Gjest Sivil Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Hei! Jeg er en jente på 28 år som skal ned rundt 10 kilo (og med 10 delmål underveis ). Jeg veier nå 70 kilo og er skarve 163 cm høy, og skal i første omgang ned 5-6 kilo for å nå normalvektig BMI. Jeg veide 80 kilo da jeg startet å slanke meg, og har gått ned saaaakte, for at kropp og hode skulle følge med på nedgangen. Nå har jeg ligget stabilt på 70 kg en stund (1-2 år eller deromkring), og jeg er klar for de neste ti:) Spørsmålet er da: er det noen av dere som har erfaring med å kickstarte slankekuren med en pulverkur? Dumt eller bra? En del nyere forskning sier jo at det kan være smart for folk som skal ned et større antall kilo, men jeg er usikker. Spiller ballen over til dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Hei. Jeg startet min vei nedover, igjen, onsdag for en uke siden og på den uka gikk jeg ned 1,6 kg. Jeg har spist i snitt den uka 1850 kcal. Jeg svermer for vanlig sunt kosthold, for vet jeg at jeg klarer det over tid. Med pulver så går en fort opp igjen når en da begynner å spiser vanlig mat, igjen. Og som du ser, kikkstarten kan du få på vanlig mat, også Lykke til i ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suppegjøken Skrevet August 14, 2014 Rapporter Share Skrevet August 14, 2014 Hei. Enig med Tjorven45. Kickstart kan du få ved vanlig mat. Du skal "bare" ned ti kilo (vet at det kan være tøft nok altså), men skal man ha pulverkur som start på slankekur tror jeg det er for de som skal ned vesentlig mer enn 10 kilo. Men det er min mening. Lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå