Gjest Josefine67 Skrevet November 14, 2016 Rapporter Share Skrevet November 14, 2016 Hei Jeg er en ung bestemor som har et stort lerret og bleke. Har nådd mitt mål før, og bestemte meg for aldri mer havne i tresifferklubben igjen. Men her er jeg altså, og har behov for alle den motivasjon jeg kan få!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taghra Skrevet November 14, 2016 Rapporter Share Skrevet November 14, 2016 Masse lykke til Jeg tror du kan klare det, du har allerede tatt første steget (kanskje tilogmed flere)^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clavicula 21 Skrevet November 14, 2016 Rapporter Share Skrevet November 14, 2016 Heia Josefine 67 Velkommen hit til forumet og lykke til med Roede kosthold og sunnere hverdag! Ja det å være i tresiffra klubben e ikke noe særlig d kan æ skriv under på! Men det går ann å snu trenden heldigvis Lykke til på ferden mot en lettere dæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitty Skrevet November 15, 2016 Rapporter Share Skrevet November 15, 2016 Hei Josefine67! Dette klarer du Jeg var i tresiffer klubben når jeg startet her for 4 uker siden, men er nå kommet i tosiffer klubben. Husk at alt er mulig og ikke gi opp! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå