs forumet?

Vi får se, men jeg blir ikke å skrive mer på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...