Gå til innhold

Løper og løper uten å komme i mål!


Løffen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Da er det på tide å skjerpe seg igjen.....;)/>/>

Jeg er en dame/jente på 42 år, som er aktiv og trener mye. Men klarer aldri å komme i mål med vekta og det gjør meg snart desperat...

Jeg er ikke overvektig, men burde gått ned 4-5 kilo. Har ikke veid meg i det siste og gruer meg til det. Er 168 cm høy og veier sikkert 64-65 kilo nå.

Tidligere, før jeg ble såpass i alder og ikke hadde barn, veide jeg ca.58 kilo og trivdes så godt med det.

Jeg legger mye tid og energi i treningen og føler jeg ikke får betalt for det. Er en søtmoms uten like, dessverre.

Er det noen her som vil bli med og støtte hverandre på veien ? for det er jo faktisk mulig å klare det, det må jo gå an!

 

Jeg tenkte å veie meg tirsdager framover. Maten vet jeg ikke helt, klarer ikke å ligge på 1300 kcal ihvertfall. Det blir nok for lite for meg.1600kcal er nok bedre.

Ja ja så er jeg i gang mentalt :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg hoppet i det en dag før tiden og vekta viste 64,1. Liker det ikke, men det kunne vært verre også. Så da blir målet å komme på 63-tallet i neste uke :)/>

Det var noen kloke hoder som sa "det umulige er mulig, bare at det tar litt tid" så ja jeg må være TÅLMODIG. (Og ikke feire med sjokolade og chips om jeg ser vekta går litt ned)

Hadde vært kjekt om noen der ute hang seg på tråden? Blir litt kjekkere å følge hverandre på veien :)/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sleng deg med på "Ned under 10 kilo"-forumet, da vel! :) Der er vi flere som sliter med en håndfull unødvendige kilo, som biter seg fast...

 

Er for øvrig i samme situasjon som deg. Samme alder, høyde og vekt. (Og med barn.) Har klart å ligge under 60 kilo de siste par årene, men etter nyttår har jeg bikket over og så bare ballet på seg. Mest pga. stress. Men også fordi jeg, som deg, er en søtmums! Og disiplinen har vært så som så det siste året. Ond sirkel det der.

 

Men det ER mulig å komme seg ut av den! Hvis man bare vil nok.

 

Lykke til, enten du fortsetter her inne eller på det andre forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sleng deg med på "Ned under 10 kilo"-forumet, da vel! :)/> Der er vi flere som sliter med en håndfull unødvendige kilo, som biter seg fast...

 

Er for øvrig i samme situasjon som deg. Samme alder, høyde og vekt. (Og med barn.) Har klart å ligge under 60 kilo de siste par årene, men etter nyttår har jeg bikket over og så bare ballet på seg. Mest pga. stress. Men også fordi jeg, som deg, er en søtmums! Og disiplinen har vært så som så det siste året. Ond sirkel det der.

 

Men det ER mulig å komme seg ut av den! Hvis man bare vil nok.

 

Lykke til, enten du fortsetter her inne eller på det andre forumet! :)/>

Hei og takk for svar. Ja, jeg vil gjerne henge meg på tråden for oss som skal ned under 10 kilo ;) Jeg ser selv at hvis jeg har det bra og relativt rolig i perioder, så klarer jeg å fokusere på maten. Blir det mye stress, så hiver jeg i meg litt sjokolade der og en Iskaffe her! Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!

Jeg vil gjerne være med deg for gjensidig motivasjon. Er 39 år og trener 3-4 ganger per uke. Jeghar klart å ligge på 58-59 kilo over lang tid, men har siden nyttår begynt å spise godteri igjen. Altfor mye så kiloene har krøpet på. Nå sliter jeg skikkelig med å snu trenden så jeg trenger også hjelp. Jeg er klar fra nå. Kan starte med veiing i morgen tidli. Da vil det nok vise seg at jeg har en jobb å gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...