Gå til innhold

6kg som skal av... noen som vil slå følge på veien? :)


Anbefalte innlegg

Slenger meg på denne jeg. Dere husker meg nok ikke. Men jeg sa for ett år siden at jeg skulle ned 20 kilo.. Jeg klarte å gå ned 16 kilo på to uker pga sammlivsbrudd. Tro det eller ei, men jeg har klart å holde vekten vedlike og mangler nå 6kilo jeg vil ned til trivselsvekt(la på 2 ekstra kilo jeg ville ned)

 

Er nå på min 5 dag med kaloritelling. Kan jo si at det å vite at jeg skal møte min favoritt skuespiller Benedict Cumberbatch om noen uker, har virkelig gitt en kikk start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger meg på denne jeg. Dere husker meg nok ikke. Men jeg sa for ett år siden at jeg skulle ned 20 kilo.. Jeg klarte å gå ned 16 kilo på to uker pga sammlivsbrudd. Tro det eller ei, men jeg har klart å holde vekten vedlike og mangler nå 6kilo jeg vil ned til trivselsvekt(la på 2 ekstra kilo jeg ville ned)

 

Er nå på min 5 dag med kaloritelling. Kan jo si at det å vite at jeg skal møte min favoritt skuespiller Benedict Cumberbatch om noen uker, har virkelig gitt en kikk start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg. Dere husker meg nok ikke. Men jeg sa for ett år siden at jeg skulle ned 20 kilo.. Jeg klarte å gå ned 16 kilo på to uker pga sammlivsbrudd. Tro det eller ei, men jeg har klart å holde vekten vedlike og mangler nå 6kilo jeg vil ned til trivselsvekt(la på 2 ekstra kilo jeg ville ned)

 

Er nå på min 5 dag med kaloritelling. Kan jo si at det å vite at jeg skal møte min favoritt skuespiller Benedict Cumberbatch om noen uker, har virkelig gitt en kikk start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ble litt slappt på denne tråden ja, men så godt at den er i gang igjen. 16 kilo på to uker..høres litt skummelt ut. Kjempe bra at du ikke har fått dem tilbake igjen da :rolleyes: Hos meg går det veldig opp og ned, har lite viljestyrke til tider. Er det noe snop i skapene må det spises, spesielt om kveldene jeg er hjemme alene. I går registrerte jeg maten og kom opp i 3000 kalorier :angry: Huff og huff. Det ligger sjokolade på pauserommet i dag, men det skal jeg klare å styre unna. Nå er jeg bestemt igjen etter gårdagens tabbe. Jeg veier meg på mandager, men tror jeg bytter til fredag, så på fredag skal jeg veie meg etter å ha slurvet litt med maten en periode igjen.

Ha en fin dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...