Gå til innhold

Kilokjemper - Endre livsstil


Gjest Trultemoren
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Trultemoren

Hei :)

Her er jeg! Dessverre kan man si, men sånn har det blitt. Vekten har sakte men sikkert gått feil vei. Overspising og ingen trening har ført til + 18 kilo. Jeg velger nå å ta tak. Nå skal de forbanna 18 fleskekiloene av!!

 

Kvinne, fylt 42, gift, en sønn (20)og en datter(16). Jobber som Hjelpepleier. Har Lavt Stoffskiftet og er medisinert for dette.

 

Hva motiverer meg for å nå målet?

- bedre helse

- mer energi

- føle meg bedre

 

Hvordan skal jeg nå målet?

- daglig registrering av mat

- minimum 30 min bevegelse hver dag

 

Når jeg når målet, vet jeg ikke. Tar ett kilo av gangen. Men ønsker å nærme meg målet -18 kg ved juletider 2016. Nå er det ingen vei tilbake. Starter 4 januar med registrering av vekt, mat og trening.

 

Da er det bare å motivere seg og glede seg til oppstart i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trultemor! Velkommen til forumet! Jeg er 27 år, og har som mål å gå ned 12 kg i løpet av 2016.

 

Jeg har gått på kurs i høst, gått ned 6 kg der, så er på god vei føler jeg selv. For min del har det så og si bare vært fokus på endring av matvaner til nå, men i januar skal jeg også begynne med fysisk aktivitet igjen! Har tidligere vært glad i å trene, så det burde ikke bli så vanskelig.

 

Jeg har veiedager tirsdager, håper å høre fra deg i januar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei 😊 Da kommer jeg tilbake hit på forumet også....De siste to månedene (inkludert jula...) i 2015 har resultert i + 4 kg...Huffameg !!

Det positive er at jeg jo vet ( altfor godt) hvordan jeg skal få dem av igjen. Målet for 2016 er ca 11 kg. Kjenner at jeg gleder meg til å starte den 04.01. :D :D

Håper vi kan følge hverandre i kampen fram mot et sunnere liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trultemoren

Hei Ka-holt og Minisker`n :)