Gå til innhold

Den harde veien tilbake


Anbefalte innlegg

Hei dere

 

Jeg er ei dame på 36 år, og jeg er mat'o'holiker..

 

Jeg lager min egen tråd i håp om å få noen av dere andre flinke sammen med meg for støtte og hjelp på turen ned. Jeg har bestemt meg for å klare dette uten kurs i første omgang, men jeg kjenne at jeg har behov for å fortelle noen hvordan dagene mine går og til å støtte meg underveis. Hvis jeg i tillegg kan hjelpe noen med sin vektnedgang vil jo det også være flott.

 

Litt om meg

Jeg har slitt med vekten etter 3 graviditeter. Barna mine er 13, 10 og 2 år. Jeg la på meg 30 kg ved hver graviditet. Jeg gikk ned alt mellom nr 1 og nr 2. Så etter nr 2 brukte jeg mange år på å komme ned, var i mål da jeg ble gravid med nr 3 og nå er jeg tilbake på topp igjen.

Nå skal vi ikke ha flere barn, så nå skal jeg ned i vekt en gang for alle.

 

Jeg har gått mange GR kurs før siste svangerskap så jeg føler jeg kan metoden godt nok til å kjøre løpet selv, problemet er jo å holde på motivasjonen uten kurs. Vil heller bruke de pengene på nye klær innimellom.

 

Jeg elsker mat, usunn mat, snop, snacks og kaker. Så jeg har mange fristelser rundt meg.

Jeg elsker å trene, men sliter med å finne tid i hverdagen.

 

Jeg startet i juli med å begynne å trene, og etter ferien startet jeg i tillegg med å passe på inntaket. Jeg veide 93 kg i juli og er begynt på min vei nedover til 62 kg.

 

Jeg har veiedag mandager, men om du vil følge meg kan du veie deg hvilken dag du vil

 

Håper noen vil følge med på veien ned, denne gangen skal jeg iallfall ikke gi meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går altså ikke på kurs, men følges opp av lege. Ikke fordi jeg er sykelig overvektig, men for å få en utenforstående å rapportere til. han er dessuten flink å lytte og sender meg gjerne ut med nytt mot og noen små tips i baklommen.

 

I dag var jeg innom fordi jeg hadde mitt første mål denne helgen. Jeg skal ha på meg kjole denne helgen og skal i selskap. Har stått på som bare det for å kunne føle meg litt bedre i dette selskapet.

 

Neste mål sammen med legen min er at jeg om 8 uker skal kunne ta på meg ei bukse jeg har liggende i skapet. Denne buksen har jeg bare brukt en gang før den ble for liten, og jeg gleder meg til å kunne ta den på meg igjen :rolleyes:

 

Idag har vært en typisk dag for meg, full fart fra morgen til kveld med unger som skal kjøres, mates, gjøre lekser med og legges.

Ikke har jeg spist nok og trenet har jeg heller ikke.

Skulle ønske jeg kunne trene mens jeg sov, får så dårlig samvittighet når jeg ikke finner tid til den treninga.

 

Vel, alt i alt har dette vært en fin dag. Jeg står over fristelser og gjør gode mat-valg. Nå skal jeg lage litt kvelds, og kanskje klarer jeg å finne motivasjon til litt styrketrening forran tv`n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen.

 

Virkelig ingen som vil følgen meg på min tur nedover?

Jaja, jeg skal no klarer dette uansett :rolleyes:

 

De siste 10 dagene mine har ikke vært særlig gode med slanke-øyne. Jeg dro avgårde forrige helg og lå på hotell og var i selskap og glemte alt av nye rutiner. Kom hjem og var så sliten at jeg ikke fant motivasjon til å starte opp, og så var det jobb-tur med to nye netter på hotell og alt som følger med. I helgen har jeg bare vært deppa og umotivert, så jeg har ikke hatt noen begrensninger på mat denne helgen heller. Vel det var et kort sammendrag, og ikke bra :o

 

Nå er det imidlertid mandag, veiedag og "ny oppstart". Nå MÅ jeg klare å komme igang igjenn og skal under 2. delmål 85 kg. Jeg har faktisk kommet meg ned fra sprengt 44 størrelse i klær, til rimelig sprengt 42 størrelse, og det motiverer til å fortsette :rolleyes:

Nå er det fokus på å spise riktig igjen og så er det den treninga da..finner ikke tid og motivasjonen er borte for øyeblikket.

 

Off kjenner at dette ble er veldig negativt innlegg, men sånn er dagen min i dag. Dersom noen alikevell skulle ønske å følge meg nedover mot riktig størrelse så er det bare å henge seg på, det ville motivere meg veldig :D:D .

 

Ha en fin dag alle der ute, jeg skal finne litt motivasjon langt der inne og komme med noe mer oppløftende snart håper jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne følge deg;) Jeg synes nå du har vært veldig flink jeg,da. Ned en del kg allerede! Nå glemmer du de siste dagene og så er du i gang igjen;).

 

Litt om meg; Vært en skap-leser her inne i flere år, men fant endelig motivasjon i august, og nå går jeg nettkurs(mitt første på nett, men har gått flere kurs for noen år siden. Aldri slanket meg "ferdig", da...). Jeg startet på grusomme 104,7 (er det mulig!!?!) og beveger meg nå saaakte nedover. 99,2 så langt. Mål: 70. Veiedag på onsdager, men usikker på om jeg har gått ned noe særligdenne uka pga lite trim og mye feil mat i helga (To vriene middagsbesøk).

 

Maten går stort sett greit i ukene, men altså utfordrende i helgene. Dessuten har jeg en del reising på planen framover, så det kommer nok ikke til å bli så lett. Trøsten får være at uten kurs og klare mål hadde jeg kanskje gått enda mer opp...?

 

Mine hovedufordringer er sjokolade, kaker, for store porsjoner og at jeg er for glad i sofaen etter jobb. Ellers er jeg 42 år, har mann og ett barn.

 

Lykke til videre i dag, Sjokolade-dama!

Hilsen Eplejenta

 

PS: Dette er mitt første innlegg her på GR- sidene, faktisk. Håper jeg gjør det riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne følge deg;) Jeg synes nå du har vært veldig flink jeg,da. Ned en del kg allerede! Nå glemmer du de siste dagene og så er du i gang igjen;).

 

Litt om meg; Vært en skap-leser her inne i flere år, men fant endelig motivasjon i august, og nå går jeg nettkurs(mitt første på nett, men har gått flere kurs for noen år siden. Aldri slanket meg "ferdig", da...). Jeg startet på grusomme 104,7 (er det mulig!!?!) og beveger meg nå saaakte nedover. 99,2 så langt. Mål: 70. Veiedag på onsdager, men usikker på om jeg har gått ned noe særligdenne uka pga lite trim og mye feil mat i helga (To vriene middagsbesøk).

 

Maten går stort sett greit i ukene, men altså utfordrende i helgene. Dessuten har jeg en del reising på planen framover, så det kommer nok ikke til å bli så lett. Trøsten får være at uten kurs og klare mål hadde jeg kanskje gått enda mer opp...?

 

Mine hovedufordringer er sjokolade, kaker, for store porsjoner og at jeg er for glad i sofaen etter jobb. Ellers er jeg 42 år, har mann og ett barn.

 

Lykke til videre i dag, Sjokolade-dama!

Hilsen Eplejenta

 

PS: Dette er mitt første innlegg her på GR- sidene, faktisk. Håper jeg gjør det riktig:)

 

 

Hei Eplejenta.

 

Så glad jeg ble da jeg så du vil følge meg nedover :rolleyes:

Jeg fant også motivasjonen rundt månedsskiftet juli/august.

Vi har omntrent like mange kilo som skal av så dette blir nok bra.

 

Lykke til i morgen med veiingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter :blink:

 

I går klarte jeg mat biten helt fint :D . Perfekt inntak med tanke på kcal, selv om fordelingen ikke var helt super. Skal prøve å fylle kvoten med frukt, melk og grønnsaker i dag B)

 

Motivasjon begynner å lure seg på plass igjen, ikke helt på topp men det går oppover igjen.

Er i litt urven form. Vondt i hodet og halsen, slapp og typisk forkjølet. Det er litt greit å kjenne på at det kansje var en grunn til at jeg følte meg litt nedfor og tom. Nå blir det fult fokus på å komme i form igjen og SÅ skal jeg ta tak i treningen igjen.

 

Gleder meg så sinnsykt mye til jeg kommer meg igang igjen! Den gode følelsen når man spiser riktig, trimmer jevnlig og er fornøyd med egen innsats er ubeskrivelig. Når man i tillegg kan komme inn i klær som ligger litt inn i skapet kjenner jeg nesten at selvtilliten vokser dag for dag :D . Snart skal vi få denne gode følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!

 

Saa flinke dere er! Jeg startet 27.mars og har gaatt ned 9.5kg.... veldig sakte med andre ord. Gikk paa to nettkurs med baby, men syntes ikke det var spes motiverende.

 

Generelt gaar det greit noen uker og saa mister jeg fokus og begynner aa lure meg selv til aa tro at litt ekstra mat sikkert ikke vises paa vekta.

 

Er rett og slett matmonster. Alt for glad i mat og liker aa lage mat og bake. Spiser for store porsjoner generelt. Har hatt noen tunge uker... staatt ganske still i 1 mnd, men har vaert i kjelleren og hentet frem motivasjonen naa og satser paa at den har kommet for aa bli. Hvis jeg ikke tar meg sammen kommer jeg jo bare til aa gaa opp igjen og det vil jeg i alle fall ikke. Nei, det er naa eller aldri. Jeg er 32 aar naa og det er nok med overvektslit. Det blir enda vaerre jo eldre man er saa det er bare aa starte foerst som sist!

 

Jeg har 3 barn og har ogsaa lagt paa meg 30+ kg i graviditetene. Yngste er naa 11mnd og har akkurat sluttet aa amme. Skal ligge under 1600 kcal. Ideelt sett skulle jeg sikkert ha spist litt mindre, men maa ta det litt gradvis.

 

Ikke flink til aa trene.

 

Er aktiv paa en annen traad, men skader ikke aa henge seg paa en til :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig å bli flere her!

 

Du har jo vært kjempeflink, NokErNok! Ned nesten 10 kg er jo flott! Og beundringsverdig at du finner tilbake motivasjon etter å ha stått stille såpass lenge. Stå på!

 

I dag har jeg hatt en helt eksemplarisk dag med kostholdsscore på 10 og 2 trimpoeng. (Jogging FØR jobb). Jeg ser at andre her inne får mange flere trimpoeng pr dag, men for meg er dette topp! Hvordan jeg skal bli glad i å trimme, er en annen sak. Det er et stykke dit enda...

 

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, Sjokoladedama, om selvfølelsen som blir bedre når man har kontroll. Og selv om jeg har mistet bare fem kg hittil, merkes det allerede både på magen og humøret. Dette skal vi klare! Jeg gleder meg til veiedag i morgen og ønsker dere andre en fortsatt fin kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, en til i tråden vår- supert!

Jeg synes du har vært super flink, jeg klarte ikke finne noe motivasjon til slanking da jeg gikk hjemme med minstemann ;)

Jeg startet på kurs da minste var ca 3 mnd, men motivasjon forsvant fort. Hadde nok ikke rutiner som hjalp meg heller. ynes det er lettere å lage spiserutiner når jeg er på jobb. Sliter bare det blir helg med å spise riktig og jevnt.

 

Eple-jenta, venter i spenning på veierapport for i dag :rolleyes:

 

Min dag i dag har vært sånn passe.

Jeg er syk, men har det så travelt på jobb at jeg har jobbet full dag og overtid nå i kveld. Hodet, hals og øyne verker og nå er det leggetid.

Mat: Har spist for lite. Har ikke lyst på mat, har bare lyst på godis..har derfor snoket litt i skapene og fant seigmenn og litt sjokolade- ikke bra :angry: MEN siden det er så synd i meg og jeg ikke kommer over kcal grensen min får jeg bare akseptere min svakhet.

Trening: Ikke tenkt på det engang.. etter jobb sov jeg i 3 timer før jeg logget på og jobbet igjen, trene må jeg gjøre i neste uke igjen ;)

 

Slankemessig går det jo derfor greit, men jeg bygger ikke selvtilitt og den gode følelsen når jeg spiser godis og ikke trener. Kommer sterkere tilbake når forkjølelsen forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Så kjipt med sykdom da, Sjokoladejenta. Håper du kommer deg fort igjen.. Synd når man liksom er godt i gang, og så kommer det slike uforutsette ting og ødelegger. God bedring!

 

Veiinga i går gikk fint, dvs -0,6 er jo ikke fantastisk, men ned er ned. Nå er det ned 6,1 til sammen og 28,6 kg igjen til målet. Jeg innser at jeg nok er en sånn som går ned lite, men relativt jevnt. Det var i hvert fall sånn sist.

 

I dag har jeg kun spist litt suppe til middag. Skal ut med noen venninner i kveld, så jeg sparer noen kcal til et glass vin og litt mer mat.

 

Eller står høstferien for tur, noe som innebærer Sydentur med venninner for mitt vedkommende. (Ja, jeg er heldig;) Gleder meg masse, men det blir utfordrende... Regner ikke med å registrere eller å få til å skrive noen ting her den uka. Jeg skal ikke ta pause fra slankinga, altså!, men det blir nok mer en hold-vekten uke. Jeg skriver noen "regler" jeg har laget meg her, så blir det mer forpliktende;)

 

-gå morgentur minst tre ganger

-droppe øl til lunsj

-ikke tax free- snop / sjokolade på rommet

- ikke potetgull på stranda

 

Ellers skal jeg jo ligge på så mye som 1900 kcal pr dag, og hvis jeg gjør bevisste valg, tar med meg knekkebrød, smøreost og spiser frukt og yoghurt til frokost, lunsj og mellommåltid, kan jeg vel unne meg god middag og et glass vin om kvelden....?

 

Vel, dette blir spennende. Jeg er, som dere, best på hverdag når det gjelder riktig kosthold, men kan jo ikke droppe resten av livet heller. Og det blir enda mer reising på meg seinere i høst, så det er bare å få inn den rette innstillingen!

 

Ha en fin kveld videre begge to! ( og evt andre som leser;)

Ps. Hvordan lager jeg sånn signatur nederst med mål og nedgang osv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også få følge med dere.

Jeg er 34 år har mann og 2 små barn. Var slank som barn og ungdom men begynte å legge på meg da jeg ble rundt 20 år og har vært over 95 kg siste 10 åra. Så jeg har ingen graviditet å skylde på her når overvekten kom før dem.

Jeg går på GR nettkurs og føler jeg må ha noen å rapportere til for at dette skal gå bra. Og så er det veldig greit med tilbakemelding også da.

Jeg sleit litt med å få regelmessige måltider, men klarer nå dette ganske bra. Og ja det er lettere med rutiner når en er på jobb.

Jeg reiser bort neste uke, men er tilbake uken etter.

Ha en fin helg alle sammen!

 

Eplejenta: Svøm mye. Spring i vannet. Kjøp strandtennis, det er og trening. Og om dere spiser ute så velg alltid en salat ved siden av, eller spør etter kokte grønnsaker hvis du er mer glad i det. Spør etter bakt potet eller ris fremfor pommes frites, der kan du spare mange kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt aa vaere syk! Haaper du blir frisk igjen snart, S-D. Det er veldig lett aa ty til litt kosemat naar man er syk. Jeg pleier aa gjoere det naar jeg har besoek av Tante Roed. Men denne gangen har det gaatt bra - saa langt denne uka i alle fall.

 

Eplejenta: Ferie er en utfordring, men jeg synes personlig det er lettere naar det er varmt. Man har liksom ikke like lyst paa mat og kan fylle paa med vann, frukt og salat. Naar det er kaldt og guffent saa faar man mer lyst paa 'kosemat'/stivelse/karborikt. God ferie!

 

Tina: Jeg sier velkommen, selv om jeg er ny selv :D Jeg har vaert overvektig siden jeg var ca 20 aar naa, har gaatt ned noksaa mye i vekt to ganger, men har ikke klart aa holde meg der. Jeg er saa flink til aa lure meg selv. Har funnet ut at regelmessige veiinger er tingen for meg. Med en gang jeg slutter aa veie meg ofte saa begynner jeg en slags fornektelsestaktikk med meg selv.

 

Har nettopp sluttet aa amme og synes det gaar mye bedre naa en da jeg ammet. Da var jeg bare saa utrolig sulten. Fremdeles sulten da siden jeg er vant til store maaltider, men jeg takler det mye bedre naa.

 

Saa langt har denne uka vaert eksemplarisk. Har ligget et sted mellom 1300 og 1600 kcal hver dag. Da maa det vises paa vekta til onsdagen! I morgen er det loerdag og da skal jeg porsjonere ut sjokolade verdi 350kcal akkurat og da er det IKKE lov til aa spise mer enn det. Jeg maa laere meg aa vaere maateholden.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd! Det trengs!

 

Velkommen hit fra meg også, TinaP;) Det høres ut som om vi har samme problematikk, må jeg si Jeg har også vært overvektig nesten alltid, fikk barn seint, og kan ikke skylde på det, jeg heller... Jeg går også nettkurs og skal ta (minst) ett til for å få inn vanene skikkelig.

 

Vel, nå er sydenkofferten snart pakket. Jeg er bare kjapt innom nå for å si at jeg ikke kommer til å skrive her inne på ei drøy uke, men jeg kommer tilbake etter ferien og håper å finne dere her igjen og at det går bra med alle så lenge! Ha ei flott uke!

 

Eplejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Heisann!

 

Jeg er ny her inne idag, og blir gjerne med nedover!!!

Jeg tror jeg er fysisk veldig lik deg, sjokoladejenta. Jeg har fått min første beibi, og ved slutten av svangerskapet lå jeg på 93,2 kg. Kroppen min trives best mellom 60-65 kg, så jeg så med skrekk og gru at jeg hadde en lang jobb foran meg...

 

Sønnen min er nå 5 1/2 mnd gammel, og jeg er kommet ned til 78,5 kg, så det går riktig vei - men jeg skulle gjerne sett at det gikk litt raskere. Jeg trener hardt et par ganger i uka, og prøver prøver prøver å være måteholden i matveien - men likevel kan jeg ha uker hvor det står helt stille, eller hvor det faktisk går FEIL vei.

 

Jeg har et par farlige laster som kjemper MOT meg i kampen. Det er sjokolade og (nytt etter svangerskapet) kake! Jeg kan leve veldig fint i en verden uten hurtigmat, men det er disse søte djevlene som lokker meg gang på gang...

 

Men jeg har tro på at jeg skal komme i mål, en eller annen gang - aller helst skulle jeg gjerne kommet til 65 kg innen sønnen min er 1 år.

 

Mitt første delmål på veien nedover nå, er å komme under 75. Da er jeg ute av den "feite" BMI-en... :-)

 

Heia oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan jeg også få henge meg på?

 

Jeg er 39 år, gift og har en gutt på 7 år. For ca 12 år siden

fikk jeg lavt stoffskifte og opplevde vektøkning hver uke, og hver

uke var det noen klær som ikke passet. Mye tårer i den perioden.

Hørte av mange at når medisinen begynner å virke så vil kiloene

renne av... tja det har de ikke gjort. Gikk på GR-kurs (nettkurs)

etter at jeg fikk guttungen og gikk da ned en del kilo, men så har de

sneket seg på igjen.

 

Har flere ganger forsøkt å starte opp igjen på egen hånd, men

jeg greier å holde fokus mer enn 1-2 uker og så faller jeg ut

pga jobb og alt annet som skjer. Tror det er lettere å holde fokus

hvis man har noen andre å "gå sammen med" - så jeg går gjerne sammen

med dere :-)

 

Jeg har veiedag på mandager. Ideelt sett burde jeg hatt torsdag,

for jeg har oppdaget at jeg alltid veier mindre på torsdager... Og

det er jo litt mer oppmuntrende. Men fordelen med mandag er at det

blir litt mer skjerpings i helgen :-)

 

På mandag veide jeg 96,4 og skal ned til 65,0.

 

Når det gjelder trening har jeg egentlig ingen unskyldning - har

treningsrom hjemme + at jeg trener kampsport. Men pr i dag er

treningsrommet et "roterom", så i dag står det på agendaen å få

ryddet dette + at jeg skal komme meg tilbake på kampsporttrening

til uken. Har ikke trent der på noen uker pga reising med jobben.

 

Å bli syk når man holder på å gå ned i vekt, er en av de største

utfordringene... da har man ikke særlig matlyst, men får lyst på

alt mulig annet. Selv om man skulle skeie for mye ut i slike perioder

er det viktig å ikke gi opp, men fortsette når man blir frisk igjen.

Jeg har gjort den tabben før med å gi opp... og det er ikke bra

for selvfølelsen. Hvis man derimot greier å fortsette - så beviser

man for seg selv at man tåler motgang :-)

 

Nå skal jeg ta på meg pulsklokka og se hvor mye jeg forbrenner når

jeg rydder treningsrommet - kanskje det i seg selv blir en treningsøkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Så FLINK du har vært, NokERNok2010!!! 1,8 kg på ei uke er jo et drømmetall.... Håper jeg kan klare å være minst halvparten så flink som deg :-)

 

Hei hei, FrkT, kjekt at du blir med! Jeg ser at du også har noenlunde de samme tallene som meg, når det gjelder starttall og hvor du vil komme til. Jeg har også lavt toffskifte og legger fryktelig lett på meg, men mitt stoffskifte er normalt nok til at jeg ikke medisineres... så det føles av og til veldig urettferdig hvis jeg har hatt EN utskeielse, f.eks. popcorn på kino, og så betyr det at resten av det gode arbeidet mitt den uka totalt nullstilles...

 

Det er godt du har pulsklokke! Det har jeg også, og det er kjempemotiverende :-) Den teller kaloriene for meg, så da er det bare å gå tur eller danse zumba til den når det målet jeg har satt meg for økta :-) Hvis noen av dere andre ikke har pulsklokke, anbefaler jeg på det sterkeste at dere får dere en! Det er så mye lettere å følge med på kaloriforbruket på den måten :-)

 

Jeg har fulgt 1600-kcal menyen i to dager nå, men kjenner meg veldig SULTEN. Lurer på om kroppen er i sjokk over å plutselig få så "lite" mat... I tillegg fullammer jeg, så jeg bør kanskje legge til noen kalorier pga det? Noen som har erfaring med det?

 

Onsdagsklem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frøken Klee,

 

Vi er tydeligvis i samme båt! Så bra at stoffskiftet ditt er så bra at du

slipper medisiner.

 

Jeg leste i GR-boken i går at de som ammer bør ligge en meny over det man

i utgangspunktet skal følge - så det kan forklare hvorfor du er sulten.

Hvis du synes at en hel meny over blir for mye, kan du helt sikkert øke noen

av måltidene.

 

Et annet triks er å spise veldig proteinrik mat, det metter mer enn annen

mat.

 

Kan nok være lurt å øke inntaket, slik at du produserer nok melk til den

lille og at du selv ikke går på sparebluss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkT, velkommen :) Jeg startet paa 94.4kg og skal ned paa 67kg, saa ganske likt. Hoeres trasig ut med lavt stoffskifte og skjoenner veldig godt det kan bli noen taarer! Jeg er ogsaa saa daarlig mht motivasjon. Jeg er gjerne flink i 1-2 uker og saa blir jeg liksom slurvete og foer jeg vet ordet av det er jeg tilbake i et eneste stort matkalas *roedmer*. Men vi maa jobbe med motivasjon og opparbeide disiplin! Jeg har tro paa at om jeg klarer aa vaere 'flink' i en mnd saa skal det sitte. Det er liksom de foerste 2-3 ukene som er kritiske.

 

Froeken Klee: Takker! Jeg gikk paa nettkurs med baby og kursleder saa at naar man fullammer skal man ligge 300kcal over vanlig meny, saa da kan du spise 1900kcal daglig. Jeg slet veldig med sultfoelesen ogsaa, selv om jeg var paa 1900kcal, man blir utrolig sulten av aa amme. Men 300kcal er likevel en troest :) Det er jo 2100 kcal ekstra i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at jeg valgte å bli med dere, jenter! Høres ut som vi

har like utfordringer og kan motivere hverandre når det røyner på :-)

 

Treningsrommet er ryddet og iflg pulsklokken min gikk det med 508 kcal :-)

 

Så da er målsettingen å få gått/løpt på tredemølla i morgen. Fant et program

på nett som skal gjøre det mulig å løpe 5 km på 7 uker. Det hadde jo vært

en drøm hvis jeg kunne få det til. Det er ikke noe jeg misliker så sterkt

som å løpe...

 

God natt! -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!

 

Alt bra her. Jeg kjenner jeg har lyst til aa spise masse godt. Naa maa jeg staa imot presset fra mitt indre troll. Kjenner jeg gleder meg til loerdag i morgen.

 

Jeg trener ikke.. saa lat. Det blir forhaapentligvis flere sjanser til trilleturer med lillebror naar dattera mi skal begynne paa nursery i januar. Akkurat naa er det ikke mye mulighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

God morgen alle sammen!!!!

 

Her har natta gått med til å leke melkekartong, den lille apekatten min har vært helt uten bunn ;-)

Men, etter en veldig STOR kopp kaffe nå på morgenkvisten, bærer det av sted på "Trim m/ baby" idag, det gleder jeg meg til. TRente ingenting igår, i tillegg til at jeg hadde mammas hjemmelaga lasagne til middag.... uff, sprengte noen kalorigrenser der, ja...

 

Men idag skal vi fikse på det!!!!

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...