Gå til innhold

Ny frisk start. Starten på resten av livet.


Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

Ø

kt på vektene igjen

alt er kg x2 på vektstang. styrke med stang treningstime på treningsenteret.

 

Har gangsperr i skuldrene da jeg tøffet meg med 6x2 kg på stang :P

det ble litt for tungt, for klarte ca bare halve settene :)

 

Benkpress 10 (bryst)

knebøy 10, kan øke til 11 neste gang

8,5 roing

begynte med 6 på skulderpress, men må ned på 5 litt til (tungt)

6 på biceps

5 triceps

utfall 5 (litt dårlig balanse)

markløft 11 kan øke til 12

 

må huske å ta med treningshanskene mine, de kan være nyttige.

 

vekten rikker seg ikke nevneverdig.. Muskler veier mer enn fett? Merker cm forsvinner, bhæene strammer ikke like mye rundt. Og noen må jeg har på innerste hakket.

 

Neste søndag den 30. jun skal jeg ta ny kroppskanning. Da håper jeg fettprosenten har gått ned fra 34, og at min metabolske alder er mindre en 40 denne gangen.. Sist jeg skannet meg var 6. juni, så blir ca en måned mellom.

 

Tvitvi på veiedagen :)

Ha en fin kveld videre.. jeg skal marsjere tidlig i seng.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå.

 

Jeg henger med fremdeles :) merker cm minker, mens vekten er stabil. Det viktigste er at klærne passer bedre, og at minst mulig valker tyter ut både her og der.

 

I det siste har jeg vært veldig plaget med småkviser i ansiktet. Har aldri hatt så mye før i mitt liv. Litt rart å få det når jeg er 25. Jeg spiser det samme som før. Kanskje mer fett i maten og proteiner, men det skal vel ikke føre til kviser? Fett har jeg hørt kan det, så skal prøve å minke litt med det.

 

forrige veiedag glemte jeg helt. Så det er denne som gjelder. På fredag skal jeg ta kroppscanningsanalysen igjen, samme som jeg tok 6. juni.

 

Håper fettprosenten har gått noe ned samt den metabolske alderen min som var 40 år :P

 

tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

vekten er den samme som den pleier. Men nå har jeg startet mitt eget slankeopplegg :) Snopefri måned :) 1300 kalorier per dag og 3 timer trening i uken :)

 

da må det gi noe resultater??

 

vi reiser på ferie 31 juli, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spist i gj. snitt 1300 kalorier i 2 uker. jobber 80% i butikk så har en ganske aktiv hverdag. Tenkte å regne ut hvilken meny jeg bør ligge på i følge grete roede. Jeg var på grete roede kurs før julen i 2011. Der står utrengningen. Har blitt lite trening denne uken var kjempestøl etter styrketimen på tirsdag. Fremdeles litt støl.. Jeg hadde for lite oppvarming, og så hadde jeg ikke tid til å strekke ut etter treningen... Kan si jeg var mildt sagt handikappet i beina, men heldigvis har det blitt bedre :)

 

litt spent på vekten. Har ikke hatt mulighet for å veie meg denne lørdagen, så enten bruker jeg tallene på vekten fra senere i kveld eller fra i morgen tidlig. Litt kortere vei til neste veiedag, men det gjør ingenting.

 

Merker at klærne strammer mindre. Jeg klarte å lukke 2 bukser som det var helt å umulig å lukke for et par måneder siden (ene buksen kom bare halvveis opp til låret..)

 

Gøy å merke effekt :) mindre gøy når vekten skal være så jækla sta og ikke vise så mye ned :P

 

Nå driver gubben å lager mat til oss. tandorri kylling med ris og bernais saus :) og sikkert salat til.

 

Skrubbsulten :)

 

Når jeg kommer hjem ikveld skal jeg har en storoppryddning. Høy musikk på. Det blir gøy.

 

Nærmer seg til ferie nå... Vi reiser 31. juli. Hvor mange kilo er det realistisk å tro jeg klarer å gå ned?

 

Høres det greit ut med 66 kg komma etterlereannet greit ut? eller er det kanskje å ta litt hardt i?

 

hvor mange kalorier ligger dere på daglig?

 

titter innom igjen etter jeg har veid meg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei alle sammen !

 

Nå har jeg hatt ferie i snart 3 uker. det har vært noen fantastiske dager, med sol, shopping og bading :)

Skal jobbe igjen imorgen.

 

Vi var på all inclusive hotell i Bulgaria. Mange hyggelige mennesker og god stemning. Overraskende mye god frukt og grønt og velge mellom, og en del rent kjøtt. Jeg skeiet en del ut, men jeg var bevisst på å ikke spise meg stappmett ved noen anledninger. Jeg valgte alltid colal-light hvis det var mulighet for det, eller vann. Jeg spiste dessert og is hver dag men spiste litt mindre porsjoner ved middag for å spare litt plass.

 

På de ukene vi var der var det 15 min zumba hver dag, den hengte jeg meg på -3 av dagene og vanngymnastikk 15 min som jeg hengte meg på to ganger.

 

Vi gikk en del i gatene omtrent hver dag :)

 

Jeg telte ingen kalorier, storkoste meg masse. Jeg har tenkt å lære meg å følge kroppens signaler og slutte og telle kalorier. Nå som jeg er hjemme igjen skal jeg begrense mer på søtsakene og trene litt mer, da vil det nok komme resultater uansett :)

 

Har vært i gamet så lenge nå, så jeg vet hva som må til :)

 

Har også tatt piercing og spradet rundt i bikini. Jeg er glad i kroppen min selv med litt ekstra kilo. Synes det er synd at så menge føler de må skjule seg. Jeg er ikke finest, men jeg er fin nok. Ingen er perfekt. og jeg blir aldri 13 år igjen. sånn er det bare :)

 

Ha en fin dag !

 

På disse tre ukene har jeg kun gått opp 1 kg til 69.3. Det er jeg veldig fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...