Gå til innhold

Motivasjontråd for November


Anbefalte innlegg

Må da vel være lov å kose seg med en Øl og Cider i helga, eller sjokolade for den saks skyld. :) Bare man passer litt på så kalorimengden ikke blir for stor slik at man ødelegger alt man har oppnådd resten av uka.

 

Synes ikke du "jukser" selv om du faster. Syns egentlig de som greier det er ganske flinke, jeg har ikke en gang tort å prøve. Ser for meg at jeg hadde blitt ganske sulten og sur, men vet jo ikke om det stemmer, for jeg har jo aldri prøvd....

 

Er det ikke deilig når vekta plutselig viser mindre enn man hadde ventet? Gratulerer med ny flott vekt ;) Jeg veier også alltid mindre i helgene enn på hverdager. Til meg er det nok fordi kroppen samler væske på arbeidsdager. Merker jeg ofte har store merker etter sokkene. Så jeg velger å tro at helge vekta er rett, den som er uten væske overskuddet.

 

Ha en riktig flott dag videre, og lykke til med fasten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt etter fastedag var 61,8, så det er bra! Mindre bra er det at jeg måtte "avbryte" fasten litt...ble så sulten at jeg var veldig dårlig her en stund, og tok da to brødskiver. Følte meg utrolig mye bedre etter det, trengte ikke mer, men litt skuffa ble jeg jo. Jaja. Blir ikke mer faste med det første:) Nå: MAT! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny flott vekt :) Så synd at fasten ikke gikk helt som planlagt, men håper du fikk litt utbytte av den allikevel. :) Hadde nok endt akkurat som deg jeg også, men vet ikke om jeg hadde stoppet etter 2 brødskiver da.

 

Ny vekt hos meg er 69,0 kg :) Ned 1,5 kg siden starten av november, og bare 1 kg til mål. Regner med jeg greier å spise på meg en del av nedgangen igjen til helgen, da er det julebord både fredag og lørdag. Men enn så lenge får jeg nyte det nye tallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke begge to, Snupsipups og Sunnyside!

 

Skrev ikke noe her i går, var litt deppa over at jeg hadde gått opp 800 gram i uka som gikk. Har vært syk og ligget strak noen dager, da, men men. Fikk i alle fall kontroll på matinntaket i går, syklet til trening, trente, og syklet hjem igjen. Så det var en vel anvendt dag :)

 

Har syklet til jobb i dag, så da får jeg jo litt trim der også. Enda noen dager igjen av november, men noen vektnedgang å snakke om blir det altså ikke. Men har kjøpt ny, trangere vinterjakke og planlegger å kvitte meg med de gamle, så det er ikke snakk om at jeg kan gå opp igjen ;) Det er jo lettere å gå ned 1-2 kg enn om jeg hadde latt det skure og gå til alle 10 var på igjen. Så er ved godt mot, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at de ekstragrammene forsvinner fort nå som du er på bena igjen Solvane. Neste uke blir nok resultatet mye bedre ;)

 

Lurt å bytte ut klærne med noen som er mindre. Jeg har kjøpt meg ny dyr jakke, utebukse og kjole i en størrelse som passer perfekt nå. Dvs at jeg kan ikke legge på meg særlig mye uten at disse plaggene blir for små. Og siden de var dyre og vi ikke vasser i penger er jeg jo pent nødt til å holde vekta ;) Er jo det jeg ønsker uansett da. Har ikke lyst til å proppe innpå med søtsaker og føle meg trøtt, doven og dvask. Vil være sprek, slank og lekker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, pleier bare å veie meg hver mandag, og det er jeg streng med. Men i morgest gikk jeg opp på vekta likevel. 800 gram var borte siden mandag. Er både glad og litt bekymret for det, for hvis helga går skeis og jeg har gått opp igjen til neste offisielle veiing, kommer jeg til å bli litt nedfor. Men det er jo en bra begynnelse, da :) Og kanskje en inspirasjon til å være litt ekstra flink i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her viste vekta 69 kg i dag. Det vil si ned 600 gram fra forrige uke :) Men opp 600 i løpet av november, siden startvekta mi var 68,4 :angry: Blir vel ikke akkuarat bedre i desember heller, men jeg får gjøre mitt beste. Det fine er at jeg føler at jeg har kontroll, og konklusjonen må vel bli at jeg er temmelig stabil. Så kanskje det går an å leve med det. Mitt mål for desember er i alle fall å gå ned de to første ukene, og så ikke gå opp mer enn ca 1 kg i løpet av julehelga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...