Gå til innhold

Påskespurten - heng deg med!


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Gjest Fridamor

Da skal jeg gå inn på den tråden etterpå!!

 

Ja, det har vært helt supert! Aldeles nydelig vær og helt vindstille. Har vært ganske flink med maten så jeg er fornøyd. Buffe-mat til frokost og da var jeg fornuftig, a la carte på kvelden med rent kjøtt, grønnsaker og bakt potet. Svømte litt på mandag og dansa litt og så gikk jeg i 2 timer i Kiel på trisdag, så det ble litt poeng!

 

Treningsstudioet ble ikke testa. Det får bli neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott tur, og trimmet nok også.

 

Nå er det snart påskeferie og da får jeg beveget meg mye mer enn jeg gjør til daglig, da sitter jeg bare på rumpa hele dagen.

 

Måtte snikveie meg litt i dag og nå var det vare 200 gram igjen til 76.xx

Håper jeg klarer de før mandagen kommer. Det hadde vært motiverende og noe å holde fast på når påskefristelsene kommer.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

70,2 kg. Opp 0,3 fra forrige mandag. Ble litt mye salt mat i går og var ikke så flink forrige uke. Blir ikke de gode vanene når man er ute og reiser, selv om jeg syntes jeg var flink...

 

Jeg flytter over på tråden som ligger på 0-10 kg ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å være flink jente

- 800 gram og vekta viser nå 76,6 :-)

Skal ikke se 77 noe mer nå altså. Har bestemt meg for at jeg skal unne meg litt påskegodis på påskeaften men jeg skal også prøve å være ekstra aktiv så satser på at det går bra.

 

Regner med at du kommer sterkt tilbake over påske Fridamor

 

Vi snakkes i den andre tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet ny tråd, * * * St. Hans jentene * * *, og "stenger" nå denne tråden så chattes vi der.

 

Takk for samarbeidet så langt.

 

 

-------------- STENGT ---------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...