Gå til innhold

Juleinnspurten! Hiv deg med!!!!!


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg bestemt meg for å ta et skippertak før jul. Har vært litt lite flink i det siste så nå er det full skjerpings her.

 

Noen som vil hive seg med og ta et skikkelig skippertak før jul. Se hvor mye vi klarer å gå ned fram til ca 20. desember?

 

Jeg har startet dagen med fiber og vann + et heftig møte med Kari Jaquesson i lunsjen.

 

Sleng dere med så setter vi opp en resultatliste fra uke til uke, kom igjen nå.

 

Det er bedre å gå ned et par kg nå før jul enn å legge på seg et par kg nå før jul.

 

 

Data:

6.november

høyde/vekt/livvidde/lår

 

carpa:

uke 1: 167cm/78,5/95cm (Startet 6.11.2006)

Uke 2: 167/79/95

Uke 3: 167/79,3/95

Uke 4: 167/78,1/93

Uke 5: 167/77,1/91cm/61 cm

Uke 6: 167/77,6/91/61

Totalt: - 0,900 kg og - 4 cm livvidde og 0 cm lår

Mitt mål: 65 kg, rest 12,6 kg.

 

eme30:

Uke 1:170/91,2/114 cm

Uke 2:170/90,5/111 cm

Uke 3: 170/90,3/111 cm

Totalt: - 0,900 kg og 3 cm

 

mammatilfire:

uke 1:165cm/87,5kg/?

uke 2: 165/86,9/?

Totalt: -0,600 kg

 

jajo:

Uke 1: 166cm/70,5kg/85cm

Uke 2: 166/69,6/82

Uke 3: 166/68,8/79 cm

Uke 4: 166/69,2/79cm

Uke 5: 166/69,7/79.

 

 

Totalt: - 0,800 kg og - 6 cm

 

Kintan:

Uke 1: 158/89/104,0

Uke 2: 158/85,8/103,5

Uke 3: 158/85,4/103,0

Totalt: - 3,500kg og -1 cm

 

ace:

Uke 1: 170/81/83

Uke 2: 170/78,5/81

Uke 3: 170/77,2/81

Uke 4: 170/77,2/80

Totalt: -3,8kg og - 3 cm

 

Amathea:

Uke 1: høyde?/87,8/livvidde?

 

godis:

Uke 1: 163/61,7/81

 

snart40:

Uke 1:177/84,3/78

 

dreemz:

Uke 1:165cm/83kg/83cm

 

 

fana:

?/84kg/?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Så flott at dette er en ny tråd. Vil lissom ikke henge meg på en gammel tråd,hvor alle kjenner hverandre.

Så dette er midt i blinken, nå må jeg ta tak i meg selv og faktiskt følge det opp!

Jeg er en jente på 30 som skal ned 8-10 kg. Så får vi se hvor mye det blir føre jul..Har gått GR kurs ett par ganger før, men nå gjør vi det på egenhånd. Bruker vektklubb siden aktivt for å legge inn kal forbruk etc.

 

Så i dag har jeg spist riktig, og begynt på Tonidren kur - bare for å rense kroppen litt i tillegg. Og trene har jeg da planlagt..hehe* skal gå en tur etterpå.

 

Vekt: 91,2 kg

Høyde: 170 cm

Midje: har ikke fått målt meg enda..

 

Skal vi ha veiedag hver mandag?

Ellers så får vi bare stå på, spise riktig, styre unna fristelser og trene regelmessig..

Blir nok det som blir tyngst for meg. Jobber skift, så det er ett ork å komme seg på Spenst..

 

Skal jeg bare se etter denne tråden da: Juleinnpurt?!

 

Noen flere som blir med???

Gla hilsen fra

Eme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal vi klare.slenger meg på her. har begynt å gå ned i vekt igjen,så no er det bare til å fortsette,heheh.

 

Vekt: 84.9.

 

Mere tenker jeg ikke på, ta det som det kommer.

 

Er 27 år. bor i bergen, er på rehabilitering.så jeg mere en nok til tid dette vil jeg tro.

 

Vi snk. lykke til på denne turen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da gitt!

 

Dagen i dag har vært flott, ikke noe utskeielser og sånn passe med trim.

 

Og ja da er det bare å følge med på denne tråden da. Kom gjerne med noe innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med :)

 

Data:

6.november

høyde/vekt/livvidde

 

165/83/83

 

Jeg starter dagen med te. brød og aprikose syltetøy. Går 3 km til jobb. Begynte på kurs for en uke siden, og hadde 1,6 kg i vekttap den første uken. Håper på 1 kg i uken frem til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med :)

 

Data:

6.november

høyde/vekt/livvidde

 

165/83/83

 

Jeg starter dagen med te. brød og aprikose syltetøy. Går 3 km til jobb. Begynte på kurs for en uke siden' date=' og hadde 1,6 kg i vekttap den første uken. Håper på 1 kg i uken frem til jul[/quote']

 

Velkommen skal du være. Jammen er du flink som går de 3 km til jobben, det er jo utrolig flott trim.

 

Lykke til med dagen alle sammen!

 

Min frokost består gjerne av fiberrik og vann. Også er jeg hekta på cappuchino så det må jeg bare ha....... Det gjør vist ikke så mye at jeg unner meg det for jeg har faktisk litt problemer med å komme meg opp i 1300 kcal per dag når jeg bare skal spise sunt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dette er en ny tråd. Vil lissom ikke henge meg på en gammel tråd' date='hvor alle kjenner hverandre.

Så dette er midt i blinken, nå må jeg ta tak i meg selv og faktiskt følge det opp!

Jeg er en jente på 30 som skal ned 8-10 kg. Så får vi se hvor mye det blir føre jul..Har gått GR kurs ett par ganger før, men nå gjør vi det på egenhånd. Bruker vektklubb siden aktivt for å legge inn kal forbruk etc.

 

Så i dag har jeg spist riktig, og begynt på Tonidren kur - bare for å rense kroppen litt i tillegg. Og trene har jeg da planlagt..hehe* skal gå en tur etterpå.

 

Vekt: 91,2 kg

Høyde: 170 cm

Midje: har ikke fått målt meg enda..

 

Skal vi ha veiedag hver mandag?

Ellers så får vi bare stå på, spise riktig, styre unna fristelser og trene regelmessig..

Blir nok det som blir tyngst for meg. Jobber skift, så det er ett ork å komme seg på Spenst..

 

Skal jeg bare se etter denne tråden da: Juleinnpurt?!

 

Noen flere som blir med???

Gla hilsen fra

Eme[/quote']

 

Hei Eme.

Flott at du vil være med. Det med veiedag er vel ikke så nøye. Selv har jeg veiedag på mandag men om man har litt senere i uken så synes jeg ikke man skal la seg stoppe fra å bli med allikevel. Jeg oppdaterer fortløpende den listen jeg.

 

Skjønner at det kan være vanskelig med den spisingen når man jobber skift og ikke har noen faste rutiner. Men du får det nok til, er utrolig hva man klarer så lenge viljen er der :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal vi klare.slenger meg på her. har begynt å gå ned i vekt igjen' date='så no er det bare til å fortsette,heheh.

 

Vekt: 84.9.

 

Mere tenker jeg ikke på, ta det som det kommer.

 

Er 27 år. bor i bergen, er på rehabilitering.så jeg mere en nok til tid dette vil jeg tro.

 

Vi snk. lykke til på denne turen[/quote']

 

 

Velkommen til deg også fana :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire

Her henger jeg meg på.

Har fire barn, fullammer minsten fremdeles.

Spiser igrunn sundt, men har over 20 kg for mye likevel. Sliter med lavt stoffskifte. Må nok legge mye fokus på bevegelse for å klare å gå ned.

165cm/87,5kg :) /har ikke målebånd ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

1/1-06 starta eg min nye livsstil.... gjekk ned frå 77,5 til 68,5 på tre månedar.. :)

etter det har det gått litt opp og ned. Har ikkje funne nok motivasjon til å forsetje med å slanke meg. Gjekk på vekta på mandag ; 70,5 kg.... iiiiik :) Ja,ja , trudde faktisk at eg hadde lagt på meg meir!

Vil gjerne ned mot 60-talet før neste sommar- lurt å begynna no før jul, sånn at me ikkje

legg på oss i førjulstida!

 

166cm/70,5kg/85cm

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg med!! mitt store mål er å gå ned 4 kilo til jul:)

har ikke hatt den store motivasjonen i det siste, men kjenner at den nå er på vei tilbake:) å se bra ut i julekjolen er en god motivasjon;)

 

skal komme innom og rapportere vekt og mål etter veiing i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende.

Jeg bruker vektklubb registreringen aktivt *flinke meg*, men i går spiste jeg ikke helt etter planen da.

Min ste.mor hadde 40 års lag,og da ble det snitter og litt kake,men jeg trakk det inn andre steder da. I tillegg begynner jeg på en uke nattskift,

så det blir spennende å se om det gir utslag til mandag- som er min veiedag.

 

Skal prøve å få beveget meg littogså... *piske piske*

hehe

 

Stå på alle sammen!!!

 

klem fra

Eme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her henger jeg meg på.

Har fire barn' date=' fullammer minsten fremdeles.

Spiser igrunn sundt, men har over 20 kg for mye likevel. Sliter med lavt stoffskifte. Må nok legge mye fokus på bevegelse for å klare å gå ned.

165cm/87,5kg :) /har ikke målebånd ennå..[/quote']

 

Hei

flott at du vil være med, jo flere vi er sammen vet du (men det vet du vel du som har fire barn :) )

 

Håper dette er drahjelpen og motivasjonen du trenger. Vet ikke om jeg sliter med lavt stoffskifte men jeg har veldig vanskelig for å gå ned i vekt. Det er nesten umulig for meg uten noe aktivitet. Men det går da sakte med sikkert nedover. Har gått ned ca 10 kg etter at jeg fikk sistemann men har fortsatt 10-14 kg igjen. Ble nok desverre litt for mange kilo som kom tilbake i sommerferien.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

1/1-06 starta eg min nye livsstil.... gjekk ned frå 77' date='5 til 68,5 på tre månedar.. :)

etter det har det gått litt opp og ned. Har ikkje funne nok motivasjon til å forsetje med å slanke meg. Gjekk på vekta på mandag ; 70,5 kg.... iiiiik :) Ja,ja , trudde faktisk at eg hadde lagt på meg meir! Ville gjerne ned til 63+/- før neste sommar- lurt å begynna no før jul, sånn at me ikkje legg på oss i førjulstida!

 

166cm/70,5kg/85cm

 

Jajo[/quote']

 

Åj så flink du har vært, jeg er imponert. Høres ut som en god plan og begynne nå. Det er såå kjedelig å slanke av seg de samme kiloene flere ganger. Så klarer vi å gå ned litt nå før jul også kanskje klare å holde vekten i den verste julestria så har vi vel vært flinke må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg med!! mitt store mål er å gå ned 4 kilo til jul:)

har ikke hatt den store motivasjonen i det siste' date=' men kjenner at den nå er på vei tilbake:) å se bra ut i julekjolen er en god motivasjon;)

 

skal komme innom og rapportere vekt og mål etter veiing i morgen:)[/quote']

 

Flott, vi venter rapport i morgen

 

Ja jeg har også et lite ønske om å se litt bedre ut i julekjole om en måneds tid en det jeg gjør nå. Det er bra motivasjon. Her går mye i Kari S sin styrketreningsvideo så jeg får strammet opp litt etterhvert som vekta går nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende.

Jeg bruker vektklubb registreringen aktivt *flinke meg*' date=' men i går spiste jeg ikke helt etter planen da.

Min ste.mor hadde 40 års lag,og da ble det snitter og litt kake,men jeg trakk det inn andre steder da. I tillegg begynner jeg på en uke nattskift,

så det blir spennende å se om det gir utslag til mandag- som er min veiedag.

 

Skal prøve å få beveget meg littogså... *piske piske*

hehe

 

Stå på alle sammen!!!

 

klem fra

Eme[/quote']

 

Ja er det ikke bra at vi har fått så mange med oss. Jeg bruker også vektklubben til registrering aktiv. Alt jeg spiser og alt jeg beveger meg blir sirlig skrevet inn. Synes det hjelper mye å gjøre det. Ikke alltid så lett å være flink hele tiden når det er slike lag men husk at det er hverdagen som har gjort oss litt trinne, ikke bursdagene vi har vært i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i et slikt forum, men er det bare og henge seg med eller?

 

Jeg vil ned 12 kg frem til sommeren, men som mål under 80 frem til jul.

Er en jojo slanker av dimensjoner, men har egentlig nå ikke tenkt å slanke meg.....bare rett og slett legge om livstilen.

 

Har ikke veid og målt meg i dag, men kommer tilbake i morgen med det.

 

Klem Snart 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å henge seg på,snart40! Helt riktig tenkt og, at man ikke bare slanker seg, men endring av livstil!Lykke til!

 

Carpa: Jeg har nå målt liv-vidden min....grumle,grumle... ehhh... 114 cm... yikes!

Så da får du føre det inn i lista di. Veie meggjør jeg hver uke,men måler meg en gang innimellom- det tar litt lenger tid synes jeg -før man merker resultater der.

 

 

Nå har jeg i alle fall vært ute og kjøpt meg litt mer motivasjon, en ny dress. *hehe* Den sitter som ett skudd altså, men jeg kan godt ha litt mer plass i den ( hvis dere skjønner hva jeg mener?!) Synes det er litt deilig når buksene er litt-bitt løsere, sånn ca 5 kg løsere..

 

I alle fall, Vært flink jente i dag!

 

Og til alle dere andre, stå på! Det er bare vi som kan gøre det for oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er med! Jeg begynte i begynnelsen av september...da var målene mine 163/67,8/93 . Jeg er nå på kurs nr 2 og har nå målene 163/61,7/81 :) Jeg er ennå ikke ferdig. Målet mitt er 57 kg og hva midjen min skal vise vet jeg ikke, bare mindre enn nå! Så før meg på så er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i et slikt forum' date=' men er det bare og henge seg med eller?

 

Jeg vil ned 12 kg frem til sommeren, men som mål under 80 frem til jul.

Er en jojo slanker av dimensjoner, men har egentlig nå ikke tenkt å slanke meg.....bare rett og slett legge om livstilen.

 

Har ikke veid og målt meg i dag, men kommer tilbake i morgen med det.

 

Klem Snart 40[/quote']

 

Jepp, velkommen skal du være. Bare gi meg dine data når du er klar så oppdaterer jeg listen.

 

Hilsen en snart 40 her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er med! Jeg begynte i begynnelsen av september...da var målene mine 163/67' date='8/93 . Jeg er nå på kurs nr 2 og har nå målene 163/61,7/81 :) Jeg er ennå ikke ferdig. Målet mitt er 57 kg og hva midjen min skal vise vet jeg ikke, bare mindre enn nå! Så før meg på så er jeg med![/quote']

 

 

Hei Godis

Så flink du har vært og så mange cm du har blitt kvitt da gitt. Tenker julekjolen sitter fint på deg i år.

 

Du er ført opp på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja det var værre enn jeg fryktet. Har bare sett på vekta i det siste og ikke våget å hoppe på:

 

Høyde: 177

Vekt: 84,3

Midje: 78

 

Gikk på jobben i dag, så har fått litt trim allerede. Det er deilig.

 

Ha en fin dag!

 

Klem Snart40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uka var det stillestående.. ikke bra.. virker som kroppen min ikke vil samarbeide med meg!! men jeg skal ta opp kampen og prøve å tvinge kroppen min til å gå ned i vekt til neste uke:)

 

ellers tenkte jeg på at det hadde vært gøy å gi oss en utfordring;) så min utfordring til med selv og alle de som vil bli med er å ta opp kampen med "bilringen" ved å ta sit ups en gang om dagen:) trenger ikke å være mange, poenget er bare å komme igang!

 

ellers vil jeg ønske alle en sunn og herlig torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uka var det stillestående.. ikke bra.. virker som kroppen min ikke vil samarbeide med meg!! men jeg skal ta opp kampen og prøve å tvinge kroppen min til å gå ned i vekt til neste uke:)

 

ellers tenkte jeg på at det hadde vært gøy å gi oss en utfordring;) så min utfordring til med selv og alle de som vil bli med er å ta opp kampen med "bilringen" ved å ta sit ups en gang om dagen:) trenger ikke å være mange' date=' poenget er bare å komme igang!

 

ellers vil jeg ønske alle en sunn og herlig torsdag![/quote']

 

Det vil jeg være med på..... Det tar jo så kort tid, men det å gjøre det er jo vanskelig. Men glemmer det rett og slett!

 

Klem fra Snart40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg være med på..... Det tar jo så kort tid' date=' men det å gjøre det er jo vanskelig. Men glemmer det rett og slett!

 

Klem fra Snart40[/quote']

 

Du har sikkert en alarm på mobilen din som kan minne deg på det vet du

 

Smart ide.

Jeg har allerede utfordret meg selv ved å sette som mål at jeg skal ha minst 7 trimpoeng (men helst 14) i uken. Jeg tar Kari J sin videovitamin 3 dager i uken og ellers går jeg tur hver dag og sitter på sykkelen når ikke noe annet er mulig å få til.

 

Ellers har jeg lest litt i den tråden som gjelder kunstig søtningstoff og jeg lurer på om jeg skal kutte ut det for å se om det hjelper noe.

 

Lykke til jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...