Gå til innhold

MOSJONSUTFORDRINGEN JANUAR 2014 :-)


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Godt Nyttår 2014. :-)

 

Da er jeg klar for en ny trim måned ,jeg gleder meg til å starte igjen med treningen.Det ble en dårlig trim måned i desember,og fikk rundt 15 tp. I januar skal jeg prøve å få 25 tp. Jeg har også som mål å gå ned et par cm til rundt midjen. :-)

 

Bli med i januar også :D/>

 

Du lager ditt eget arbeidsmål, om det er minutter, trimpoeng, kilometer eller en blanding er helt opp til deg! :)/>/>/>/>

 

---

Håper det er flere som vil utfordre seg selv litt i JANUAR måned!

 

PS: Hvis du velger å lage en full kalender er det fint om du bare har den i ett innlegg, slik at det blir lett å følge med (og at det ikke blir så mange tomme kalendere). (Trykk [rediger] innlegg for å skrive mer/oppdatere et tidligere innlegg)! Du kan selvfølgelig velge å oppdatere om utfordringen din ved å skrive mer og mer av kalenderen i nye innlegg i stedet - det er helt opp til deg!

 

Vær din egen sjef! Du skal lage DIN personlige utfordring! Vi andre heier på deg!

 

Hvis du vil kopiere noen andre sin måte å rapportere på kan du trykke [siter] - da vil du få med alle kodene de har brukt i sitt innlegg, i motsetning til hvis du kopierer selve innlegget inne i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar 2014.

 

1.1:0

2.1:0

3.1:aerobic 1,3

4.1:0

5.1:0

 

sum uke:1,3 tp

 

6.1:zumba 1,1

7.1:aerobic 1,3

8.1:0

9.1:styrke 1,6

10.1:rask gange 1 tp

11.1:fridag

12.1:gått tur 0.9

 

sum uke:5.9

 

13.1:zumba 1.4

14.1:ergosykkel 1,2

15.1.aerobic 1,3 tp

16.1:trimfri

17.1:styrke 1,6

18.1:0

19.1:0

 

sum uke: 5,4 tp :)/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

 

20.1:aerobic 1,2

21.1:zumba+styrke 1,6

22.1:trimfri

23.1: zumba 1.4

24.1:pilates 0.8

25.1:aerobic 1.1

26.1:trimfri

 

sum uke:6.1

 

27.1:zumba 1.1

28.1:trimfri

29.1:aerobic 1,4

30.1:styrke 1.6

31.1:ergosykkel 1.6

 

sum uke:5.7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år! Jeg er med! :)

 

En kjempemotivasjon til å komme meg over dørstokken, disse trådene.

 

Jeg setter samme mål som sist, dvs. 10 joggeturer og minimum 7 TP i uka. Hvis jeg klarte det i desember, burde jeg jammen klare det i januar også! ;)/>

 

Lykke til dere andre også! Og takk for at du holder disse trådene igang, Lucilla!

 

 

Resultat:

 

Uke 1: 8,8 TP - 2 joggeturer

Uke 2: 11,2 TP - 3 joggeturer

Uke 3: 10,2 TP - 2 joggeturer

Uke 4: 11,7 TP - 3 joggeturer

Uke 5: 8,8 TP - 1 joggetur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, Lucilla! :)/>

 

Treningsformen sitter laaangt inne (og sliter med ryggen for tiden, så ikke sprekest heller)

 

MEN, januar er tiden for å ta litt tak i nakkeskinnet og filleriste frem litt fysisk aktivitet - så jeg slenger meg med, jeg ;)/>

 

Målet er å få til så mye som mulig, skriver inn her de gangene jeg har vært aktiv...det skal IKKE bli et blankt felt...OK, minst 4 aktiviteter skal på plass før januar er omme og alt over er bonus (starter alltid med små skritt):

 

Januar-aktiviteter:

1. 2 styrkeøvelser rygg, 1 strekk

2. 2 styrkeøvelser rygg, 1 strekk

3. gåtur 30 min

4. 2 styrkeøvelser rygg, 1 strekk

 

Bonus: Har tenkt å forsøke meg på Hundredagersprosjektet, men det ble bare fire dager før jeg hoppet over i går - dumt! MEN, er jo bare å starte igjen ;)

Rapport kommer selvsagt hver gang jeg har fått til noe :) Jeg MÅ få til styrkeøvelsene for ryggen, det er bare tull å ikke gjøre dem - skjerpings! :angry:

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første uka i 2014 over og jeg fikk sanket inn 8,8 TP og unnagjort 2 joggeturer. Fornøyd!

 

Men håper på litt bedre resultat i uke 2, da det er full arbeidsuke igjen. Og kroppen trenger 3 joggeturer denne uka, kjenner jeg. Blitt altfor mye konfekt og opprydding etter jula i det siste... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår,juni72. :-)

 

Velkommen til Januar tråden.Håper ryggen din snart blir bra igjen.:-)

 

Du er så flink til å trene,Bijou.:-)Så mange tp du fikk forrige uke! Her ble det en litt sløv 1 uke i januar,men skal være flinkere i denne uken. Satser på minst 5 tp :-)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått bra,Bijou :-) Er veldig fornøyd med 5,8 tp. :-) Denne uken skal jeg prøve å få 6 tp.

 

Så flink du har vært da. Det er ikke enkelt å trene eller spise sundt når en har pms/mensen.Da går jeg alltid opp i vekt,og er veldig fysen:-/

 

Lykke til med treningen denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, sveisann!

 

Uke 3 gikk også etter planen. 10,2 TP og 2 joggeturer.

 

Satser på 3 joggeturer denne uka - og da er jeg i mål med mine 10 i januar! :) Og enda er det 1 uke igjen av januar etter der igjen også... Lang måned. Blir nok kanskje mer enn 10 joggeturer denne måneden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lucilla!

 

Klarte 11,7 TP og 3 joggeturer i uke 4. Som planlagt.

 

Og har dermed klart målet mitt med 10 joggeturer hittil i januar. Hurra! :) Klarer nok å skvise inn 1 eller 2 til, før vi skriver februar...?

 

Satser i alle fall på 3 joggeturer denne førstkommende uka også. Snø ingen hindring! ;) Trekker bare lua godt nedover ørene og setter joggebrodder på skoene. Hu, hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Katla :-) Velkommen til tråden. :-)

 

Flinke Bijou . :)Ja,det har kommet mye snø her i de siste også,får håpe det blir en liten pause nå :-)

 

Her ble det 6.1 tp forrige uke. Skal prøve å få det samme denne uka,da når jeg mine 25 tp som er planen for denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty67

Denne tråden likte jeg. Regner med at dere lager en ny tråd for februar og da skal jeg bli med :D

 

Hittil i januar har jeg 35 trimpoeng og det blir nok en treningsøkt til før måneden er over. Trener for det meste sirkeltrening og styrketrening, men etter en tur til Nimi for sjekk av kondis så har jeg også fått et supplerende kondisjonsprogram jeg skal følge for å bedre kondisen (oksygenopptaket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til tråden sporty67. 35 trimpoeng i januar er jo kjempeflott da. :)

 

Jepp,det blir en ny tråd i februar også.lager en ny en ikveld eller imorgen. :-) Har fått ca.23 tp til nå,og blir nok et imorgen også.Så har nesten fått målet mitt på 25 tp i januar.Det er jeg fornøyd med :D ( blir 24,4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...