Gå til innhold

Noen som vil ta følge med meg?


Gjest Flutili
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Flutili

Jeg er 29 år. Er 160 høy og veier 80kg.

Meldte meg inn her i dag....

Jeg tenkte jeg ville ned til 64 kg (det skal vist være min idealvekt i følge noen målinger på et treningssenter for ei tid tilbake)

 

Har 3 barn, med første barnet gikk jeg opp 10kg og var nede igjen etter ei uke. Med barn nr 2 gikk jeg opp 15 kg....og slanket bort 30 kg på 1 år etter fødsel.

Men med nr 3 gikk jeg opp 25kg...Har gått ned 10kg,(på 8 mnd) og har en del kg igjen som skal av, men denne gangen føler jeg veien er MYE tyngre, har ikke motivasjon og sprekker lett...veldig svak for sjokolade, chips og smågodt....

 

Noen som vil slå følge med meg, så vi kan motivere hverandre, og sparke hverandre bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Jeg er 29 år. Er 160 høy og veier 80kg.

Meldte meg inn her i dag....

Jeg tenkte jeg ville ned til 64 kg (det skal vist være min idealvekt i følge noen målinger på et treningssenter for ei tid tilbake)

 

Har 3 barn, med første barnet gikk jeg opp 10kg og var nede igjen etter ei uke. Med barn nr 2 gikk jeg opp 15 kg....og slanket bort 30 kg på 1 år etter fødsel.

Men med nr 3 gikk jeg opp 25kg...Har gått ned 10kg,(på 8 mnd) og har en del kg igjen som skal av, men denne gangen føler jeg veien er MYE tyngre, har ikke motivasjon og sprekker lett...veldig svak for sjokolade, chips og smågodt....

 

Noen som vil slå følge med meg, så vi kan motivere hverandre, og sparke hverandre bak...

 

 

 

Hei. Ja, vi kan godt slå følge. Er innom ein annen tråd også, men kan godt vere med her og.

 

Eg har fire barn, og har vore jojoslanker i mange år. Etter fødselane, har eg hatt god nytte av amming, og har gått ned uten hjelp av slanking. Men når babyen begynner å ete sjølv, har eg gått litt etter litt. Var med på grete roede-kurs for 7-8 år sidan, og gjekk ned 14 kg. Då var eg 78 kg, og gjekk rett inn i 38/40 størrelser i kle. Eg var stolt og fin :)

 

Har no nådd 90+ og begynde på reisen til eit nytt og betre liv for vel ei veke sida, vegedag torsdag, hadde då gått ned 0,7 kg og gått ned 4 cm rundt midja. :D So no er eg godt i gang, dette skal eg klare!!

Har som mål ned 10 innen 3 mnd, altså rundt 6.juli.....

Kanskje vel optimistisk, men syns det er greit å ha en dato - då må eg ta tak og ikkje sluntre unna. Eg er ny på forumet, og satsar på at drahjelpa her skal hjelpe å pushe meg.

 

Mali

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er 29 år. Er 160 høy og veier 80kg.

Meldte meg inn her i dag....

Jeg tenkte jeg ville ned til 64 kg (det skal vist være min idealvekt i følge noen målinger på et treningssenter for ei tid tilbake)

 

Har 3 barn, med første barnet gikk jeg opp 10kg og var nede igjen etter ei uke. Med barn nr 2 gikk jeg opp 15 kg....og slanket bort 30 kg på 1 år etter fødsel.

Men med nr 3 gikk jeg opp 25kg...Har gått ned 10kg,(på 8 mnd) og har en del kg igjen som skal av, men denne gangen føler jeg veien er MYE tyngre, har ikke motivasjon og sprekker lett...veldig svak for sjokolade, chips og smågodt....

 

Noen som vil slå følge med meg, så vi kan motivere hverandre, og sparke hverandre bak...

 

Hei!

Jeg vil gjerne ta følge med deg! :)

Jeg er 163 høy og hadde en startvekt på 78 kilo da jeg begynte på kurs i januar. Siden da har jeg tatt av nesten sju kilo, men har fortsatt en stund igjen før jeg virkelig kan glede meg til å vise meg frem i bikini. :) Går nå på det tredje kurset på rad og etter sommeren vil jeg fortsette da jeg ser at det funker. :)

 

Jeg er som deg veldig glad i godteri og potetgull, men brus er jeg også fryktelig svak for.

 

Har ikke brukt forumet før nå, så du bør nok være litt tålmodig mens jeg lærer meg dette. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maluso

Hei. Jeg vil gjerne følge deg. Jeg er 28 år og er 159 høy ( lav?:)/>). Jeg har stort sett slitt med vekta siden begynnelsen av 20 årene. Jeg fikk nok da vekta visste sjokkerende 97 kg etter andre fødsel. Jeg valgte å endre kostholdet i oktober 2012. Forrige mandag veide jeg 80,3. Jeg vil ned til 60 og vil bruke lang tid for at hodet skal være med og for at det er endring for resten av livet.

 

Mitt hovedfokus er kosthold, men prøver å få til minst 7 trimpoeng i uka. Pluss at jeg vil være generelt mer aktiv i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil også gjerne være med her. :)/>

 

Veide 76,4 da jeg startet 22. juni, og har veiedag på onsdager.

 

Har gått på kurs før, men denne gangen satser jeg på å klare det selv. Er ikke første gang jeg går ned, men utfordringen min er å holde meg der jeg vil når jeg har nådd målet.

 

Jeg prøver å få i meg 1300-1600 kcal pr dag, og har som mål å gå/jogge 3 x pr uke. Følger et joggeprogram for å bli bedre form. Tror aldri jeg har vært så ute av form som nå. Men merker at det virker faktisk.

 

Målet mitt vet jeg ikke helt hva er, men jeg har tidligere kommet til 67 uten problemer. Har nok lyst til å gå litt mer ned enn det, men ikke hvis det betyr at jeg må leve helt uten utskeielser resten av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...