Gjest jenta33 Skrevet Oktober 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Hei:) jeg starter på kurs i Skien til mandag. jeg er 1,62 høy og 90 kg, er det da realistisk med rundt 10 kg til jul? på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Suzzie Skrevet Oktober 30, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Hei Jeg har gått 2 Grethe Roede kurs før,gikk ned mest på det første,ca.6kg,tror det var 8 kurskvelder. Det var flere på kurset som gikk ned mye mer enn meg . Vanskelig og svare på spørsmålet ditt,men sikkert ikke umulig og få det til. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clavicula 21 Skrevet Oktober 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2016 Heia jenta 33 Velkommen hit til forumet Synes nok du har satt et ganske tøft mål om 10 kg ned til jul.....men mulig er det jo likevel Æ konkludere med for egen del at æ ønske å unne mæ LITT i helgen eller når æ e ute å reise så får heller vektnedgangen ta litt lengre tid. Uansett har du tatt ei viktig beslutning så lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jenta33 Skrevet November 2, 2016 Rapporter Share Skrevet November 2, 2016 Tusen takk for svar begge 2:) jeg sliter med en del vann i kroppen, derfor jeg tenkte det var realistisk jeg skal jo egentlig ha 1600 kalorier, men kommer bare opp i rundt 1400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet November 3, 2016 Rapporter Share Skrevet November 3, 2016 Hei hei Jeg startet på min vektnedgang 8. september, da var vekta 80,5 kg. I dag 8 uker senere, viser vekta 72,3 kg, det er 8,2 kg ned. Jeg hadde to uker jeg sto nesten stille på vekta, så klarer du å finne en jevn vektnedgang, skal du klare 10 kg til jul Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå