Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. juli!


Anbefalte innlegg

Det hadde vært kjekt med litt ekstra motivasjon nå i måneden som kommer, bli med på å registrere vekt i begynnelsen og slutten av juni måned - enten du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

(Ideen (og deler av teksten) er lånt fra Bijou mfl sine tråder i fjor - det så ut til å virke for dem! Takk for inspirasjonen, Bijou! :P/>/>/>/>/> )

 

Du som vil være med melder bare inn din startvekt i morgen eller når du veier deg i begynnelsen av juni, gjerne også ukentlig underveis og sluttvekt 30. juni/1. juli (eller deromkring), så kan jeg samle alt som innrapporteres i egen liste og holde den oppdatert underveis.

 

Bli med, da vel! :D/>/>/>/>/>/>/>

 

Min startvekt (i dag): 95,2kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Sabine

Jeg vil gjerne være med! :) Har veiedag på søndager. Får ikke veid meg akkurat den 1. juli da, siden jeg er på ferie da, men får innrapportere vekta noen dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du vil være med, Sabine! :)

 

Noen dager før eller noen dager etter fungerer sikkert like bra når det gjelder sluttvekt - den kan uansett brukes som utgangspunkt hvis vi føler for en ny runde når vi kommer til juli!

 

Skriv inn resultatet ditt i morgen, så er lista vår i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, cockerella! Velkommen til deg også :)/>

 

Oversikt (så langt :)/>) per 1. juni:

 

Sabine (vekt kommer søndag)

cockerella 83,2

Juni72 94,7

 

 

 

Det er plass til alle som vil - bare å slenge seg med!

 

Nyter en enkel frokost utendørs, blå himmel, hvite skydotter, forfriskende vindpust og fuglesang - ellers helt stille og rolig - deilig med sommerfølelse!

 

Ha en fantastisk lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, Sabine! Da har vi utgangspunktet for alle tre - spennende å se hva vi får til denne måneden og ikke minst resultatet ved månedsslutt!

 

Meld gjerne inn ukesveiing underveis, jenter (Eller alt annet som hjelper for motivasjonen ;)/> )

 

Oversikten:

 

Sabine 75,9

cockerella 83,2

Juni72 94,7

 

 

Måneden er ennå ung :)/> , vi har plass til alle som vil ha en ekstra motivasjonsfaktor for å holde fokus sammen med oss! Bli med, da vel!

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei:) vil gjerne bli med jeg også, Jeg veier meg på mandager. Så setter inn vekt i morgen.

Mange utfordringer på sommeren, så kjekt med en ekstra motivasjonstråd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir med! Startet på kurs i mars og er nå på kurs nr 2, trenger litt ekstra nå for å holde oppe motivasjonen. Veier meg på mandager, så legger inn vekt i morgen :) Veide 71,4 forrige mandag.

Ønsker alle en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende! Velkommen til dere begge, littslankere36 og Lova :)/>

 

Oversikten:

 

Lova 71,4 (vekt kommer mandag)

littslankere36 (vekt kommer mandag)

Sabine 75,9

cockerella 83,2

Juni72 94,7

 

Motivasjonen har i alle fall virket på meg, det ble gåtur i dag også, skikkelig bonusrunde (TV'n lokket faretruende, da var det bare å snøre på seg joggeskoa!) :)/>

 

 

 

Juni er såvidt i gang, bare å bli med hvis det er flere som vil ha vekk seks smørpakker fra hofter, lår, mage, underarmer og alle andre steder de har satt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Jeg vil også gjerne være med! :)

 

Veier meg på tirsdager, håper det er tidsnok?

 

Litt om meg: 167 cm og ca 75,5 kg nå. Var nede i 73,6 i mars, men så ble jeg syk, og der røyk vektnedgangen. Håper på minus tre kg i løpet av juni og juli (det går sakte her i gården), men synes det er fint om jeg kan få bli med på denne tråden uansett. Fint med litt ekstra push, selv om 3 kg på en måned er veeeldig mye for meg. :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Jeg vil også gjerne være med! :)/>/>

 

Veier meg på tirsdager, håper det er tidsnok?

 

Litt om meg: 167 cm og ca 75,5 kg nå. Var nede i 73,6 i mars, men så ble jeg syk, og der røyk vektnedgangen. Håper på minus tre kg i løpet av juni og juli (det går sakte her i gården), men synes det er fint om jeg kan få bli med på denne tråden uansett. Fint med litt ekstra push, selv om 3 kg på en måned er veeeldig mye for meg. :)/>/>

 

Klem!

 

Velkommen, 123To!

Bare å melde inn din juni-startvekt på tirsdag, så velger du selv om du vil oppdatere underveis på tirsdager eller vente til 30.juni med månedsresultatet, helt opp til deg :)/> Hyggelig at du vil være med!

 

Du er ikke alene om å oppleve oppgang, nei. Kan ikke skylde på annet enn meg selv og at jeg droppet fullstendig ut av GR-modus og så satte på skylapper, "vips!" halvannet år senere; opp 17kg :blink:/> Er 172 høy og en litt utflytende timeglassfigur, kan man kanskje si.

 

Ta med erfaringene videre, og ikke gi deg denne gangen! Om det tar lang tid eller kort tid å gå ned i vekt, samma det så lenge det går riktig vei - nedover. Den innstillingen har jeg tviholdt på nå - er 4 kg lettere enn da jeg begynte (igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere vi er sammen (om å dra lasset), jo slankere vi blir! :)/>/> (Mel: Jo flere vi er sammen...) :P/>

 

Oversikten:

 

123To 75,5 (vekt kommer tirsdag)

Lova 71,4 (vekt kommer mandag)

littslankere36 (vekt kommer mandag)

Sabine 75,9

cockerella 83,2

Juni72 94,7

 

Der kom sola også, skinner på flinke jenter! Heia oss :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Ser fram til morgendagen , og er spent på hva vekta vil vise. Håper på litt nedgang. Blir sikkert ikke så mye, både siden jeg meldte vekt midt i uka og sidenman jo faktisk aldri kan vite helt sikkert... Jeg har fulgt matplanen min hele uka, men hadde en planlagt vinutskeielse i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ean030

Heisann!

 

Jeg vil gjerne være med jeg også! Veier meg på søndager, i dag veide jeg 96kg. På tide å ta i et tak tenkte jeg, så da har jeg logget meg inn her for første gang på over et år. Men denne gangen skal det gå. Det hjelper nok å forplikte seg med noen andre :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til morgendagen , og er spent på hva vekta vil vise. Håper på litt nedgang. Blir sikkert ikke så mye, både siden jeg meldte vekt midt i uka og sidenman jo faktisk aldri kan vite helt sikkert... Jeg har fulgt matplanen min hele uka, men hadde en planlagt vinutskeielse i går.

 

Det går i bølgedaler selv om man er flink, cockerella. Derfor er det så fint å se helheten over flere uker, som nå! Over såpass lang tid må jo effekten av kloke valg i matveien eller økt mengde aktivitet vise seg :) De to siste dagene har jeg gått opp 400g, men jeg har også gått to lange/raske turer..."premien" får jeg vel se først om enda et par dager, kanskje? Har fast offisiell veiedag onsdager, mulig jeg legger inn den!

Krysser fingrene for deg og heier videre - fortsett å være flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg vil gjerne være med jeg også! Veier meg på søndager, i dag veide jeg 96kg. På tide å ta i et tak tenkte jeg, så da har jeg logget meg inn her for første gang på over et år. Men denne gangen skal det gå. Det hjelper nok å forplikte seg med noen andre :)/>/>

 

Så moro at du vil være med, ean030! Velkommen :)

Gratulerer også med å ha kommet tilbake til GR - for meg har det vært en seier i seg selv etter halvannet år "på egenhånd" (+17kg grrrr :angry: Men den lærdommen tar jeg med meg videre og denne gangen gir jeg meg ikke - forplikter meg overfor meg selv, sammen med alle andre her inne :)

 

Ny oversikt kommer straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått med enda en på laget, hurra :)/>/> Motivasjonen er på topp for juni (og det trengs, for i dag hadde jeg ikke planlagt like godt som forrige uke, skjerpings!)

 

Oversikten:

 

ean030 96,0 (veiedag søndag)

123To 75,5 (vekt kommer tirsdag)

Lova 71,4 (vekt kommer mandag)

littslankere36 92,1 (veiedag mandag)

Sabine 75,9 (veiedag søndag)

cockerella 83,2 (veiedag mandag)

Juni72 94,7 (veiedag onsdag)

 

Ha en strålende første dag av en bra uke med gode valg, alle sammen!

 

Har du lyst til å være med oss på veien? Hiv deg med! :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Heisann og god morgen!

Jeg vil også gjerne være med, har gått fra 99 til 71 og liggi stabilt i et halvt år.

Men etter at jeg røk leggmuskelen for noen uker siden har jeg "fyki" opp til 73,5 kg igjen.

Og det er ikke der jeg vil være.

Slenger meg på da jeg trenger ekstra motivasjon, for hos meg er det sånn; lett på, blodslit å få av.....

 

Veier meg mandager!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kokka01

hei alle sammen! Her må jeg slenge meg med!:)

 

Har veiedag i dag, og vekten viste litt nedgang fra forje uke! jippi! Jeg er nå på 73,4 og er 3,5kg fra delmål nr 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, hyggelig - velkommen til dere, Missoki og kokka01 :)

 

Tallene tikker inn, moro å få oppdatert enda litt mer, her er'n igjen;

 

Oversikten:

 

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 (veiedag mandag)

ean030 96,0 (veiedag søndag)

123To 75,5 (vekt kommer tirsdag)

Lova 71,4 (vekt kommer mandag)

littslankere36 92,1 (veiedag mandag)

Sabine 75,9 (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 (-0,9kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 (veiedag onsdag)

 

Gratulerer med nedgang, cockerella! Det samme til deg, kokka01 :)

 

Og Wow B) til deg, Missoki, for en flott nedgang du har hatt og ikke minst (og viktigst), holdt deg stabil etterpå!

 

Nå mangler vi bare noen som har veiedag torsdag, fredag og lørdag - så dekker vi hele uka sammen :lol:

 

Ha en fin mandagskveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,9 kg viste vekta i dag :) Gleder meg over det, tar det uansett som det kommer. Skal på seminar torsdag til fredag, det blir ukas utfordring. Må planlegge godt slik at jeg holder måltidsklokka og får til litt aktivitet de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...