Geisha79 Skrevet Juli 30, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2018 Da var sommeren over, og iløpet av en mnd så jeg klart å legge på meg 3 kilo igjen. Så nå er vekten på 84.3. Men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle kose meg iløpet av ferien, og det har jeg gjort. Nå derimot er det tilbake til hverdagen og jeg skal fortsatt ned 15 -20 kilo - så veiedag var idag, nytt pågangsmot er på plass, og registreringen av måltider er i gang igjen. Gleder meg til neste mandag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littvrang Skrevet Juli 30, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2018 Lykke til med hverdag og nedgang. Det er jo litt godt det også. Jeg har kost meg litt for lenge og bare hatt oppgang siden 2012, så jeg har ca 22 kilo som skal ned i løpet av høsten og vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuglesang Skrevet Juli 31, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2018 Godt med nytt pågangsmot etter ferien. Føler jeg er i rute med motivasjonen her også. Ble rimelig stillstand på vekten i løpet av ferien og med 26,4 kilo igjen til matchvekt er det litt å jobbe med framover. Lykke til fram mot neste mandag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geisha79 Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2018 Det er det, så kan man heller glede seg litt til feriene - ikke bare har man fri, men man kan også tillate seg å kose seg litt ekstra så lenge man vet at etter ferien er man tilbake i vanlig modus Lykke til deres også, Littvrang og Fuglesang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå