Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. juli!


Anbefalte innlegg

Heisan folkens!

 

Ny uke som har gått ganske bra både mat og mosjonsmessig, gav 1,4 kg nedgang :)/>

 

Jeg er da nede i 69,5 kg. Målet mitt er 68, så nå er jeg veldig nær :P/>

 

Siden jeg gikk opp 0,5 kg forrige uke, så har jeg tenkt masse på å være nøye denne uka. Kurslederen min mener at det var vann i kroppen og det slapp veldig denne uka. Og så er det de marginene da....

 

Jeg ser at jeg virkelig må jobbe for kiloene nå. 3 kg i juli tror jeg er helt urealistisk for meg nå. Så min utfordring er å ikke gå opp :rolleyes:/>

 

Henger uansett med, har et ar kg igjen :P/>

 

Ønsker alle en god GR uke!

 

Tusen takk til deg Juni72 som følger så flott opp, du er bare helt super! Det er veldig motiverende å titte innom tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To nye oppdateringer, jenter :)/>/>

 

Får ikke veid meg i morgen, så slenger inn dagens vekt 91,7kg :)/>/>

En ferieuke kan bety at siste vekttall på tampen av juni (3.juli er første jeg får til, tror jeg) kanskje blir litt opp igjen - men det går bra, for etter ferien er det tilbake i GR-formen igjen! I tillegg starter vi jo opp en ny runde månedsutfordring - den skal tas på alvor i sikksakk mellom ferieukene ;)/>/>

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 - 68,9 - 67,8 (-2,2kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 - 61,9 - 61,6 (-2,3kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 - 71,0 (+1,3kg) (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 - 76,4 - 76,0 (-2,4kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 - 62,2 - 62,5 (-1,5kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 - 86,6 - 85,9 (-4,2kg) (veiedag fredag)

if-only 85,8 - 85,6 - 84,4 - 87,1 - 85,2 (-0,6kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 - 79,1 - 78,5 (-3,0kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 - 81,1 - 80,6 (-1,4kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 - 71,2 - 70,8 (-2,7kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 - 94,3 (-1,7kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 - 70,9 - 69,5 (-1,9kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 - 91,2 - 92,2 (+0,1kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 - 73,6 - 72,9 (-3,0kg) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 - 80,1 - 79,8 (-3,4kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 - 92,7 - 91,7 (-3,0kg) (veiedag onsdag)

 

Gratulerer til Lova og meg selv ;)/>/> med nedgang!

Og jaggu må jeg si at det er hyggelige tall hos de aller fleste her, imponerende, gratulerer alle sammen med bra resultater så langt!

 

6 dager igjen av måneden - gi jernet, allihopa!!! :D/>/> En knallmåned!

 

Juli står da snart for døren - är ni redo - vill ni åka mera??!!! :lol:/>/>

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!

 

Her følger jeg med fra utlandet ;) Late dager, men koser meg med måte som best jeg kan!

 

Litt skummelt å oppdatere fra mobilen, har opplevd før å få tekst slettet og ingen angreknapp, så oppdaterte likegodt i forrige oversikt, gratulerer med nedgang til både Tove34 og Sabine! ;)

 

Heier på oss alle og slår et slag for gode valg! ;) Go, girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Heisan

 

Da ble det en sen innrapportering :) Min vekt viser 85.9. Det er en fin nedgang og jeg er kjempe kjempe fornøyd.

 

Å starte ferien med dette, er kjempe fint. Lurer på hvordan 4 uker med ferie blir ??? Det skal gå. De to siste dagene har vært ganske spesielle, med en del grillmat og annerledes mat. MEN ingen unnskyldning. HVA ER VIKTIGST FOR MEG AKKURAT NÅ? GRILLMATEN ELLER VEKTNEDGANG....JO DA VEKTNEDGANG......SLIK MÅ JEG TENKE.

 

GOD FERIE ALLE SAMMEN, JEG FORTSETTER. HAR LYST Å NÅ MÅLET PÅ 67 KG. Når klarer jeg det mon tro, JUL kansje, det får være mitt mål...

 

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest if-only

Siste innrapportering fra meg i juli.

 

Klart å kvitte meg med 1,9 av de 2,7 kiloene så det er jo ikke såååååå gale :) Vekt lørdag morgen = 85,2.

 

Ha en strålende sommer alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter som holder fokus og oppdaterer her inne!

 

Gratulerer med nedgang til både goassen og if-only! Supert utgangspunkt før feriemåneden som står for døren ;) Har redigert inn i forrige oversikt (med mobil er fort gjort med tastefeil, så si fra om noe ikke stemmer!)

 

Er midt i første ferieuka selv, føler at jeg har klar å få til det beste av to verdener; kose meg OG ta gode valg! ;D

 

Vekta til onsdag har nok svaret på om jeg har klart det - men da er jeg hjemme igjen og tilbake til GRkosthold! Joggeskoa på ferien er brukt til to gåturer allerede, frokost er dagens viktigste måltid og det er én porsjon av det meste. Og litt dessert en gang i blant hvis vi orker, men strandsnacks er moreller og nøtter fra det lokale markedet - og vann, verdens beste tørstedrikk!

 

Kos dere med de siste junidagene, jenter! Vi takler julimåneden litt mer sporadisk, sikkert, men drar lasset sammen alle som vil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Flinke jenter som holder fokus og oppdaterer her inne!

 

Gratulerer med nedgang til både goassen og if-only! Supert utgangspunkt før feriemåneden som står for døren ;)/> Har redigert inn i forrige oversikt (med mobil er fort gjort med tastefeil, så si fra om noe ikke stemmer!)

 

Er midt i første ferieuka selv, føler at jeg har klar å få til det beste av to verdener; kose meg OG ta gode valg! ;D

 

Vekta til onsdag har nok svaret på om jeg har klart det - men da er jeg hjemme igjen og tilbake til GRkosthold! Joggeskoa på ferien er brukt til to gåturer allerede, frokost er dagens viktigste måltid og det er én porsjon av det meste. Og litt dessert en gang i blant hvis vi orker, men strandsnacks er moreller og nøtter fra det lokale markedet - og vann, verdens beste tørstedrikk!

 

Kos dere med de siste junidagene, jenter! Vi takler julimåneden litt mer sporadisk, sikkert, men drar lasset sammen alle som vil! ;)/>

 

 

Kos deg på Ferie Juni

 

Tenk en måned er snart gått og flotte resultater har vi alle oppnådd. Jeg startet ferien i går, og håper, ønsker og mener jeg skal klare å gå ned opp mot det jeg har klart denne mnd. Jeg har denne måneden tatt noen piller som heter Thermaloss. De inneholder Chilli og grønn te. De skulle hjelpe for forbrenningen. Jeg har ikke fler igjen nå og er spent på om jeg klarer å gå ned like mye i vekt uten dem? Det gjennstår å se...Lykke til til oss alle, stå på, sammen er vi dynamitt. Kiloa skal av forever :o Det sitter stort sett i hode. I allefall hos meg. 67 kg er mitt mål.

 

goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

 

Prøver å sette opp en oversikt slik dere andre har gjort :huh:/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67

----------------------:)/>-------------------------------------------------------

Start vekt her på GR forum 90,1 1.Juni 2013

delmål 1: 1.Juli 85 kg

delmål 2: 1.August 81 kg

delmål 3: 1.September 76 kg

delmål 4: 1.oktober 71 kg

mål 5: 1.November 67 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedivekt!

Det hadde vært kjekt med litt ekstra motivasjon nå i måneden som kommer, bli med på å registrere vekt i begynnelsen og slutten av juni måned - enten du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

(Ideen (og deler av teksten) er lånt fra Bijou mfl sine tråder i fjor - det så ut til å virke for dem! Takk for inspirasjonen, Bijou! :P/>/>/>/>/>/> )

 

Du som vil være med melder bare inn din startvekt i morgen eller når du veier deg i begynnelsen av juni, gjerne også ukentlig underveis og sluttvekt 30. juni/1. juli (eller deromkring), så kan jeg samle alt som innrapporteres i egen liste og holde den oppdatert underveis.

 

Bli med, da vel! :D/>/>/>/>/>/>/>/>

 

Min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

hei, 90,7 i dag og 1,5 kg ned etter 1 kg opp forrige gang, da ble ikke månedsresultatet så ille likevel :rolleyes: Selv om jeg ikke klarte målet om 3 kg. Blir med videre i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beta027

Hei smile.gif

Vektrapport 61,5 kg. Har ikke vært flink denne uken. Det er bare å innrømme det. Men det er 100 g ned fra forrige uke. 2,4 kg ned i juni.

Gratulerer til alle som har hatt nedgang! Jeg skjerper meg igjen fra og med nå! Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det som kalles jo-joslanking? Fin nedgang i forrige uke og på torsdag viste vekta 80,3 (enda mer ned). Men i dag er det altså 81,1 som kommer fram. :angry:/>/> likevel så klarte jeg i alle fall å gå ned litt i løpet av juni. Ser fram til å fortsette her og håper jeg greier å la potetgull og godteri være i fred. Da kommer nok nedgangen etterhvert.

 

Gratulerer alle sammen med innsatsen i juni. Ser fram til å være med videre.

 

Har ei fin uke med gode valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goassen

Er det det som kalles jo-joslanking? Fin nedgang i forrige uke og på torsdag viste vekta 80,3 (enda mer ned). Men i dag er det altså 81,1 som kommer fram. :angry:/>/>/> likevel så klarte jeg i alle fall å gå ned litt i løpet av juni. Ser fram til å fortsette her og håper jeg greier å la potetgull og godteri være i fred. Da kommer nok nedgangen etterhvert.

 

Gratulerer alle sammen med innsatsen i juni. Ser fram til å være med videre.

 

Har ei fin uke med gode valg!

 

Heisan

Ha fokus på det som du har gått ned. Ros deg selv. At vekta viste mer kan være så mangt, men nå er du klar igjen det er det som teller.

 

Alle dager er ikke like, jeg spørr meg selv hver dag. Hvorfor gjør jeg dette? Jeg har slanket meg hele livet, ingen ganger før har jeg vært så motivert som nå.

Jeg har hatt en del fysiske plager, som har gjort det vanskelig å komme meg ut, har og fått beskjed av lege om ikke å være for mye fysisk aktiv, siden jeg har en del kramper i kroppen.Det har gjort meg frustrert og det har blitt mye spising. Men så skjedde det noe, jeg er litt sta og det kan være bra tiltider.

Det kom opp en tanke i hode som jeg ikke hadde tenkt før: ingen skal fortelle meg at jeg ikke skal gjøre noe, jeg skal finne muligheter. Jeg er 171 høy og veide 92 kg 17.mai. Jeg sa NÅ ER DET NOK. HVA ER DET JEG HOLDER PÅ MED. INGEN ANDRE ENN MEG SELV KAN SLANKE MEG. VIL JEG DETTE????

Så bare bestemte jeg meg: NÅ eller aldri. Jeg er 45 år,gift, har hatt 4 fødsler, med bekkenløsning, myoklonus i kroppen,og mobbet på skolen og av helsesøster som liten at jeg var tykk. Skal dette stoppe meg? NEI

HVORFOR SPISER JEG/DU....TRØST, TIDSFORDRIV eller andre grunner?? Face det...

 

Jeg har endelig tatt ett oppgjør med fortiden, meg selv og nå er jeg igang.

 

Dette er ikke skrevet for å holde peikefinger opp. Jeg ønsker å være til hjelp, og som du/dere ser er jeg overvektig og har mange kg igjen. Ikke sikker det går like godt neste mnd som denne mnd. Men jeg er fremdeles like gira. Jeg gleder meg til å veie 67 kg. Drømmen er en ny flott julekjole i str 40 kansje 38, guri land det har jeg aldri hatt:)

 

Sammen er vi sterke, stå på dette klarer vi :) God sommer og lykke til med gode matvalg.

 

Goassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Enig med deg Goassen, det er en selv som bestemmer. Og bare da får en det til!

 

Jeg veide inn på 69,1 i dag, 400 gram ned. Det er siste vekt i juni og første i juli for meg, veiedag er mandag og det er fast, månedsskiftet får bare komme og tilpasse seg meg og mine rutiner på akkurat det :P

 

Ser bare så fram til ferie nå folkens, har to uker igjen! Da er planen å spise Kreta mest mulig tom for tomater!

 

Snakkes i neste månedstråd, jeg planlegger nemlig å holde vekta!

 

Lova

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en inspirasjon hele måneden å holde følge med alle dere her inne, tusen takk!

 

Gratulerer til alle sammen med vel gjennomført fokus-måned!

Håper så mange som mulig titter innom neste månedstråd, har sett at den allerede er i gang, utrolig gøy!

 

Ferieuke betyr visst ikke stillstand, nei, heller opp ett kilo eller så - men, nå er det hverdag igjen, da er det GR og registrering og etterhvert å bekjempe dørstokkmila, nå er det fullt FOKUS igjen!

 

Her er hittil siste juni-oppsummering:

 

Oversikten:

 

Smil1402 70,0 - 68,3 - 68,9 - 67,8 (-2,2kg) (veiedag mandag)

beta027 63,9 - 62,9 - 61,9 - 61,6 - 61,5 (-2,4kg) (veiedag mandag)

snupsipups 69,7 - 71,0 (+1,3kg) (veiedag mandag)

Frøken Klee 78,4 - 78,6 - 76,4 - 76,0 (-2,4kg) (veiedag mandag)

Leverpostei:) 76,4 - 76,6 (+0,2kg) (veiedag ?)

catbjo 64,0 - 63,7 - 62,2 - 62,5 (-1,5kg) (veiedag mandag)

goassen 90,1 - 88,4 - 87,7 - 86,6 - 85,9 (-4,2kg) (veiedag fredag)

if-only 85,8 - 85,6 - 84,4 - 87,1 - 85,2 (-0,6kg) (veiedag mandag)

tove34 81,5 - 79,6 - 79,1 - 78,5 (-3,0kg) (veiedag onsdag)

LindaM88 75,9 - 75,6 (-0,3kg) (veiedag onsdag)

Hoppsidaisy 87,7 - 85,3 (-2,4kg) (veiedag mandag)

lynga 82,0 - 81,6 - 81,1 - 80,6 - 81,1 (-0,9kg) (veiedag mandag)

kokka01 73,4 (veiedag mandag)

Missoki 73,5 - 72,2 - 71,2 - 70,8 (-2,7kg) (veiedag mandag)

ean030 96,0 - 94,7 - 94,3 (-1,7kg) (veiedag søndag)

123To 75,5 - 74,8 (-0,7kg) (veiedag tirsdag)

Lova 71,4 - 70,9 - 70,4 - 70,9 - 69,5 - 69,1 (-2,3kg) (veiedag mandag)

littslankere36 92,1 - 91,6 - 91,2 - 92,2 - 90,7 (-1,4kg) (veiedag mandag)

Sabine 75,9 - 74,5 - 73,6 - 72,9 (-3,0kg) (veiedag søndag)

cockerella 83,2 - 82,3 - 81,5 - 80,1 - 79,8 (-3,4kg) (veiedag mandag)

Juni72 94,7 - 94,7 - 93,9 - 92,7 - 91,7 - 92,8 (-1,9kg) (veiedag onsdag)

 

Da tror jeg alt innrapportert skal være på plass!

 

Totalt vekttap på hele gruppa i juni: 35,5 kilo (eller 71 smørpakker!!) WOW!!

 

Takk igjen, alle sammen - sees i neste (og nyeste) månedstråd! Heia flinke, flinke oss! :D

 

Bare å komme med oppdateringer hvis du ikke har rukket å melde dem inn for juni - jeg redigerer lista når noe dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Hei,

 

jeg dro på ferie før jeg fikk tatt siste veiing, det gikk fort i svingene, og jeg er ikke tilbake til min egen vekt før seint i juli. Har ei vekt her også, men jeg mistenker den for å være snillere enn min egen...

 

Jeg har et mål om å veie MAX 72 kg når juli er over, men treningsmulighetene er få her jeg er, og rask og billig mat er den som er lettest, av og til eneste, som er å få tak i dersom man ikke har tilgang til et marked og eget kjøkken. Og det er det ikke alltid jeg har.

 

Jeg er i Guatemala, og i hovedstaden er det for farlig for meg å farte rundt på egen hånd, så der blir jeg sullende litt rundt for meg selv i det inngjerdede nabolaget hvor jeg bor. (Familiebesøk, mannen er herfra, og besteforeldre vil jo gjerne bli kjent med gullklumpen vår :P )

 

Ikke har jeg tilgang til et treningssenter heller, og naturen er langt unna...

MEN jeg har tatt med meg skritteller på reisen. Målet er 10.000 skritt ELLER MER hver dag i ferien - da får jeg jo i alle fall bevegd meg, om det ikke nødvendigvis kvalifiserer som trening...

 

Det var vanskelig å nå målet i starten, men så begynte jeg å gå tur med svigermor hver morgen, og se det! Da ble alt mye lettere, for da var jo halvparten av dagens skrittmengde unnagjort før klokka 7. Kjempegreier. Jeg er jo våken på den tida uansett, i og med at jeg har en liten som tror dagen begynner kl.5, eller tidligere...

 

Hvis noen andre lurer på hvordan de skal få bevegd seg nok, anbefaler jeg å gå til innkjøp av en skritteller. Du får ikke telt kaloriene, men du får i alle fall målt at du holder deg nok i bevegelse. Og hvis det er vanskelig for deg selv å komme deg til butikken, så send spesifisert handleliste med noen som har lettere tilgang. Frukt og grønnsaker, youghurt og vann, i massevis!

 

Nå er vi ute av hovedstaden og har reist videre til idylliske Antigua, hvor jeg traff mannen min. Her skal vi ha bryllupsfest i helga - giftet oss for et år siden i Norge, høygravid, nå skal den latinske halvdelen av slekta få være med og feire. Hadde håpet jeg var kommet nærmere vektmålet mitt til nå, men men... Har ikke gitt opp kampen. Og jeg får kommentarer stadig vekk på at jeg ser slankere ut, så det er jo hyggelig.

 

Det var månedens mest personlige innlegg fra min side, tror jeg - takk for følget i juni, gleder meg til å bli motivert av dere i juli også!!!

 

God ferie, alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

 

Prøver å sette opp en oversikt slik dere andre har gjort :huh:/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67

----------------------:)/>/>-------------------------------------------------------

Start vekt her på GR forum 90,1 1.Juni 2013

delmål 1: 1.Juli 85 kg

delmål 2: 1.August 81 kg

delmål 3: 1.September 76 kg

delmål 4: 1.oktober 71 kg

mål 5: 1.November 67 kg

 

Goassen: Her er fremgangsmåten for å lage signatr på slutten av innleggene dine

 

1) Når du er inne på forumdelen av Roede-sidene, trykk på "min profil"

2) Når du er kommet inn på din profil, trykk på "endre min profil"

3) Du får nå opp masse valg i en kolonne til venstre i skjermbildet. Trykk på "endre signatur"

4) Nå kommer det opp en tekstrute hvor du kan skrive inn den typen signatur du måtte ønske å ha, for eksempel den du hadde laget i den ene posten din. Etter hver nye veiing, kan du jo gå inn og oppdatere signaturen din. Signaturen vil automatisk ligge i bunn av hver post du legger inn.

 

HUSK at du å lagre når du har laget signaturen din, ikke bare frlate sida - ellers må du begynne forfra igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...