Gå til innhold

Juleinnspurten! Hiv deg med!!!!!


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Ikke så fornøyd i dag jeg da. Vekten står stille 77,2 kg, men ned en cm rundt livet til 80 cm. Vet jeg har spist innenfor hva jeg skal, men trimmen blir det jo ikke noe av. Nå er jeg skikkelig forkjølet i tillegg, potte tett og hoster og har feber. Så kjedelig.

Lykke til dere andre. Skal fortsette å være flink jeg, så kommer vel resultatet etter hvert, håper jeg da.

 

ACE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Da er listen oppdatert jenter.

Dette går da bra, husk at vi nærmer oss jul og blir utsatt for mer og mer fristelser fremover. Ikke rart om vi bare må ha litt innimellom.

Tenk om vi ikke hadde vært her inne ... da hadde det nok gått helt av støvleskafta for min del....

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var første julebordhelg overstått og desverre viser vekta +500 gram

Men jeg håper det henger igjen litt etter alkohol og div. Det ble ikke mer enn i underkant av 2000 kcal den dagen og jeg trimmet meg til 4,1 poeng så hmm

 

Vi får se neste uke, nå har jeg en uke uten noe fristelser så...

 

Hvordan gikk det med dere jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg har ikkje vore så aktiv i vektklubben i det siste.... merker det på motivasjonen. Eg skal på fest i kveld og i morgon, men skal prøva å begrensa meg! Vil ha det litt kos og gøy og då, men skal ikkje "dukke ned" i gotteri- eller chipsskåla! Har ikkje veia meg denne veka- kjem med rapport på måndag!

 

Snart jul. Du er kjempeflink, Carpa, som klarer å holde liv i tråden . Ser du klarer å holde vekta stabil! Eg må skjerpa meg!

 

Snakkes!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! No er det visst over og ut for denne tråden.... jula står for døra!

Eg har ikkje vore så motivert i denne tida, men har tatt meg litt i sammen....

Likevel; vekta er oppe i 70,5 kg igjen.... eg har altså gått ned akkurat 0,0 kg :eek:

I kveld har eg skrevet dei siste julekorta, i morgon skal eg vaske til jul og på fredag skal eg handle inn julemat.... tenk, berre 4 dagar igjen til jul! Gler meg kjempemasse! Eg eeeeelskar jula, lysa, maten, gåvene, kos og samvær med familie og venner!

Skal kose meg i jula, drikke vin, ete godt, men ikkje fråtse!

 

Takk for følgje så langt! Eg vil hive meg på eit "påskemål" etter jul. Kanskje me "snakkes" då? ;)

 

GOOOOD JUL og GODT NYTTÅR!

 

Juleklem frå Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uff og uff den jula altså

Har ikke veid meg enda men vet at det ikke blir morsomt.

Det skled veldig ut for meg

 

Har laget en ny tråd "Påskespurten" for dere som ønsker å være med videre.

Min første veiedag blir mandag 8. januar.

 

Godt nytt år og takk for følge så langt så håper jeg vi ses i "Påskespurten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...