Gå til innhold

Evig slanker, blir evig slank i 2013


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er så absolutt med! Ser det har vært lite aktivitet her i sommer, da får jeg ikke så dårlig samvittighet selv :P

 

Har gått opp enda mer (er det mulig).. Fy flate. Jeg er en av de som liksom ser at ting henger her og der, men ikke først før jeg ser bilde med "normalvektige" folk ved siden av meg, skjønner jeg at dette er virkelig ille. Flere som har det slik?

 

Jeg er veldig misfornøyd med eget utseende for tiden. Jeg fikk en slags wake up call på mandag, da gikk jeg i et skjørt, med bare legger, og jeg kjente at lårene/knærne gnisset mer mot hverandre enn de har gjort tidligere. Alså, til og med knærne var til og med i nærkontakt, hvis dere forstår? Det er ikke noe jeg har opplevd før, og et helt sikkert tegn på at jeg er for feit! :unsure:

 

Regnet ut BMI idag, den har nådd sitt høydepunkt: 30. Hulk :(

 

Imorgen starter nytt og bedre regime!!!

 

Noen med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen det du skriver om at låra gnisser mot hverandre, Snegla. Fikk gnagsår om jeg ikke brukte strømpebukse under skjørt. Men nå derimot, jeg gikk en hel dag i kjole uten å få vondt. Det er verdt å gå ned noen kilo ja, absolutt.

Jeg har lagt på meg flere kg i sommer og det er ikke pga graviditeten men mangel på fysisk aktivitet og for mye feil mat. Det ble bare sånn. Er på rett kjøl igjen når det gjelder mat men den fysiske delen er ikke helt på plass igjen. Uansett så er målet mitt under dette svangerskapet å ikke passere 90 kg. Så lenge jeg spiser sunn mat og trener litt må dette kunne gå. Så selv om jeg ikke er på "slank" nå så vil jeg fortsette med dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...