Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. juli!


Anbefalte innlegg

Gjest Missoki

Hurra for mandag! klokker inn på 72,2 kg noe som er 1,3 ned siden forrige mandag :D Historisk stor nedgang og er klar over at det er litt vann der, men suuuuper happy uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mandag morgen og vi kan ønske velkommen til både Leverpostei:) og Frøken Klee! :)/> Heia oss alle som er flinke til å motivere sammen!

 

Her er'n:

 

Oversikten:

 

Frøken Klee 78,4 (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 (veiedag ?)

catbjo 64,0 (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 (-1,7) (veiedag fredag)

if-only 84,6 (veiedag mandag)

tove34 81,5 (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 (veiedag mandag)

lynga 82 (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 (-0,5kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 (-1,4) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 (-0,9kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 (0,0kg) (veiedag onsdag)

 

Gratulerer til Missoki med historisk og flott nedgang :)/>

 

Mange mandagsveiere, så her er det duket for flere gladmeldinger (eller nøkterne, om det er så - viktigste er å holde fokus, uansett - har vi vært flinke, så kommer resultatet til slutt!)

 

Ha en strålende mandag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Hei og god morgen!

 

Ja, da starter altså jeg på 78,6 kg... 200 gram over det jeg var igår, altså, så det var jo en "fin" start ;-)

 

Men nå er det full skjerpings, med veiing av all mat og telling av kalorier - og så skal jeg knuse trimpoengene, jeg skal klare minst 10 i uka..... har jeg bestemt!!!

 

Lykke til til alle oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

 

Ja, da starter altså jeg på 78,6 kg... 200 gram over det jeg var igår, altså, så det var jo en "fin" start ;-)

 

Men nå er det full skjerpings, med veiing av all mat og telling av kalorier - og så skal jeg knuse trimpoengene, jeg skal klare minst 10 i uka..... har jeg bestemt!!!

 

Lykke til til alle oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

 

Ja, da starter altså jeg på 78,6 kg... 200 gram over det jeg var igår, altså, så det var jo en "fin" start ;-)

 

Men nå er det full skjerpings, med veiing av all mat og telling av kalorier - og så skal jeg knuse trimpoengene, jeg skal klare minst 10 i uka..... har jeg bestemt!!!

 

Lykke til til alle oss :-D

 

200g kan være litt vann, ingen katastrofe. Men nå skjerper vi oss sammen. Min vekt viser 63,7kg. Solen skinner, og mitt ml for dagen er å ikke spise stående ved kjøkkenbenken mens jeg lager mat...Min utfordring nr 1...

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei alle sammen:)

jeg har hatt ei ok uke med resultat 0,5 kg nedgang. Har gjennomsnittlig litt i overkant av kalorier hver eneste dag, og lørdagskvelden ble en stor utskeielse med hjemmelaget pizza, potetgull, sjokolade og litt nøtter :blink:

Men fikk til 2 gode treningsøkter denne uka, og en del turer ellers.

Har holdt på såpass lenge at jeg ikke er like nøye med å veie og måle alt, som jeg gjorde i starten. Og er litt mer avslappet med det meste. Begynner å bli fornøyd, selv om det er et stykke igjen ennå. Gått ned 15 kg tilsammen nå på nesten 5 mnd!! Og får masse positive kommentarer om hvor slank jeg er blitt, så det er jo herlig. Gitt bort en masse poser med for store klær, og funnet fram mye gammelt nytt, som endelig passer igjen. Venter litt med å kjøpe mye nytt, til jeg er der jeg vil være.

Ha ei flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cockerella

Jeg var spent i dag, for vekta har ikke rikka seg denne uka (Jada, jeg innrømmer at jeg er på vekta stort sett hver morgen).

Men i dag viste den 81,5 og det er altså ned 0,7. Fornøyd så det holder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er akkurat denne tråden jeg trenger for å få litt motivasjon fremover, nå har jeg sulla og tulla på stedet hvil i ukesvis. Burde jo ha hengt meg med fra starten av, men bedre sent enn aldri, ikke sant? ;)

Tror 3 kg kan bli hardt siden vi allerede har kommet til den 10. Men kanskje jeg kunne satse på 2 kg siden det er igjen 2/3 av måneden?

 

Startvekt i dag er iallefall 69,7 kg. Så da blir målet 67,7 kg innen 1/7. Det hadde vært supert altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppsidaisy

Trommevirvel!!! Vekt i dag var 85,3kg :blink: jippi! Gått ned 2,4kg, fra 87,7. Fy fader eg er flink :D Får prøve å gjere alt sammeleis denne uka også, så havner eg fort under 82... Som er første delmål.

 

STOLT ja :P

 

Flinke dere andre også. Kjekt å kunne motivere kvarandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viste vekta litt nedgang og stoppa på 81,6, dvs 0,4 ned siden forrige mandag. Ser det som en begynnelse og med grillfest i hagen og litt vin på lørdag så er ikke det så verst. Gikk også en kort tur i går. Endelig!

 

Artig med så mange motiverte folk og motiverende innlegg her i forum. Det hjelper faktisk meg å holde fokus.

 

Ha en fin uke alle sammen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og veid meg, 70,4 kg. Altså ned 0,5 denne uka.

 

Har kost meg i helga med en sjokoladebit og vin, men ikke fått til en eneste trening pga at jeg har hostet som en gal hele uka :angry: Det skal bli bedre neste uke. Kjenner at det er ganske tungt å stå i dette med livsstilendring nå, det går trådt nå. Men får masse inspirasjon av å lese på tråden her, mange flinke folk :)

 

Har virkelig begynt å glede meg til ferie og ungene bare hjemme! Bare noen uker igjen. Da gjelder det å holde på måltidsklokka :P og drikke masse vann ;)

 

Lykke til videre folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppsidaisy

Super dag med passe med mat, å spinning i 75minutt :D

Har virkelig fått en knallstart.

Det farlige med meg er at dersom vekta ikke går ned en uke, så miste eg fort gnisten...

Iallefall dersom det skulle gå opp... Da straffer eg meg sjøl... Håpe det ikke skjer!

 

Nå får eg iallefall nesten til maten, snuoperasjon som må til i hode, fordi eg har rota med Lavkarbo i fjor... Å gå ifra Masse fett til nesten ikke fett.... Den følelsen :huh:

Men må sei at eg lika mye bedre dette enn Lavkarbo... Har spist FRUKT <3 i massevis sist uke, å mye god annen lavkalori mat å yoghurt å skyr... U name it, i eat it :P

Superfornøyd :D

Vært utfordringer i helgene også for meg, men styrte unna fløtegratinerte potet, å tok ekstra salat og ratatoui, var nydelig til kjøtt! Tok et glass vin å ikke hele flaska, styrte også unna baileysen...

Var det verdt det.... JAAAAA!! B)

 

Lykke til denne uka folkens, dette klarer vi sammen!! Keep up the good work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager sein innrapportering. Var på laaaang fjelltur i går, noen i gruppen min var dårlig til beins og turen endte opp med å ta 9 timer (vanligvis en 4-5 timers tur). Men satser på at det forsvant noen gram der ja. Anyway, da jeg endelig kom hjem orket jeg ikke å finne fram pcen.

 

Husket å veie meg i går morges, 94.7 kg! Veldig happy med det (-1.3kg), synes ikke jeg hadde vært så flink i matveien, men er vel for streng med meg selv. Har i hvertfall vært mer aktiv enn jeg pleier!

 

Kjempefin oversikt forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beta027

Hei

Jeg vil også være med. Startet på nettkurs 27. mai. Startvekta var 63,9. Har veiedag mandag. Idag var vekta 62,9. Jeg er lav, så målet mitt er 52 kg. Første delmål er 60 kg. Hadde vært supert å nå det innen 1. juli.Det er så mange her som er flinke. Jeg heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk og motiverende gjeng her, altså!! Smilet går rundt her jeg skrur hodet på plass og holder tunga rett i munnen så alle oppdateringer stemmer - si fra hvis jeg har tastet feil, så retter jeg opp :)/>/>

 

Velkommen til både snupsipups og beta027, flott dere vil bli med!

 

Oversikten:

 

beta027 63,9 - 62,9 (-1,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 (+0,2kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 (-0,3kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 (-1,7) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 (-0,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 (-0,5kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 (-1,4) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 (-1,6kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 (0,0kg) (veiedag onsdag)

 

Håpet er lysegrønt og representerer her at dere melder inn underveis og ikke minst - holder FOKUS! Som det ble sagt, et par hundre gram opp etter en helg er gjerne vann som kroppen holder litt ekstra på, har man spist noe salt så holder den på vannet, muskler holder på vann...osv - det viktigste er å ta gode valg så snart som mulig etter en hyggelig helg/dag/uke osv... ;)/>/>

 

Er helt enig i at det er masse god motivasjon å hente her inne - leser og koser meg og blir enda mer bevisst på hvor mye god støtte vi får fra hverandre - sammen er vi sterke og blir lettere!

 

Øynene er litt i kryss etter så mange flotte tall - gratulerer til alle som har hatt nedgang i dag! Og igjen; et par hundre gram opp er ingenting, veier man seg hver dag så ser man at det svinger noen hundre gram i begge retninger fra dag til dag, no worries, just keep it up! :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk og motiverende gjeng her, altså!! Smilet går rundt her jeg skrur hodet på plass og holder tunga rett i munnen så alle oppdateringer stemmer - si fra hvis jeg har tastet feil, så retter jeg opp :)/>/>/>

 

Velkommen til både snupsipups og beta027, flott dere vil bli med!

 

Oversikten:

 

beta027 63,9 - 62,9 (-1,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 (+0,2kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 (-0,3kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 (-1,7) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 (-0,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 (-0,5kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 (-1,4) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 (-1,6kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 (0,0kg) (veiedag onsdag)

 

Håpet er lysegrønt og representerer her at dere melder inn underveis og ikke minst - holder FOKUS! Som det ble sagt, et par hundre gram opp etter en helg er gjerne vann som kroppen holder litt ekstra på, har man spist noe salt så holder den på vannet, muskler holder på vann...osv - det viktigste er å ta gode valg så snart som mulig etter en hyggelig helg/dag/uke osv... ;)/>/>/>

 

Er helt enig i at det er masse god motivasjon å hente her inne - leser og koser meg og blir enda mer bevisst på hvor mye god støtte vi får fra hverandre - sammen er vi sterke og blir lettere!

 

Øynene er litt i kryss etter så mange flotte tall - gratulerer til alle som har hatt nedgang i dag! Og igjen; et par hundre gram opp er ingenting, veier man seg hver dag så ser man at det svinger noen hundre gram i begge retninger fra dag til dag, no worries, just keep it up! :D/>/>/>

 

 

Så bra at du holder orden...Super innsats fra deg!! Ha en god uke!

 

Catbjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil1402

Er det for sent å være med? Jeg veide 70kg mandag 3 juni og 68,3 i går 10 juni. 1,7kg første uka er ikke dårlig. Det går vel litt tregere etterhvert tenker jeg. Men blir veldig fornøyd hvis jeg klarer 3kg denne mnd.

 

Jeg har begynt på shakes og noka grønsaksgryte, men skal nå begynne å spise normal mat igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil1420: alltid plass til flere flinke jenter :)/> Skal legge deg til på lista så snart jobbedagen er over! Velkommen til deg! :)/>

 

catbjo: Tusen takk for hyggelige ord! Det er fortsatt bare moro og inspirerende! :P/>

 

Er bare kjapt innom for å rapportere dagens vekt: hyggelig at den har stått stille på det samme stedet nå tre dager på rad - 93,9kg.

 

Heia GR-metoden og alle motiverte og motiverende jenter her inne!

Ha en strålende (litt overskyet her) onsdag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for å oppdatere lista vår, jenter :)/>

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 (-1,7kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 (-1,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 (+0,2kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 (-0,3kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 (-1,7) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 (-0,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 (-0,5kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 (-1,4) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 (-1,6kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 (0,8kg) (veiedag onsdag)

 

Gratulerer med flott nedgang, tove34 og Smil1402! Jeg kommer luntende etter med mine 0,8 ned, og er svææært fornøyd med å snuse litt på nytt tall :)/>

 

Fortsett å holde fokus og ta gode valg - om det er stålkontroll på kostholdsrutinene, rene sjumilssteg over dørstokkmila eller hva det nå enn er som hjelper, så lenge det hjelper - keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Heisan alle sammen :)

 

Jeg drar bort i morgen og har veid meg nå i kveld, vekten viser 87,7 kg.

Er godt fornøyd med meg selv. Har vært på tur hver dag med sykkel eller på beina. Jeg har nå pakket i bilen masse frukt og grønnsaker, har tenkt å kose meg på turen, MEN denne gangen er det bare frukt og grønnsaker, og light brus. Det blir mye stillesitting i bil, men jeg har bestemt meg. Jeg skal ned til min Idealvekt, 69 kg....Denne gangen er det for ALLTID. Jogge skoa er pakket, jeg har tenkt å få tid til å gå på tur en gang til dagen..

Dette var en kjempe flott start om å klare minus 3 innen 1. juli...Det er de små måla som drar.

Jeg skal i bryllup 6. Juli og hadde en drøm om minus 6 til da...

 

Sammen er vi sterke, dette klarer vi.

 

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god tur, goassen! Høres ut som om du har lagt en plan for mest mulig gode valg, så bra - og lurt! Gratulerer med flott nedgang, ikke umulig for deg å nå målet ditt frem mot bryllupet du skal på i juli, stå på! :)/> Heia oss alle! :D/>

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 (-1,7kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 (-1,0kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 (+0,2kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 (-0,3kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 (-2,4) (veiedag fredag)

if-only 84,6 - 84,9 (+0,3kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 (-0,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 (-1,3kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 (-1,3kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 (-1,0kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 (-0,5kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 (-1,4) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 (-1,6kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 (0,8kg) (veiedag onsdag)

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye bra nedgang folkens!! Stå på. Jeg står stille som vanlig. Skal vel gjøre det ei stund til. Vekt i dag:76.6kg ;)/>/>

 

Stillstand er mye, mye bedre enn opp, Leverpostei:)! Vi skal være fornøyde med å ha kommet ned til et platå, og bruke det som et supert utgangspunkt for å fortsette å være flinke - det er ingen gamle kilo som må tas tak i enda en gang, de er jo forbi nå som vi er kommet så langt. Hurra for små skritt fremover!

 

Samtidig tar vi gjerne i mot tips fra dere som får til stooor nedgang fra uke til uke; hva er det som har fungert så bra for akkurat deg?! Vi er så forskjellig sammensatt, det er garantert mange uliker veier frem til mål - kjekt å vite om de fleste muligheter, så kan vi mikse vår egen suksessoppskrift - og dele den videre :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...