Gå til innhold

32 år, NY og trenger slankevenner :)


Gjest kreps1983
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har laget graf og alt det der, men skjønte ikke hvilken signatur jeg skal legge den inn i? Jeg klarer ikke å lage signatur her inne. Hjeeeelp :blink:

 

Heisann, Goggeline!

 

For å lage signatur går du inn på profilen din og trykker på Rediger min profil oppe til høyre. Der trykker du på Endre signatur i kolonnen til venstre og limer inn koden til grafen/charten.

 

OBS:

Det er fort gjort å lime inn feil kode til charten/grafen sin, Den man først finner er en website-kode som starter med <a href="http://lilyslim.com/">.

Når man har laget/oppdatert charten sin og har kommet til kodene må man trykke på Forums og så på PseudoHTML, UBBCode and BB Code. Da finner man en kode som starter med , og det er den man skal bruke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skulle liksom være veiedag, men det glemte jeg helt bort. :rolleyes: Går på vekten før frokost, så nytter ikke å gjøre det etter å ha kledd på seg og spist, for da blir jo tallene helt feil. Håper jeg husker det imorgen, for er jo veldig spent...

 

Har ikke de største forhåpningene til vektnedgang. Var flink fra tirsdag til fredag, men helgen er vanskelig.

Taco til middag på lørdagen, det er jo så godt.... Og så hadde min kjære kjøpt inn til smågodt til kvelden. :mellow:

 

Mini i huset ble også syk på fredagen, så han har vært mye våken om natten og nektet å sove på dagtid, så ble ingen trening i helgen heller. :(

Så nå er jeg rett og slett super sliten

 

Hvordan har det gått for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Goggeline!

 

For å lage signatur går du inn på profilen din og trykker på Rediger min profil oppe til høyre. Der trykker du på Endre signatur i kolonnen til venstre og limer inn koden til grafen/charten.

 

OBS:

Det er fort gjort å lime inn feil kode til charten/grafen sin, Den man først finner er en website-kode som starter med <a href="http://lilyslim.com/">.

Når man har laget/oppdatert charten sin og har kommet til kodene må man trykke på Forums og så på PseudoHTML, UBBCode and BB Code. Da finner man en kode som starter med , og det er den man skal bruke! :)/>

 

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en superhelg med utskeielse både på lørdag og søndag, :P vært på Burgerking, spist pizza, potetgull, sjokolade og skolebrød, men skriver inn alt jeg spiser og holder meg innenfor 1600 kcal pr.døgn. Da går det bra. :D

 

Ned 1.1 sist uke (til 95.7) og det beste av alt, jeg er superstolt av meg selv, ikke fordi jeg har gått ned så mye men fordi jeg kun spiste 1 skolebrød i går av 14 deilige nybakte som jeg bakte selv. Min kjære spiste 5 stk i hele går og gikk allikevel ned 0.3 så han er heldig.

 

Resten har jeg fryst som jeg ble anbefalt og da er de ute av sinn. :o

 

Jeg går på neste uke med friskt mot og igjen er jeg så motivert som det bare går ann. Ønsker alle her lykke til og håper dere føler dere som jeg gjør akkurat nå for da klarer dere å stå imot alle hindringer på veien. Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag husket jeg å veie meg, og ble positivt overrasket. Vekten viste 97 kilo, altså en nedgang på 0,7 kilo. Det er jeg strålende fornøyd med. Så idag har jeg følt meg superglad.

 

Jeg følger meny 3, men nå som jeg fremdeles ammer så har jeg lagt på 100 kcal, så ligger vel på mellom 1900-2000 kcal dagen.

 

Har blitt veldig obs på matvarer som inneholder mye kalorier men som metter lite, disse må jeg bare holde meg unna ellers går jeg på en smell kalorimessig. Merker også at jeg bruker mindre smør på skivene, smørpakkene varer nesten uendelig lenge, helt plutselig. :P

 

Men sliter veldig med å få i meg nok grønnsaker til å få huket av. I dag er jeg oppe i 195 gram og da synes jeg at jeg har vært flink. Er det noen andre som har noen gode forslag til hvordan man kan øke dette på en lett måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke det beste resultatet på mandag, men ned 0.2 og ned er ned trøster jeg meg med da. Har gått en tur hittil men håper jeg klarer flere.

Nå har jeg målt og det er 7 km fra hjem til jobb så nå er jeg fast bestemt på å kjøpe sykkel. Gleder meg faktisk. Kommer nok til å bli kjempetungt i starten men kommer vel raskt i form.

Håper også selvsagt å gå ned flere kilo før dette. Håper å starte rundt 1 april. Venter på tilbud på G-Max eller Sport på vår-kampanjen hvor man får med et cruise til Kiel med Colorline (for 4 pers.)for hver 1000-lapp man bruker. Det skal være min gulrot fremover. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det opp 0,7 og trodde jeg aldri skulle si det men det er faktisk helt greit, for jeg har gått ned i cm. og det kjennes godt på tøyet, så da håper jeg det blir minus neste uke. Har fortsatt skrevet hele uka men i gjennomsnitt har jeg ligget på over 1800 kcal og da er det ikke så rart.

 

Er også slapp med trim men har en veldig aktiv jobb så det er der jeg redder meg unna med skritt ihvertfall. Venter med å kjøpe sykkel og jeg er fortsatt motivert og gleder meg allerede.

Hadde vært hyggelig om noen flere skrev om sine resultat men det er jo ofte lite aktivitet på trådene etterhvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Goggeline, jeg synes denne tråden ble så stille at jeg laget min egen, så jeg skriver der inne. Den heter aktiv slanketråd, og du er hjertelig velkommen inn der. Mye aktivitet enn så lenge.

 

Så fint at du fremdeles er i gang og at du begynner å merke resultater, da er det nok ikke lenge til vekten begynner å vise det også. Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...