Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. juli!


Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Klee

Da er jeg hjemme etter tre dager reise med jobben.... Hotellfrokost, ingen treningsmuligheter, middag ute, noe godt i glasset..... Huff og huff, og ingen måte å veie på. Jeg har bare måttet ta all maten på øyemål, skrive ned circatallene mine, og så har jeg logga dem inn nå når jeg kom hjem.

 

...og da ser jeg jo at det ligger noe over det kaloriinntaket jeg har fått anbefalt fra sida her :-S

 

Vel vel, IDAG er det tilbake til normalen - dvs, trening og innenfor kalorigrensa. Reiser er det ikke så mye å gjøre med, det skjer innimellom - det viktigste er måtehold når man er ute på tur, ikke ta helt av bare fordi kjøkkenvekta står igjen hjemme. Og selv om jeg var over, synes jeg at jeg gjorde en god jobb, tross alt.

 

Jeg skal IKKE veie meg før mandag, da, så hvis jobbreisen slo heldig ut, har jeg idag og imorgen til å rette det opp igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Leverpostei:)

Frøken Klee: Målet vårt er nok(tror jeg) at vi skal greie å gjøre akkurat som du, å ha fokus når man er ute å reiser, slik at det ikke blir for ille. Synes du har vært kjempeflink jeg. Det ER vanskelig å regne kalorier på øyemål. Enten spiser en alt for lite ellers så blir det for mye. Stå på videre, skal se det har gått kjempebra til mandag :D

 

Juni72: Stillestand er absolutt bedre enn oppgang. Har egentlig begynt å bli vant til min sakte nedgang og trøster meg med det at det går no nedover :P Selv om jeg selvfølgelig skulle ønsket at det hadde forsvunnet ett kg i uken. Må vel bare innse at bikinikroppen ikke vil være her denne sommeren.

 

Men selv om vi har mange platåer du og jeg, så gir vi ikke opp. For dette skal vi greie!!!!!! Trøsta mi er at kanskje holder jeg meg nede denne gangen, nå når det går så sakte. Har tross alt slanket meg raskt før, og jeg endte jo tilbake inn her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta 73,6, dvs. ned 0,9. Jeg lurer på om en del av det må være vann, men det vil vel tiden vise.

 

For meg er det som har fungert å spise veldig mye grønnsaker. Vanligvis er fem om dagen aldri et problem, men i tillegg til det jeg får i meg til vanlig, spiser jeg nå hver dag 300-400 g mer rå grønnsaker. Det har få kalorier, men gir god metthetsfølelse, og slik har jeg klart å spise mindre brødmat til frokost, lunsj og kvelds. Jeg er veldig glad i ost, og spiser fremdeles litt gode oster, men har byttet ut en del av de fete ostene med smakfulle kremoster (Philadelphia har mange som har ca. 10% fett). Når det gjelder middagen, har vi spist ganske like middager som før, men jeg er bevisst på å bruke mindre olje og annet fett, og jeg forsøker å ta litt mindre pasta/ris/poteter/brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil1402

Hvorfor jeg gikk ned første uken er vel fordi man mister en del vann med en gang. Jeg trengte også et strengt regime for å komme i gang og lå på ca 800-1000 kalorier. Jeg begynte med nutrilett shakes og barer og noka grønnsaksgryte. Kjempe kjedelig, men jeg har kommet i gang og det var det som var meningen:-) Nå har jeg begynt å spise normal mat, men jeg tenker på hva jeg spiser. Det har egentlig ikke vært noe galt med kostholdet mitt, men jeg har spist mye godterier. Jeg har vært ganske syk de siste årene og har enten syntes synd på meg selv og gitt meg lov til å spise godt eller så har jeg ikke orket å lage mat og spist godt/is i stede.

Jeg vil tro at jeg ikke har gått ned så mye til i morgen, men hvis jeg ligger på ca samme så er jeg fornøyd:-) Jeg har trent og gått mye tur denne uken så jeg er fornøyd uansett:-) jeg har begynt på en ny medisin som gjør at jeg får sykt mye mer energi. Før så ble jeg utslitt av en 15 min rolig tur med hunden og i går løp jeg igjennom skogen fra foreldrene mine og det tok 40 min:-) Det føles fantastisk

Lykke til alle som har veiedag i morgen, det blir spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Klee: Målet vårt er nok(tror jeg) at vi skal greie å gjøre akkurat som du, å ha fokus når man er ute å reiser, slik at det ikke blir for ille. Synes du har vært kjempeflink jeg. Det ER vanskelig å regne kalorier på øyemål. Enten spiser en alt for lite ellers så blir det for mye. Stå på videre, skal se det har gått kjempebra til mandag :D/>

 

Juni72: Stillestand er absolutt bedre enn oppgang. Har egentlig begynt å bli vant til min sakte nedgang og trøster meg med det at det går no nedover :P/> Selv om jeg selvfølgelig skulle ønsket at det hadde forsvunnet ett kg i uken. Må vel bare innse at bikinikroppen ikke vil være her denne sommeren.

 

Men selv om vi har mange platåer du og jeg, så gir vi ikke opp. For dette skal vi greie!!!!!! Trøsta mi er at kanskje holder jeg meg nede denne gangen, nå når det går så sakte. Har tross alt slanket meg raskt før, og jeg endte jo tilbake inn her :D/>

 

Er så enig med deg her, Leverpostei:) - Frøken Klee, du har gjennomført jobbreisen din med suksess! Det må være det beste å holde på fokuset og bruke øyemålet best mulig på tur, og ikke minst fortsette med de gode vanene med én gang man kommer hjem igjen. Jeg skal ta med meg ditt eksempel når jeg snart skal på en ukes ferie. Joggeskoa skal med, i tillegg skal jeg google litt næringsinnhold i typiske middagsretter for å se om det er noen valg som er bedre enn andre, om mulig :) Knekkebrød og tubeost blir med i kofferten - da har jeg mellommåltid/kvelds hvis det trengs.

 

Jeg er tilhenger av å gå sakte ned jeg også - den tiden det tar så lenge jeg vet at de aller fleste dagene mine er gode valg - neste års bikinisesong er et mer realistisk mål enn denne, så da stresser jeg ikke nå. Vil mye heller innarbeide gode, normale vaner som passer meg og min families hverdag - så blir det ingen brå overgang og nye rutiner når jeg en dag skal holde vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så motivert av å lese om alle gode, gjennomtenkte tanker, råd og tips, all positiv fremgang og viljestyrke :)/>

 

Gratulerer med vel gjennomført jobbreise, Frøken Klee! Gratulerer til Sabine med flott nedgang! Gratulerer til Smil1402 med økt energi og medisin som fungerer, så supert!

 

Her er vi alle igjen :)/>;

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 (-1,7kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 (-1,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 (+0,2kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 (-0,3kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 (-2,4) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 (-0,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 (-0,5kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 - 73,6 (-2,3) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 (-1,6kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 (0,8kg) (veiedag onsdag)

 

Vi er halvveis i juni, jenter, hold fokus og gi jernet! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Tusen takk for oppmuntrende ord, alle sammen!

 

Ja, det gikk tydeligvis greit med jobbreisa, og jeg tok noen harde treningstak i helga når jeg var hjemme igjen - alt i alt så fikk jeg veldig gode resultater, synes jeg!!!

 

Nå er vekta nemlig 76,4 kg. NED HELE 2,2 kg!!!!!!

 

Det er nok mye av det berømmelige "første uke på nytt regime" som spiller inn her, men det er helt i orden :D

 

Da gjelder det bare å kjøre på videre, på samme måte. Uten å havne så mye over denne gangen, har ingen jobbreiser denne uka ;)

 

Og skal klare 10 treningspoeng denne uka også!!!

 

Ha en fin dag, alle sammen, og tvi tvi til alle som måler idag!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beta027

God mandags morgen!

 

Idag veide jeg inn til 61,9 kg. Det er 1 kg ned sist uke og jeg er kjempefornøyd. Og jeg har kost meg litt i helgen! Litt øl og vin og litt potetgull. Men altså, mindre mengder enn tidligere. Og det funker:-) Gratulerer til alle flinkisene her inne som tar av uke etter uke. Vi klarer dette. Lykke til alle sammen kommende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil1402

Uff, jeg har gått opp 0,6 kg til 68,9. Ikke riktig vei akkurat, men det er bare å kjøre på videre:-) må heller tenke på at jeg har jo gått ned 1,1 kg tilsammen så det går jo riktig vei i lengden. Det er bare det at jeg er en sånn person som når jeg førs har bestemt meg for noe så burde det ha skjedd i går! Jeg har aldri slanket meg i mitt liv og jeg har jo forstått at sånn kan man ikke tenke i forhold til slanking:-) Jeg er også litt for glad i Nutrilett sin karamell bar og når jeg ikke spiser noe annet søtt så har det blitt litt for mange sånne i det siste. Selv om jeg har ligget på ca 1500 kalorier. Skjerpings!!!!

Så flinke dere andre har vært:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen og vekta viser en gledelig nedgang på 0,5 kg til 81,1 kg. :)/>/> Har egentlig ikke gjort noe annerledes enn før, men tror at jeg har likevel vært litt mer bevisst på hvor mye jeg spiser ved hvert måltid. Og så har jeg spist mindre godteri i løpet av uka.

Treninga har det ikke blitt noe av. Synes det er kjempevanskelig å komme i gang igjen. Noen som har tips hvordan en kan overbevise seg selv om at det er lurt å prøve trening igjen? Liker ikke treningssentre, så holder meg mest til å gå turer og sykle, men foreløpig bare i tankene :(/>/>

 

Lykke til med uka alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har gått opp 0,6 kg til 68,9. Ikke riktig vei akkurat, men det er bare å kjøre på videre:-) må heller tenke på at jeg har jo gått ned 1,1 kg tilsammen så det går jo riktig vei i lengden. Det er bare det at jeg er en sånn person som når jeg førs har bestemt meg for noe så burde det ha skjedd i går! Jeg har aldri slanket meg i mitt liv og jeg har jo forstått at sånn kan man ikke tenke i forhold til slanking:-) Jeg er også litt for glad i Nutrilett sin karamell bar og når jeg ikke spiser noe annet søtt så har det blitt litt for mange sånne i det siste. Selv om jeg har ligget på ca 1500 kalorier. Skjerpings!!!!

Så flinke dere andre har vært:-)

 

Noen uker er bare sånn og så lenge det går riktig vei, går det jo bra. Lykke til med ny uke og nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker er bare sånn og så lenge det går riktig vei, går det jo bra. Lykke til med ny uke og nye muligheter.

.

Noen nederlag kommer. Ha fokus på at i dag skal vi gjøre alt rett og at vi prøver det samme i morgen.

Min vekt viset 62,2, -1,5kg. VI klarer dette sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Grattis til alle med minus og dersom man har noe i pluss så tas det neste uke. Sunn vektnedgang og livsstilsendring er ikke en sprint, det er et maraton :)

 

For min egen del ble det en kilo ned denne uken og å jeg er i hundre over å se 71,2 kg på vekta! Endelig "normalvektig" igjen etter skadetogsyndssyndpåsegselvspiseraidet mitt.

 

Kjør på resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så mange flotte resultater på en mandag - en pangstart på uka, så bra!

Gratulerer alle sammen som har hatt nedgang, bare gjør det dere gjør videre, det fungerer åpenbart :) Blir skikkelig motivert, altså :)

 

Ingen grunn til å henge med hodet, Smil1402 - du tenker helt riktig; du har gått NED totalt sett! Og det er BRA! Hundregram svinger i hytt og gevær ettersom kroppen holder på vann og slikt - bare fortsett å holde fokus, belønningen kommer på sikt!

 

Her er mandagsoppdateringene så langt:

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 - 68,9 (-1,1kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 - 61,9 (-2,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 - 76,4 (-2,0kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 - 62,2 (-1,8kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 (-2,4) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 - 81,1 (-0,9kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 - 71,2 (-2,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 - 91,2 (-0,9kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 - 73,6 (-2,3) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 - 80,1 (-3,1kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 (0,8kg) (veiedag onsdag)

 

Sakte, men sikkert eller hu-hei-hvor-det-går; vi er alle forskjellige - men sammen drar vi (det stadig minkende :D) lasset!

 

Er skikkelig stolt av oss alle som holder fokus og deler alt av opp- og nedturer og gir masse støtte og motivasjon til hverandre!

 

Ha en fortsatt strålende mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har vært flinke og gått ned. :) Selv har jeg ikke så gode nyheter å komme med, opp til 71,0 kg. Hele 1,3 kg, er det mulig liksom... Grøss og gru. Har jobbet i helgen og har nok mye vann i kroppen. Men allikevel, dette var virkelig triste greier. Bare en ting å gjøre; brette opp armene og gjøre en bedre innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Her er det ikke særlig gode nyheter å melde om; opp 0,5 kg til 70,9 :o/>/>/

 

Jeg hadde bursdagsselskap på lørdag og jeg vet hva jeg har gjort; to kakestykker, et glass vin for mye og to boller samt at det ikke er blitt mer enn tre treninger denne uka (den siste var i går, kjempestøl i magen etter en ny styrketime). Så nå sitter jeg her, med kveldsmaten (ikke sjokolade :P/>/>/> ) og legger en slagplan for uka. Planen er å gjøre alt som har funket frem til nå; rutiner på maten og trening fire ganger i uka.

 

Gratulerer til alle med nedgang :)/>/>/>

 

Ønsker alle en flott GR-uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest if-only

Da var siste offisielle veiing på denne siden av sommeren over. Minus 1,9 :) = 83 kg

 

MEN

 

Det var på vekta til kurslederen, så...

Tror derfor jeg må gå ovet til vektmålingene om morgenen på min vekt

 

Tallenes tale blir da:

 

3. juni - 85,8

10. juni - 85,6

17. juni - 84,4

 

0,2 mindre enn hos Grete Roede, men, men de kommer kanskje neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Heisan Alle sammen :)

 

Jeg synes dere har vært flinke, vær stolte av dere selv og selv om det har blitt for mye mat av noen slag så var det da men ikke fortsett med det.

 

Jeg har slanket meg mange ganger. Og jeg har hatt mange unnskyldninger og komme med for hvorfor ting har gått som det har gått. Oppover, MEN denne gangen kjennes det annerledes. Denne gangen skal jeg klare det.

Jeg har lagd ett fordelskort der jeg har skrevet ned alle mine grunner for å gå ned i vekt. Hver dag leser jeg på kortet, dvs jeg har lagt det inn på Iphonen, og jeg blir minnet på å lese kortet 3 ganger til dagen.

Litt kognitiv terapi ;)

Jeg skriver opp alt jeg spiser, og går/sykler tur hver dag. Trening er ikke helt mi greie, men jeg har klart å trene nesten hver dag. Jeg sier til meg selv, hva er viktigst akkurat nå for å gå ned i vekt?

Vil du ned i vekt?

Ingen andre har bedt meg om å slanke meg, det er mitt valg, hva gjør jeg med deg og hvorfor?

Jeg ser dette forumet som en viktig støtte, er glad for å være med å heie dere og meg selv frem her. Noen dager er tyngre enn andre, men den dagen vi har nådd målet, kan vi takke oss selv for at vi gjorde det vi gjorde. Jeg gleder meg enormt til å handle nye klær. Jeg skal ned 20 kg til sammen. Jeg har snart gått ned 4 av dem :D Sammen er vi sterke, tenk positive tanker, spiser du en sjokolade en formiddag, ok så gjorde du det, men ikke spis mer av det den dagen. Jeg for min del har kuttet snopet helt ut, det er det enkleste for meg.

Jeg spiser bare 1200 kalorier hver dag, kan være det blir forlite i lengden, men nå prøver jeg det. Jeg spiser mye grønnsaker, frukt, yoghurt 0 prosent, spiser surdeg knekkebrød og variert middag. Jeg drikker kaffe og vann og koser meg med light brus. Ingen ganger før har jeg tatt av så mye på så kort tid som nå, men det har nok med balansen mellom aktivitet og matforbruk. Jeg tar og noen piller som heter Thermaloss. Vet ikke om de er med på å øke forbrenningen :) Jeg har og denne gangen for første gang i mitt liv tatt en skanning av kroppen og målt vitamin, mineral, fettprosent og etc. hos en personlig trener/ernæringsfysiolog. Jeg hadde 16 kg for mye fett på kroppen, og det ligger mest rundt magen.....DET skal bort. OK

Jeg og vi alle er i gang, noen skal ta av mange kg som meg, andre mindre. LYKKE TIL ALLE SAMMEN, OG HUSK VI GJØR DETTE FOR OSS SELV, ROS DEG SELV HVER DAG OG FLERE GANGER TIL DAGEN. Se deg selv i speilet minst 3 ganger til dagen og si til deg selv. Jeg er ei flott dame/jente/gutt/mann og dette klarer jeg. Er det en dag du sliter. Skriv det her så kan vi alle være med å motivere. Ta frem fordelskortet og les det, dersom du har skrevet ett da.(det er utrolig lurt og minne seg selv på hvorfor det er så viktig for deg å ta av)

Min bad day kommer helt sikker og. Jeg vet jeg blir sur og på vei til å gi opp når vekten begynner å stå stille. Godt dere er her da:)

Det var dagens oppmuntring fra meg.

 

STÅ PÅ SAMMEN ER VI STERKE :)

TAKK TIL DEG SOM OPPDATERER OSS ALLE SAMMEN. BRA JOBBA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Alle sammen :)/>

 

Jeg synes dere har vært flinke, vær stolte av dere selv og selv om det har blitt for mye mat av noen slag så var det da men ikke fortsett med det.

 

Jeg har slanket meg mange ganger. Og jeg har hatt mange unnskyldninger og komme med for hvorfor ting har gått som det har gått. Oppover, MEN denne gangen kjennes det annerledes. Denne gangen skal jeg klare det.

Jeg har lagd ett fordelskort der jeg har skrevet ned alle mine grunner for å gå ned i vekt. Hver dag leser jeg på kortet, dvs jeg har lagt det inn på Iphonen, og jeg blir minnet på å lese kortet 3 ganger til dagen.

Litt kognitiv terapi ;)/>

Jeg skriver opp alt jeg spiser, og går/sykler tur hver dag. Trening er ikke helt mi greie, men jeg har klart å trene nesten hver dag. Jeg sier til meg selv, hva er viktigst akkurat nå for å gå ned i vekt?

Vil du ned i vekt?

Ingen andre har bedt meg om å slanke meg, det er mitt valg, hva gjør jeg med deg og hvorfor?

Jeg ser dette forumet som en viktig støtte, er glad for å være med å heie dere og meg selv frem her. Noen dager er tyngre enn andre, men den dagen vi har nådd målet, kan vi takke oss selv for at vi gjorde det vi gjorde. Jeg gleder meg enormt til å handle nye klær. Jeg skal ned 20 kg til sammen. Jeg har snart gått ned 4 av dem :D/> Sammen er vi sterke, tenk positive tanker, spiser du en sjokolade en formiddag, ok så gjorde du det, men ikke spis mer av det den dagen. Jeg for min del har kuttet snopet helt ut, det er det enkleste for meg.

Jeg spiser bare 1200 kalorier hver dag, kan være det blir forlite i lengden, men nå prøver jeg det. Jeg spiser mye grønnsaker, frukt, yoghurt 0 prosent, spiser surdeg knekkebrød og variert middag. Jeg drikker kaffe og vann og koser meg med light brus. Ingen ganger før har jeg tatt av så mye på så kort tid som nå, men det har nok med balansen mellom aktivitet og matforbruk. Jeg tar og noen piller som heter Thermaloss. Vet ikke om de er med på å øke forbrenningen :)/> Jeg har og denne gangen for første gang i mitt liv tatt en skanning av kroppen og målt vitamin, mineral, fettprosent og etc. hos en personlig trener/ernæringsfysiolog. Jeg hadde 16 kg for mye fett på kroppen, og det ligger mest rundt magen.....DET skal bort. OK

Jeg og vi alle er i gang, noen skal ta av mange kg som meg, andre mindre. LYKKE TIL ALLE SAMMEN, OG HUSK VI GJØR DETTE FOR OSS SELV, ROS DEG SELV HVER DAG OG FLERE GANGER TIL DAGEN. Se deg selv i speilet minst 3 ganger til dagen og si til deg selv. Jeg er ei flott dame/jente/gutt/mann og dette klarer jeg. Er det en dag du sliter. Skriv det her så kan vi alle være med å motivere. Ta frem fordelskortet og les det, dersom du har skrevet ett da.(det er utrolig lurt og minne seg selv på hvorfor det er så viktig for deg å ta av)

Min bad day kommer helt sikker og. Jeg vet jeg blir sur og på vei til å gi opp når vekten begynner å stå stille. Godt dere er her da:)

Det var dagens oppmuntring fra meg.

 

STÅ PÅ SAMMEN ER VI STERKE :)/>

TAKK TIL DEG SOM OPPDATERER OSS ALLE SAMMEN. BRA JOBBA!!!!!

 

 

Ett motivasjonskort skal jeg også lage meg selv, for ett bra tips!!!!

Lykketil, har også gjort dette flere ganger, men dette var ett godt tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte ord fra deg, goassen, takk! Veldig bra tips med motivasjonskort - må få laget meg et sånt :)

 

Legger inn de siste oppdateringer, hold fokus, hold fokus, hold fokus!

 

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 - 68,9 (-1,1kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 - 61,9 (-2,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 - 71,0 (+1,3kg) (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 - 76,4 (-2,0kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 - 62,2 (-1,8kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 (-2,4) (veiedag fredag)

if-only 85,8 - 85,6 - 84,4 (-1,4kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 - 81,1 (-0,9kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 - 71,2 (-2,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 - 70,9 (-0,5kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 - 91,2 (-0,9kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 - 73,6 (-2,3) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 - 80,1 (-3,1kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 (-0,8kg) (veiedag onsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alle holder koken! Jeg er nok en gang treig med rapporten, men veide 94,3 kg på søndag, ned 0,4 kg. Ikke så mye, var ikke så aktiv forrige uke. Men denne uken har jeg begynt å flytte. Tunge esker opp 3 etasjer uten heis gir god puls, ble god og svett i dag selv om det bare var 3 esker og en koffert. Har vært 2 dager på konferanse denne uken, hadde dessert, men klarte å velge frukt heller enn boller i pausen, ganske fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Grattis til alle med minus og dersom man har noe i pluss så tas det neste uke. Sunn vektnedgang og livsstilsendring er ikke en sprint, det er et maraton :)/>

 

For min egen del ble det en kilo ned denne uken og å jeg er i hundre over å se 71,2 kg på vekta! Endelig "normalvektig" igjen etter skadetogsyndssyndpåsegselvspiseraidet mitt.

 

Kjør på resten!

 

 

Jeg gleder meg til jeg ser det tallet :)

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil1402

Registrerer dere hva dere spiser? Jeg begynte med en App som heter calorie counter, men den er amerikansk så der måtte jeg gjette meg til endel. Prøvde så Grete Roede sin app, men den syntes jeg var veldig tungvindt og treg. Nå bruker jeg Shape Up sin. Det som er anderledes med den er at den registrerer alt det du trener og legger det på det man kan spise den dagen. Hvordan gjør dere det? Spiser dere mer når dere har trent mye? Her på GR har jeg fått 1600 kalorier å forholde meg til, men på Shape Up har jeg ca 1350.

Bare gøy å høre hvordan dere registrerer maten deres og treninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...