Gå til innhold

Sporty67


Gjest Sporty67
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest motnyvår

Vinterferien går mot slutten. Veiedag i dag ikke akkurat jippi, bare ned 200 gr. men det er tross alt ned... :rolleyes:/> .

 

Roter fremdeles med å få til linjalen. Spent på om den virker nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Vinterferien går mot slutten. Veiedag i dag ikke akkurat jippi, bare ned 200 gr. men det er tross alt ned... :rolleyes:/>/> .

 

Roter fremdeles med å få til linjalen. Spent på om den virker nå??

:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

Gratulerer motnyvår.

 

Søndag og veiedag. Grunnet oppgang rundt eggløsning sist hadde jeg labre forventninger denne gang, men neida i dag pekte vekta riktig vei.

75,8 bare 2,8 kg igjen til minimumsmålet og med 4 månder igjen kan jeg da gå for å skaffe meg litt avstand fra minimum og gå inn mot ideal vekt. Hvis de neste måndene går like bra som de 2 første.

 

Neste helg blir spennende siden jeg og gubben skal på hotell og ha kjæreste helg, men jeg føler det er fortjent med barne og hus fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer motnyvår.

 

Søndag og veiedag. Grunnet oppgang rundt eggløsning sist hadde jeg labre forventninger denne gang, men neida i dag pekte vekta riktig vei.

75,8 bare 2,8 kg igjen til minimumsmålet og med 4 månder igjen kan jeg da gå for å skaffe meg litt avstand fra minimum og gå inn mot ideal vekt. Hvis de neste måndene går like bra som de 2 første.

 

Neste helg blir spennende siden jeg og gubben skal på hotell og ha kjæreste helg, men jeg føler det er fortjent med barne og hus fri.

 

Gratulerer! 10 kilo siden jul er utrolig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Var utrolig deilig å se 70-tallet igjen, i allefall.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Hei igjen!

 

Sitter her og drøser med en kopp kaffe tidlig på morgenkvisten. Vinterferien gikk altfor fort. Hadde store planer om alt jeg skulle få gjort.. men sånn ble det ikke. Når en endelig har tid til å ta det litt med ro og få unna en del ting som har hopa seg opp .... ja da blir en syk.. ja ja. Det ble en tung uke - utrolig tungt å trene.

 

Nå er jeg i gang igjen i 100 % jobb og full fokus på trening og kosthold. Kjenner at kroppen hadde godt av litt pause. Nå går treningen mye lettere. Det motiverer.

 

Har fått shoppa litt nye klær. Det er herlig!!!!.

 

Har holdt på med dette (egentlig endring av livsstil) siden august. Det har vært mange opp- og nedoverbakker, men nå ser jeg at målet mitt er innen rekkevidde. I forhold til å endre livsstil er jeg vel i mål for lenge siden. Utfordringen der, blir vel å ikke falle tilbake på gamle uvaner. Det skal jeg klare!!!

 

Enig med deg, utrolig deilig å være på 70-tallet. :D/>/>/>

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

Så bra med vide bukser og vekttap gleder.

Gratulere med endelig å ha fått handlet motnyvår.

 

Her har jeg vært forkjølet helle uken.

Så har ikke orket og trent og i helgen har vi kjærestehelg.

Da skal vi bo på hotell og spise på restaurant så denne uken er det kun maten som er fulgt og til helgen blir den glemt og, men vi får tro jeg spretter opp neste uke.

Spretter opp av sofaen altså ikke i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gleder

Så bra med vide bukser og vekttap gleder.

Gratulere med endelig å ha fått handlet motnyvår.

 

Her har jeg vært forkjølet helle uken.

Så har ikke orket og trent og i helgen har vi kjærestehelg.

Da skal vi bo på hotell og spise på restaurant så denne uken er det kun maten som er fulgt og til helgen blir den glemt og, men vi får tro jeg spretter opp neste uke.

Spretter opp av sofaen altså ikke i vekt

 

Så koselig med kjærestehelg :)

Jeg har tro på at du kommer fint på sporet igjen neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Så bra med vide bukser og vekttap gleder.

Gratulere med endelig å ha fått handlet motnyvår.

 

Her har jeg vært forkjølet helle uken.

Så har ikke orket og trent og i helgen har vi kjærestehelg.

Da skal vi bo på hotell og spise på restaurant så denne uken er det kun maten som er fulgt og til helgen blir den glemt og, men vi får tro jeg spretter opp neste uke.

Spretter opp av sofaen altså ikke i vekt

Hei Cheery

 

Har hatt to perioder med influensa og forkjølelse i februar. Det har ikke blitt mye trening på meg heller i disse periodene. Kroppen var helt "sirup".

I første sykeperioden gikk jeg ned (raste ned) i vekt.. og de kiloene kom fort tilbake :angry:/>/>/> . I andre perioden ble det bittelitt nedgang.

Det har vært en utfordring i forhold til motivasjonen og humøret!!!

 

Det går heldigvis over. Nå er energien tilbake :D/>/>/> Jeg er helt sikker på at du snart spretter opp av sofaen du også. Hold fokus ;)/>/>!!! Ha en trivelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Heisan jenter og gratulerer med dagen!

 

Lørdag, kvinnedag og veiedag. Ned 600 gr. :D/>/>

 

Herlig å kjenne på kroppen at vinterens innsats begynner å gi resultat.

 

Nærmer meg styggfort nomalvektig BMI. :D/>/> :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gleder

Heisan jenter og gratulerer med dagen!

 

Lørdag, kvinnedag og veiedag. Ned 600 gr. :D/>/>/>

 

Herlig å kjenne på kroppen at vinterens innsats begynner å gi resultat.

 

Nærmer meg styggfort nomalvektig BMI. :D/>/>/> :D/>/>/>

 

 

Gratulerer!!! Ser at normal BMI bare er et bittelite skritt unna. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp form denne uken også, men kan se ut som matlysten også har vært labber.

Har ikke orket å registrere, men følt at jeg har spist for mye særlig i helgene men jeg har da gått ned 2,3 kg siden sist veing så det er jo bra. Vet ikke hva som er reelt vekttap og hva som kommer tilbake når formen igjen blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp form denne uken også, men kan se ut som matlysten også har vært labber.

Har ikke orket å registrere, men følt at jeg har spist for mye særlig i helgene men jeg har da gått ned 2,3 kg siden sist veing så det er jo bra. Vet ikke hva som er reelt vekttap og hva som kommer tilbake når formen igjen blir bra.

 

Ein kan ikkje alltid klare å halde fokus. Det som er det viktigaste, er at vi legg det som er gjort bak oss, og ser framover. Eg lærer av kvar utskeielse, og merkar at eg har blitt betre på å takle fristelsar, og heller ta meg inn igjen etterpå med lavare kcal-inntak i dagane etterpå. Dermed vert ikkje skaden like stor.

 

Denne veka har eg hatt "utan-kontroll"-veke. Med konferansar og dermed ikkje alltid like sunne matalternativ eller kanskje mine val av alternativene som ikkje er så bra....Uansett har eg ikkje fått registrert sidan servert mat veit eg ikkje innhaldet i. Men etter eg kom heim igjen, så har eg skjerpa meg. Har ete mindre enn 1600 kcal dagane etter heimkomst for å vege opp for overskuddsinntaket kurs-dagane.

 

I morgon er vegedag, og eg håpar å sjå 78-talet på vekta og -1/2 cm i midje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Hei igjen!

 

Det er ikke alltid så lett å holde fokus. Jeg har fått god støtte fra veileder gjennom to nettkurs, men siste uken har jeg prøvd på egenhånd. Merker at motivasjonen har endret seg .. litt lei kanskje. Har nådd noen av de viktigste målene jeg satte meg. ;)/>

 

Vekten har stått stille denne uken. :mellow:/> Har vært kjempeflink å gå tur og motbakkene går mye lettere nå.

 

Neste mål 75 kilo og normal BMI. Trenger et spark bak :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det er ikke alltid så lett å holde fokus. Jeg har fått god støtte fra veileder gjennom to nettkurs, men siste uken har jeg prøvd på egenhånd. Merker at motivasjonen har endret seg .. litt lei kanskje. Har nådd noen av de viktigste målene jeg satte meg. ;)/>/>

 

Vekten har stått stille denne uken. :mellow:/>/> Har vært kjempeflink å gå tur og motbakkene går mye lettere nå.

 

Neste mål 75 kilo og normal BMI. Trenger et spark bak :P/>/>

 

Kva er målet ditt? Skjønar godt at normal BMI gjer at motivasjonen ikkje er like stor lengre. Er nok årsaka at sist gang eg gjekk ned, så stoppa eg 2 cm frå oppnådd midjemål og 3 cm frå ønska vekt. No har eg eit par plagg som eg skal inn i og dei skal sitte fint, så då blir målet meir konkret enn ved vekt, som det på førehand er vanskeleg å vurdere er riktig for ein eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motnyvår

Hei igjen!

 

Ser jeg må sette meg nye mål - Ønsker å gå litt mer ned i vekt - for å ha noe å gå på. Helst under 70 ... og det er noen kilo til enda.

 

Mangler motivasjon for tiden....nye treningsmål kanskje - ser for meg noen fjelltopper som skal nås i løpet av våren og sommeren. Kjenner at det motiverer bedre enn mindre buksestørrelser, BMI og tall på vekten.

 

Tenker litt høyt sammen med dere... ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ser jeg må sette meg nye mål - Ønsker å gå litt mer ned i vekt - for å ha noe å gå på. Helst under 70 ... og det er noen kilo til enda.

 

Mangler motivasjon for tiden....nye treningsmål kanskje - ser for meg noen fjelltopper som skal nås i løpet av våren og sommeren. Kjenner at det motiverer bedre enn mindre buksestørrelser, BMI og tall på vekten.

 

Tenker litt høyt sammen med dere... ;)/>/>

 

Det er det som er så greit med dette forumet. Kan lufte ting og få tilbakemeldingar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...