Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Hurra for dere!!! Hurra hurra for her drikkes det vann! Fokus er fenomenalt og dere skal heve hode og være stolte!

 

Jeg har fått i meg 3 liter i dag, det er ikke medberegnet alt klorvannet jeg har drukket!!! Har vært på svømmekurs med jenta mi, og unger spruter og plasker noe inni gran skaugen! he he

 

Flotte innspill fjellgeita og anto, og så hyggelig med flere i selskapet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Har komt opp i 4 liter idag, har hatt det travelt heime idag så har drukke mykje av den grunn. Skal på jobb i natt så då er det ikkje sikkert eg er inne i morgon tidlig, men sidan eg er så nyskjerrig av natur så skal ein aldri sei aldri.Tek meg nok ein halv liter vatn til før eg gjer meg.

Forresten me vestlendingar må drikke litt ekstra for det kjem no ned i bøtter og spann no om dagen. Ser jo ut som ein drukna katt berre ein stikk nasa ut.

 

Må berre sei det ein gong til at det er utrulig kjekt at det kjem fleire innom her, men er må og legge til at Antonia er ikkje noke dårlig selskap. Takka vere ho så har det gått til sport idet å drikke mykje. Takk for den drahjelpa Antonia, du e ei perle.

 

Ha ein super kveld alle ihop.

 

Klem frå Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med 2 liter som regel. Men prøver å komme meg opp i 3 siden det er det jeg helst skal ha i forhold til utregningene mine.

 

Jeg digger vann med litt smak, jeg.

En skive lime eller to. Noen frosne jordbær eller andre bær.

Mmm.. så en annen greie et eller annet sted idag.. skiver av appelsin og agurk, og masse isbiter. Det så litt godt ut, lurer på om jeg skal prøve det.

 

Ja, fjellgeita og jeg, vi har kost oss i hverandres selskap her inne.

 

Jeg har lett overalt, flua, og det står ingen steder at ikke klorvann er like verdifull tilførsel av vann som vanlig vann. Vannet her jeg bor er dessuten tilsatt såpass mye klor at vi kan lukte det. Dette er jo en av grunnene til at jeg foretrekker flaskevann. Men hvis du foretrekker å drikke av bassenget, så....

 

Hver sin smak :) Haha

 

Ha en superfin kveld :P

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nett inn og sjå til at det var aktivitet :)

 

Det blei 4,5 liter igår, og til dei som drikk "berre" 2 liter, det er betre enn ingenting. Det er ikkje alle plassar/på alle jobbar ein kan springe på do i tide og utide. Men i og med eg er stor sett heime så kan eg drikke så mykje.Det er stor sett kun vatn eg drikk, ja,ja, 2-3 krus kaffi iløpet av dagen likar ikkje melk. Prøver å drikke ein del når eg er på jobb, men når eg jobbar natt drikk eg heller lite(som regel ikkje meir enn 1 liter)

 

Så Berta1973 ver fornøgd med dine 2 liter du:)

 

God pinse jenter, no må eg nett registrere så legger eg meg. Natta

Snakkes

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha du er fin du Anto! :)

 

God Pinse alle vann drikkere. Kos dere og nyt hver dråpe av det rene vannet (uten klor)! Det er sundt og godt!

 

PS Tusen takk for at dere har fått meg inn i gjengen igjen, jeg har fått motivasjon og fokus tilbake! Minst 4 flasker Imsdal hver dag nå. Det er 2,4 liter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA, flua! :)

Det er koselig å ha deg tilbake.

Dagen er ikke helt den samme uten...

 

:-) KLEM og god fredag

 

Åja, og så driver jeg og nærmer meg mine 3 liter igjen. OG de når jeg. Kanskje en halvliter ekstra. Vi får se. Det kan hende det blir en farris, det er fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ imponert over den vanndrikkinga di, fjellgeita!

Du er et stort forbilde :)

 

Jeg er igang med dagens første flaske.

 

Jeg haler innpå. Haha.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skalaren

Hei alle sammen, jeg er ny her inne. Men har holdt på med min livsstilsendring siden i januar. Og det går nedover.

 

Vann er noe av det viktigste som finns og jeg forsøker å drikke 3-4L om dagen. Har nå i det siste slurvet en del og merker det veldigt godt på kroppen. Så jeg tenkte at denne tråden kunde påminne meg om vannintaket igjen.

 

Bare fått i meg en halv liter enda, men nå skal jeg finne fram flasken igjen. Så kommer jeg inom her litt seinere igjen.

 

Klem Skalaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalaren :)

Kjekt med eit nytt fjes innom døra. Ja, ta fram flaska du og ha den alltid oppfylt. Merkar godt sjølv dei vekene eg ikkj har vore so "flink" i vannveien", syns sjølv at då er denne tråden som "flua" starta opp er god å ha.

Så til fleire vi er til betre er det.

 

Anto:)

Då veit ikkje du kor mange gongar du har imponert meg, du er kjempeflink du og.

(Sammen er vi vannvittig flinke):P:)

 

Stor klem

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at vi blir flere vanndrikkende mennesker her inne. har holdt på siden 15. januar, og yes! vann er utrolig viktig i den sammenhengen.

 

:-) Jeg er oppe i halvannen liter hittil idag, og er så flink så flink til lørdag å være. Slurver alltid litt i helgene, men har bestemt meg for at denne pinsen skal stå i vannets tegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare innom for å sjekke forholdene, og her går det unna. Jeg har bare fått i meg 3 glass og en flaske vann så langt i dag, men nå, nå ble jeg motivert! Så hyggelig at det har kommet flere her da, velkommen Skalaren.

 

Ikke noe slurving i helgene jenter... vann er jo sundt året rundt. Hmmm kanskje spesiellt viktig i helgene for å skylle ut de litt ekstra avfallstoffene vi produserer da! :) He he! Motivasjon til å drikke mer rent vann!

 

Ha en fortreffelig helg!

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Jeg klarte 3,8 liter igår! Ny rekord, tror jeg. er ikke sikker, men...

Idag er jeg oppe i nesten 2 liter, så det er ikke sikkert jeg klarer like mye dersom jeg da ikke styrter en flaske eller to. men det orker jeg ikke tror jeg, Står opp ned og planet blomster, og da er det litt ekkelt med så mye vann skvulpende rundt i kroppen.

 

Drikker mye innimellom likevel, og regner med å tangere omtrent 3 liter idag.

 

Ha en supersøndag :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 3 liter er jo kjempe bra dere!! Stå på!

 

Vi var på Harry tur i går, så satt mye i bilen. Drakk dermed mye mindre vann enn beregnet, men ble vel i underkant av 2 liter til slutt.

 

Nå har jeg fyllt min nye følges venn, en 7dl flaske Imsdal. Jeg skal tømme den flere ganger i dag... vi får se hvor mye det blir, men målet er 4 flasker i tillegg til glassene jeg drikker utenom.

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,4 liter igår på meg, har komt godt igang allerede idag. Skulle vore på puta etter nattevakt, men får prøve å stri meg igjennom dagen(må snu døgnet igjen).

 

Flua: Den der med å reise på tur og drikke vatn kjenner eg til, ikkje lett nei. Du får ta det att idag, og du er jo på god vei allerede. :)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nådde 2,9 liter igår.

Er igang med første Imsdal 0,7 liter idag, og det er slett ikke bra.... Det henger sammen med at jeg sov lenge og har jobbet mye i huset allerede og ikke tatt meg tid. Skal gjøre noe med det NU!

 

:-) Det regner som besatt her, og det er jo skikkelig bra timing for de plantene jeg stakk i jorda igår.

Nå blir det riktig fint der ute, sommeren er i full blomst, og livet er jo rett og slett herlig! :)

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,1 liter igår, satser sånn rundt om det idag og. Har sklidd ned 2 liter allerede, har planlagt ein tur på fjellet idag.(prøve pulsklokka igjen etter gammalt)

 

Nydelig vèr her, men vinden er ganske so frisk.Får seie pytt pytt, skal noke til å blåse meg av veien. Står stødig :)

 

Ha ein fin dag

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komt opp i 5 liter idag eg, blir nok 5,5 liter før kvelden er omme. Trur det må vere ny rekord, men når ein går fort og langt så må ein fylle på litt veske og.

Har hatt det varmt og godt her i sola idag, tur på fjellet med hunden (for å sanke trimpoeng for ein gong skyld):)

 

Reiser bort i morgon tidlig men får eg sjangs så stikk eg nett hodet innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du får i deg noen salter, fjellgeita... har du sjekket kalium, natrium osv nivåer i det siste? Ihvertfall hvis du begynner å bli slapp, må du passe på...

 

Du er veldig flink, men pls, vær forsiktig, ok?

 

:) Jeg når 3 liter idag, og det er jeg strålende fornlyd med.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du får i deg noen salter' date=' fjellgeita... har du sjekket kalium, natrium osv nivåer i det siste? Ihvertfall hvis du begynner å bli slapp, må du passe på...

 

Du er veldig flink, men pls, vær forsiktig, ok?

 

:) Jeg når 3 liter idag, og det er jeg strålende fornlyd med.

 

klem[/quote']

 

 

Har ikkje sjekka det men føler meg sprek som ein fole :) (etter alderen å dømme). Du veit vi som har nokre år på baken lar oss ikkje velte so lett;) :)

 

Skal love å sjekke det om eg blir slapp.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berta1973

Det går trått med vanndrikkingen, men jeg har fått i meg nærmere 1,5 liter tenker jeg. Bra til å være meg i grunnen.

 

I tillegg har jeg steppa i 30 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Berta. 1,5 liter er jo ikke dårlig, det. Jeg lå lenge på 1,5 liter før jeg klarte 2. Det viktigste er jo å drikke vann, og 1,5 liter er vel innenfor den anbefalte grensa, tror jeg.

 

Jeg har bestemt meg for 3 liter idag også.

Det er nok det idéelle for meg. Da vet jeg at jeg har fått nok, og føler ikke at jeg skvulper når jeg gjør ting.

 

:-) Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...