Gå til innhold

Grys svangerskapsdagbok


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse med Jan Marcus! balloons.gif Så utrolig koselig med en liten baby igjen, tenker jeg. Og storesøster regner jeg med er superstolt!

 

Det høres ut som det var en tøff fødsel, hvertfall på slutten. Det er helt utrolig hva vi skal gjennom for å få ut disse barna som skal ut! Godt å høre at formen er bedre denne gangen.

 

Og får vel også spørre om hvor mye du har gått ned når det har gått ca en uke etter fødsel! Du som har vært så flink i løpet av svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Hei og hopp! Her står alt bra til! Vekta kryper nedover hver dag, kroppen kvitter seg med vannrestene etter svangerskapet og livmora er også snart trekt seg sammen, dette utgjør litt på vekta + at jeg har melkeproduksjon som ei middels ku! I dag stoppet vekta på 77,3 det betyr 2,3 kg til der jeg var før jeg ble gravid.

Men for å nå målet på 67-68 kg er det 9-10 kg igjen. Men amminga kommer i første rekke så får vi se hva slags utslag den har på vekta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye igjen med både fødsel og alle kiloene som du har kvittet deg med. Du kan kanskje endre tittelen på dagboken din nå....? Nå er du ikke lenger svanger!

 

Og du trenger ikke å være redd for at du ikke kan slanke deg når du ammer. Her fullammes det fortsatt, og jeg startet med GR da nurket var 2 uker gammel. Bare sørg for at du ligger en meny høyere enn hva energibehovet ditt tilsier og at du får litt ekstra av frukt og melk i deg.

 

Du kan jo være med i 10 kiloes klubben? Solskinnsbolla, kris78 og jeg har omtrent 10 kilo igjen til målene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...