Gå til innhold

Leverpostei kryper skamfull tilbake :)


Gjest Leverpostei:)
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Helga har vært litt tverr matmessig. Kroppen min tåler detsverre ikke noen utskeielser, og de har vært her både fredag og lørdag :( Idag skal vi i bursdagsselskap og det blir en stoor utfordring, men jeg kan ikke ha 3 dager på rad. Hjelp meg!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:rolleyes: hallo Leverpostei:) :rolleyes:

 

Håper at jeg kan slenge meg med på tråden din,ikke spesielt mye respons på min egen :blink:

Jeg har passert de femti,med som med alt,en gir ikke opp fordi om alderen setter en brems med sin forbrenning av for mange kilo. :P

Så jeg har kjent på følelsen å være litt slankere enn i dag,men bevares det er lenge siden :o

Jeg kan heller ikke spise mer enn 1300-1400kcal daglig,har prøvd med litt mer,men det fungerte ikke.

jeg har vekt i dag på 83,4kg.

Prøver å trene 3-4g i uka,litt diverse dvd-ellipse-rask gåtur.bruker pulsklokke.

God søndag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

:rolleyes:/> hallo Leverpostei:) :rolleyes:/>

 

Håper at jeg kan slenge meg med på tråden din,ikke spesielt mye respons på min egen :blink:/>

Jeg har passert de femti,med som med alt,en gir ikke opp fordi om alderen setter en brems med sin forbrenning av for mange kilo. :P/>

Så jeg har kjent på følelsen å være litt slankere enn i dag,men bevares det er lenge siden :o/>

Jeg kan heller ikke spise mer enn 1300-1400kcal daglig,har prøvd med litt mer,men det fungerte ikke.

jeg har vekt i dag på 83,4kg.

Prøver å trene 3-4g i uka,litt diverse dvd-ellipse-rask gåtur.bruker pulsklokke.

God søndag. :P/>

 

Hei Bessa :D Sleng deg med. Du har jo vært kjempeflink.

Forsøker også å trene 3-4 ganger i uka. Mye styrke, samt cardio.

Idag har jeg løpt i en 1/2 time og tok litt styrke etterpå.

var i bursdag idag og det gikk kjempeflink. Tok meg 2 små rundstykker, ingen kake(klapper meg selv på ryggen :) Nå skal vi videre på besøk, å vi tar da sykkeln fat.

God søndag til deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei igjen!

 

Hvordan går det å ligge på 1400 kcal nå da?

 

Jeg ligger mellom 11-1400. Har gjort det siden påske. Har ikke gått ned et eneste gram de siste to ukene, så nå begynner det å slite på motivasjonen kan du si.. Føler ikke det er verdt det lenger.. :)

 

Leste en artikkel om at sparebluss/sparemodus bare var tull, men ikke vet jeg! De sier så mye rart disse forskerne :)

 

Mulig jeg må trene mer, får prøve det denne uka og se hvordan det går.. Ser liksom ikke for meg at jeg skal gå ned mer ved å ligge på 1600 kcal :P Men hvem vet...

 

Håper det går bra med deg iallefall! Når har du veiedag?

Høres ut som du er flink til å trene, det er kjempe bra!

Og du var i selskap uten å ta kake, enda bedre! :D Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei igjen!

 

Hvordan går det å ligge på 1400 kcal nå da?

 

Jeg ligger mellom 11-1400. Har gjort det siden påske. Har ikke gått ned et eneste gram de siste to ukene, så nå begynner det å slite på motivasjonen kan du si.. Føler ikke det er verdt det lenger.. :)/>

 

Leste en artikkel om at sparebluss/sparemodus bare var tull, men ikke vet jeg! De sier så mye rart disse forskerne :)/>

 

Mulig jeg må trene mer, får prøve det denne uka og se hvordan det går.. Ser liksom ikke for meg at jeg skal gå ned mer ved å ligge på 1600 kcal :P/> Men hvem vet...

 

Håper det går bra med deg iallefall! Når har du veiedag?

 

Høres ut som du er flink til å trene, det er kjempe bra!

Og du var i selskap uten å ta kake, enda bedre! :D/> Stå på videre!

Etter mye vingling så er det blitt til at jeg veier på torsdager. Er nok ikke noe mye vektnedgang her i gprden nei, kanskje ett par hundre gram. Blir litt frustrert, men cm forsvinner da.

 

Trener en del, og er litt vinklepetter i forhold til kcal inntak. Skal jeg opp eller ned? Har bestemt meg for ei uke til på 1400kcal, der jeg veier maten nøye. Ellers så må jeg gjøre noen andre grep. det må da løsne for oss to snart også :D Kjenner jeg blir litt oppgidd ja :/

 

Joda jeg er fornøyd med treninga for tiden. Håper motivasjonen holder. Jeg vet av erfaring at jeg er en periodetrener, så vi får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Fornøyd med meg selv idag. 1 times intensiv sykkling,samt styrketrening etterpå. Maten ente på 1600 kcal,men jeg var så tom etter treninga at jeg bare måtte ha påfyll. over 5 tp idag da, storfornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Har startet dagen med en god frokost. Satser på å holde til lunsj nå :D Har satt opp maten for i hele dag og satser på å følge denne. Har 200 kcal tilgode, i tilfelle jeg blir sulten til kvelden, eller evt ett ekstramåltid.

 

Idag satser jeg på styrketrening samt en kort joggetur. Det regner fælt her, håper det har gitt seg til jeg er ferdig på jobb.

Under styrketreninga idag blir det fokus på lår, rumpe, rygg og mage. Igår trente jeg armer, bryst og mage.

Dersom noen har tips til hjemmetrening for lår og rumpe, tar jeg gjerne imot tips. Har manualer som jeg bruker,samt slynge. Manualene blir fort for lette til lårmusklene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Det er jo kjempe bra at det forsvinner cm da! Ikke alltid man skal stole på vekta! ;)

 

Høres ut som du gjør det bra, og er flink til å trene! :)

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Jogging og styrketrening idag. 9 trimpoeng hitill i uka :)/> Rakk ikke magen. Så det ble bare lårtrening, samt jogging idag.

Treningsfri dag imorgen, for da er det kjøring hit og dit med barna. Mulig jeg får trena magen, som jeg gikk glipp av idag :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ingen vektnedgang denne uka heller, ARGH!!!!Mage -1,5 cm og rumpe -1 cm. Thats it!!! Hva skal jeg gjøre da, får forsøke å gå opp på 1600 kcal likevell, trener jo en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

1455kcal idag, jevnt fordelt i forhold til proteiner, karbohydrater og fett *stolt*

Ble en helt treningsfri dag idag. Har fått kortisonsprøyte i låret, som har vært vondt lenge. Og kjenner det er lurt å ta en rolig dag, selv om jeg har veldig lyst til å trene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Tok ei ny regning på kcl behovet mitt. Å på grunn av aktivitetsnivået mitt skal jeg ligge på01900 kcal!!!Hjelpes meg. Synes d høres ut som veldig mye. Men 1600 må jeg vel opp på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Ingen vektnedgang denne uka heller, ARGH!!!!Mage -1,5 cm og rumpe -1 cm. Thats it!!! Hva skal jeg gjøre da, får forsøke å gå opp på 1600 kcal likevell, trener jo en del.

 

 

Ja, du får prøve å øke på med litt kcal, 1600 et par uker, og se hvordan det går :)

 

Og ikke glem, -1.5 cm rundt magen på en uke er kjempe bra! Og muskler veier mer enn fett (slikt som du trener!). Stå på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ja tror nok at den mengde med styrketrening som jeg driver med, utgjør at vekta går saktere ned, har opplevd det tildigere, men er så lei og irritert nå. Må kanskje øke på med mere kardio. Hadde en storsmell med nøtter igår fordi jeg begynner å få en litt gi f... holdning. Bare å ta seg sammen.

 

Har foresten fått en ny favoritt. Tortillapizza. Ser at jeg behøver ikke så mye fyll før den smaker godt, og da kan den benyttes både til lunsj og middag. Samtidig har jeg blitt veldig glad i proteinshakene mine :)/>/>

 

 

Idag blir det fest med vodka og det som hører till. Har lagt inn 5 enheter, og har tenkt og holde meg til det, samt drikke mye vann!!!!

Da blir dagen imorgen så mye bedre. Nå er det sjelden jeg er på fest, så denne ene gangen får jeg unne meg.

 

Nå blir det trening før morroa starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ingen hamburger etter bytur inatt. Jeeeiii :) Spiste en pizzatortilla da jeg kom hjem istedet. Men veldig sliten idag, er vel for gammal for dette. Spørs om trimturen utgår idag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei

 

Kjente igjen nicket ditt, pleide å lese en tråd du hadde sist. Ser at vi har ganske lik vekt osv også. Jeg begynte å skjerpe meg igjen i går, veier 79,7. Gleder meg veldig til å merke litt fremgang.

 

Du har vært kjempeflink da, selv om du syns det går tregt på vekta. Med all treningen kan det jo hende du går opp i muskelmasse som veier mer enn fett. Og det er jo målebåndet som er viktigst, det er jo det som avgjør hva du ser i speilet og hvordan klærne sitter. Men jeg må si du spiser mye mindre enn meg. Jeg gikk ned 17 kg på 9 mnd etter at jeg fikk mitt første barn, og da veide jeg 80-70 kg og spiste ca 1900 kcal per dag. Riktignok ammet jeg da. Utenom amming ligger jeg på ca 1600 kcal. Hvis jeg spiser mindre enn det, stopper vekta opp. Særlig med tanke på treningen er det jo viktig å få i seg nok. Men folk er jo forskjellige da, du må jo gjøre det som funker for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei

 

Kjente igjen nicket ditt, pleide å lese en tråd du hadde sist. Ser at vi har ganske lik vekt osv også. Jeg begynte å skjerpe meg igjen i går, veier 79,7. Gleder meg veldig til å merke litt fremgang.

 

Du har vært kjempeflink da, selv om du syns det går tregt på vekta. Med all treningen kan det jo hende du går opp i muskelmasse som veier mer enn fett. Og det er jo målebåndet som er viktigst, det er jo det som avgjør hva du ser i speilet og hvordan klærne sitter. Men jeg må si du spiser mye mindre enn meg. Jeg gikk ned 17 kg på 9 mnd etter at jeg fikk mitt første barn, og da veide jeg 80-70 kg og spiste ca 1900 kcal per dag. Riktignok ammet jeg da. Utenom amming ligger jeg på ca 1600 kcal. Hvis jeg spiser mindre enn det, stopper vekta opp. Særlig med tanke på treningen er det jo viktig å få i seg nok. Men folk er jo forskjellige da, du må jo gjøre det som funker for deg :)/>/>

Hei, så hyggelig at du husker meg :)/>

 

Joda tror nok jeg spiser for lite, derfor har jeg nå økt opp. Håper det hjelper :)/>

Jeg merker stor forandring på kroppen, det er sant. Jeg tok bilde av meg da jeg startet, og har nå tatt ett nytt bilde,og jeg ser stor forskjell :)/> Men tenkt den forskjellen det hadde vært om kg hadde forsvunnet også.

 

Mulig jeg blir utolmodig fordi det gikk så radig sist. Men uansett, kg skal bort :D/>

 

Vi er ganske like i vekt, så skal bli morro å følge hverandre. Skal titte innom deg :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

77,8kg idag, ned 0,4kg. Jipppi!!!! Ja jeg jubler for 0,4 kg, for det er nedgang og ikke stillestans :D/> :D/>

 

Mål:

Mage: 89, -1cm

Bryst:93cm, 0cm

overarm: 27cm, - 2cm

hals:31cm, 0cm

Hofte:98cm, -1cm

Lår.62 cm, 0cm

Rumpe:103, -1cm

 

Denne uka: -5 cm, tilsammen 44,5cm mindre :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

77,8kg idag, ned 0,4kg. Jipppi!!!! Ja jeg jubler for 0,4 kg, for det er nedgang og ikke stillestans :D/>/> :D/>/>

 

Mål:

Mage: 89, -1cm

Bryst:93cm, 0cm

overarm: 27cm, - 2cm

hals:31cm, 0cm

Hofte:98cm, -1cm

Lår.62 cm, 0cm

Rumpe:103, -1cm

 

Denne uka: -5 cm, tilsammen 44,5cm mindre :D/>/>

 

BRA leverpostei!! :D Det var hyggelig at vekta di er på ned!! Stå på videre!! Og helledussen, 44 cm er jo kjempe bra! Nesten en halvmeter jo!! :D

 

Ha en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

BRA leverpostei!! :D/> Det var hyggelig at vekta di er på ned!! Stå på videre!! Og helledussen, 44 cm er jo kjempe bra! Nesten en halvmeter jo!! :D/>

 

Ha en flott helg!!

 

Tak,takk, ja dette var herlig. Hatt stillestans lenge :D

 

Du har jo snart nådd 10 kg, wow, det er kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Har hatt en crappy helg, med alt for mye mat :P

Prøver å kompensere med en ordentlig joggetur fra morgene av etterfulgt med mager kesam og mager cottage cheese til frokost, samt en protein shake. Nam,nam :) Godt når man egentlig ikke har lyst på frokost :)

 

har fått tredemølla i hus, såå nå er det bare å løpe, ingen unnskyldning. Har ikke prøvd den enda. det var så fint vær ute idag, så da måtte jeg løpe ute. Får prøve den ut i kveld, før styrketreninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da har jeg prøvd tredemølla og den var helt grei :) 30 min intensiv jogging idag. Snedig, siden jeg er gresenke fortiden, og hjemme alene med barna. Nå kain jeg jogge uansett, hærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Veiedag, vekt ned 0,som vanlig,grr, glad jeg måler meg ellers så hadde jeg mistet motivasjonen for lenge siden. Ikke det at cm er noe å skryte av denne uka heller,men kan ikke forvente det hver gang. Gir ikke opp!!!!!

 

Mage: 88, -1cm

Bryst:93cm, 0cm

overarm: 27cm, 0cm

hals:31cm, 0cm

Hofte:98cm, 0cm

Lår.62 cm, 0cm

Rumpe:103, 0 cm

 

1cm borte denne uka, tilsammen 45,5 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Komfirmasjon i helga, og jeg har tatt fram bunaden. Den som er det store symbolet på vekta mi. Den ble sydd inn for mange år siden, og jeg skal aldri sy den ut igjen. Joda den passa, men tro meg, jeg kan ikke spise noen ting verken i konfimasjon og 17.mai, for gud bedre den satt :D Men fint det å kjenne det på klærne at jeg ikke bør ta den kaka :D Så noe positivt er det no i alle fulle fall.

 

Burde egentlig ha nådd delmålet mitt nå på 70 kg og jeg er laaaant unna. Frustrerende, men en dag må da kroppen gi slipp på kg.

Vet at forrige helg ødla for meg, jeg tåler ingen utskeielser i hele tatt.Dette må jeg da snart lære :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...